Wij hebben nu deze wallabooquote:
Dus daar zijn die drukknopen voor bovenaan!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zoek maar eens op. Heerlijk gevoerd.
Wij hadden deze http://www.wallaboo.nl/fo(...)tml?color=Lime+green
[ afbeelding ]
Wij hadden dan kruiken in de kinderwagen liggen om de wagenbak voor te verwarmen. Dan was ook de deken niet zo koud. Nooit klachten van Sofie gehad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:01 schreef OooLizaooO het volgende:
Vraagje dat er bij aansluit: welk warm ding raden jullie aan waarmee je kleine kan verleggen van maxi cosi naar wandelwagen zonder hem/haar eerst helemaal uit de warme deken te halen? Ik stel me volgende situatie voor: warm ingeduffeld in de maxi cosi in de auto op een winterse dag, met de auto ergens heen en dan verhuizen naar de wandelwagen (ben nogal voor 'uit de auto= uit de maxi cosi). Wat bestaat er dan dat makkelijk los te maken is uit de MC zodat je je baby in z'n warme pakketje ineens in de wandelwagen kan leggen?
Dat omslaan had ik al wel door, maar dat mutsje ding niet zo. Ik vond die drukknopen al zo onlogisch zitten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja om hem een stukje om te slaan en vast te zettenAnders zie je geen kindje meer
Oeh slim!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:08 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Wij hadden dan kruiken in de kinderwagen liggen om de wagenbak voor te verwarmen. Dan was ook de deken niet zo koud. Nooit klachten van Sofie gehad.
en als je dan de kruiken daarna weer in de cosi legt, is die ook niet superkoud als je terugbent. Werkt natuurlijk alleen als je geen uren weg bent.quote:
Oh die daar. Nooit gebruikt eigenlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:08 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Dat omslaan had ik al wel door, maar dat mutsje ding niet zo. Ik vond die drukknopen al zo onlogisch zitten.
Toch heel andere dingen waar je overna moet denken bij een winterbabyquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:10 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
en als je dan de kruiken daarna weer in de cosi legt, is die ook niet superkoud als je terugbent. Werkt natuurlijk alleen als je geen uren weg bent.
Zo is Anouk de winter doorgekomen, met die van Jolein. Ik heb haar niet gehoordquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:38 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ik ook al. Maar het lijkt me voor in de maxi cosi zo midden in de winter niet warm genoeg!
http://www.ekobebe.nl/quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:38 schreef Morretje het volgende:
Heeft er iemand misschien een tip voor een webshop/winkel met echt wollen ledikantdekentjes? Het is bij ons in huis 's winters behoorlijk koud, en we hebben natuurlijk dekentjes genoeg. Isabel had in haar eerste winter geloof ik 4 dekentjes dubbel over...
Een wollen lijkt me dan zo fijn.
Kijk wel eventjes naar het waslabel. Ik heb een wollen wiegdekentje, heel erg mooi maar handwas en liggend drogen lijkt me bij een ledikantdeken niet handig meer.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:38 schreef Morretje het volgende:
Heeft er iemand misschien een tip voor een webshop/winkel met echt wollen ledikantdekentjes? Het is bij ons in huis 's winters behoorlijk koud, en we hebben natuurlijk dekentjes genoeg. Isabel had in haar eerste winter geloof ik 4 dekentjes dubbel over...
Een wollen lijkt me dan zo fijn.
Goeie, thanx!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:46 schreef nytar het volgende:
ikea heeft kleine maatjes fleecedekentjes. In leuke kleurtjes en printjes.
Ik dacht ook dat dat polyester was, maar zij verzekerde me dat dat niet zo was. Maar ik ga me er eens in verdiepen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef Leandra het volgende:
Ik zou een katoenen deken kopen, en feitelijk is dat geen fleece.
De Hema heeft ze ook, het lijkt fleece maar het is katoen.
En anders Prenatal.
Maar die polyester dekens zou ik niet gebruiken.
Prenatal dacht ik ook aan ja (een hele leuke met sterren!). Dat lijkt fleece maar is katoen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Goeie, thanx!
[..]
Ik dacht ook dat dat polyester was, maar zij verzekerde me dat dat niet zo was. Maar ik ga me er eens in verdiepen.
Ja ik zie ze online, leuk!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:00 schreef Mineola het volgende:
[..]
Prenatal dacht ik ook aan ja (een hele leuke met sterren!). Dat lijkt fleece maar is katoen.
Ik was dekens hier alleen in de zomer..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kijk wel eventjes naar het waslabel. Ik heb een wollen wiegdekentje, heel erg mooi maar handwas en liggend drogen lijkt me bij een ledikantdeken niet handig meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |