Nou zit ik gelijk met dat liedje in mijn hoofdquote:
Lekker! Maar is tournedos daar niet een beetje duur voor? Ik gebruik zelf kogelbiefstuk, scheelt soms de bijna helft!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:49 schreef JaafkeGB het volgende:
net bij de slager geweest, tournedos fijn laten snijden, vanavond lekker steak tartare eten!
Lekker, ik wou dat ik dat at vanavond.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:31 schreef Curiosity het volgende:
Vanavond Daging rendang basah en Telor belado met basmati.
En die hardgekookte eieren. Die vind ik zo smerig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:38 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Lekker, ik wou dat ik dat at vanavond.
(behalve die basmati dan)
Het was heerlijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:38 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Lekker, ik wou dat ik dat at vanavond.
(behalve die basmati dan)
Hier ook donutsen, heb een doos van 9 stuks gekocht bij het prijzencircus, gedecoreerdequote:Op zondag 7 oktober 2012 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Patatje pinda en een picanto. Toetje een peer. Straks thee met een donut.
Lekker! Ik een bescheiden doosje van 4quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:54 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Hier ook donutsen, heb een doos van 9 stuks gekocht bij het prijzencircus, gedecoreerde
Is dat te eten? Pas hadden wij iets met pompoen en die was zooooooo drooogquote:
Godsklere man; ben jij homo of wat?quote:
Wou ik ook eten, maar ik heb niet genoeg aardappelen en te weinig puf om naar de winkel te gaan.quote:
Klinkt goed..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Varkensbraadstuk van Iberico varken
Dat klinkt niet alleen goed, dat is verukkelijk varkensvlees, beter dan wild zwijn.quote:
Waar haal je dat normaal gesproken Piet? Bij de Hanos ofzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat klinkt niet alleen goed, dat is verukkelijk varkensvlees, beter dan wild zwijn.
Was een groothandelvrachtje van m'n zus. Was zeer te pruimen en voor herhaling vatbaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Apart die mexicano![]()
Net focaccia met sambalsmeerkaas op.
fixedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:47 schreef PureEvil het volgende:
nasi van gisteren. met een gebakken ei en satesaus
Jep!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:04 schreef boertie het volgende:
[..]
[..]
Ben je jarig en mocht je kiezen?
Het eerste wat ik me dan afvraag is waarom je niet gewoon yoghurt neemt, daar wat walnoten en honing bij doetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:26 schreef Luxuria het volgende:
Gisteren heb ik de romige yoghurt met walnoot en honingsmaak gehad van Almhof.
Heeft iemand die al eens gehad?
Wat was die ranzig zeg!!
Oh, dat is zo lekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het eerste wat ik me dan afvraag is waarom je niet gewoon yoghurt neemt, daar wat walnoten en honing bij doet
Omdat ik echt niet iedere dag gewone yoghurt ga eten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het eerste wat ik me dan afvraag is waarom je niet gewoon yoghurt neemt, daar wat walnoten en honing bij doet
Water loopt me in de mond..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, dat is zo lekker
Onze boom geeft momenteel gigantisch veel noten, dus ik eet me klem aan griekse yoghurt met honing en noten
Krootjesstamppot? Wat is dat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Krootjesstamppot met gebakken uiringen
Daarbij een cordon bleurolletje en een stukje vis.
Ook wel rode bietjes genoemdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:58 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Krootjesstamppot? Wat is dat?
Ik ga zo witvis in de oven garen met tomaatjes, wat kleine uitjes, knoflook etc.
Daarbij verse frietjes en erwtjes met worteltjes en witte bonen in tomatensaus.
Oh lekker!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ook wel rode bietjes genoemd. Was erg lekker!
Geen zin om te koken?quote:
Ik heb vanmiddag al een warme maaltijd gegeten.quote:
Ah nee ik hoef idd ook niet 2 keer warm te etenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al een warme maaltijd gegeten.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Net bij de C1000: stukje slagroomgebak, slagroomsoesje, stukje drentse bol met roomboter, stukje notenkoek, stukje grilworst, haring op roggebrood, stukje stokbrood met roombrie en stukje met filet americain, stukje droge worst...
Nieuwe filiaalmanager
Vanavond chinees buffet
Saus wasquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond een geschoten wilde eend, met rode kool, appeltjes, bloemige aardappels en een saus moet ik nog verzinnen
Heerlijk Piet!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond een geschoten wilde eend, met rode kool, appeltjes, bloemige aardappels en een saus moet ik nog verzinnen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb toen de eend in de oven stond ook een appeltaartje gebakken en vijgenkoekjes gemaakt van amandeldeeg (amandelmeel, suiker, ei, beetje boter en snuf zout)
Vijgenkoekjes van amandeldeeg, dat klinkt heel lekker! Heb je daar stiekem het recept van?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb toen de eend in de oven stond ook een appeltaartje gebakken en vijgenkoekjes gemaakt van amandeldeeg (amandelmeel, suiker, ei, beetje boter en snuf zout)
Heerlijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb mij zelf zonet volgegeten met foe yong hai, pangsit, tjaptjoy, loempia's, atjar, babi spek, babi pangang, visfilet, rundvlees roedjak, ketjapkip, ku lo yuk, kip/kerrie
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Zuurkoolstamp met sambal spek en worst van de keurslager
Lekker, afgelopen week ook gehad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |