Precies, gewoon blijven doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:46 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Op basis van mijn eigen data kan ik hier dus hard om blijven lachen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:50 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Je frustraties lijken de laatste tijd flink gegroeid te zijn CG, wil je erover praten?
Ik vraag jou toch ook niet wat jou hier iedere keer weer brengt? Ik kan daar lang en breed over speculeren maar daar schiet ik natuurlijk niets mee op.
Wat mij drijft om de huizenmarkt zeepbel te ridiculiseren? Nou wat dacht je van de ziekelijk macht van de financiėle sector als geheel? Dit kankergezwel moet gewoon verdelgt worden want het word anders nog de ondergang van onze beschaving.
Meneer Knot blijkt te getuigen van enige intelligentie, noodgedwongen... dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:53 schreef michaelmoore het volgende:
KNOT, Beperken of Verminderen van de fiscalteit van de HRA , wegens geen goed effect op het eigen woning bezit, aangezien de HRA niet zal leiden tot meer eigen woningbezit
Echt wel alleen dan moet je alleen nog HRA krijgen voor annuitaire of linieare aflossende hyoptheken, zoals ik hier al vaker geroepen heb. En volgens mij was dit ook het kunduzplan maar nu is het even afwachten wat rutte en bos bekonkelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:53 schreef michaelmoore het volgende:
KNOT, Beperken of Verminderen van de fiscalteit van de HRA , wegens geen goed effect op het eigen woning bezit, aangezien de HRA niet zal leiden tot meer eigen woningbezit
ik denk dat men het fiscaal aspect eruit gaat halen, en gelijktijdig de LH verlagen en de huren losgooit, dat is meest simpel en t zal de bouw van huurwoningen doen opverenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Echt wel alleen dan moet je alleen nog HRA krijgen voor annuitaire of linieare aflossende hyoptheken, zoals ik hier al vaker geroepen heb. En volgens mij was dit ook het kunduzplan maar nu is het even afwachten wat rutte en bos bekonkelen.
De corporaties zijn ook failliet.... ze moeten namelijk 2 miljard ophoesten voor Vestiaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk dat men het fiscaal aspect eruit gaat halen, en gelijktijdig de LH verlagen en de huren losgooit, dat is meest simpel en t zal de bouw van huurwoningen doen opveren
Als de huren 'losgegooit' worden is dat zo opgelost.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:29 schreef ComplexConjugate het volgende:
De corporaties zijn ook failliet.... ze moeten namelijk 2 miljard ophoesten voor Vestia![]()
nou ik denk de soc huren voorlopig niet , vrije sector huren welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:29 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als de huren 'losgegooit' worden is dat zo opgelost.
de corporaties zijn 300 miljard waard aan publieke middelenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:29 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
De corporaties zijn ook failliet.... ze moeten namelijk 2 miljard ophoesten voor Vestia![]()
Dus de bouwsector is wederom hard genaaid door de banksters
Vrije sector huren losgooien...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:46 schreef michaelmoore het volgende:
nou ik denk de soc huren voorlopig niet , vrije sector huren wel
anders gaat het de staat een godsvermogen aan huursubsidie kosten
nou gewoon onbeperkt huurprijs vaststellen, de max huurstijging van VS worden nu ook door de overheid vastgesteldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:51 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Vrije sector huren losgooien...Hoe stel je je dat voor
Volgens mij is het tegenwoordig toch echt huurtoeslag en moeten juist coorporaties en ander commerciele verhuurders zelf daar een gedeelte van ophoesten. Of de regeringsplannen moeten ooit gewijzigd zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou ik denk de soc huren voorlopig niet , vrije sector huren wel
anders gaat het de staat een godsvermogen aan huursubsidie kosten
quote:12 oktober 2010 10:30
Heffing voor huurtoeslag
Het concept-regeerakkoord kondigt een heffing aan voor woningverhuurders (ook commerciėle) als bijdrage aan de huurtoeslag. Onvermijdelijk gaat die fors ten koste van miljarden aan investeringen van corporaties in bijvoorbeeld woningbouw, energiebesparing en wijkaanpak
Huurprijs vrije sectorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:55 schreef michaelmoore het volgende:
nou gewoon onbeperkt huurprijs vaststellen, de max huurstijging van VS worden nu ook door de overheid vastgesteld
Kunstof kozijnen, het enige wat ik hoef te schilderen is de voordeurquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:56 schreef Ivo1985 het volgende:
Dat jij het niet kent betekend niet dat het niet bestaat. Ik rij met een airbag en overweeg al enige tijd airco.
Zonder schilderwerk aan je woning vallen je kozijnen er na een jaartje of 10 wel onderhand uit.
Kunststof kozijnen staat dacht ik maar 30 jaar voor. Hardhouten kozijnen kunnen mits goed onderhouden makkelijk 100 worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:12 schreef Revolution-NL het volgende:
Kunstof kozijnen, het enige wat ik hoef te schilderen is de voordeur
Misschien dat er na 20 jaar een keer een nieuwe badkamer en keuken in moet. So what.... dat noemt men woongenot, van de woning corporatie krijg je weer een armzalig keukenblokje.
CV ketel vervangen is 1500 euro in de 10 jaar of te wel 12 euro per maand
Vroeger ja, tegenwoordig niet meer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:14 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Kunststof kozijnen staat dacht ik maar 30 jaar voor.
Daarentegen vergaat goed onderhouden hardhout niet. Ben je die tien verschillende lagen verf van de laatste 30 jaar zat? Wat let je om het allemaal te verwijderen en met blank hout als nieuw te beginnen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:15 schreef Revolution-NL het volgende:
Daarnaast vind ik oude houten kozijnen die al 10 keer overgeschilderd zijn echt spuug en spuug lelijk, maargoed dat is smaak. Hele volkstammen die kunstof lelijk vinden
en dan is 20 jaar nog aan de lange kant want ik ben er wel eerder op uitgekeken. Hehe, ja zo'n Bruynzeel dingetje...jeuj.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:12 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Kunstof kozijnen, het enige wat ik hoef te schilderen is de voordeur
Misschien dat er na 20 jaar een keer een nieuwe badkamer en keuken in moet. So what.... dat noemt men woongenot, van de woning corporatie krijg je weer een armzalig keukenblokje.
CV ketel vervangen is 1500 euro in de 10 jaar of te wel 12 euro per maand
stam plus Tquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:15 schreef Revolution-NL het volgende:
Ga over 50 jaar maar eens uitrekenen hoeveel onderhoud aan de schilder je uitspaard.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Volgens mij is "ga" de persoonsvorm.
Taalnazi is een woord , dus geen spatiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:31 schreef Revolution-NL het volgende:
Ach gut.. Inhoudelijk is er niks te melden dus gaat men maar de taal nazi uithangen.
Zinnen sluit je ook af met een punt, dus op deze manier. Als je dan slim wil doen, doe het dan goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Taalnazi is een woord , dus geen spatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |