Nouja dat gaat teveel moeite zijn. Maar zou wel goed nieuws zijn als het ook klopt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:31 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ja voor het juiste ordernummer, maar op Lightake is het niet te zien. ik kan je wel de mail doorsturen zolang je um hier niet post.
Op welke datum heb je besteld?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:37 schreef dramatic het volgende:
Het was een mail naar de support om de kleur te veranderen, daar gaven ze dus antwoord op. Verder zat de lijst van alle items erbij, en stond dit er boven:
Waar is mijn pakket?
Traceer een pakket via DHL
Zo te zien is het trackingnummer 31617734***.
Naar DHL
ze hebben dus iig al een code geregeld
Ik verwacht dat ze zeker niet voor het einde van de week telefoons zouden kunnen krijgen van Jiayu.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:37 schreef dramatic het volgende:
Het was een mail naar de support om de kleur te veranderen, daar gaven ze dus antwoord op. Verder zat de lijst van alle items erbij, en stond dit er boven:
Waar is mijn pakket?
Traceer een pakket via DHL
Zo te zien is het trackingnummer 31617734***.
Naar DHL
ze hebben dus iig al een code geregeld
Ik ben al wat blij als de onze bij de volgende batch zouden zitten...quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:53 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze zeker niet voor het einde van de week telefoons zouden kunnen krijgen van Jiayu.
Dus voorlopig nog wel even wachten
I cant believe, another troller?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:27 schreef dramatic het volgende:
Ik heb nu via de mail een trackingcode voor DHL gekregen, hoewel de status op de site gelijk gebleven is. De code werkt nog niet op de DHL site..
Kreeg vanmorgen ook eenzelfde mailtje van nicole, welke ze wellicht voor de feestdag had gemaakt, maar welke vanmorgen na opstarten van haar pc wellicht pas is verstuurd.quote:Ik kreeg net een mailtje naar aanleiding van een vraag voor mijn zending, dat jiayu nog steeds wacht op de netwerk licentie en ze hopen dat de die voor de feestdagen krijgen.
Tuurlijk gebeurt er wel wat!quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:05 schreef Ravocs het volgende:
Nog 15 (14) berichten en we hebben dit topic ook al weer vol gezwetst terwijl er gewoon niets gebeurd
Hebben we ook foto's van onze klantenservice dames? Ik had van DX een keer zo een foto naast dat gmail account staan. Best een mooie dame.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:09 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Tuurlijk gebeurt er wel wat!
Vakantie is geweest, foto discussies, assesoires discussies... etc etc
En veel gedoe waar dus niet over gepraat mag wordenquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:09 schreef tokko1 het volgende:
[..]
(Oh, en niet te vergeten,, WAAR BLIJFT HIJ, Hoe lang nog, hebben ze 'm al, tracking code, bla bla discussies)
Nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hebben we ook foto's van onze klantenservice dames? Ik had van DX een keer zo een foto naast dat gmail account staan. Best een mooie dame.
Haha, ja, maar qua telefoon zijn we even ver als in #4quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:09 schreef tokko1 het volgende:
[..]
(Oh, en niet te vergeten,, WAAR BLIJFT HIJ, Hoe lang nog, hebben ze 'm al, tracking code, bla bla discussies)
Kan het topic niet meer vindenquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
En veel gedoe waar dus niet over gepraat mag worden
[..]
Nee.
Ergens zijn wel alle foto's van CSE medewerkers van DX te vinden, 1 seconde
En ze hebben ook allemaal een Engels klinkende naam of nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:18 schreef Downstar het volgende:
als ik de foto's van de de lightake customer service mensen moet geloven die ik gezien heb,
dan zijn ze allemaal modellenhaha!
ben ik ook benieuwd naarquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:27 schreef Grijsbaard het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer tot ze je aanvraag (loge en prijs veranderen) behandelen?
dit soort dingen even hier bespreken:quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:38 schreef Pino112 het volgende:
Mijn ES800M-doppies hebben nu 'departure from outward office of exchange' als status. Ze komen steeds dichterbij.
Bestellen uit China is leuk
Hopen op goed nieuws dus!quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
dit soort dingen even hier bespreken:
[Chinese Webshops] Topic #221 Ambilight maken met china lampie's
vandaag start jiayu dus weer, LT had nog geen nieuws ontvangen, hopelijk in de loop van de week dus wel ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |