Irritant is dat hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:47 schreef megamandy het volgende:
Moet een afspraak maken voor de kapper via de telefoon en nu ben ik alweer zenuwachtig
Net gedaan. Maar ik maakte altijd fouten/ze begrepen mij nooit. Dan zei ik dat ik een kleuring wilde geen verf en dan plande ze mij toch altijd qua tijd in als verven wat veel langer duurtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Irritant is dat he
Al valt het met de kapper tegenwoordig mee, die ken ik nu wel goed genoeg![]()
Nee, want ik zou juist eerder persoonlijk naar binnen lopen want in principe "socialer" is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
sorry, dit klinkt heel bot maar als je al stress krijgt om je kapper te bellen voor een afspraak zou ik toch een soort van therapie voor sociale angststoornissen gaan doen
Dat, precies datquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, want ik zou juist eerder persoonlijk naar binnen lopen want in principe "socialer" is.
Heb alleen qua telefoneren altijd het idee dat ze mij niet snappen/verstaan en dat ik dan niet goed kan uitleggen wat ik wel bedoel
Als iemand mij opbelt heb ik juist geen last ervan.
Overigens vind ik het niet bot klinken hoor
builenpestquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Zo ziet het er nu wel uit jagoeden bulten op beide armen
Klinkt nie fijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Hoeveel plekken heb je?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Heb jij volgende week woensdag tijd/zin om misschien samen te lunchen in het auditorium?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat, precies dat
Mijn kapper is 2 min lopen, ik loop er ook liever langs dan dat ik bel
van pols tot elleboogquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
DamnDus beide armen van boven naar onder vol denk ik?
zo ongeveer, ze zei het er bij elk prikje bij, maar ik heb niet alles onthoudenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Loqi weet je welk prikje voor wat was?
Ooh werkt dat dan zo snel? Dacht altijd dat het even duurdequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:08 schreef Loqi het volgende:
[..]
van pols tot elleboogmaar het is al goed weg aan het trekken, mag nu ook weer antihistamine nemen, dus dan is het zo over
Weten ze nu al wat je hebt dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:08 schreef Loqi het volgende:
[..]
van pols tot elleboogmaar het is al goed weg aan het trekken, mag nu ook weer antihistamine nemen, dus dan is het zo over
Zin zeker, maar moet die dag naar Maastricht voor congresquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb jij volgende week woensdag tijd/zin om misschien samen te lunchen in het auditorium?
Zitten we omgedraaidquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zin zeker, maar moet die dag naar Maastricht voor congres![]()
Maar als je binnenkort weer een keertje naar de TU komt, lijkt het me wel gezellig!
het voornaamste is een berkenpollen allergie. Daar valt een hele bult onder: een aantal bomen, veel fruit (appels, peren, kiwi, perzik, pruimen), wat noten, en wortel/selderij/aardappelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weten ze nu al wat je hebt dan?
wat ga je met je katten doen danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
het voornaamste is een berkenpollen allergie. Daar valt een hele bult onder: een aantal bomen, veel fruit (appels, peren, kiwi, perzik, pruimen), wat noten, en wortel/selderij/aardappel
Voor die laatste 3 ben ik niet allergisch
en dan komt er nog wt standaard bij zoals honden/katten/huisstofmijt/schimmel en parkieten
ja gaat rap, ze doen wat vloeistof op. prikken daar een gaatje in je huid in en dan moet je een kwartier wachtenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh werkt dat dan zo snel? Dacht altijd dat het even duurde
niks, ik wist al dat ik allergisch was voor katten (weet ik al vanaf dat ik klein ben)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat ga je met je katten doen dan
Zoveel prikkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja gaat rap, ze doen wat vloeistof op. prikken daar een gaatje in je huid in en dan moet je een kwartier wachten
nu is het een uur later en bijna weg weer
van de bultjes die ontstaan maken ze een afdrukje met een pen en papier, en die mag de dokter dan gaan analyseren
Jammerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:13 schreef Loqi het volgende:
[..]
niks, ik wist al dat ik allergisch was voor katten (weet ik al vanaf dat ik klein ben)
Coons zijn semi hypoallergeen
worth it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Arme parkietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
als ze zo'n allergietest doen op parkieten, doen ze dan een parkiet in de juicer en prikken ze het parkietensap in je arm?
Oh gats, the visualquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
als ze zo'n allergietest doen op parkieten, doen ze dan een parkiet in de juicer en prikken ze het parkietensap in je arm?
jup, maar behalve de parkieten wist ik dit allemaal al, maar de dok wilde t perse testen.. primaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zoveel prikken![]()
Maar dat is wel een hoop dan waar je allergisch voor bent!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
JammerAnders had ik mij wel even opgeofferd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee de kattenbeesters zijn weloverwogen genomen
Knoei
Ja precies omgedraaid inderdaad, bedacht het me net ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zitten we omgedraaid![]()
Zal het de volgende keer weer laten weten
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
Een paard lijkt me lastig in de juicer...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:16 schreef Loqi het volgende:
[..]ze wrong zo een vogel uit boven mn arm
is blijkbaar een standaard test, net als paarden en cavias
ik moest hardop lollerenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
Dit was ik aan het typenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een paard lijkt me lastig in de juicer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |