quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:13 schreef ZOA het volgende:
[..]
[quote]Op zaterdag 6 oktober 2012 10:21 schreef ZOA het volgende:
[..]
Zoniet de kroketten van de AH zijn best goed.
Ow en het is kroketjes met 1 t en kroketten met 2x t
Ja en gebeurd is in dit geval met een t, enne ..quote:Het meeste wat hier gebeurd gaat aan mij voorbij... maar ik geloof je
gebant is met een d ...quote:Altijd weer die mods, ze zouden verboden gebant moeten worden!
Jij niet iigquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:50 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Ja en gebeurd is in dit geval met een t, enne ..
[..]
gebant is met een d ...
En nu kan je wel gaan zeggen dat je dat expres hebt gedaan, als gevolg van de algehele hilariteit om het ¨licht¨, maar daar gelooft hier niemand ene klote van hoor!
Is het nu weer goed dan? Je leek wat geirridingusdtquote:
Man, ik weet ´t, gelukkig heeft De stichting Korrelatie er speciaal 2 lijnen voor geopend, als je behoefte hebt kun je daar terecht, sterkte!quote:
In het geheel niet, ik ben blij dat ik nu weet dat kroketjes in tegestelling tot kroketten met één t geschreven wordt, ik heb het nog even op Google gecontroleerd en in de Dikke van D. en het klopt! Mijn dank voor de kosteloze educatie is grenzeloos. Ik zag trouwens dat het in geval van pakken en pakjes precies hetzelfde is en bij bakken en bakjes ook. Man, een wereld heeft zich voor mij geopend. Ik heb het ligt ... gezien, dank daarvoor!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
Is het nu weer goed dan? Je leek wat geirridingusdt
Daar is een vrij simpele verklaring voor. De meeste posters hier streamen niet, en degenen die wel streamen maken geen streamverslagen oid. Daardoor moet de info uit de caps gehaald worden, en dat is natuurlijk aan intepretatie onderhevig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:34 schreef Poezewoes het volgende:
Verder vind ik dat deze topic aardig aan het afglijden is, dit heeft niks meer met streamen van Opa te maken, maar met kinderachtige aannames waar sommige met hun vreemde humor zo om kunnen lachen. Zelfs mods doen mee.
Zitten die posters dan niet in de verkeerde topic?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar is een vrij simpele verklaring voor. De meeste posters hier streamen niet, en degenen die wel streamen maken geen streamverslagen oid. Daardoor moet de info uit de caps gehaald worden, en dat is natuurlijk aan intepretatie onderhevig.
Waarom? Het topic is vrij voor iedereen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:40 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zitten die posters dan niet in de verkeerde topic?
Nog niet zo lang geleden werd er hier door mods gezegt ontopic te blijven, vandaar die vraag!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom? Het topic is vrij voor iedereen.
Daarmee bedoelen ze meestal dat users niet op elkaar moeten gaan hakketakken. Zolang het maar over opa gaat is het meestal wel ok.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden werd er hier door mods gezegt ontopic te blijven, vandaar die vraag!
Idd ook gelezen , dus ?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden werd er hier door mods gezegt ontopic te blijven, vandaar die vraag!
Nou wel erg creatief met de waarheid, dat dan weer wel!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarmee bedoelen ze meestal dat users niet op elkaar moeten gaan hakketakken. Zolang het maar over opa gaat is het meestal wel ok.
Creatieve vrijheidquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou wel erg creatief met de waarheid dat dan weer wel!
Hoe je het ook noemt, met andere woorden een soap!quote:
Nee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hoe je het ook noemt, met andere woorden een soap!
Jullie weer, jullie ook altijd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:12 schreef Poezewoes het volgende:
Dat maken jullie ervan met je postings!
Dat was alleen maar in de soap.quote:Op zaterdag f6 oktober 2012 13:13 schreef Copycat het volgende:
Wat lees ik nu?
Is Lorre tot kroketten vermalen?
» index» real life soaps & streamsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat heeft dit topic dan precies te maken met een soap?
Wou je beweren dat de stream van opa een real life soap is?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:16 schreef ZOA het volgende:
[..]
» index» real life soaps & streams
Stream van Opaatje #43 Waarvoor heeft Opa een permban ontvangen ?
Dit misschien?
Papegaaienvinnensoep?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:14 schreef mootie het volgende:
Dat was alleen maar in de soap.
Of was het nou soep
Ik zei misschien.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Wou je beweren dat de stream van opa een real life soap is?
Ga je skieën?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Papegaaienvinnensoep?
Ach gut, wat moet dat beest van de lech zijn geweest.
Dat is zo off topic.quote:
Ik ook, Oh Oh Lech.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel een lekkere soap, Opa en Kopiekut in Lech.
Daar zou ik de stream voor aanzetten.
Dat vind ik sneu voor Kopiekut! Doen we haar wel in een grote plastic bal, met lucht voor een uur of 2.quote:
Lecht oop straks naast Friso, heeft die ook nog eens gezelschapquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik sneu voor Kopiekut! Doen we haar wel in een grote plastic bal, met lucht voor een uur of 2.
Voor die ouwe maakt het geen verschil, die bevindt zich toch al in vegetatieve staat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:43 schreef HiDiHo het volgende:
Lecht oop straks naast Friso, heeft die ook nog eens gezelschap
Eindelijk bier door een slangetjequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor die ouwe maakt het geen verschil, die bevindt zich toch al in vegetatieve staat.
Hij krijgt het nog druk, naar Ibiza én naar Lech.
Oefff.. Jij krijgt ze uitgemeten vanavond. Dat wordt 'van dik hout zaagt men planken'.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor die ouwe maakt het geen verschil, die bevindt zich toch al in vegetatieve staat.
Wat een verademing voor zijn vrouw, geen belletje meer.quote:
What else is new? Al zeg ik niks, het maakt echt geen verschil.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Oefff.. Jij krijgt ze uitgemeten vanavond. Dat wordt 'van dik hout zaagt men planken'.
Slinger de stream maar alvast aan...
moeten we hier om lachen ?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lecht oop straks naast Friso, heeft die ook nog eens gezelschap
Jaquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
What else is new? Al zeg ik niks, het maakt echt geen verschil.
Zeg niet dat je het niet gesjellig vind Pietjequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oop maakt weer een lawine aan reacties los?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |