Ik heb mijn facebook een jaar geleden door de shredder gehaald omdat ik het eigenlijk vervelend vond.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:17 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Waarom kun je ze niet zien dan? Ik zie ze altijd via internet..
Wat voor special van 31 oktober? Uitzending van 4 oktober was toch de laatste?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb mijn facebook een jaar geleden door de shredder gehaald omdat ik het eigenlijk vervelend vond.
Leuk mensen van vroeger maar dat betekent wel dat je het land weer door kan crossen en kwam er achter dat contacten niet voor niets verwaterd waren.
Maak zondag wel een nepaccount aan dan. Ben toch wel benieuwd naar die special van 31 oktober.
Dan begreep ik je post verkeerd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:50 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Wat voor special van 31 oktober? Uitzending van 4 oktober was toch de laatste?
Hier kun je gewoon de uitzendingen terug zien: http://liefsuit.kro.nl/seizoenen/2/default.aspx
Op facebook kun je de updates lezen.
Ik zoek dus de terugblik op de stellen van vorig seizoen. En die zou al uitgezonden moeten zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:03 schreef Snoopyfrl het volgende:
KRO's Liefs Uit
31. oktober
KERSTSPECIAL LIEFS UIT...
Aha.. nu snap ik je! Dat had ik gekopieerd van facebook, dat hebben ze 31 okt. gepost, die terugblik komt dus met de kerst!quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:11 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan begreep ik je post verkeerd.
[..]
Ik zoek dus de terugblik op de stellen van vorig seizoen. En die zou al uitgezonden moeten zijn.
En dan wel raar dat die ramiwe,l die geen woord kan lezen en schrijven en niet eens fatsoenlijk kan praten met Jacqueline ,dat die wel hier kan blijven.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:37 schreef Injetta het volgende:
Ik vond die clip met die drie mannen erg grappig.
Voor dat stel met dat kind is het wel zwaar zeg. Een kind, twee banen, getrouwd en nog is het niet genoeg....
Ik kijk ook, en verbaas me over haar belabberde Engels.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:00 schreef tralalala het volgende:
Niemand die kijkt?
Ik was het vergeten, kijk vanaf nu.
waarschijnlijk al toen hij Almere voor het eerst zagquote:Op donderdag 5 september 2013 22:11 schreef Reismeis het volgende:
Die gaat nu gillend weer naar huis haha.
Je hebt het nu tegen een Almeerder ;-)quote:Op donderdag 5 september 2013 22:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
waarschijnlijk al toen hij Almere voor het eerst zag
dan begrijp jij het helemaalquote:Op donderdag 5 september 2013 22:14 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Je hebt het nu tegen een Almeerder ;-)
500 euro valt mee inderdaad.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
is wel een extreem dure. Voor vijhonderd heb je ook eene hele complete.
Een doelgroep waarvan je makkelijk een hoop geld kan aftroggelen, omdat ze het beste voor hun kind willen.quote:
Edit:quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:29 schreef Wopper1 het volgende:
Kreeg een vervelend gevoel tijdens de uitzending. Het was net een soort van ''Leer de moslim cultuur voor beginners''...
Viel trouwens nog mee dat ze niet in klederdracht moesten in Volendam. En drinken uit boerenbont servies deed men ook niet.
Volgens mij bedoelt hij dat helemaal niet.quote:
Hahaha, ik snap hem. Oepsquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat helemaal niet.
Hij irriteert zich (terecht) aan de uitjes van die meid.
Eenmaligquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat helemaal niet.
Hij irriteert zich (terecht) aan de uitjes van die meid.
kut! Gemist. Even terugkijken morgenquote:Op donderdag 5 september 2013 15:35 schreef Reismeis het volgende:
Vanavond de eerste aflevering van een nieuw seizoen. Ned 1 - 21:30 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |