quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:59 schreef mootie het volgende:
Topics over users zijn er sowieso al niet zo gek veel, zeker geen reeksen. Deze reeks gaat ook over de stream, niet over de user opa.
En![]()
Een quiche Lorre wordt dat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:56 schreef Gert het volgende:
Ik zou er groot respect voor hebben als de helden van deze stream het voor elkaar hebben gekregen om niet alleen huisgemaakte kroketten te fabriceren, maar ook nog van een zelf geslachte papegaai.
ow das raar het gaat hier wel degelijk over opa, wat hij eet drink scheten laat boeren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Topics over users zijn er sowieso al niet zo gek veel, zeker geen reeksen. Deze reeks gaat ook over de stream, niet over de user opa.
En![]()
Zichzelf?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:01 schreef mootie het volgende:
Wie wenst hij vandaag de leverworst in de togus toe?
Ja, dat is pas echt een niveautje Mootiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop deint vrolijk mee op het nummer Rond van borst, in je togus een leverworst van Manke Nelis![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop deint vrolijk mee op het nummer Rond van borst, in je togus een leverworst van Manke Nelis![]()
[ afbeelding ]
Latent gay? Ik wist het wel.quote:
Nogmaals, niet over de user opa, maar over de 'streambewoner' opa.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
ow das raar het gaat hier wel degelijk over opa, wat hij eet drink scheten laat boeren.
Jullie maken er een eigen show van!
Met die leverworstquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:02 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu meteen hij nog een biertje halen, als dat geen neuken word
Ook daar hebben ze pilletjes voor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:02 schreef pullup het volgende:
En nu meteen hij nog een biertje halen, als dat geen neuken word
Nu snap ik het dus er zijn twee opa's, maar het blijft raar die ban!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Nogmaals, niet over de user opa, maar over de 'streambewoner' opa.
quote:
*aait over bollekequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nu snap ik het dus er zijn twee opa's, maar het blijft raar die ban!
Liever niet ben niet zo lijfelijk met vreemde mensen!quote:
Over mij?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Huppelkut is ook nog wakker. Die had al lang in haar bed moeten liggen met haar dronken kop!, aldus Oop.
[ afbeelding ]
Over wie zou ie het hebben????
Hij mag zich best eens wat aardiger uitlaten over Oma.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Huppelkut is ook nog wakker. Die had al lang in haar bed moeten liggen met haar dronken kop!, aldus Oop.
[ afbeelding ]
Nou, laten we eens gaan raden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij oma graag in bed wil hebben maar dat was al eerder duidelijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |