DHL niet op waarde op je pakketje hoor. Ik denk dat TNT dat meer zal doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:21 schreef ReDoX het volgende:
Haha ja, maakt het wat uit als je DHL shipping hebt? Op basis waarvan bepalen zij de waarde van het pakket?
Hij is ''in stock'' omdat je anders geen order in het systeem van LT kan plaatsen, het is dus gewoon een pre-order. Weet niet of er chinese apps op zitten maar die zijn als ze erop zitten verwijderbaar, weet niet of dat standaard kan en anders met root geloof ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:51 schreef davedavy het volgende:
Is de zwarte G3 nu in stock of is het nu een pre order? Er staat In Stock maar in de titel pre order? En zit er net zoals bij de Ainol tablet's van die Chinese meuk op?
Nou dan bestel ik hem gewoonquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Hij is ''in stock'' omdat je anders geen order in het systeem van LT kan plaatsen, het is dus gewoon een pre-order. Weet niet of er chinese apps op zitten maar die zijn als ze erop zitten verwijderbaar, weet niet of dat standaard kan en anders met root geloof ik.
Maar waarop baseert DHL het wel? Ik heb DHL shipping en de couponcode namelijk later laten toevoegen en het kleine verschil betaald (4 dollar o.i.d.), maar het totaalbedrag in de order bij Lightake staat nu zonder kortingscode (dus over de 200 dollar). Geen zin om daar straks belasting over te moeten betalen!quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
DHL niet op waarde op je pakketje hoor. Ik denk dat TNT dat meer zal doen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
DHL niet op waarde op je pakketje hoor. Ik denk dat TNT dat meer zal doen.
DHL kijkt wel degelijk naar de waarde van het pakket, Op het pakket zit namelijk een factuur met wat erin zit en de waarde hiervan.. ze nemen gewoon de waarde van pakket over indien dit geloof waardig isquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:52 schreef ReDoX het volgende:
[..]
Maar waarop baseert DHL het wel? Ik heb DHL shipping en de couponcode namelijk later laten toevoegen en het kleine verschil betaald (4 dollar o.i.d.), maar het totaalbedrag in de order bij Lightake staat nu zonder kortingscode (dus over de 200 dollar). Geen zin om daar straks belasting over te moeten betalen!
Hoe kom je erbij dat 50$ een btw van 38 euro oplevert, kun je niet rekenen ofzoquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:04 schreef LittleBuddha het volgende:
pff met 50 dollar moet je nog iets van 38 euro BTW betalen..
laat mij dan maar op 30 dollar staan hoor..
Morgen D-day! oftewel weer aan het werk gekke chinezen!
Ligtake pm:
For shipping day, suppliers have 8 days off for National day, and will be back next Monday.
We’re guarantee that lightake won’t deliver late than others.
Pls be patiently and wait a few days more.
(Sorry for later reply since we have 4 days off for Mooncake festival and National Day)
Ze zetten waarschijnlijk zelf ook wel een lage prijs er op (99% zeker).quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:13 schreef emmyemmy het volgende:
Is het nu wel of niet verstandig om de prijs op het pakketje te veranderen in een lagere prijs bij free shipping?
Dit dus. En aangezien het 99 van de 100 keer niet geloofwaardig is wat een Chinees op een pakketje zet als waarde, zijn ze daar sterker geneigd pakketjes open te maken. Dit i.t.t. de standaard snail-mail TNT/postnl, die alleen steekproefgewijs pakketjes open maken, naar mijn idee niet echt lettend op de waarde. Zal vast iets te maken hebben met de hoeveelheden die ze verwerken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
DHL kijkt wel degelijk naar de waarde van het pakket, Op het pakket zit namelijk een factuur met wat erin zit en de waarde hiervan.. ze nemen gewoon de waarde van pakket over indien dit geloof waardig is
Duidelijker dan dit kan niet!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:23 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dit dus. En aangezien het 99 van de 100 keer niet geloofwaardig is wat een Chinees op een pakketje zet als waarde, zijn ze daar sterker geneigd pakketjes open te maken. Dit i.t.t. de standaard snail-mail TNT/postnl, die alleen steekproefgewijs pakketjes open maakt, afgezien van de waarde. Kijk, het zal geen klein envelopje zijn, maar waarsch. een dikkere envelop/doosje waar de GSM in zit. Dit laatste is zwaarder, en aangezien Chinezen vaak verzendkosten meenemen in de aanschafprijs i.p.v. mensen dit apart te laten betalen is een groter en zwaarder pakketje met lagere opgegeven waarde vaker een indicatie dat er iets niet klopt, en dus meer reden voor de vervoerder op het pakketje "extra aandacht" te geven en jou vervolgens een boete.
Dat dus. Lagere prijs is gewoon illegaal. Gaan we het sowieso op FOK! dus ook niet eens over hebbenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ze zetten waarschijnlijk zelf ook wel een lage prijs er op (99% zeker).
Dames en heren: Let er wel even op dat je met het veranderen van de prijs de verkoper aanzet tot valsheid in geschrifte. Erg handig om dit hier te melden is het wellicht niet! (aka, niet meer doen dus!) Doen we in het China-shopping-topic ook niet!
verkeerde bedrag ge copy pasted (euro prijs ipv btw verschil), gelukkig ben jij net zo scherp als je avatar eruit zietquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat 50$ een btw van 38 euro oplevert, kun je niet rekenen ofzo?
komtieeeeee voor pakketten die met PostNL worden verstuurd:
( dhl weet ik de inklaringskosten niet van, bij postnl zijn deze 12,50)
inmiddels zij we van 19 naar 21% btw gegaan.
hier komt de rekensom:
50$ = +-¤38,46 38,46 * 0,21 = ¤8,08 + 12,50 = ¤20,57 aan btw en inklaring kwijt.
30$= +-¤23,07 23,07 * 0,21 = ¤4,84 + 12,50= 17,34 aan btw en inklaring.
Dus of je nu 50$ of 30$ op je pakketje hebt staan, maakt vrijwel op en paar euro na niks uit..
je kunt dus wel zien hoe duur INKLAREN wel niet is.. die btw valt nog wel reuze mee..
Anders lees je het topic even doorquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:58 schreef stefke001 het volgende:
Nieuwe problemen ?
http://www.gizchina.com/2(...)-to-screen-problems/
Hm, dan vraag ik me af wat Lightake op de factuur gaat zetten. Zal nog maar een mailtje sturen naar Nicole of ze de prijs van de factuur iig kan aanpassen naar wat ik daadwerkelijk heb betaald (dus met korting) ipv zoals het nu in de order staat.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:23 schreef neo2000 het volgende:
[..]Dit dus. En aangezien het 99 van de 100 keer niet geloofwaardig is wat een Chinees op een pakketje zet als waarde, zijn ze daar sterker geneigd pakketjes open te maken. [...]
No problem fliendquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:53 schreef LittleBuddha het volgende:
[..]
verkeerde bedrag ge copy pasted (euro prijs ipv btw verschil), gelukkig ben jij net zo scherp als je avatar eruit ziet
Ik denk niet dat het heel veel uit maaktquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:05 schreef ReDoX het volgende:
[..]
Hm, dan vraag ik me af wat Lightake op de factuur gaat zetten. Zal nog maar een mailtje sturen naar Nicole of ze de prijs van de factuur iig kan aanpassen naar wat ik daadwerkelijk heb betaald (dus met korting) ipv zoals het nu in de order staat.
voor het juiste order nummer? Maak eens een print screen van je account op lightake.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:27 schreef dramatic het volgende:
Ik heb nu via de mail een trackingcode voor DHL gekregen, hoewel de status op de site gelijk gebleven is. De code werkt nog niet op de DHL site..
Ja voor het juiste ordernummer, maar op Lightake is het niet te zien. ik kan je wel de mail doorsturen zolang je um hier niet post.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
voor het juiste order nummer? Maak eens een print screen van je account op lightake.
Nouja dat gaat teveel moeite zijn. Maar zou wel goed nieuws zijn als het ook klopt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:31 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ja voor het juiste ordernummer, maar op Lightake is het niet te zien. ik kan je wel de mail doorsturen zolang je um hier niet post.
Op welke datum heb je besteld?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:37 schreef dramatic het volgende:
Het was een mail naar de support om de kleur te veranderen, daar gaven ze dus antwoord op. Verder zat de lijst van alle items erbij, en stond dit er boven:
Waar is mijn pakket?
Traceer een pakket via DHL
Zo te zien is het trackingnummer 31617734***.
Naar DHL
ze hebben dus iig al een code geregeld
Ik verwacht dat ze zeker niet voor het einde van de week telefoons zouden kunnen krijgen van Jiayu.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:37 schreef dramatic het volgende:
Het was een mail naar de support om de kleur te veranderen, daar gaven ze dus antwoord op. Verder zat de lijst van alle items erbij, en stond dit er boven:
Waar is mijn pakket?
Traceer een pakket via DHL
Zo te zien is het trackingnummer 31617734***.
Naar DHL
ze hebben dus iig al een code geregeld
Ik ben al wat blij als de onze bij de volgende batch zouden zitten...quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:53 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze zeker niet voor het einde van de week telefoons zouden kunnen krijgen van Jiayu.
Dus voorlopig nog wel even wachten
I cant believe, another troller?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:27 schreef dramatic het volgende:
Ik heb nu via de mail een trackingcode voor DHL gekregen, hoewel de status op de site gelijk gebleven is. De code werkt nog niet op de DHL site..
Kreeg vanmorgen ook eenzelfde mailtje van nicole, welke ze wellicht voor de feestdag had gemaakt, maar welke vanmorgen na opstarten van haar pc wellicht pas is verstuurd.quote:Ik kreeg net een mailtje naar aanleiding van een vraag voor mijn zending, dat jiayu nog steeds wacht op de netwerk licentie en ze hopen dat de die voor de feestdagen krijgen.
Tuurlijk gebeurt er wel wat!quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:05 schreef Ravocs het volgende:
Nog 15 (14) berichten en we hebben dit topic ook al weer vol gezwetst terwijl er gewoon niets gebeurd
Hebben we ook foto's van onze klantenservice dames? Ik had van DX een keer zo een foto naast dat gmail account staan. Best een mooie dame.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:09 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Tuurlijk gebeurt er wel wat!
Vakantie is geweest, foto discussies, assesoires discussies... etc etc
En veel gedoe waar dus niet over gepraat mag wordenquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:09 schreef tokko1 het volgende:
[..]
(Oh, en niet te vergeten,, WAAR BLIJFT HIJ, Hoe lang nog, hebben ze 'm al, tracking code, bla bla discussies)
Nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hebben we ook foto's van onze klantenservice dames? Ik had van DX een keer zo een foto naast dat gmail account staan. Best een mooie dame.
Haha, ja, maar qua telefoon zijn we even ver als in #4quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:09 schreef tokko1 het volgende:
[..]
(Oh, en niet te vergeten,, WAAR BLIJFT HIJ, Hoe lang nog, hebben ze 'm al, tracking code, bla bla discussies)
Kan het topic niet meer vindenquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
En veel gedoe waar dus niet over gepraat mag worden
[..]
Nee.
Ergens zijn wel alle foto's van CSE medewerkers van DX te vinden, 1 seconde
En ze hebben ook allemaal een Engels klinkende naam of nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:18 schreef Downstar het volgende:
als ik de foto's van de de lightake customer service mensen moet geloven die ik gezien heb,
dan zijn ze allemaal modellenhaha!
ben ik ook benieuwd naarquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:27 schreef Grijsbaard het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer tot ze je aanvraag (loge en prijs veranderen) behandelen?
dit soort dingen even hier bespreken:quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:38 schreef Pino112 het volgende:
Mijn ES800M-doppies hebben nu 'departure from outward office of exchange' als status. Ze komen steeds dichterbij.
Bestellen uit China is leuk
Hopen op goed nieuws dus!quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
dit soort dingen even hier bespreken:
[Chinese Webshops] Topic #221 Ambilight maken met china lampie's
vandaag start jiayu dus weer, LT had nog geen nieuws ontvangen, hopelijk in de loop van de week dus wel ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |