SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Goedemiddagquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:08 schreef Wasmachinu het volgende:
Goeiemorgen, na enkel lezen laat ik ook maar eens wat van me horen
Hadden we niet een soort van weddenschap lopen, wie het dichts bij de datum zat dat je VO doorkomt? Kan ik niet meer terugvindenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:11 schreef samthegreat5 het volgende:
020-5201213 gebeld.. VO nog steeds niet door
Ze vond het wel goed dat ik even belde, ik kon het over 4 weken nog een keertje proberen.
Reeds weekendquote:
Ik zat ook te wachten tot een ander de lapo paktequote:
Dankquote:
Dat is correct.quote:
Maar MM en ik willen een kerst DLP meetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed plan Cobra die Tongtong fair, om daar een DEF meet van te maken
1 keer geweest en toen speelde wijlen Andy Tielman daar zelfs![]()
En héérlijk eten daarzo
DLP?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar MM en ik willen een kerst DLP meet
Disneyland Parijsquote:
Wat mocht je doen moppie?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:42 schreef BredeBradda het volgende:
Godver de godver wat was die oefening zwaar![]()
Moest op een lijn gaan liggen op je buik, dan je enkels vastpakken met je handen en dan naar de overkant van de zaalquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wat mocht je doen moppie?
@ER... Lotuss zou het leuk vinden haha
Het wel bekende mumselen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:56 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Moest op een lijn gaan liggen op je buik, dan je enkels vastpakken met je handen en dan naar de overkant van de zaal
Moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het wel bekende mumselen!Wees blij dat het in een zaal was. In de modder of zand is het een factortje x10
Ik was daar met Lotusssquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wat mocht je doen moppie?
@ER... Lotuss zou het leuk vinden haha
Is het vooral oncomfortabel of is het fysiek zwaar?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het wel bekende mumselen!Wees blij dat het in een zaal was. In de modder of zand is het een factortje x10
Allebei. Probeer het voor de grap maar even in je kamer ofzo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:10 schreef m.k het volgende:
[..]
Is het vooral oncomfortabel of is het fysiek zwaar?
Mijn kamerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Allebei. Probeer het voor de grap maar even in je kamer ofzo.
En wordt 't nou als straf opgegeven ofzo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Allebei. Probeer het voor de grap maar even in je kamer ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |