En waar moet men aan denken bij het woord bepaalde?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:20 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Dit topic. Waarom hebben criminelen en andere foute figuren toch zoveel aantrekkingskracht op bepaalde vrouwen?!
Dat weet ik ook niet, ik ken jullie niet. Maar jullie zullen een gemeenschappelijke deler hebben. Is ongetwijfeld wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Maar ik weet wel dat talloze boefjes, van Joran tot Manson, hun celdeuren niet meer open konden duwen door de ladingen brieven van aanbidsters. Misschien is het nog evolutionair residu om je aangetrokken te voelen tot bruten. Of voelt het zo lekker speciaal om vriendjes te zijn met zo'n gek: "Hij heeft dan wel negen mensen onthoofd, maar voor mij is hij zo teder en lief..." *sop* *sop*.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:24 schreef AppleMartini het volgende:
En waar moet men aan denken bij het woord bepaalde?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:32 schreef vriendelijkevriend het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, ik ken jullie niet. Maar jullie zullen een gemeenschappelijke deler hebben. Is ongetwijfeld wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Maar ik weet wel dat talloze boefjes, van Joran tot Manson, hun celdeuren niet meer open konden duwen door de ladingen brieven van aanbidsters. Misschien is het nog evolutionair residu om je aangetrokken te voelen tot bruten. Of voelt het zo lekker speciaal om vriendjes te zijn met zo'n gek: "Hij heeft dan wel negen mensen onthoofd, maar voor mij is hij zo teder en lief..." *sop* *sop*.
En ja, jullie zullen vast wel allemaal excuses voor jezelf verzinnen waarom juist jij niet tot de huppelkutjes behoort die op Joran en consorten geilen, maar hou jezelf toch niet voor de gek. Er zijn zat zielepieten op de wereld waar je een brief naar kunt sturen, maar vrouwen schrijven enkel criminelen. Tot zover mijn offtopic kritische noot hier, ik zal jullie niet meer lastig vallen. En zo komt mijn brief aan Anders nooit af...
Daarom nam ik niet eens de moeite te reageren inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2013 02:51 schreef Messina het volgende:
[..]![]()
Er is geen andere reactie dan dit mogelijk.
In sommige gevangenissen worden postzegels als ruilmiddel gebruikt, dus denk het nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef Brendaa het volgende:
Ik heb een kleine week terug post ontvangen van een gedetineerde uit Texas. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik eigenlijk al vergeten was met wie ik te maken had, aangezien ik een héle lange tijd geleden hem geschreven heb.
Kreeg een hele leuke enthousiaste brief terug van hem, heel open en voor zover het kan via een brief; hij kwam erg spontaan over. Heb meteen mijn best gedaan op een brief terug en ben benieuwd wat ik zal ontvangen over een paar weken.
Vraagje, is hier toevallig iemand die de regels weet qua "giften" toezenden? Stel ik doe wat postzegels bij mijn brief zodat hij deze kan gebruiken; mag dit of wordt dit ingenomen? Weet iemand waar ik dit kan vinden? Ik heb de site van de instantie afgepluist, maar helaas stond daar niets nuttigs tussen.
Neemt wel de charme van een brief schrijven weg.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:54 schreef davo1979 het volgende:
t een service (nee heb geen aandelen maar wel ervaring) waarbij je dus een email/document opmaakt, die service print het uit en stuurt het vanuit america door per post. Waardoor het dus korter duurt en eventueel kunnen zij ook post ontvangen en uploaden na je mailbox daar zodat je het online kan lezen. Dit kost natuurlijk wel iets. Je koopt een soort punten 10 punten kost 10 dollar. 1 punt voor een brief van 3000 woorden
Vreet nog een zak chips leeg joh. De Gelder was psychotisch en met zijn slachtoffers was het vrij snel afgelopen. Bij Dutroux was er sprake van een doordacht plan uitgevoerd in duivels samenspel met o.a. zijn vrouw. Jonge weerloze meisjes die na van de straat gegrepen te zijn maandenlang onder beestachtige omstandigheden zijn opgesloten, stelselmatig seksueel misbruikt werden en van honger/dorst gestorven zijn. Als je werkelijk het verschil niet ziet ben je niet goed wijs.quote:Op woensdag 6 februari 2013 02:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb het niet kunnen laten om toch maar een brief te schrijven aan Marc Dutroux in de gevangenis van nijvel.
Ik heb hem geschreven dat ik zijn gedrag niet goedkeur maar dat ik de hatelijke heisa van de mensen niet kan begrijpen. Er zijn zoveel ergere dingen gebeurd. (kim de gelder die in een kinderdagverblijf 5 babys en 3 volwassenen neerstak, hier je niemand meer over zeuren)...
''Belgisch grootste staatsvijand'' Marc dutroux... (las ik eens in de krant)
geloven dat mijn berichtje waar is en niet doorhebben dat ik stevig aan het trollen wasquote:Op woensdag 6 februari 2013 02:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vreet nog een zak chips leeg joh. De Gelder was psychotisch en met zijn slachtoffers was het vrij snel afgelopen. Bij Dutroux was er sprake van een doordacht plan uitgevoerd in duivels samenspel met o.a. zijn vrouw. Jonge weerloze meisjes die na van de straat gegrepen te zijn maandenlang onder beestachtige omstandigheden zijn opgesloten, stelselmatig seksueel misbruikt werden en van honger/dorst gestorven zijn. Als je werkelijk het verschil niet ziet ben je niet goed wijs.![]()
Sjongejonge zeg.. Beetje triest.quote:Op woensdag 6 februari 2013 02:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
geloven dat mijn berichtje waar is en niet doorhebben dat ik stevig aan het trollen was![]()
Natuurlijk weet ik wel wat voor een monster Marc dutroux is
Nooit bij nagedacht dat ze dat als ruilmiddel kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In sommige gevangenissen worden postzegels als ruilmiddel gebruikt, dus denk het niet
Hmm, ik was zelf niet bekend met JPay. Ik heb het zelf ook in mijn brief aan hem gevraagd, wellicht dat hij de regels ook weet (zal toch haast wel), en anders maar eens verdiepen in JPayquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:38 schreef gelestipjes het volgende:
Als het voor die penpal in Texas is: daar mag het volgens mij sowieso niet, maar ik geloof dat het in de meeste gevangenissen niet mag. Volgens mij mag je alleen geld overmaken of zo via dat jpay zodat ze er zelf postzegels voor kunnen kopen
Dat is waar, voor mij niet ik kan heel moeilijk schrijven (de bewegingen dan) dus was het een oplossing.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Neemt wel de charme van een brief schrijven weg.
Ben best benieuwd naar die tekeningquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:41 schreef Hilzillah het volgende:
Ik had mijn boefje een paar foto's toegestuurd. Van omgeving woonplaats, natuur, en mijn poezels. Heb een door hem gemaakte tekening gekregen van mijn poezel. Écht heel mooi!
Ja leuk!quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:52 schreef Hilzillah het volgende:
ik zal zomestrakjes even kijken of ik hem kan inscannen. of iig een stukje
Zo krijg je wel het gevoel dat hij het serieus neemt. (niet ff een briefje eruit gooit als antwoord)quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:41 schreef Hilzillah het volgende:
Ik had mijn boefje een paar foto's toegestuurd. Van omgeving woonplaats, natuur, en mijn poezels. Heb een door hem gemaakte tekening gekregen van mijn poezel. Écht heel mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |