Ali ligt in bed en heef het samen met Robin over Robin over auto's en over zijn capriolen in de auto. Uiteraard komt zijn zangcarriere nog even ter sprake.
[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 18-09-2000 00:14]
Geluid valt weg.
[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 18-09-2000 00:16]
0:28
De verhalen over auto's (die stukjes metaal OP wieltjes) gaan nog steeds door.
0:29
Robin, Desiree en Ali gaan slapen, dit duurt ongeveer 20 seconden en dan wordt er weer een boom opgezet over Ferdi en Koos.
0:32
Het is stil in de mannenslaapkamer Hoe lang gaat dit duren
[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 18-09-2000 00:35]
na bijgekomen te zijn van de plaatjes Bianco, gaat BB verder met een verhaal over vette auto's (Diablo etc.) in de heren slaapkamer. Desiree (eigenaar Nissan 100 mx)is ook te vinden in de herenslaapkamer. Dit heeft helaas nog niet tot mooie plaatjes geleid.
Mohammed Ali is weer eens aan het woord, en praat aan 1 stuk door over auto's, iets wat duidelijk past bij zijn artiesten-status. 1.2, 1.4 16 kleppen, hij kent ze allemaal.
Mohammed Ali praat nog steeds over auto's. De anderen lijken totaal uit het veld geslagen te zijn door zijn overvloed aan woorden.
Ze gaan nu slapen, maar dat lijkt me te vroeg
Daar gaan we weer. Alio vertelt nu (in het bijzin van Desiree), dat Robin en Desiree bij elkaar passen. Robin klinkt niet erg overtuigd. Robin heeft het over het goud van Inge de Bruijn, ze weten het dus echt, HOE???????
0:37
Ali maakt nog meer 'toespellingen' over Desiree en Robin. Robin lijkt het niet echt leuk te vinden.
[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 18-09-2000 00:40]
Sneu..
De mannelijke medebewoners verwonderen zich erover dat Mohammed Ali door de screen-test is gekomen. Wie niet? Desiree maakt ook weer geluid.
Ze lijken weer te gaan slapen, maar dat is te vroeg gedacht.
12:35
Mohammed Ali heeft weer wat te melden, hij zegt Robin? / Desiree een mooi stel te vinden, en zegt dat ze goed bij elkaar passen. Maar zegt dat hij bang is dat BB niet goed met hun aanstaande relatie om zou gaan.
Mohammed Ali zegt niet voor de hoofdprijs aan BB begonnen te zijn, dit verbaast mij niets.
Robin begint weer met zijn stemmetjes, dit maal de Cruijff imitatie (blijft wel leuk).
Er wordt gelachen. De jongens hebben al door dat er een romance aan het opbloeien is tussen Robin en Desiree.
Robin is weer zenuwachtig en doet z'n Cruijff imitatie:
"Er gaan gevoelens mee spelen, en die gevoelens zijn gewoon te uiten..."
Desiree lacht zich een ongeluk. Kreunt. Heeft ws buikpijn van het lachen..
0:45
Robin gaat is bezig met zijn Ronald de Boer en Johan Cruijff imitatie. Het blijft wel eng goed. Robin blijft via zijn imitaties hints geven dat hij wil slapen. Zou ieman dit oppikken?
[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 18-09-2000 00:50]
Dikke pret bij BB, er komt een vrouw (Jolanda?) bij de heren op de slaapkamer. in tijden niet meer zo gelaggen. Iemand roept:"Leontien" (die werkt toch niet meer voor BB?)
Leo wel ff met een perfecte Frank/Ronald de Boer immitatie. Een negen Leo!!! Keep'm up coming!!
Ook nog een mooie Beavis & Butthead immitatie. Als jullie zo door gaan, ga ik m'n slaapritme aanpassen.
Robin is druk bezig met zijn imitaties. Cruyff, Frank de Boer en ook Rinus Michels blijven voorblij komen. Gewoon slap geouwehoer en het gaat nergens over. Gelukkig beter om naar te luisteren dan dat geklets over auto's.
Er wordt weer geroepen dat ze gaan slapen. Robin vraagt aan Desiree dat als hij vannacht weer in zijn slaap gaat praten of zij wil onthouden wat hij dan allemaal zegt.
Het gesprek is weer even op een ander onderwerp er wordt wat gezegt over Travo's en even is het stil. Toch wordt er weer lekker interessant gesproken over Travestieten.
Het schijnt dat een broer van Leo vorig jaar achter de ramen van het BB huis mede camera man is geweest
[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 18-09-2000 00:53]
Desiree trekt haar mondje weer eens open. De mannelijke bewoners schijnen door te hebben wanneer de camara aangaat. Robin, waar wacht je op?
Ali vraagt zich af of travestieten ook op en stretcher slapen ...waar komt die jongen vandaan?
0:53
Het is wel duidelijk dat Ali de bewoners (en mij) uit hun slaap houdt.
wat leverde nu de hilariteit op...
Een van de kerels (ws Leo, aangezien ze later het hebben over Leonita)die nog niet de behoefte had om te gaan slapen, heeft zich samen met de overige dames omgeturnd in een ware dame (in de kleding van Jolanda - Latex )en komt de kerels bestormen.
Hij neemt als eerste Ali onderhanden en ploft op hem neer, de anderen blijven niet onaangeroerd en krijgen ook nog even een dikke knuffel
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 18-09-2000 01:03]
Misschien is het verstandig als Robin niet op de gesprekken van Ali ingaat. En huppakee we hebben het over dik zijn, topsport en over de oren van Anton Geesink.
[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 18-09-2000 01:02]
Mohammed Ali heeft weer wat te melden, het schijnt over de slappe lag te gaan. Desiree schijnt te snappen waar het over gaat.
Robin heeft een probleem met de stretcher en Ali blijkbaar niet, dus wordt Ali uitgenodigd om er op te gaan liggen en hij doet he ook nog. Wie gaat er nou vrijwillig op een stretcher liggen?
[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 18-09-2000 01:08]
Het eerste stelletje is geboren !
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 18-09-2000 01:24]
Robin heeft dus stap 1 van het scoren gered. Hij deed alsof hij van het bed afviel en gleed zo bij desiree op schoot. Een heftige zoenpartij was het gevolg
Weer contact tussen Robin en Desiree, hij wrijft langdurig door haar blonde haren (en ...). Ze schijnt zich af te vragen waar die tocht toch vandaan komt.
Mohammed Ali beweert dat hij (een artiest van zijn status) niet op een stratcher hoort te slapen. Als mijn moeder me zo zag... Moet jij eens opletten.
Robin blijft maar lichamelijk contact zoeken, dit terwijl hij een bed boven haar ligt.
Mohammed denkt erover hoe het zal zijn om tot Sinterklaas in het huis te zijn.
Robin valt uit bed, en kust Desiree!! Nu moet ie weer nokken. Ben jij nou een kerel? Go ahead and make my day!
{edit] Heb 'Leo' even veranderd in 'Robin' [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 18-09-2000 01:29]
Go Robin & Desiree !
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 18-09-2000 01:37]
Desiree maakt zich nogal zorgen over het feit dat ze gezeik kan krijgen met Ferdi en Georgie???
[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 18-09-2000 01:20]
[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 18-09-2000 01:27]
Desiree en Robin liggen lekker tegen elkaar aan en proberen te slapen.. (red. Jaja wakker blijven iedereen anders ga je het missen ! )
1:30
Er wordt camerabewust onder de dekens bewogen.
1:32
En weer hebben Ali, Robin en Desiree het over de camera's. Ali vertelt nog even dat hij de camera's niet meer ziet...
[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 18-09-2000 01:35]
Leo, Robin, de namen lijken allemaal op elkaar.
Desiree slaat in ieder geval haar been over dat van Robin (sorry Leo). De nodige activiteit lijkt onder de lakens te ontstaan, maar Mohammed Ali komt de boel eens weer verzieken. Het gaat over de wc en zijn stoelgang, iets wat het paar blijkbaar niet inspireerd.
JA HOOR....Ali heeft het weer over de regiekamer en de eerste romance, maar hij is niet camerabewust hoor!!!
Robin blijft overigens op zijn rug liggen, het lijkt eerder Desiree die steeds dichter naar hem toekruipt.
Ali praat maar door, nu is hij zo slim om over verliefde paartjes te beginnen,zeker om die 2 op hun gemak te stellen.
Nu is het even stil......
Aladin: Als het zover komt wordt ik de peetvader van jullie kindje okay?
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 18-09-2000 01:43]
Nu gaan de twee wel erg dicht tegen elkaar aan liggen. De armen gaan om elkaar heen en ze lijken erg gek op elkaars haar te zijn. Welke shampoo gebruik jij Robin? Cam 2 staat goed opgesteld, iets boven het horizontale bedoppervlakte, zodat alle verticale bewegingen goed waar te namen zijn.
Vooralsnog blijven de handen boven de dekens maar het spel lijkt wat amoureuzer te worden ...
Shit nu trekt ali ben olie zijn bek weer open
De rechter arm van Desiree verdwijnt onder de deken ...
Ali zit de 'relatie' wel erg aan te dikken. Robin vertelt dat Desiree het wel gewend is om naast iemand te slapen, Robin dus niet?
Robin streelt Desiree eventjes, maar wend zich dan af, omdat Ali weer over Jolanda begint. Robin vindt dat Ali daar niet over moet praten.
[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 18-09-2000 01:50]
Handige casanova hoor die Robin, ligt in een innige omstrengeling met Desiree, begint ie over "ja zo kan ik dus niet in slaap komen...ik wil wel naast je liggen mar niet zo, zo warm" "nou romantisch ben jij hoor" zegt Dee, "ja das niet gezellig maar als ik zo lig dan lig ik de hele nacht wakker.....en jij hebt het zeker vaker gedaan, jij bent het gewend zo met iemand te slapen"
En die Ali blijft er maar over door lullen hoe prachtig die het allemaal vindt en hoe ze het voor de anderen verborgen moeten houden, stikjaloers volgens mij.
Robin begint zich nu te gedragen alsof hij al een paar jaar verkering heeft met Desiree en lijkt het bed te willen gaan ontvluchten en mekkert dat hij te moe gaat worden als hij in 1 bed moet slapen of zo
Alladin zegt weer dat hij de volle 4 punten aan 1 iemand wil gaan geven, zal Jolanda wel zijn ..
Weet iemand het IQ van Ali overigens ??
Mohammed Ali merkt nog even subtiel op dat Desiree gisteren in bed lag met Ferdi, maar dat hij (zo goed als ie is) niets tegen de anderen gaat zeggen. Het jonge paar lijkt opgelucht dat ie niet gaat zingen.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 18-09-2000 02:02]
Of concentreert hij zich om niet nog meer scheten te laten ? (hij heeft wat last van gas nl.)
Aha hij trekt zijn bek weer open en zegt tegen Robin dat hij haar buikje moet masseren !
1:57
Ik zag nu toch echt bewegingen die toch verdomd veel leken op de bekenden 'French Kiss' (wat zo'n camera niet al kan veroorzaken)
[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 18-09-2000 02:01]
--edit--
Mijn geluid doet het perfect constateer ik na het horen van enkele zuigende, likkende en bevochtigende geluiden.
[Dit bericht is gewijzigd door bogus op 18-09-2000 02:03]
quote:Zou leuk zijn voor zijn zoontje om dat op tv te zien!
Op 18 september 2000 02:06 schreef affenschwanz het volgende:
Jammer dat er geen camera op Ali zijn bed staat gericht.
Daar zal ook wel enige beweging zijn !
ali: "ik neem aan dat jullie samen hebben gepraat of niet?"
ali: "koesteren als een parel, dat heeft ze echt verdiend" (hij bedoelt Desiree dus)
Robin gaat op zijn eigen heldt van het 2-persoonsbed liggen.
[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 18-09-2000 02:17]
Ali: "ik heb super super super veel meegemaakt."
Robin: "ik heb ook veel meegemaakt."
Die twee lullen steeds maar wat, Desiree houdt zich opvallend afzijdig.
Robin schat dat het half 4 is, waarop Ali meteen zegt dat het 'toch niet belangrijk is hoe laat het is?'
(ps, slaapt Koos door dit geneuzel heen trouwens? of zit die in de andere kamer?)
quote:Koos ligt in de andere kamer
Op 18 september 2000 02:16 schreef bogus het volgende:
Robin: "ze is een ster in mijn handen" (gvd wat een gezeik, red.)Ali: "ik heb super super super veel meegemaakt."
Robin: "ik heb ook veel meegemaakt."
Die twee lullen steeds maar wat, Desiree houdt zich opvallend afzijdig.
Robin schat dat het half 4 is, waarop Ali meteen zegt dat het 'toch niet belangrijk is hoe laat het is?'
(ps, slaapt Koos door dit geneuzel heen trouwens? of zit die in de andere kamer?)
quote:Flopper en Affenschwanz; in dit topic graag alleen een verslag van de beelden. Reakties erop kun je altijd kwijt in "Commentaren op de streamverslagen van...."
Op 18 september 2000 02:10 schreef Flopper het volgende:
Zou leuk zijn voor zijn zoontje om dat op tv te zien!
Wel tof trouwens dat ze eindelijk een manier hebben gevonden om Ali zijn mond te snoeren.
We proberen deze topics zo clean mogelijk te houden.
02:18
Desiree is wat onrustig. Kan de slaap niet echt vatten zo te zien. Het lijkt erop of Robin minder moeite heeft in slaap te vallen.
Desiree kijkt lief naar Robin en streelt z'n arm...
Ali: "Mijn slaapritme is door zeven jaren in het proffesionele (zang-) circuit danig verstoord."
Ali: "Een kind is het mooiste wat er is"
Robin: "Nou, ik wil nog wel even wachten"
Meneer Darius schat de leeftijden van Robin en D. op ongeveer 19, 20.
Het druipt er vanaf mensen.
Ali vindt het nu grappig dat Desiree op donkere types valt zoals ROBIN. Er wordt verder niet echt op ingegaan door Robin en Desiree.
Ali praat door maar Robin en Desiree houden zich met hele andere ZAKEN bezig
[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 18-09-2000 02:26]
Lijkt me een mooi moment om te gaan slapen. Suc6!
Ook maar ff joinen (leuk, de OS tegelijk volgen)
Ali vindt het wel grappig dat Desiree op donkere types valt
'ja dat vind ik ook wel leuk' meldt Robin.
Nu liggen ze weer ff te bekken. Op de achtergrond wat gelach uit de woonkamer. Ik zou zo zeggen, maak hem maar, die 1e BB baby
De rust wordt ff verstoord door de slaapkamerdeur die open gaat, Tis Georgie.
Volgens Ali zijn de deelnemers ook geselcteerd op hun mooie tanden
2.32: Ferdi komt de slaapkamer binnen, zoekt een dekbed.
2.32 Ferdie komt binnen
[edit]
voor een werkend plaatje gezorgd
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 18-09-2000 02:35]
Het wordt ze echt niet gegund geloof ik
Gesprek gaat meteen over voetbal, vreemd
Ali zegt genoemd te zijn naar Mohamed Ali en nooit gepest te zijn.
Desiree wil dat de camera eens ff een andere kant op gaat, ze wordt er 'une petit peu' nerveus van dat ie telkens op haar staat
Robin en Desiree kruipen weer dicht tegen elkaar aan terwijl men ff de Beegees begint te zingen met Staying Alive.
* Juan Zueco zoekt een teiltje..
* Juan Zueco vindt Hieke 'n lekker Frysk Famke
Robin is net ff wezen pissen of zo en men is nu allemaal het bed ingekropen maar blijft nog vrolijk kleppen. Lijkt wel een een of ander jongerenkamp
Anet wordt geroepen, 'ze mag ff met Ferdi komen tongen', wordt gegrapt. Eerst werd Koos genoeg, maar dat zag Ferdi niet zo zitten
Ze bediscussieren kort de stand van de camera en het waarom, waarom die maar op Desiree en Robin blijft staan. Maar Desiree geeft aan 'gewoon te gaan slapen'. De stemmen beginnen al wat zachter te klinken, maar men klept nog door.
Worden wat oude flauwe moppen verteld:
'komt een vis bij de dokter, zegt de dokter aha ik zie het al, uit de kom'
komt een vogel bij de dokter, zegt de dokter, aha ik zie het al, uit de kooi'
'komt een haai bij de dokert, zegt de dokter, aha, ik zie het al, je moet bij de tandarts zijn'
'staan 2 belgen voor een stoplicht. Zegt de 1 tegen de ander, 'het is groen', waarop de ander zegt 'een kikker?'
2.50 Het moppentapkwartiertje is dus aangebroken....
Ondertussen kruipt Desiree lekker in Robin zijn armen. Robin doet het beter als de Nederlandse Hockeymannen, want die hebben, itt hem, niet weten te scoren (0-0 tegen Maleisie)
Ferdi wordt even onderwerp van een mopje en Desiree met name moet enorm hard lachen. Maar het blijft nu maar bij moppen tappen... Het loveduo is verder wel stil, luisterd mee en is ondertussen zachtjes aan het vozen.
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 18-09-2000 03:02]
Dit houdt alleen maar http://www.fokforum.nl/showtopic/18791 tegen!
Ineens wordt het stil in de slaapkamer..
maar vijf minuten later:
Ali: ik ken ook nog een mop, maar die is een beetje racistisch. die zullen ze niet uitzenden, maar de brothers weten wel dat ik 'm niet zo bedoel...
iemand anders: nee, dat moet je niet doen..
Nu vertelt iemand (kan niet zien wie) over een jongen op school die vroeger zulke goede moppen kon vertellen...
En de moppen gaan maar door, de een nog flauwer dan de ander....
Weer Ali over die leuke racistische mop die hij kent.
Iemand anders: "vertel 'm maar, die zenden ze toch niet uit..."
Het lijkt erop alsof de heren echt gaan slapen. "Weltrusten!" Maar nee, er moet nog snel even een mop verteld worden.
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 18-09-2000 03:17]
Nadat Ali aangegeven heeft een goeie mop te kennen, maar wel rascistisch en het daarom toch maar niet doet, hoewel de anderen hem een beetje aanmoedigen het juist wel te doen, besluiten ze te gaan slapen. men zegt elkaar weltrusten, is 5 seconden stil.......en begint weer moppen te tappen Allemaal superflauw en oud.
3.20 Nog immer moppen, terwijl de camera niet meer close up op Robin en Desiree staat. Tussendoor wordt ff de opmerking gemaakt dat het onwijs warm is in de kamer, maar daar wordt geen aandacht aan besteed, het onderwerp blijft 'moppen'. Dat moppenkwartiertje wat ik dacht gaat zo langzamerhand richting het uur...
Najja iig zijn ze nog wakker..
Het lijkt erop alsof ze nu dan toch echt slapen gaan. Er wordt opgemerkt dat de camera's niet meer bewegen. 'Die staan natuurlijk op Desiree gericht, kijken wat haar handen doen' wordt er opgemerkt. 1 camera is namelijk inderdaad net weer gericht op het bed van Robin en Desiree.
Iemand, niet zichtbaar wie, zit flink te wiebelen in z'n bed wat moet doorgaan voor Robin en Desiree. Iedereen moet ff hard lachen maar is snel weer stil.
Ali zegt nog ff dat ie, als ie uit het BB huis komt, geen serieuze nummers meer kan zingen, ie bij de Meneer cactus show komt of zo. Ze gaan nu echt slapen, alleen af en toe wordt er nog wat heen en weer gezegd.
3.35
Na een laatste mop, speciaal voor Desiree, zeggen ze dat het echt afgelopen is en ze slapen gaan. De stilte treedt eindelijk in...
Hmmmmz geen camera nu even op Desiree en Robin Net begon er alweer lekker gesnurkt te worden, maar zo snel als het begon is dat ook weer gestopt.
3.54 Het gesnurk begint weer en best flink ook.
Volgens mij gaat er verder niks interessants gebeuren en tis voor de bewoners te hopen dat ze niet rete vroeg hun bed uitgeschopt worden...
Ik ga kappen voor nu met die streams, gisternacht al te veel gesnurk aangehoord.
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 18-09-2000 03:57]
08:06
Bianca is (slaap)wakker en loopt naar de badkamer.
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 18-09-2000 08:41]
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 18-09-2000 08:43]
08:35
Ze heeft lang in het hok gehangen maar volgend mij waren er geen eieren.
Ze haalt een emmer uit de badkamer en vult deze met water in de keuken.
08:43
Bianca is met het houten fornuis in de tuin bezig en ik ga er vandoor!
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 18-09-2000 08:43]
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 18-09-2000 08:44]
Origineel mannetje
09:23
Robin verlaat zijn warme plekje naast Desiree, aait een keer over haar wang en verdwijnt de slaapkamer uit.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 18-09-2000 09:23]
Ali vraagt of er ook thee is.
Bianca vraagt of er nog voldoende meel is om te bakken.
Beide antwoorden zijn positief
De dames hebben het bij het ontbijt over 'dat topless gedoe' en vervolgens 'dat zenden ze toch niet uit'!
Nou daar ben ik nog niet zo zeker van, of is dat slechts wishfull thinking...
Robin en Ali zagen samen een boomstronk door en zingen 'zage zage wiedewiedewage'..
Het gaat dus nog even nergens over...
Het wachten is nu op de weekopdracht...
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 18-09-2000 11:30]
11:37 Ali balanceert een blok hout op zijn hand. Ze gaan door met zagen, Ali en Robin. Robin vertelt dat ie vanochtend honderd rondjes in de tuin heeft gelopen.
11:39
Koos: "Nou ik moet toch weer effe een uhhh.. Kouwe pies..."
Ali heeft geen zin meer in hout zagen, maar Robin zegt door te willen gaan.
Koos lult eroverheen met de opmerking dat Robin zulke grote spierballen heeft en of 'ie op een sportschool zit ofzo.
Robin noemt 't puur natuur. Beetje opdrukken, buikoefeningen etc.
Ali wil ook laten zien dat 'ie sterk is en probeert Robin boven zijn hoofd te tillen. Lukt niet overigens
11.50 Ze zijn nog steeds aan het zagen.
Gelukkig komt Desiree de tuin in voordat Ali weer in janken uitbarst.
Vervolgens gaan Robin en Ali het huis weer in....
Koos komt weer van de wc. Kouwe pies he..
Annet heeft 't over d'r ogen en oren test.
"Ogen was honders procent alleen de linkerkant was niet helemaal..
Oren waren ook prima..."
Ali: "Dus ze konden geen glazen oog ontdekken ?"
Annet lacht, Ali scheert zich verder.
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 18-09-2000 12:11]
Ali vindt 't zo te zien OOK al niet interessant.
Ali: "Ik baal van twee dingen. Dat er een camera op de wc hangt en dat er een camera hier achter die spiegel zit."
De stream gaat de tuin in waar Robin en Ferdi het over de toekomst hebben
Ferdi heeft MBO Detailhandel gedaan, maar hij heeft geen toekomstplannen.
Robin wil graag bij de politie. Ook al zou hij nu de top in de wielersport kunnen halen zou 'ie 't niet doen.
Robin: "Ik ga een nieuw leven tegemoet jongen !"
Ferdi: "Ja, wij allemaal hier"
Robin: "Ik bedoel dat hoeft niet perse van hier te komen, maar ik ben gewoon helemaal omgeturnd".
Het begint frisser te worden, wordt opgemerkt.
Sterker nog: "Het wordt echt koud gewoon" wordt er gezegd.
Bianca en Hieke hangen inmiddels de was op.
Robin trekt zijn trui aan en fluit "penny lane".
Robin en Ferdi zetten paaltjes neer en gaan een potje voetballen.
12:16
Bianca besluit mee te voetballen, maar vindt dat er een omrastering aangelegd moet worden... Zij weet wel hoe. "Is zo gebeurd, I'll be right back," roept ze terwijl ze naar binnen loopt.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 18-09-2000 12:17]
Desiree en Georgie zitten aan tafel. Georgie zit te patiencen.
Georgie: "Jij bent met boven de dertig de enige ouwere jongere"
Leo: "Maar ik heb in mijn leven al alles gedaan wat ik wilde doen..."
Annet zit in de DBK.
"Even voor de kijkcijfers, Ik heb een soort van uitslag, maar ik heb ook een soort verdikking hier (wijst onder d'r oog)."
Zovirax moet ze hebben voor de uitslag en iets voor de verdikking.
Ze voelt zich wel heerlijk verder zegt ze. Geen spanningen etc.
Geen idee waar de uitslag zit trouwens.
De DBK stem belooft vanmiddag wat te laten weten.
12:30
Annet belooft Koos de was voor hem te doen in ruil voor de verrassing die hij haar ervoor heeft aangeboden.
Ben benieuwd wat het zal zijn...
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 18-09-2000 12:41]
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 18-09-2000 12:33]
ik wil alledrie de streams openen in een pop-up scherm.....dat lukt helaas niet, hij pakt hetzelfde pop-upscherm voor de drie streams, zodat ik moet blijven wisselen...is hier wat aan te doen??
12:40
Kim is iets met bloemen aan het doen. Strikje om een vaasje met bloemen, zonnebloemen drogen etc. Ze lijkt er schik in te hebben...
stonden net te tapdansen of iets dergelijks...
hieke is zich aan het opmaken en wordt daarbij begeleidt door een zingende ali..
ondertussen is men driftig op zoek naar soda
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 18-09-2000 12:54]
Het schijnt lang zo koud niet meer te zijn in de tuin. Robin staat in z'n blote bast en korte broek de vijfer uit te dreggen en er zijn er de rest zit lekker in het zonnetje. Annet is de was aan het ophangen.
13:18 - 13:20
Weer geluid van Heli,
Ook de gesprekken gaan over de heli.
13:28
Mohammed heeft het over:
'nagemaakte mensen'
Dit moet over 1 van de bewoners gaan maar wie? Mohammed kan niet met 'iemand' opschieten. Die 'iemand' zat bij het eten eerst tegenover hem en na de 'ruzie' (?) 6 plaatsen verder. Zij zou niet van Mohammeds rijst hebben gegeten. Mohammed loopt weg.
Koos: Ik schrik me rot van hem?
Twentse vrouw : Ja als hij dat zo voelt?
Koos: Ja zij eet zijn rijst niet, dat is toch geen argument! Nou ik ga verder met m'n boek.
13:36
En weer komt de helicopter langs:
'Ik zie hem zwaaien!' zegt iemand
Tussen al dit gedoe zijn een aantal mensen bezig met het kneden van brood.
[Dit bericht is gewijzigd door Num op 18-09-2000 13:37]
13:26
Koos zit in de woonkamer wat te lezen als Ali binnenkomt en beklag doet over iemand die zijn rijst niet had gegeten ofzo. Nu wil 'ie niks meer met 'r te maken hebben.
Zal wel over Jolanda gaan, want Koos en Annet discussiëren er later over.
Koos zegt dat 'ie zich rot schrok en Annet zegt "Maar het zit hem hoog. Het zijn zijn gevoelens en die moet 'ie kunnen uiten."
Verder iets over zonnebrillen en Koos die er een heeft waar je niets doorheen ziet.
13:35
Er vliegt weer een vliegtuigje of helicopter o.i.d. over. De mensen in de tuin zwaaien en Annet struikelt bijna over d'r benen om maar zo snel mogelijk buiten te komen en mee te zwaaien.
Ze hebben het over een basis in de buurt. Zullen wel legervliegtuigen zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 18-09-2000 13:37]
Georgie gaat gewoon door met deeg kneden en krijgt instructies van Leo
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 18-09-2000 13:42]
beeld geeft de lege huiskamer
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 18-09-2000 13:50]
Niet iedereen maakt even snel aanstalten, maar uiteindelijk is iedereen buiten. Behalve de streams..
We mogen het zeker weer eens niet horen van VOO
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 18-09-2000 13:50]
ja, ooooh
Ik zie iemand met een metalen bak lopen. Iemand anders met iets dat lijkt op een dikke stofzuigerslang.
Iemand enig idee ?
Het is de laatste kaas, iemand wil jam maken
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 18-09-2000 14:06]
Alvast een tipje van de sluier oplichtend: de eerste weekopdracht wordt een muzikale...
???
De bewoners zijn uitgesjouwd en eten een boterham. Ali leest iets, ws de weekopdracht. Met een beetje mazzel hebben ze het er nog wel over en horen we iets voor die sukkels bij VOO het geluid weer uit kunnen schakelen
er moet een water orgel gemaakt worden. Robin snapt niet hoe dat nou moet tegelijk met muziek
14.13
Er valt buiten een glas kapot
14.14
Annet en Desiree gaan jam maken. lezen de gebruiksaanwijzing, eerst moeten de potten met heet soda water schoon gemaakt worden
Koos: moet de kachel nog opgestookt worden?
?: nee want het brood moet er zo in
geluid valt weg
Ali: "Als dat waterorgel niet gaat draaien dan neem ik verstrekkende maatregelen"
14.26
bianca leest hoe zij jam moet maken, ze snapt het niet helemaal, leo komt helpen
Bianca: het kost wel een muntje maar we halen wel 3 potten
14.27
Koos: ik wil best iets doen als ik er maar niet op aangekeken wordt dat ik een lui varken ben.
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 18-09-2000 14:29]
14.39
bianca leest nog eens n het kookboek over jam maken
verder wordt er ook hagelslag gemaakt?
Koos legt aan Annet uit hoe ze moet schaven ??
Jolanda staat aan het aanrecht iets met prei te doen ?? ( red. die variant ken ik niet wel met slagroom )
Ze hebben het nu over een kip in de vriezer te doen. Ferdi doet een haan na. Koos loopt te slijmen met Annet: "ik ben zo blij dat je me dit gunt"
Verder veel onsamenhangend geouwehoer en het zingen begint ook weer
Koos heeft een brief verstuurd om mensen op de hoogte te houden van spectaculaire dingen ??
Koos: Leo gaat het goed met je ?
Leo: ja hoor
Annet: is de hoofdpijn een beetje weg?
Ze hebben het nu over de spitskool en prei dat ie in een bruine pan met een beetje water gekookt moet worden.
Leo: met een beetje water he
Jolanda: ja met wat water
Leo: wat is wat water
Leo doet een verwoede poging om Elvis te imiteren.
Leo: Ja ik ben een echte swinger (red. )
Het gaat alleen maar over het eten. Verder zijn er niet echte serieuze gesprekken aan de hand. Leo doet nu de zeven dwergen na. Met Hei ho, hei ho, de dagen zijn weer voorbij. (red. is dit nu echt aanvulling voor het verslag )
Leo heeft het over ze favoriete film ster: Jack nicholson, hij is hier op gekomen omdat deze vraag veel gesteld werd. Bianca's favoriete filmster is robert de niro.
15:05
jolanda is klaar met snijden, er moet nu eerst een pan opgewarmd worden.
15:06
Annet gaat champignons snijden en jolanda is blij dat er knoflook bestaat.
[Dit bericht is gewijzigd door Tweek op 18-09-2000 15:06]
15.00
van buiten klinkt de stem van ferdie, hij is segmenten in elkaar aan het zetten
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 18-09-2000 15:03]
De camera staat nu op de tuin gericht, de bewoners zijn druk bezig met de week opdracht. Ali verteld weer een flauwe mop.
15.18
er moet een motor boven het water komen op twee balken. De heren zijn er druk mee.
Alie heeft het hoogste woord
het is nog maar een proef opstelling
Robin: hij moet er toch zo weer uit
15.21
desiree komt kijken: nu hebben jullie alles met z'n drieen gedaan (met wat teleurstelling in haar stem)
15.22
gedoe over de groepen (van de electriciteit, gaat blijkbaar op stroom)
(zou het orgel ook een muntje kosten?)
15.23
De kippen vluchten.
15.24
ferdei geeft aanwijzingen over de stekkers
15.25
het orgel doet het
water spuit rond, reden voor alie om oh sole mio te zingen
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 18-09-2000 15:26]
Binnen wordt nog driftig gewerkt aan het avondeten.
Ali zingt "O sole mio". Hij is duidelijk trots op 'zijn' prestatie.
15.52
er komt nog een ander muziek instrument bij men weet nog niet welk
15.52
koos vertelt over chauffeur zijn, hij wil niet pendelen met toeristen.
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 18-09-2000 15:54]
Robin heeft zojuist een koude douche genomen.
Leo en Hieke liggen naast elkaar op bed en praten over vakanties, huizen, autootjes etc.
16:22
Georgie gaat Hieke leren saltospringen zegt ie, en dus wordt het onderonsje tussen haar en Leo rap afgebroken.
Een aantal dames en heren gaan kaarten.
16:26
Er komt soep op tafel.
"Soepie?" wordt er gevraagd..
De smaak schijnt prima te zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 18-09-2000 16:26]
Heb nog niet helemaal door welk spel ze spelen.
16:52-17:00
Georgie heeft gewonnen en roept nu al de hele tijd: 'ki-ing George' 'ki-ing George' 'ki-ing George'
[Dit bericht is gewijzigd door Num op 18-09-2000 16:59]
Ben er weer
Weinig te melden, gebeurd niet veel in het huis, behalve idd de versierpogingen t.o.v. de kip
Koos is awake... de dames in de tuin hebben een discussie over wat te doen met de kippenpoep
18:15
Bianca en Kim zijn bezig met een vuurtje in de tuin.
Erg slaapverwekkend op dit moment allemaal...
Ali zit op de bank iets te lezen, wat is niet helemaal duidelijk, de dames lijken klaar te zijn met het vuur in de tuin en lopen naar binnen om hun handen te wassen (spannnnund!), net Kim blijft nog ff fantiek doorgaan....
[aanvullig] was aan het wachten op iets vernoemends waardig, maar er gebeurt verder weinig, stream schakeld steeds naar tuin en woonkamer, maar op beide niet veel te zien[aanvullig]
Het lijkt erop dat de dames met iets van soep bezig zijn op het vuur in de tuin, ondertussen zijn koos en ali druk in gesprek in de woonkamer over cd's elpee's en muziek in het algemeen.
18.47
Bianca vind Ali echt een gevoelsmens, Ali is het met haar eens
Buiten zijn ze met het eten bezig, er schijnt een probleem te zijn met het vuur.
Ali is volgens zichzelf van de 31 dagen in een maand:
11 heel serieus
4 iets minder serieus
en de rest echt lachuh
19:01 buiten eten maken
Kim: Wat denk jij?
Annet: Hmm, ik denk dat het wel goed is... (zeer twijfelachtig)
[Dit bericht is gewijzigd door worst op 18-09-2000 19:01]
Al enkele minuten geen beweging, geen geluid, no nothing....spooky! Vlug overgeschakeld van stream, maar hierop het zelfde effect, zou dit weer een VOO(tm) actie zijn?
Druk overleg in de woonkamer....still no sound....[update] geluid is weer terug, robin is aan het woord...de rest nu ook, waarover....nog niet echt duidelijk, lijkt me niet iets echts wereldschokkends
Leo zegt dat hij een sex-pret-pakket heeft (ge)/(ver)kocht(?) en verteld wat verhalen over de verkoop hiervan
[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 18-09-2000 19:18]
-suiker
-boter
-meel
-boter
-graan
Zo leer je nog eens wat
correctie was niet Robin, maar Ferdi en Desiree liggen in bed?!?!?! (nu al?)
[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 18-09-2000 19:36]
In de woonkamer zitten Ali en Koos te schaken.
Buiten in de tuin is Robin op het klimrek geklommen. Hij hoort iets over Leontien, maar denk niet hij weet dat ze goud heeft. Ze vragen ook de tijd, volgens mij ook geen antwoord.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 18-09-2000 19:41]
in de tuin wordt weer over de muur geschreeuwd...
wat er wordt geroepen van buiten versta ik niet, maar degene in de tuin roept: 'doe de groeten terug.
Buiten wordt gevraagd hoe laat het is. Dat geluid hoor ik op de stream van de slaapkamer. Het lijkt of geluid en beeld zijn verwisseld.
Wat hoor ik in godsnaam voor herhalende geluiden uit de slaapkamer? KAn het niet zien, het beeld freezed steeds. K*t
[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 18-09-2000 19:40]
er wordt doorgegeven dan Leontine van Morsel Goud heeft gehaald op de O.S. van buitenaf
Tevens wordt door de bewoners gevraagd hoe laat het is.
19.43
De tafel wordt gedekt
Buiten wordt geroepen om Kim (rumoer is duidelijk hoorbaar)
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 18-09-2000 19:45]
[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 18-09-2000 19:43]
Er wordt geroepen om Kim van buiten de schutting. Hoe heet je? wordt er gevraagd, antwoord komt niet echt duidelijk door, er is iig contact met de buitenwereld, ben benieuwd of hier door BB nog op gereageerd gaat worden....
Koos en Ali nog steeds aan het schaken, ondertussen lijkt het avondeten ver klaar te zijn. Robin, Leo(?) en Annet, zitten op de bank mee te kijken.
Ze hebben ook gehoord dat van Moorsel goud heeft gewonnen.
Ali wil geen warm eten. Eet wel brood, is wel eens goed zegt hij.
Robin(denk ik) zegt :'oh, zit je in de ramandan(zijn foute spelling) of zo? Of hebben ze dat niet in Perzie?'
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 18-09-2000 19:54]
Ali: een vriend van mij heeft al 8 jaar een vliegbrevet, hij verwacht dat deze vriend wel een deze dagen voorbij zal vliegen. Zijn Oom was straaljagerpiloot geweest, hoop blabla. Ali dankt Koos voor het leuke potje schaak.
Ali besluit brood te eten omdat hij geen zin heeft in warm te eten.
Ali, Koos en Annet zitten op de bank, hebben het over BNN, eddie zooi (. Buiten wat tafeltennis aan de gang en ? is aan het jongleren met ballen. Kim en Desiree zitten ondertussen ook op de bank, weinig aanstalte om te gaan eten. Ali is ondertussen weer bezig met zijn niet grappige(tm) verhalen.
Desiree is verontwaardigd over de camera, die in haar ogen steeds op haar staat. Ali merkt op dat dit logisch is omdat eerst Robin en daarna Ferdi bij haar in bed heeft gelegen. De sfeer zit er iig goed in.
Paniek!!!! Zou het pingpongballetje weer kwijt zijn? Oef! gelukkig, wat een spanning, zit hier op het puntje van mijn stoel, het balletje is gered
Deur gaat dicht en iedereen is binnen, kan de streams van de woonkamer nog niet zien, maar denk dat ze aan het eten zijn geslagen.
[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 18-09-2000 20:11]
Het is dus etenstijd.
Op het menu staat in ieder geval spitskool. Bereidt door Jolanda. Koos zegt dat het heerlijk is.
Darius eet alleen brood (ed. zou dit komen doordat Jolanda gekookt heeft?) en staat voortdurend bij het aanrecht.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 18-09-2000 20:20]
Halve eetkamer tafel is nu te zien, Jolanda krijgt complimenten (ik neem aan over het eten). Ali staat in de keuken terwijl de rest al zit, w.s. om wat brood klaar te maken, het blijft een raar manneke
[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 18-09-2000 20:22]
Kim blijkt toch al een behoorlijke groep aan aanhangers te hebben, tijdens het eten wordt nog even nagesproken over het bezoek van onze scooter-jongens. Uitspraken als "KIM ik wil met je trouwen" en "Als je eruit komt Kim tracteer ik je op een patatje" vliegen over de tafel.
'Nou, daar buiten stonden allemaal jochies met leren jackies en brommertjes. En een zakkie patat. Ze riepen: "Kim, als je er uit komt,ga je met me eten? Bij de Febo?" '
NB. Positie aan tafel, Jolanda tegenover TAFKAM.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 18-09-2000 20:36]
O M God! Het leek er ff op dat het zingen weer ingezet zou worden, gelukkig is dit snel afgelopen, het eten smaakt goed zo te zien/horen, verder hoop met heen en weer gepraat over de eet tafel, waarover is moeilijk te volgen. Stemming is goed, Desiree is een beetje stil naar mijn mening vandaag en Ali laat zich (gelukkig) ook niet al te veel horen
[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 18-09-2000 21:00]
Stream 1 zoemt in op het toilet, het bordje BEZET 'lacht' ons toe, verder een kijkje in de douche en interessante tegeltjes net boven het bad, waarom de streams ineens op dit gedeelte van het huis staan is me een volslagen raadsel.
Voor de mensen die de statistieken bijhouden: Leo is net naar het toilet geweest....
Ali vind het nog niet echt back-to-basic en stelt dat het vroeger veel slechter allemaal, hij heeft het hier beter dan toen hij op zichzelf zat. Robin(?) komt met een opmerking over zijn moeder, dat het daar zo goed is, verder een hoop met drukte en gezang. Kim lijkt een beetje de mascotte van de groep te worden.
Sjesus! wat hebben die mensen een energie zeg! Kim is het middelpunt van een aantal niet echt orginele liedjes en lijkt het wel ff leuk te vinden, maar nu niet echt meer.
Het lijkt er wel op dat iedereen elkaar wil overtreffen met bekende nummers, ook leuk is om te horen dat niemand meer dan twee regels van "born to be wild" kent. Iedereen is nu druk aan het afdrogen.
[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 18-09-2000 20:59]
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 18-09-2000 21:00]
Kim blijft het middelpunt van spot, een aantal van de jongens (doet alsof?) er buiten weer de jongens staan met de scooters.
Of er werkelijk iemand staat, kan ik er niet uit op maken, kan ook van de meeligheid zijn van de bewoners.
[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 18-09-2000 21:00]
21.01
Jolanda staat nu. Ze hebben het over de weekopdracht.
Leo (pratend tegen redactie):
"Nou, heb je er zo lang over na kunnen denken. Nou, wil je de kijker boeien. Vraag je ons een waterorgel te bouwen en het Wilhelmus te spelen! Nou ja, ik neem het jullie ook niet kwalijk, maar ik vind het ook niet leuk. Het zou het groepsproces moeten zijn. Als ik moet wachten tot iemand op die knoppen heeft gedrukt, dan kunnen jullie ons net zo goed gelijk 20% erbij geven."
"Jullie hebben zeker nog wel een plekje over in de redactie. Ik weer zeker dat wij een stuk leukere opdrachten kunnen bedenken."
"Ook nog iets. Die appeltaart die jullie gister onder het luik door zetten, die was een beetje hard. Het is natuurlijk leuk dat we hier een toneelstukje opvoeren hier met dat eten koken. Maar we moeten natuurlijk wel echt eten! En die pizzakoerier van de week was ook al te laat.
BBMevrouw roept Leo naar DBK.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 18-09-2000 21:08]
buiten zijn Leo en Jolanda het gaat over de weekopdracht Leo had graag iets meer gedaan.
Jolanda noemt iets over de vloerbedekking
21.03
Leo praat tegen de redactie, hij vindt het jammer dat er niet meer spanning in de weekopdracht zit. Had graag dat de bijl aan de ketting had gemoeten.
21.04
Jolanda klaagt dat er een tekort is aan sigaretten
Leo: er is een tekort aan alles en de weekopdracht is niets aan. Als we niets meer weten kunnen we altijd nog gaan zingen (iets sarcastisch en ali op de achtergrond......aan het zingen)
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 18-09-2000 21:07]
Leo is zich wel erg bewust van de camera, hij spreekt op "leuke toon", een stem vraagt op ze allebei naar de dagboekkamer willen komen!??!
Gedverdemme, met smart wacht ik op het gesprek in de dagboekkamer, maar erg voo-alike wordt hiervan tot op heden niets uitgezonden, 3 streams openstaan, waarvan een lege tuin, een lege woonkamer en een kippenhok, wassur aan ut handje?
Er zit iets in dat ze straks moeten lezen. Ze moeten het ook serieus nemen. Het heeft niet met de weekopdracht te maken.
Wel heel stoer hoe ze die envelop voorlopig negeren.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 18-09-2000 21:12]
Leo komt terug uit de dagboekkamer, met iets in zijn hand om voor te lezen, een all-you-need-is-love vergelijking wordt gemaakt. Ali denkt: mooi 10.000 piek ik ga eruit! , er moet dus iets voorgelezen en ze moeten het serieus nemen zegt Leo....spannund!!!
ben blij dat ze zijn opgehouden met zingen...haal die ali eruit ik word gek van dat gejank....
Ze moesten het serieus nemen???? wat?
oooohhhh en enveloppe wat zal erin staan...
door geluid overlast moet Ali eruit!!!! laat het waar zijn.....
De envelop met inhoud heeft niets met de weekopdracht te maken, jullie komen er wel achter als jullie hem openmaken, was het commentaar uit de dagboekkamer. Leo is ondertussen weer terug buiten samen met Jolanda. Hij lijkt er erg relaxed onder. De envelop ligt op tafel en is nog niet open gemaakt. Jolanda blijft momenteel buiten op de tafeltennis tafel zitten....
[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 18-09-2000 21:12]
Leo en Jolanda zijn inmiddels terug in de woonkamer, kattengejank waardoor ik morgen om een gehoorapparaat zal moeten kopen komt van een aantal meiden, tot nu toe neemt niemand echt aanstalten om te lezen wat er in de envelop staat en staat iedereen weer zoals gewoonlijk op vervelende wijze te zingen... Koos zit inmiddels buiten alleen een beetje voor zich uit te staren. Robin en Kim staan inmiddels te tafeltennissen, ben ik dan de enige die nieuwsgierig is wat er in de envelop staat?
[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 18-09-2000 21:15]
Robin: "Jij hebt vast heel wat mannelijke fans. Ik weet zeker dat mijn broertje ook helemaal verkikkerd op je is..."
Koos: "Ja, je ouders mogen trots op je zijn, Kim."
Kim wordt er verlegen van, het is gewoon te schattig voor woorden
Argh! ik word gek! IK WIL NU weten wat er in de envelop staat!!! maar nee hoor, afdrogen, dansen en zingen lijkt de bewoners meer bezig te houden, raakt hun energie dan nooit op of was de maaltijd zo krachtversterkend?
Eniewee, nog steeds geen nieuws over de envelop.
Koos lijkt zich wat af te zonderen van de rest van de groep, kijkt in (zijn) BB koffer en lijkt nu een foto vast te hebben, zal hij het thuisfront missen?
Annet staat in de "badkamer" en haalt zo te zien de makeup van haar gezicht, Bianca komt erbij en volgt haar voorbeeld.
LOL kyra ik weet wat je voelt
Voor de statistieken weer: ook Koos is inmiddels naar het toilet geweest, ik denk er nu echt ZWAAR over het geluid uit te zetten, dit is niet meer om aan te horen!
Koos lijkt zich nog steeds wat afzijdig te houden.
4 dagen geleden zijn jullie het huis ingegaan met 12 bewoners. Er is veel gebeurdin die tijd. Jullie hebben elkaar leren kennen, het huis, de camera's. Omgaan met BtB principes, zoals zelf brood bakken, de kippen voeren, de moestuin. Jullie slapen met z'n zessen op 1 kamer. Soms wel met z'n 10en, Johan Cruijff, Frank de Boer. Een aantal heeft het erg laat gemaakt de laatste dagen. Nominaties komen eraan, is allemaal wel veel. Sommige mensen hebben al aan elkaar en aan Big Brother aangegeven dat het tempo erg hoog ligt en dat het erg vermoeiend is.
'Daarom vanavond nominatieronde, morgen eerste bewoner het huis uit !!' (grapje van Leo)
Opdracht : Zoek allemaal een lekker plekje in het huis, ontspan je. Ga in je herinnering terug naar toen je een kind was. Wat was je grootste wens, wat is je grootste droom? Ondertussen mogen jullie luisteren naar ... muziek. Daarna mag 1 iemand zijn/haar gedachten vertellen.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 18-09-2000 21:31]
Iedereen wordt bij elkaar geroepen, zouden ze dan toch..... de envelop?
Leo neemt het woord:
Beste bewoners,
Het inmiddels 4 dagen geleden dat jullie binnen kwamen met 12 personen.
Jullie hebben het huis ontdekt met camera's
Back to basic, blabla, slapen op kamers soms met 6 soms met 10-en, een aantal van jullie heeft het de afgelopen dagen erg laat gemaakt en is niet iedereen tot rust kunnen komen.
Een aantal van jullie heeft al aangegeven dat het tempo erg hoog ligt, blabla.
Nominatieronde wordt vanavond!!!! nog gehouden en de eerste moet morgen het huis verlaten.
Opdracht: zoek een plekje in huis, waar je kunt ontspannen, terug in jeugd, blabla, etc.
Ondertussen kunnen jullie luisteren naar de muziek die straks door de intercom te horen zal zijn, blabla.....
etc!
Het ziet er naar uit dat de nominaties toch eerder komen dus!!!!! (geintje van Leo dus )
[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 18-09-2000 21:31]
later mag je dat aan een ander vertellen
Na deze periode van bezinning kunnen jullie genieten van de muziek die uit de intercom zal komen. Hierna mag één van jullie zijn verhaal aan de groep vertellen.
klassieke muziek uit de intercom
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 18-09-2000 21:38]
[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 18-09-2000 21:35]
[edit]
link werkend gemaakt
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 18-09-2000 21:49]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |