Volgens de Wallaboo-site welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:17 schreef ohnee het volgende:
Heb net via mp wallaboo gekocht. Volgens mij is dat gewoon te wassen.
Maar dat ding heeft een suède buitenkant?! Iemand die het wel eens geprobeerd heeft te wassen?quote:
Het is geen suède maar "Wallaboo suède". Na wat verder doorlezen op hun site kreeg ik de indruk dat dat toch net wat anders is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:36 schreef Mineola het volgende:
[..]
Maar dat ding heeft een suède buitenkant?! Iemand die het wel eens geprobeerd heeft te wassen?
Ik heb er ook 1 gekocht. Een roze!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:17 schreef ohnee het volgende:
Heb net via mp wallaboo gekocht. Volgens mij is dat gewoon te wassen. Desnoods op een wolwas of fijne was.. Of een omslagdoek fijn en makkelijk te doen is in een maxicosi weet ik niet, maar zie wel eens dat mensen gewoon een dekentje over het kindje doen en die langs de beentjes instoppen. Maar een voetenzak lijkt mij makkelijker en kan ook niet eraf geschopt worden.
Is geen echt suède idd, kan gewoon in de machinequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:36 schreef Mineola het volgende:
[..]
Maar dat ding heeft een suède buitenkant?! Iemand die het wel eens geprobeerd heeft te wassen?
Joh ik zag juist alleen maar roze staan, had t idee dat juist de bruine/grijze hard gingen! Anyway, ik heb ook een poging gewaagd want ik ben overtuigdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:28 schreef ohnee het volgende:
Dat is mooi te horen Incantrix.Leuk MeNicole! wilde ook een roze maar het is een bruine geworden. Die was niet zo duur, die roze gingen als zoete broodjes over de toonbank geloof ik.
als die meidenmamma's willen zo'n roze. Ach voor die paar maanden vind ik bruin ook leuk ^^.
Nu wachten tot ie binnen is. Ben erg benieuwd! Het ziet er zo lekker warm uit.
Ja 17 euro is erg weinig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:19 schreef ohnee het volgende:
10,- plus verzendkosten. Volgens mij was dat erg goedkoop. (is 1 rits stuk maar geeft niet de ander kan geheel open) vind 17 ook niet veel trouwens! als je bedenkt dat ze nieuw 55,- zijn en men er daarom vaak 25,- of meer voor terug willen vangen..
Wauw, mooi, inderdaad hetzelfde idee, alleen ben ik niet zo handigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:50 schreef Marjolijntje het volgende:
http://members.casema.nl/(...)ke/maxicosideken.pdf
Die heb ik gemaakt, daar gaan de gordels omheen ipv doorheen!
Ooooh die ga ik maken!! Zou naailes krijgen van mijn moeder, maar dan moet ik wel iets hebben om te naaienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:50 schreef Marjolijntje het volgende:
http://members.casema.nl/(...)ke/maxicosideken.pdf
Die heb ik gemaakt, daar gaan de gordels omheen ipv doorheen!
geen naaimachine hierquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik kan het ook, dan moet het jullie ook lukken! *2 linker handen*
Ik heb nog een babynomade te koop beetje zelfde ideequote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:53 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Wauw, mooi, inderdaad hetzelfde idee, alleen ben ik niet zo handig
Dat dusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar vanuit MC slapend in bed leggen vind ik wel veel te warm in zo'n pak.
En bijvoorbeeld Liza zoekt wel zoiets.
Hm, ja dat is ook zo. Ik had Isabel ook vorig jaar nog in een hoppedizpak.. Ok, * Morretje schrapt wallaboo van kraamcadeautjeslijstje, zet deez erop in minimaatje..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:26 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik doe het nog makkelijkerik heb een fleece pakje voor de mini... geen winterjas nodig, geen voetenzak.. Gewoon, hoppa over de kleertjes aantrekken (ook niet na hoeven denken over slofjes of iets, want het pakje is afsluitbaar onderin, sokjes zijn voldoende) handjes zijn ook afsluitbaar
[ link | afbeelding ]
En als het echt héél héél koud is (maar dan echt héél) dan heb ik eventueel nog een lodger of ik gooi een wollen dekentje er nog overheen... maar dat komt bijna niet voor...
Nog eentje over in 56/62?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:04 schreef Pvoesss het volgende:
nee een heerlijk pak van hoppediz![]()
Ik wil geen andere pakken meer ik heb ze in alle maten
http://www.dragenenzo.nl/(...)fleece-overall-zand/
Mooi, maar we krijgen een jongetje in een wit-rode wandelwagenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:42 schreef bodpa09 het volgende:
Liza, ik heb evt nog zo'n lodger te koop:
[ afbeelding ]
Ik heb geen voetenzak over! Het ligt er een beetje aan hoe hard mini groeit wanneer dit pakje in de verkoop gaat!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:26 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Nog eentje over in 56/62?![]()
Of jij Gerberaatje? Had jij niet ook nog zo'n Wallaboo over?
Ja, dat vroeg ik me idd al afquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:55 schreef Elmo76 het volgende:
Als je zo'n pak en voetenzak hebt is dat wel genoeg hoor.
Dekentje zal zijn voor de terugreis. In het ziekenhuis hebben ze eigen dekentjes!
Hahaha, ja,en eigen beddengoed moet je ook meenemen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me idd al af"Hebben ze daar geen dekentjes dan?
"
Thx! Dan heb ik wat de baby betreft alles mooi in die tas zitten nu
Oh, lolquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:03 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Hahaha, ja,en eigen beddengoed moet je ook meenemen!![]()
Ga je in H. in het zkh bevallen?!
Nee, ik werk daar niet, maar had onthouden dat je uit H. komt, dus leek het me wel logisch dat je daar zou bevallen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, lolDat zou wat zijn ja
![]()
![]()
En yup, als we allebei hetzelfde bedoelen met "H.", dan ga ik daar idd bevallen![]()
Werk je daar toevallig ofzo? Gezien de "?!" op het eind van je vraag?![]()
Oh, als je daar ook nog eens vandaan komt, dan is dat wel handig idd. Ja, luxe bevallen in S.!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:08 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Nee, ik werk daar niet, maar had onthouden dat je uit H. komt, dus leek het me wel logisch dat je daar zou bevallen!
Ik kom uit S.
wij hebben hier beneden onder de salontafel een aankleedkussen liggenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Hebben jullie eigenlijk beneden ook een commode staan om niet steeds naar boven te moeten met verschonen? Of is misschien gewoon een extra verschoon/aankleedkussen op de tafel handig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |