PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Mwaa. zometeen even PES halenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom? Clubs is toch nog leuk?
Grapjasquote:
Dohquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Verbaast me niks als blijkt dat Rijst ons hier hard zit te trollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe de physics wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:51 schreef GuRBuH het volgende:
PESBeter maken we een Kickstarter voor een écht voetbalspel
. DutchSL is ICTer, die flanst wel wat inelkaar
Je hebt maximaal 3 teams uit Turkijequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:53 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Je hebt wel Turkish league in pes13en miss Ukrain league weet niet zeker..
4321 met sterke spits en bewegelijke vleugelsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:54 schreef pascal08 het volgende:
Wat geven jullie de voorkeur? 4-3-3 met snelle bewegelijke vleugels of 3-5-2 met sterke spitsen?
4-3-2-1 is niks voor mij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
4321 met sterke spits en bewegelijke vleugels
Dat is gewoon een blanke chineesquote:
Vorig jaar had ik daar Nêne en Hulk, maar ik weet niet of die dit jaar de moeite waard zijn. Sana vind ik bijvoorbeeld echt heel chill spelen, misschien door de combinatie van lengte, dribbel en pace?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:57 schreef KrAlex het volgende:
[..]
3-5-2 met 2 snelle bazen op de flanken, en 2 spitsen die elkaar goed aanvullen.
Nani en Hulk op de flanken. Torres en Balotelli in de spits.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik daar Nêne en Hulk, maar ik weet niet of die dit jaar de moeite waard zijn. Sana vind ik bijvoorbeeld echt heel chill spelen, misschien door de combinatie van lengte, dribbel en pace?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef knux het volgende:
[ afbeelding ]\
Wie om Callejon te replacen?
Messiquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef knux het volgende:
[ afbeelding ]\
Ja, en jpflathead mag de menu's bouwen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:51 schreef GuRBuH het volgende:
PESBeter maken we een Kickstarter voor een écht voetbalspel
. DutchSL is ICTer, die flanst wel wat inelkaar
CRon overboden?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef knux het volgende:
[ afbeelding ]\
Carlos Velaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef knux het volgende:
[ afbeelding ]\
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, en jpflathead mag de menu's bouwen.
Slome knakker die Higuain, maar wellicht een optie inderdaad. Had hem eerder al verkocht omdat hij niet zo beviel tho. Falcao lijkt me ook niets, aangezien ik niet zoveel crosses speel eigenlijk, maar als hij nu 5* weak foot heeft zoals werd gezegd wordt hij wel interessanter natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Messi
Geen idee, Misschien Higuain?
je hebt toch cr7quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef knux het volgende:
[ afbeelding ]\
Falcao schijnt kut te zijn. Ik heb geen idee welke spitsen allemaal inde BBVA zittenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:03 schreef knux het volgende:
[..]
Slome knakker die Higuain, maar wellicht een optie inderdaad. Had hem eerder al verkocht omdat hij niet zo beviel tho. Falcao lijkt me ook niets, aangezien ik niet zoveel crosses speel eigenlijk, maar als hij nu 5* weak foot heeft zoals werd gezegd wordt hij wel interessanter natuurlijk.
Still a betterlovestory footballgame than TwilightFIFA13quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:04 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb tijdens mijn opleiding wel een voetbalspelletje gemaakt, dat was echt geweldig.
Je kon passen én schieten en de AI was heeeeeeeel slim
Veel dure spelers, goed geprofiteerd van het tamperen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan die puush afbeeldingen niet zien dus kan iemand vertellen wat zijn team is (en hoe hij aan die coins komt) Het gaat me dit jaar denk ik niet lukken om 1 van de rijkste van deze reeks te worden
Ik scoorde er gisteren 3 met Enoh in 1 wedstrijd, beat that.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat ben ik blij dat ik Nocerino er lekker in heb laten staan.... godverdomme wat een beest. Volgens mij scoort hij nu zijn 2e goal in 25 wedstijden maar ik weet dat zijn 1e nog mooier was.
Division 1: 4 played, 4 won.
Heb jij van het tamperen geprofiteerd pascal?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Veel dure spelers, goed geprofiteerd van het tamperen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |