quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:57 schreef corehype het volgende:
Ik rook alles over mijn longen heen trouwens.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:57 schreef corehype het volgende:
Ik rook alles over mijn longen heen trouwens.
DAT KANquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:32 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ja zal ongetwijfeld ergens een zakje lossen filters kunnen kopen.
Dit. Tabak + cannabis is kanker. Schijnbaar zo'n beetje letterlijk. Lang verhaal kort: teer uit beiden planten zijn nogal anders. Ookal is technisch gezien cannabis meer teer, komt dat in zga alle tests niet tot uiting in de vorm van kanker. Tabak wel. Tabak + cannabis is echter erger dan alleen tabak of cannabis vanwege handjeklap tussen een stel stoffen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:10 schreef Deetch het volgende:
Of een gewone chillpijp van hardsteen waar je alleen de hash in hoeft te doen. Krijg je ook minder kanker van en je hoeft geen shag/vloei of filters meer te kopen.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Of nog beter. Leg een stukje hasj op een 2 euro munt, steek het in de fik
en zet er een glas overheen. En inhaalleer lekker dat rook vanonder
dat glas wegm Met een rietje.
Skaff times 4 show
Nou ja de meeste die ik het vertel weten het niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
wtf, is dit een bekend trucje?
kan je beter een pijpje kopen, zo te zien gaat er al wat verloren voordat je het glas erop zet. en door het op een munt te leggen komt er koperoxide vrij zegt iemand op youtube.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou ja de meeste die ik het vertel weten het niet.
Jailstyle wordt het ook wel genoemd. Echter ben ik geen bajesklant.
Maar ik vind het heerlijk. Geen vloetjes tabak en tip ? Rook het lekker puur
Nooit zelf getest maar heb gehoord dat je het ook op een kurk kan prikken. Maar lijkt mij dat die kurk dan ook gaat branden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
kan je beter een pijpje kopen, zo te zien gaat er al wat verloren voordat je het glas erop zet. en door het op een munt te leggen komt er koperoxide vrij zegt iemand op youtube.
Beter bescherm je je tere longetjes en stop je met roken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:57 schreef corehype het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar als ik shag rook met vloei, hasj en opgerold mond erbij dan brandt het nogal veel. Ik kan ook niet altijd ene pak sigaretten kopen om mijn tere keel te beschermen.
Maar misschien rook ik verkeerdIk rook alles over mijn longen heen trouwens.
en een naald natuurlijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:07 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Nooit zelf getest maar heb gehoord dat je het ook op een kurk kan prikken. Maar lijkt mij dat die kurk dan ook gaat branden.
kleiner, want venturi enzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:39 schreef J-Star het volgende:
Jullie zijn echt dom.
Met filters word je niet stoned.. Wel met gedraaide tip.
Mijn tip, draai een grotere tip..
Heh?quote:[b]Op vrijdag 5 oktober 2012 14:57 schreef corehype Ik kan ook niet altijd ene pak sigaretten kopen om mijn tere keel te beschermen.
Tnxquote:
Dat kan ik niet gebruiken in mijn Audi A3 toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:10 schreef Deetch het volgende:
Of een gewone chillpijp van hardsteen waar je alleen de hash in hoeft te doen. Krijg je ook minder kanker van en je hoeft geen shag/vloei of filters meer te kopen.![]()
Vaporizers moet ik leren gebruiken dusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:17 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Dit. Tabak + cannabis is kanker. Schijnbaar zo'n beetje letterlijk. Lang verhaal kort: teer uit beiden planten zijn nogal anders. Ookal is technisch gezien cannabis meer teer, komt dat in zga alle tests niet tot uiting in de vorm van kanker. Tabak wel. Tabak + cannabis is echter erger dan alleen tabak of cannabis vanwege handjeklap tussen een stel stoffen.
'Nederlandse jointjes' met tabak en wiet: hell no.
Puur cannabis roken = okay
Vaporizer = zga niet schadelijk at all. (tenzij aanleg voor psychose)
Dit vind ik ook jammer, want puur cannabis (white widow) is te sterk voor mij buitenshuis... heb thaiwiet geprobeerd en mijn joint vloog in 1x in defik.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:39 schreef J-Star het volgende:
Jullie zijn echt dom.
Met filters word je niet stoned.. Wel met gedraaide tip.
Mijn tip, draai een grotere tip..
Beter blijf je op Fok want buiten is je sterfkans groterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:22 schreef cvboer het volgende:
[..]
Beter bescherm je je tere longetjes en stop je met roken.
Waarom post je dan in PUB als je een auto hebt?? Doe je onderzoek naar je doelgroep ofzo?quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:29 schreef corehype het volgende:
[..]
Dat kan ik niet gebruiken in mijn Audi A3 toch?
Genoeg gekken op de weg.
SPOILER: Een ... voor je topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:09 schreef Deetch het volgende:
[..]
Waarom post je dan in PUB als je een auto hebt?? Doe je onderzoek naar je doelgroep ofzo?Broer rijdt ookSPOILER: Een ... voor je topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
Bron.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:17 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Dit. Tabak + cannabis is kanker. Schijnbaar zo'n beetje letterlijk. Lang verhaal kort: teer uit beiden planten zijn nogal anders. Ookal is technisch gezien cannabis meer teer, komt dat in zga alle tests niet tot uiting in de vorm van kanker. Tabak wel. Tabak + cannabis is echter erger dan alleen tabak of cannabis vanwege handjeklap tussen een stel stoffen.
'Nederlandse jointjes' met tabak en wiet: hell no.
Puur cannabis roken = okay
Vaporizer = zga niet schadelijk at all. (tenzij aanleg voor psychose)
Google. Ga maar wat wetenschappelijk onderzoek lezen sommigen spreken elkaar lichtelijk tegen, maar er is aardig wat over te vinden wat goed overeen stemt. En dan niet van een hippie forum of juist een anti-wiet site halen heh?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |