PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Mwaa. zometeen even PES halenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom? Clubs is toch nog leuk?
Grapjasquote:
Dohquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Verbaast me niks als blijkt dat Rijst ons hier hard zit te trollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe de physics wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:51 schreef GuRBuH het volgende:
PESBeter maken we een Kickstarter voor een écht voetbalspel
. DutchSL is ICTer, die flanst wel wat inelkaar
Je hebt maximaal 3 teams uit Turkijequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:53 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Je hebt wel Turkish league in pes13en miss Ukrain league weet niet zeker..
4321 met sterke spits en bewegelijke vleugelsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:54 schreef pascal08 het volgende:
Wat geven jullie de voorkeur? 4-3-3 met snelle bewegelijke vleugels of 3-5-2 met sterke spitsen?
4-3-2-1 is niks voor mij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
4321 met sterke spits en bewegelijke vleugels
Dat is gewoon een blanke chineesquote:
Vorig jaar had ik daar Nêne en Hulk, maar ik weet niet of die dit jaar de moeite waard zijn. Sana vind ik bijvoorbeeld echt heel chill spelen, misschien door de combinatie van lengte, dribbel en pace?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:57 schreef KrAlex het volgende:
[..]
3-5-2 met 2 snelle bazen op de flanken, en 2 spitsen die elkaar goed aanvullen.
Nani en Hulk op de flanken. Torres en Balotelli in de spits.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik daar Nêne en Hulk, maar ik weet niet of die dit jaar de moeite waard zijn. Sana vind ik bijvoorbeeld echt heel chill spelen, misschien door de combinatie van lengte, dribbel en pace?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef knux het volgende:
[ afbeelding ]\
Wie om Callejon te replacen?
Messiquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef knux het volgende:
[ afbeelding ]\
Ja, en jpflathead mag de menu's bouwen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:51 schreef GuRBuH het volgende:
PESBeter maken we een Kickstarter voor een écht voetbalspel
. DutchSL is ICTer, die flanst wel wat inelkaar
CRon overboden?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef knux het volgende:
[ afbeelding ]\
Carlos Velaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef knux het volgende:
[ afbeelding ]\
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, en jpflathead mag de menu's bouwen.
Slome knakker die Higuain, maar wellicht een optie inderdaad. Had hem eerder al verkocht omdat hij niet zo beviel tho. Falcao lijkt me ook niets, aangezien ik niet zoveel crosses speel eigenlijk, maar als hij nu 5* weak foot heeft zoals werd gezegd wordt hij wel interessanter natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Messi
Geen idee, Misschien Higuain?
je hebt toch cr7quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef knux het volgende:
[ afbeelding ]\
Falcao schijnt kut te zijn. Ik heb geen idee welke spitsen allemaal inde BBVA zittenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:03 schreef knux het volgende:
[..]
Slome knakker die Higuain, maar wellicht een optie inderdaad. Had hem eerder al verkocht omdat hij niet zo beviel tho. Falcao lijkt me ook niets, aangezien ik niet zoveel crosses speel eigenlijk, maar als hij nu 5* weak foot heeft zoals werd gezegd wordt hij wel interessanter natuurlijk.
Still a betterlovestory footballgame than TwilightFIFA13quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:04 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb tijdens mijn opleiding wel een voetbalspelletje gemaakt, dat was echt geweldig.
Je kon passen én schieten en de AI was heeeeeeeel slim
Veel dure spelers, goed geprofiteerd van het tamperen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan die puush afbeeldingen niet zien dus kan iemand vertellen wat zijn team is (en hoe hij aan die coins komt) Het gaat me dit jaar denk ik niet lukken om 1 van de rijkste van deze reeks te worden
Ik scoorde er gisteren 3 met Enoh in 1 wedstrijd, beat that.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat ben ik blij dat ik Nocerino er lekker in heb laten staan.... godverdomme wat een beest. Volgens mij scoort hij nu zijn 2e goal in 25 wedstijden maar ik weet dat zijn 1e nog mooier was.
Division 1: 4 played, 4 won.
Heb jij van het tamperen geprofiteerd pascal?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Veel dure spelers, goed geprofiteerd van het tamperen.
Ja, 8k.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb jij van het tamperen geprofiteerd pascal?
31 shootingquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik scoorde er gisteren 3 met Enoh in 1 wedstrijd, beat that.
Ik scoorde er eerder vandaag 6 met Pato... Alleen bij de laatste 3 was er geen tegenstander meer...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik scoorde er gisteren 3 met Enoh in 1 wedstrijd, beat that.
Streamquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgenodigd voor een rematch
Ik kan het nog steeds niet lezen omdat puush ook geblokkeerd is, ik heb nog geluk dat FOK! niet is geblokkeerdquote:
Krijg je een boost mee bovenop je attribute cards.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:16 schreef Timez het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan dit soort kaartjes?
[ afbeelding ]
Heb jij nog niet gefapt op mijn goal met Grabban?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds niet lezen omdat puush ook geblokkeerd is, ik heb nog geluk dat FOK! niet is geblokkeerd
i will fucking smash you in a remtch you fucking shit the only reason you won was cause youve spent 100s of pounds in real money to get your team you sad bastard i would royally destroy you in a normal gamequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds niet lezen omdat puush ook geblokkeerd is, ik heb nog geluk dat FOK! niet is geblokkeerd
Ik ga eerst me vege lijf reddenquote:
Niks bijzonders dus :p. Kan ik ze beter verkopen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Krijg je een boost mee bovenop je attribute cards.
Krijg je hetzelfde pakje als je Online wint, dus met 1 rare?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:17 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
divisie 1 offline winnen pakje, niet veel dus
Online 3 rare volgens mij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Krijg je hetzelfde pakje als je Online wint, dus met 1 rare?
online is het geloof ik 3 rare,quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Krijg je hetzelfde pakje als je Online wint, dus met 1 rare?
Ik ben aan het wachten Rijst, doen we een potje?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
i will fucking smash you in a remtch you fucking shit the only reason you won was cause youve spent 100s of pounds in real money to get your team you sad bastard i would royally destroy you in a normal game
Ik moet nog even wachten tot ik thuis ben, dan kan ik hem bekijkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb jij nog niet gefapt op mijn goal met Grabban?
En was dat tegen iemand waar je op de stream tegen speelde?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
i will fucking smash you in a remtch you fucking shit the only reason you won was cause youve spent 100s of pounds in real money to get your team you sad bastard i would royally destroy you in a normal game
\quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten tot ik thuis ben, dan kan ik hem bekijken
[..]
En was dat tegen iemand waar je op de stream tegen speelde?
Sjiek hoor, geile teamnaam ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb jij nog niet gefapt op mijn goal met Grabban?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zou er snel afgaan, je hebt kans om gebanned te worden dan.
Ik zie het verband niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:28 schreef Vijf_voor het volgende:
Zeiken omdat iemand veel coins heeft en dan met Man City spelen
Mulder is geblesseerd....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Vermeer opgenomen in selectie Oranje![]()
Hij zeikt dat Rijst een duur team heeft en dat 'ie veel geld er aan uitgegeven heeft. Vervolgens kiest ie in H2H zelf ManC.quote:
Ik zie het nog steeds niet, ik moet echt dommer zijn dan een aap schijnbaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij zeikt dat Rijst een duur team heeft en dat 'ie veel geld er aan uitgegeven heeft. Vervolgens kiest ie in H2H zelf ManC.
Xbox? Wil het wel met rente terugquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:31 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb zo'n 140k nodig. Wie heeft dat nog voor me
Omdat manchester city in het echt een oneindige geldkraan heeftquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zie het nog steeds niet, ik moet echt dommer zijn dan een aap schijnbaar
Als Rijst een team van 1 miljoen heeft en die gast van 50k dan is er een groot verschil. Bij h2h kan je gewoon gelijkwaardige teams kiezen.
Tis ironischquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als Rijst een team van 1 miljoen heeft en die gast van 50k dan is er een groot verschil. Bij h2h kan je gewoon gelijkwaardige teams kiezen.
Haha, nee PS3. Ga het wel zelf verzamelen. Heb ik tenminste wat te doen. Er staat al een team, maar ik wilde Hazard, kompany en Clichy nog kopenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Xbox? Wil het wel met rente terug
Hij is gewoon hypocriet. Ken je dat woord?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
quote:
O zo, ja oke. Ik dacht dat het over de kwaliteiten van de spelers ging.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat manchester city in het echt een oneindige geldkraan heeft
ik, add me maar; fetsssquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:34 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil er een potje tegen mij spelen op de xbox![]()
?
Ik wil wel even zien of het tegen een normale (dus niet pure pace ) tegenstander ook zo slecht gaatquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:34 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil er een potje tegen mij spelen op de xbox![]()
?
Haha, heb je je grapjurk weer aan, ouwe nicht?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dus? Verhoeven is nog beter dan Mulder.
Oke ga ik eerst even tegen fetsss daarna tegen jouquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wil wel even zien of het tegen een normale (dus niet pure pace ) tegenstander ook zo slecht gaatDus ik wil wel
Moet je vooral tegen Mathijs spelen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wil wel even zien of het tegen een normale (dus niet pure pace ) tegenstander ook zo slecht gaatDus ik wil wel
Nu gaat hij pakkie krijgenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wist dat hij Brazilië ging pakken.
dus? Franck Grandel is nog beter dan Mulder.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dus? Verhoeven is nog beter dan Mulder.
HAHA XDquote:
Hij is goed, maar ik vind Krul de beste keeper van Nederland op het moment. is alleen wel geblesseerd toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:45 schreef Patje1987 het volgende:
Zoet moet gewoon in de goal bij Oranje.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:47 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
aardige speler ook nog, had hem laatst 20 euro geleend en kreeg 30 terug, het was echt fantastisch
Kreeg ik gister in whatsapp van iemand, geniaalquote:
Is al héél oud.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kreeg ik gister in whatsapp van iemand, geniaal
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:51 schreef bombmannl het volgende:
Godverdomme vuil kanker spel. Scoor in in laatste minuut de winnende: 3-2 . Krijg ik na het potje te zien: de ea servers konden je verzoek niet verwerken--> uit UT gezet. Laa ik UT opn. Staat er van dat je de vorige wedstrijd niet heb afgemaakt en je NV ratio verkloot is
Kan best maar gisteren voor het eerst gezien, heb even flink zitten gniffelen hihiquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:51 schreef bombmannl het volgende:
Godverdomme vuil kanker spel. Scoor in in laatste minuut de winnende: 3-2 . Krijg ik na het potje te zien: de ea servers konden je verzoek niet verwerken--> uit UT gezet. Laa ik UT opn. Staat er van dat je de vorige wedstrijd niet heb afgemaakt en je NV ratio verkloot is
Ik ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kreeg ik gister in whatsapp van iemand, geniaal
Liet me effe gaan sorryquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:51 schreef bombmannl het volgende:
Godverdomme vuil *piep* spel. Scoor in in laatste minuut de winnende: 3-2 . Krijg ik na het potje te zien: de ea servers konden je verzoek niet verwerken--> uit UT gezet. Laa ik UT opn. Staat er van dat je de vorige wedstrijd niet heb afgemaakt en je NV ratio verkloot is
Ik heb dat ook. Blijft spel ik speel voor mijn plezier. Heb ik geen plezier meer kap ik ermee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:53 schreef vandermar het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo ragenik lach altijd even en denk dan, ach joh, volgende keer beter
voor altijd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
Die boosts die je kan kopen voor je prof zijn die voor altijd of tijdelijk?
quote:
Ja maar hierdoor moet ik die hele divisie 2 opnieuw spelen omdat ik niet gepromoveerd ben door disconnect terwijl ik gewonnen had. Nu weer 10 wedstrijden. Wel frustrerend want is gewoon oneerlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:53 schreef vandermar het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo ragenik lach altijd even en denk dan, ach joh, volgende keer beter
tja, ik vind het niks. Scoort amper en loopt steeds verkeerd.quote:
Had ik maandag ook, ik moest 1 punt voor promotie in 3 wedstrijden en verloor ze alle 3 en die laatste was wel het pijnlijkst, 2-0 voor en in de 70e minuut een disconnectquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:57 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ja maar hierdoor moet ik die hele divisie 2 opnieuw spelen omdat ik niet gepromoveerd ben door disconnect terwijl ik gewonnen had. Nu weer 10 wedstrijden. Wel frustrerend want is gewoon oneerlijk
Twee knaken, een Mars en een Bounty geboden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:01 schreef knux het volgende:
[..]
Ik geef je er twee knaken en een bounty voor.
Dat is de code van 24 gratis pakjes?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:27 schreef Eurynox het volgende:
Mijn pre order code werkt niet op ps3, de code kan ik wel inlossen, daarna word er een bestandje van +- 108kb gedownload, maar ik krijg niet de 10k credits er bij bij FUT...
Hij is de duurste non-shiny bronze speler, volgens mij is hij sowieso 2k waard.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:02 schreef vandermar het volgende:
Okugo in een pakjegeen idee wat hij waard is maar 77 pace CB uit MLS
Je bent gewoon slecht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:55 schreef poker4lifee het volgende:
en weer een 2-0 voorsprong weggeven en de 90e min de 2-2 tegen krijgen, aids spel![]()
Nicequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is de duurste non-shiny bronze speler, volgens mij is hij sowieso 2k waard.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:02 schreef vandermar het volgende:
Okugo in een pakjegeen idee wat hij waard is maar 77 pace CB uit MLS
neequote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog even voor de herhaling
Jammer dat ik het nog steeds niet kan zien, maar je had dus Weston in een pack?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan is hij nog wel meer waard, al kan hij ook wel ineens zijn gedaald in prijs.quote:
Wat ben jij een idioot johquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedkoopste is 1,8K in kut formatie. Ik heb hem voor 6K bin erop gezetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jammer dat ik het nog steeds niet kan zien, maar je had dus Weston in een pack?
[..]
Dan is hij nog wel meer waard, al kan hij ook wel ineens zijn gedaald in prijs.
Ja idd Westonquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jammer dat ik het nog steeds niet kan zien, maar je had dus Weston in een pack?
[..]
Dan is hij nog wel meer waard, al kan hij ook wel ineens zijn gedaald in prijs.
Ja maar moet dat 3x? En moet je alles showenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik mag toch ook wel even showen of niet
ps3 zeker.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er staat nu een Okugo voor 300c BIN op volgens ultimatedb. Wie koopt hem?
Niet op de xboxquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan al die plaatjes niet zien, maar moet jij in elke postquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar moet dat 3x? En moet je alles showen
Nee, Xbox maar hij zal nu wel weg zijn.quote:
Doe ik niet, en gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan al die plaatjes niet zien, maar moet jij in elke postgebruiken?
Ik heb gezegd dat ik alleen plaatjes ging posten als ik spelers van 10k of meer kreeg maar ik heb gisteren ook redelijk veel plaatjes gepost
[..]
Nee, Xbox maar hij zal nu wel weg zijn.
Maar je gebruikt die emoticon vaker dan dat ikquote:
WoWquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:15 schreef Fuszy het volgende:
Ik kan niet spelen online, omdat ik dan kei hard ga laggen. Ben WoW aan het downloaden. Lekker 22gb
/lief dagboek
Ja wat is je probleem dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar je gebruikt die emoticon vaker dan dat ikgebruik. Overigens had ik gisteren niks boven de 10k in een pack maar ik was in de stemming om plaatjes te posten
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
fucking vet man. lekker met panda's vechten
[ afbeelding ]
nog even
Ja, maar ik zit nu in Divisie 2, en ik verlies de eerste 2 wedstrijden gewoon met 9-2 en 7-2, terwijl ik paar dagen geleden gewoon ongeslagen kampioen werdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ah joh, als je weer promoveert ben je weer happy, geloof mij.
Betekent niet dat het leuker is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:17 schreef kilozout het volgende:
[..]
WoW is een stuk gecompliceerder dan een balletje rond schoppen en in spelertjes handelen.
Oh, ok. Ik zal wat meer restecp voor het spel hebbenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:17 schreef kilozout het volgende:
[..]
WoW is een stuk gecompliceerder dan een balletje rond schoppen en in spelertjes handelen.
om in de 59e min te komen? of 150bin te doen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:19 schreef Fuszy het volgende:
cheat engine werkt trouwens echt voor geen kut bij me. Het chrome proces onder rundll staat er niet meer. Bij firefox werken de flash plugins niet
150binquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
om in de 59e min te komen? of 150bin te doen?
"Most Valjubal Playur. I'm u fucking French man."quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:19 schreef vandermar het volgende:
De luckbox, gisteren al ziek veel mazzel en nu weer
Jij spreekt met een normaal engels accent?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Most Valjubal Playur. I'm u fucking French man.
Werkt bij mij gewoon goed in FF. Ik deed wat hij deed in deze tut en het werkte:quote:
Yes, I do sir.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij spreekt met een normaal engels accent?
Sounds legitquote:
Ok, ik ga het niet veranderen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat het irritant wordt als je die emoticon te vaak gebruikt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ok, ik ga het niet veranderen.
800 bin ook gr grquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:23 schreef bombmannl het volgende:
Gaan non shinny bronze contracts al voor 150BiN?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:23 schreef Doublepain het volgende:
Hallo allemaal, ik ben verliefd......
....OP FUUUCKING BAAAAAS FAL CAAAOOOO!!!x13679087543457899689087998665442246789087542235643468899767886542135789965322
Ik kan over een uurtje, ben onderweg naar huis.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godverdomme, eindelijk weer eens tijd om meer dan 1 potje te FIFA'en vanmiddag/vanavond
CLUBS?
Eckt wel kanp dat ie dt 10 ur lang kan zegen. gr.gr.quote:
Waar kun je dat zien op ultimatedb?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:25 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik kan over een uurtje, ben onderweg terug naar huis.
Ik gok dat je het wel gelezen hebt als je zo reageertquote:
Als je een speler zoekt kun je de player auctions bekijken maar lang niet alles staat erop.quote:
Vond 't wel een leuk dansjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik gok dat je het wel gelezen hebt als je zo reageert
baasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gister kwartiertje gehandeld (voor het eerst deze FIFA), alles erop gepleurd.. 20k winst
Soupquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik stuurde naar mijn broer: wat wil je eten? gr gr
quote:
quote:
48,5Kquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mathijs en Iwan, Lambert daalt hard in prijsZijn we lekker mee
Ja dat heb ik er ook voor betaaltquote:
quote:
Thunderdomequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand nog wat leuke liedjes die mijn FIFA prestaties gaan bevorderen?
Goedespeler. Heb hem in mijn brons team.quote:
ik open nu alleen maar 750 coins, veel betere spelers erinquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Goedespeler. Heb hem in mijn brons team.
Is het trouwens niet beter om pakjes voor 400 te kopen inplaats van 750?
Gisteravond deed Calfreezy een 300k fifa points pack openingquote:
Mm ja ik twijfel nogquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik open nu alleen maar 750 coins, veel betere spelers erin
Maar maak je ook winst?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik open nu alleen maar 750 coins, veel betere spelers erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Calfreezy is een baasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gisteravond deed Calfreezy een 300k fifa points pack openingGodver wat is die vent kut geworden, non stop als er iets was wat hem niet bevalt ging hij zingen, Nobody wants .... Eerste keer leuk, daarna bloed irritant
En dan zo'n give away doen waarbij mensen op twitter een getal moeten raden met een hele 'leuke' hashtag erachter.
300Kquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gisteravond deed Calfreezy een 300k fifa points pack openingGodver wat is die vent kut geworden, non stop als er iets was wat hem niet bevalt ging hij zingen, Nobody wants .... Eerste keer leuk, daarna bloed irritant
En dan zo'n give away doen waarbij mensen op twitter een getal moeten raden met een hele 'leuke' hashtag erachter.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend jongennss?Op bezoek bij omaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Calfreezy is een 16 jarige puber die zichzelf heel tof vindt maar alleen maar bekend is vanwege die andere Youtubersquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Calfreezy is een baasop nepenthez zijn kanaal staat een filmpje waar ik ziek om heb zitten lachen
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend jongennss?Ja, met school bezugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Het werkt ook niet. Net zoals prijzen van formaties alleen op de xbox werkt bij mij van ps3 niet...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik stuurde naar mijn broer: wat wil je eten? gr gr
[..]
Als je een speler zoekt kun je de player auctions bekijken maar lang niet alles staat erop.
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend jongennss?Vanavond Reunie Middelbare school en daarna StratumseindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Gerespecteerde youtuber is hij hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Calfreezy is een 16 jarige puber die zichzelf heel tof vindt maar alleen maar bekend is vanwege die andere YoutubersEn dan die irritante commentaren van hem ook. En het erge is nog, zijn filmpjes zijn allemaal eckt heel sleckt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:40 schreef pascal08 het volgende:
Wat een mongooltje.
Echt hè. "I would rate her 80%"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wat een mongooltje.
He spuit elf, die postte ik zonet ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Hij is op al die tripjes het slaafje van Nepenthez en KSIquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gerespecteerde youtuber is hij hoor.
Wat een mongooltje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dus net al gepostquote:![]()
Care, ik vind hem wel een droogklootquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is op al die tripjes het slaafje van Nepenthez en KSI
Slaat inderdaad helemaal nergens op, heb vanaf begin met opzet niks geopend omdat ik weet dat ik toch alleen maar teleurgesteld ga worden..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:19 schreef vandermar het volgende:
De luckbox, gisteren al ziek veel mazzel en nu weer
Klopt, ik klikte op die video en zag 'm toen gek doen. Mijn filmpje begint ook halverwege. Gevalletje "eerst kijken, dan praten"?quote:
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend jongennss?Vanavond werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen werken
Zondag ga ik trouwens werken
![]()
Kan VDM niet zo goed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt, ik klikte op die video en zag 'm toen gek doen. Mijn filmpje begint ook halverwege. Gevalletje "eerst kijken, dan praten"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |