Naja, je hoort gewoon dat de muziek op el camino gewoon veel strakker en netter is. Doe mij die ouwe bak herrie maarquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:20 schreef Zaktabak het volgende:
Black keys zijn sinds el camino niet meer hipster genoeg

The Big Come up en Thickfreaknessquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:22 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Naja, je hoort gewoon dat de muziek op el camino gewoon veel strakker en netter is. Doe mij die ouwe bak herrie maar

quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
The Big Come up en Thickfreakness

Maakt niet uit, dat heeft niemand op de wereld.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En die hadden allemaal mooi geen oog voor jou.

The Black Keys is wel goede muziek.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:18 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Bij Justin Bieber ook, wat is je punt?

Eens.quote:

Awesome, massive, gruwelijk, koning, master, lijpe shit. Echt alles komt wel voorbij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:06 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
1988Tering man, al last van alzheimer? Parkinson?
 Gevalletje, anders zijn om het anders zijn.
 Gevalletje, anders zijn om het anders zijn.  

Oh je denkt dat ik een hipster ben, nu snap ik tquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:14 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Awesome, massive, gruwelijk, koning, master, lijpe shit. Echt alles komt wel voorbij.
Maar moeilijk vet?Gevalletje, anders zijn om het anders zijn.
Had je vorige maand ook een snor?

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |