Irritant is dat hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:47 schreef megamandy het volgende:
Moet een afspraak maken voor de kapper via de telefoon en nu ben ik alweer zenuwachtig
Net gedaan. Maar ik maakte altijd fouten/ze begrepen mij nooit. Dan zei ik dat ik een kleuring wilde geen verf en dan plande ze mij toch altijd qua tijd in als verven wat veel langer duurtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Irritant is dat he
Al valt het met de kapper tegenwoordig mee, die ken ik nu wel goed genoeg![]()
Nee, want ik zou juist eerder persoonlijk naar binnen lopen want in principe "socialer" is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
sorry, dit klinkt heel bot maar als je al stress krijgt om je kapper te bellen voor een afspraak zou ik toch een soort van therapie voor sociale angststoornissen gaan doen
Dat, precies datquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, want ik zou juist eerder persoonlijk naar binnen lopen want in principe "socialer" is.
Heb alleen qua telefoneren altijd het idee dat ze mij niet snappen/verstaan en dat ik dan niet goed kan uitleggen wat ik wel bedoel
Als iemand mij opbelt heb ik juist geen last ervan.
Overigens vind ik het niet bot klinken hoor
builenpestquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Zo ziet het er nu wel uit jagoeden bulten op beide armen
Klinkt nie fijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Hoeveel plekken heb je?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Heb jij volgende week woensdag tijd/zin om misschien samen te lunchen in het auditorium?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat, precies dat
Mijn kapper is 2 min lopen, ik loop er ook liever langs dan dat ik bel
van pols tot elleboogquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
DamnDus beide armen van boven naar onder vol denk ik?
zo ongeveer, ze zei het er bij elk prikje bij, maar ik heb niet alles onthoudenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Loqi weet je welk prikje voor wat was?
Ooh werkt dat dan zo snel? Dacht altijd dat het even duurdequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:08 schreef Loqi het volgende:
[..]
van pols tot elleboogmaar het is al goed weg aan het trekken, mag nu ook weer antihistamine nemen, dus dan is het zo over
Weten ze nu al wat je hebt dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:08 schreef Loqi het volgende:
[..]
van pols tot elleboogmaar het is al goed weg aan het trekken, mag nu ook weer antihistamine nemen, dus dan is het zo over
Zin zeker, maar moet die dag naar Maastricht voor congresquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb jij volgende week woensdag tijd/zin om misschien samen te lunchen in het auditorium?
Zitten we omgedraaidquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zin zeker, maar moet die dag naar Maastricht voor congres![]()
Maar als je binnenkort weer een keertje naar de TU komt, lijkt het me wel gezellig!
het voornaamste is een berkenpollen allergie. Daar valt een hele bult onder: een aantal bomen, veel fruit (appels, peren, kiwi, perzik, pruimen), wat noten, en wortel/selderij/aardappelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weten ze nu al wat je hebt dan?
wat ga je met je katten doen danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
het voornaamste is een berkenpollen allergie. Daar valt een hele bult onder: een aantal bomen, veel fruit (appels, peren, kiwi, perzik, pruimen), wat noten, en wortel/selderij/aardappel
Voor die laatste 3 ben ik niet allergisch
en dan komt er nog wt standaard bij zoals honden/katten/huisstofmijt/schimmel en parkieten
ja gaat rap, ze doen wat vloeistof op. prikken daar een gaatje in je huid in en dan moet je een kwartier wachtenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh werkt dat dan zo snel? Dacht altijd dat het even duurde
niks, ik wist al dat ik allergisch was voor katten (weet ik al vanaf dat ik klein ben)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat ga je met je katten doen dan
Zoveel prikkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja gaat rap, ze doen wat vloeistof op. prikken daar een gaatje in je huid in en dan moet je een kwartier wachten
nu is het een uur later en bijna weg weer
van de bultjes die ontstaan maken ze een afdrukje met een pen en papier, en die mag de dokter dan gaan analyseren
Jammerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:13 schreef Loqi het volgende:
[..]
niks, ik wist al dat ik allergisch was voor katten (weet ik al vanaf dat ik klein ben)
Coons zijn semi hypoallergeen
worth it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Arme parkietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
als ze zo'n allergietest doen op parkieten, doen ze dan een parkiet in de juicer en prikken ze het parkietensap in je arm?
Oh gats, the visualquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
als ze zo'n allergietest doen op parkieten, doen ze dan een parkiet in de juicer en prikken ze het parkietensap in je arm?
jup, maar behalve de parkieten wist ik dit allemaal al, maar de dok wilde t perse testen.. primaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zoveel prikken![]()
Maar dat is wel een hoop dan waar je allergisch voor bent!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
JammerAnders had ik mij wel even opgeofferd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee de kattenbeesters zijn weloverwogen genomen
Knoei
Ja precies omgedraaid inderdaad, bedacht het me net ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zitten we omgedraaid![]()
Zal het de volgende keer weer laten weten
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
Een paard lijkt me lastig in de juicer...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:16 schreef Loqi het volgende:
[..]ze wrong zo een vogel uit boven mn arm
is blijkbaar een standaard test, net als paarden en cavias
ik moest hardop lollerenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
Dit was ik aan het typenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een paard lijkt me lastig in de juicer...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:17 schreef Loqi het volgende:
ik heb ooit iets gelezen over een paard dat allergisch was voor gras
Awquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:17 schreef Loqi het volgende:
ik heb ooit iets gelezen over een paard dat allergisch was voor gras
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's bijna net zo sneu als sperma-allergie
Goed bruggetjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
hoe is het trouwens met de pruimjeuk Uft?
Het was geen pruimjeukquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
hoe is het trouwens met de pruimjeuk Uft?
hehehe... kutquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het was geen pruimjeuk![]()
Voornamelijk armen en knieholtes. Maar heb pilletjes gehad die de allergische reactie onderdrukten en was gelijk wegNergens meer last van
ik hoop dit niet nog eens mee te maken, mén wat was dat kut zeg
Schimmelinfectie is kutter, kthnxbyequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het was geen pruimjeuk![]()
Voornamelijk armen en knieholtes. Maar heb pilletjes gehad die de allergische reactie onderdrukten en was gelijk wegNergens meer last van
ik hoop dit niet nog eens mee te maken, mén wat was dat kut zeg
hehehe, kutterquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Schimmelinfectie is kutter, kthnxbye
Neequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Schimmelinfectie is kutter, kthnxbye
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja
[..]
Wellens, en dan zo'n vaginale zetpil die kankerpijn doet
Ik had eerst vet vaak voetschimmel, nu al een paar jaar geen last meer van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar met zo'n zetpil ben je er in 1x vanaf en hoef je niet alles in te smerenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]je hebt ook zalfjes zag ik laatst op den teevee
Van de dokter kan je die ook gewoon krijgen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
En je gaat toch met zoiets naar de dokter, niet zelf bij de drogist halen en betalen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had eerst vet vaak voetschimmel, nu al een paar jaar geen last meer van.ik wil je wel even besmetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ja weet ik, maar was meer een algemene reactie op die drogisterijzalfjesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Van de dokter kan je die ook gewoon krijgen.
Ohquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar was meer een algemene reactie op die drogisterijzalfjes
wat ben je eigenlijk aan het haken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie gaat er mee en patchwork workshop doen?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laat priem het maar niet zien, die krijgt er honger van
Netelroos enquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met je gordelroos / schimmeljeuk!
Ik ben granny squares aan het doen. Ik weet nu hoe t werkt nu even perfectioneren en dan zoiets maken als mir dr marioquote:
Die waren toch aan het uitsterven ofzo?quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die waren toch aan het uitsterven ofzo?
aaah, ja grannies zijn leuk om te doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben granny squares aan het doen. Ik weet nu hoe t werkt nu even perfectioneren en dan zoiets maken als mir dr mario
Omdat iedereen scheertquote:
Haha die editquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat iedereen scheert![]()
Bijna iedereen
Ja voordat er ranzige platjes plaatjes worden gepost van mensen die niet scherenquote:
ik wil zeggen, mijn moeder niet hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat iedereen scheert![]()
Bijna iedereen
niet alleen je moederquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die fase dat ik dacht dat we bedwantsen hadden. Mama werd gek van mij
En best makkelijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:31 schreef Loqi het volgende:
[..]
aaah, ja grannies zijn leuk om te doenik heb een sjaal van grannies gemaakt en heb een hele stapel liggen die ooit nog een sprei moeten worden..ooit
neen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee ik hoef er niet nog een, maar snappen jullie de grap niet?
jonge, vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Superleuke insiders joke dit dat alles, helemaal verpest
Dat hele bestelproces was ook wel erg jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee ik hoef er niet nog een, maar snappen jullie de grap niet?
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
wil je nog chaneldoosjes hebben spees?
Weet je hoe die heten? Dan kan ik youtuben voor tutoooriaaalssquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:36 schreef Loqi het volgende:
[..]jup
die voor die sprei zijn trouwens geen grannies bedenk ik me nu, zijn allemaal andere vierkanten waar soms wat granny elementen inzitten
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
wil je nog chaneldoosjes hebben spees?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben best een mongol als je het allemaal onder elkaar zet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
ongetwijfeld!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:38 schreef Mss het volgende:
Was Spees ook niet helemaal over de zeik tijdens die grote blackberry storing vorig jaar?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben best een mongol als je het allemaal onder elkaar zet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.net zoals gisteren
"Spees, ik ben al in Tilburg."
-"Je kan wel hierheen komen als je wilt."
"Oke, is goed."
-"Hoelaat ben je hier??"
-"HOELAAT GA JE WEER WEG?"
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
hebben niet echt een naam, zijn gewoon allemaal verschillende vierkanten van dezelfde maatquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet je hoe die heten? Dan kan ik youtuben voor tutoooriaaalss
Is dat duidelijk? Ik snap namelijk 9/10 niks van die beschrijvingenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
hebben niet echt een naam, zijn gewoon allemaal verschillende vierkanten van dezelfde maat
uit dit boek;
http://www.bol.com/nl/p/200-crochet-blocks-for-blankets-throws-and-afghans/1001004002400767/
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:38 schreef Mss het volgende:
Was Spees ook niet helemaal over de zeik tijdens die grote blackberry storing vorig jaar?
Ja dat wilde ik weten of je bleef etenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]net zoals gisteren
"Spees, ik ben al in Tilburg."
-"Je kan wel hierheen komen als je wilt."
"Oke, is goed."
-"Hoelaat ben je hier??"
-"HOELAAT GA JE WEER WEG?"
Vraag dat dan mongolquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik weten of je bleef eten
Daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
of die keer dat ze haar blackberry in de aardbeienremover had laten zwemmen
hmm, moeilijk te zeggen, IK vind het duidelijk, maar ik ken ook alle termen (nerderlands/engels/amerikaans) en gebruik ze door elkaar heenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat duidelijk? Ik snap namelijk 9/10 niks van die beschrijvingen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
of die keer dat ze haar blackberry in de aardbeienremover had laten zwemmen
Kun je een foto sturen via mail/whatsapp van een pagina? Ik wil best een boek bestellen maar zonde als ik t niet snapquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:41 schreef Loqi het volgende:
[..]
hmm, moeilijk te zeggen, IK vind het duidelijk, maar ik ken ook alle termen (nerderlands/engels/amerikaans) en gebruik ze door elkaar heen
misschien dat het voor beginners geen goed boek iser staat wel bij elk vierkant een moeilijkheidsgraad
tuurlijk, als je me even je nummer/mail stuurtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je een foto sturen via mail/whatsapp van een pagina? Ik wil best een boek bestellen maar zonde als ik t niet snap
Ik ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:41 schreef Mss het volgende:
Ik zit meestal vet hard te lolleren als Spees weer eens hyper doet.
ja, moedig het ff aan!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:41 schreef Mss het volgende:
Ik zit meestal vet hard te lolleren als Spees weer eens hyper doet.
is pas bij het laatste met betalen volgens mijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOE (hihaho HOE) zie ik bij amazon wat ik aan verzendkosten betaal?
Ja ik wil een andere manier, pokkesitequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
is pas bij het laatste met betalen volgens mij
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik wil een andere manier, pokkesite
nee dat denk ik nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Loqi is een hamburger haken moeilijk?
Mijn doel is om een hamburger te hakenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee dat denk ik nietmaar ik haak nooit zonder patroon
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:46 schreef Mss het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG OMG HEBBEN ZE DIE OOK IN XXXXXXXXXXXXXXXXXL?
Nope.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan amazon met paypal? Ik heb mn cc thuis liggen
een roekquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:52 schreef Mss het volgende:
Ik wilde dus naar Utrecht, maar ik denk dat ik maar gewoon naar Amstelveen ga.
Alleen een roek heeft nu prioriteit, die bh kan ik volgende week ook wel halen. Ik wilde mijn shirt van gisteren opnieuw halen, maar ik denk dat ik 'm toch maar eerst ga wassen voordat ik besluit tot het kopen van een nieuwe.
Die heb ik!quote:
Ik heb er al een cupcake mee gehaaktquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
OMG al die dingen
Maar wat moet je ermee
Woehoequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallon ik mag naar de orthopeed
Ik kan al op 16 oktober terecht![]()
Ja? dan hoef ik m niet te kopenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die heb ik!
Alle patronen zijn ook op internet te vinden heb ik gezien
hebben ze ook bij boekenvoordeel.. pipoos is duuuuuuuurquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die hebben ze bij pipoos nu
waar waarrrrrr?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die heb ik!
Alle patronen zijn ook op internet te vinden heb ik gezien
Echt? Hoe duur daar dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
hebben ze ook bij boekenvoordeel.. pipoos is duuuuuuuur
Jij had toch ook die dino draak gehaakt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:58 schreef Loqi het volgende:
Ik haak momenteel vooral cadeaus op verzoek. Die zijn dan wel een stuk groter dan die hamburger meestal
Bij pipoos was ie 15 euro nuquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat weet ik zo niet uit mn hoofd, maar pipoos kennende, de helft
Goeden deal toch voor nederlandquote:
zowel een dino als een draak jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Jij had toch ook die dino draak gehaakt?
ditquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Bij dino's kan ik alleen nog maar aan piemols denken.
Haga ziekenhuis, dokter Henkesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Woehoewaar en welke orhtopeed?
oh best snel!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallon ik mag naar de orthopeed
Ik kan al op 16 oktober terecht![]()
Ah oke, Haga is goed ziekenhuisquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Haga ziekenhuis, dokter Henkes
quote:
kijk bijvoorbeeld hoer euh hierquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja? dan hoef ik m niet te kopen
maar daar staat t patroon toch niet? of ben ik kippig?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
[..]
kijk bijvoorbeeld hoer euh hier
http://pinterest.com/search/?q=crochet+hamburger
Dat weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah oke, Haga is goed ziekenhuishad jij nou ook arthroseproblemen?
ff doorklikken, dan kom je dit tegenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
maar daar staat t patroon toch niet? of ben ik kippig?
Ah oke. Want mocht het ook arhtrose dus zijn, het UMC heeft daar dus ook veel specialisaties mee, want ik zag dat dus toen ik daar was overal posters van hangenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet.
Ik heb in elk geval wel een zeer instabiele heup (of 2 eigenlijk) maar of artrose ook deel van het probleem is gaat de 16e hoop ik blijken
oh faalquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ff doorklikken, dan kom je dit tegen
http://nerdigurumi.com/20(...)or-cheeseburger.html
en zo staan ze er allemaal wel op
ik heb nog geen gordijnen in mijn huis, 6 ramen graag!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neer zetten![]()
Wie wil er kampergordijntjes? Dan ga ik gordijnen haken
Wil je er mooie kamperfiguurtjes in?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb nog geen gordijnen in mijn huis, 6 ramen graag!
gordijntjes (of eigenlijk alle platte dingen) haken wel heel anders dan van die knuffelbeesten (amigurumi noemen ze die) trouwens, is een hele andere techniekquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neer zetten![]()
Wie wil er kampergordijntjes? Dan ga ik gordijnen haken
Ik hou het in gedachten, dank je wel!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah oke. Want mocht het ook arhtrose dus zijn, het UMC heeft daar dus ook veel specialisaties mee, want ik zag dat dus toen ik daar was overal posters van hangen
Ja dat dacht ik al wel, eerst maar eens platte dingen lerenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:07 schreef Loqi het volgende:
[..]
gordijntjes (of eigenlijk alle platte dingen) haken wel heel anders dan van die knuffelbeesten (amigurumi noemen ze die) trouwens, is een hele andere techniek
Ja snap ik, altijd die onzekerheid enzo, ik weet er ook alles van helaas. Maar UMC staat wel bekend om gewrichtsproblemen enzo, dus is het onthouden wel waard zegmaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik hou het in gedachten, dank je wel!
Ik houd er trouwens ook rekening mee dat er gewoon niets gevonden wordt. Dat betekent dat er niets aan gedaan kan worden maar goed, daar kom ik ook wel weer overheen
maar dan moet je ze niet vullen.. dan vreten ze de vulling misschien op.. en die ligt dan door je hele huisquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:10 schreef Sharana_LV het volgende:
haak wat kattenspeeltejs spees! die gehaakte dingen vinden ze episch
nee dat niet, maar van die lange sliertjes zijn ook leuk, aan het hengeltje doen enzoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
maar dan moet je ze niet vullen.. dan vreten ze de vulling misschien op.. en die ligt dan door je hele huis
jasje voor jillquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.crochetpatterncentral.com/directory/pet_items.php
meld je anders even hier aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.crochetpatterncentral.com/directory/pet_items.php
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee dat niet, maar van die lange sliertjes zijn ook leuk, aan het hengeltje doen enzo
Moest ik al van mirjamquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
meld je anders even hier aan
https://www.ravelry.com/account/login
ZO veel patronen, de meeste gratis
Bel dan terugquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu wil ik weten wie het was, faal
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als het de jumbo was kunnen ze toch in de stront vallen
Ze zouden na het weekend bellen, het is vrijdagquote:
Technisch gezien is het nog steeds na het weekendquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze zouden na het weekend bellen, het is vrijdagPlus dat ik volgende week naar uitzendbureaus ga omdat ik makkelijk overdag kan werken ipv savonds.
Oh ik krijg geen dm'squote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik dm je net
Maar het was tamara die heeft weer opeens een ander nr![]()
?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik dm je net
Maar het was tamara die heeft weer opeens een ander nr![]()
Neequote:
het werkt!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neemaar ik word ineens gebeld door onbekend hehe
Ze willen me niet eens bij de jumboquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar wat slecht van de Jumbo dat je nog niks gehoord hebt
Heb je ze krachtsterretjes gestuurd?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:17 schreef Loqi het volgende:
space, ik zou met t haaktopic in CRE wel uitkijken, ik postte daar een tijdje mee en toen ik een keer een nieuw topic opende omdat ik t vorige sloot kreeg ik me toch een bult gezeik omdat ik 1 specifieke foto van een creatie uit t vorige topic niet in de OP gezet had, terwijl ik er maar willekeurig wat genomen had.... zeikmutsendie foto was nog van Mirjam ook, alsof die er mee zou zitten dat ik per ongeluk haar plaatje niet pakte
Dafuqquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:17 schreef Loqi het volgende:
space, ik zou met t haaktopic in CRE wel uitkijken, ik postte daar een tijdje mee en toen ik een keer een nieuw topic opende omdat ik t vorige sloot kreeg ik me toch een bult gezeik omdat ik 1 specifieke foto van een creatie uit t vorige topic niet in de OP gezet had, terwijl ik er maar willekeurig wat genomen had.... zeikmutsendie foto was nog van Mirjam ook, alsof die er mee zou zitten dat ik per ongeluk haar plaatje niet pakte
IK WIL OOK EEN BADquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog even chillen in bad voordat ik weg moet.
ik gun ze geen krachtsterretjesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je ze krachtsterretjes gestuurd?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik gun ze geen krachtsterretjes![]()
![]()
whoop post er ook trouwens
Ik zag het net jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze willen me niet eens bij de jumboBest wel triest
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
Ja nee ik las iets verkeerd, dat was een editquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij pipoos was ie 15 euro nu
[..]
Goeden deal toch voor nederland
Ja weet ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja nee ik las iets verkeerd, dat was een edit.
Nee kon 'm niet echt ergens vinden. Passion leek iets teveel op Hi-tekquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef Loqi het volgende:
Maar debs, is 2030 niet meer te krijgen nee? Ik heb passion gekocht de vorige keer dat ik daar was, die sprak me net meer aan
tof dat je hem hebt danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee kon 'm niet echt ergens vinden. Passion leek iets teveel op Hi-tek.
Dat is lekker jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja goeden deal ja, 4,80 per lakje.
Op bed gaan staan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:29 schreef Mss het volgende:
Ik heb spinrag in een hoek van mijn kamer, maar mijn bed staat daar. Dus ik moet mijn bed afbreken om daar bij te komen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En mwehehe [Winnen met Fopje] Schimmelpot #2
Mijn bed is niet zo stevig. Ik was er een keer met een scharrel in aan het batsen, en toen stortte het in elkaarquote:
6 lakjesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is lekker ja
Veel ingeslagen?
*visual van het in elkaar storten tijdens het batsen*quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn bed is niet zo stevig. Ik was er een keer met een scharrel in aan het batsen, en toen stortte het in elkaar. Nu wordt het bij elkaar gehouden door bierkratten dus ik kan er gewoon in liggen en batsen, maar staan lijkt me niet verstandig
.
Hmm, misschien met de lange steel, dan lukt het denk ik wel, bedankt voor den tip!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
*visual van het in elkaar storten tijdens het batsen*![]()
Maar nee, dan is erop staan niet zo handig
Huishoudtrapje/krukje naast het bed en stofzuigerslang beetje uitsteken?
Dat was echt fantastisch. Mijn huisgenoten hebben me geholpen met mijn bed fixen. Het was net jiskefet hierquote:
lolquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat was echt fantastisch. Mijn huisgenoten hebben me geholpen met mijn bed fixen. Het was net jiskefet hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |