SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Nou, dat zal je nog verbazenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heeel goed! Anders blijven ze hun laatste dagen in een rolstoel doorbrengen, dat is ook niet alles. Sowieso, willen de meeste mensen niet lekker weer hun oude gewoontes weer oppakken na revalidatie?
Mja, ergens snap ik het ook wel. Zijn waarschijnlijk die eenzame, depressieve bejaarde mensjes?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, dat zal je nog verbazenDe tering zeg, veel mensen zijn echt zo ongemotiveerd, willen echt niets. Die moet je echt die stoel uit schoppen. Ik vertelde het net aan mijn oma (88, 2 nieuwe heupen een paar jaar terug, laatst 4 tia's op 1 dag gehad, weigert zich te laten wassen, ook al zet ze zelf de hele badkamer onder water). Dit snapte dr echt werkelijk geen bal van. Ik ga dr denk ik een keer meenemen als voorbeeld
Ik denk dat ik alvast zo'n drion pil probeer te bemachtigen en dan bewaren tot ik zo oud ben en dan door mijn brinta pap roeren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:55 schreef Beach het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik veel te bang om oud te worden en hulpeloos te zijn.
Hmm, vaak mensen die of geestelijk niet helemaal jofel zijn, of depressief inderdaad. Maar dan nog, je komt daar toch pm te revalideren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja, ergens snap ik het ook wel. Zijn waarschijnlijk die eenzame, depressieve bejaarde mensjes?
Jouw oma, bazin. Neem haar mee naar piratenmeet ooit.
Nee, de kinderen blijven bij de bejaarden wonen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:59 schreef Beach het volgende:
KB, in je geboorteland is het zeker zo dat bejaarden bij de kinderen blijven wonen.
Tegen die tijd mag je als verpleegkundige misschien al wel mensen doodspuiten joh.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:58 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alvast zo'n drion pil probeer te bemachtigen en dan bewaren tot ik zo oud ben en dan door mijn brinta pap roeren.
Ik hoop het maar.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tegen die tijd mag je als verpleegkundige misschien al wel mensen doodspuiten joh.
ze worden toch vaak gestuurd om te revalideren? niet dat ze er zelf veel over te zeggen hebben toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm, vaak mensen die of geestelijk niet helemaal jofel zijn, of depressief inderdaad. Maar dan nog, je komt daar toch pm te revalideren.
En nee, dan wordt ze gek. Arme mens, dat kan ik dr toch niet aandoen.
Ze worden toch doorverwezen door ziekenhuis of wat dan ook om te revalideren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm, vaak mensen die of geestelijk niet helemaal jofel zijn, of depressief inderdaad. Maar dan nog, je komt daar toch pm te revalideren.
En nee, dan wordt ze gek. Arme mens, dat kan ik dr toch niet aandoen.
Ene kant wel netjes dat de familie ervoor zorgt, andere kant lijkt me dat echt erg als kind zijndequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, de kinderen blijven bij de bejaarden wonen.
Ik niet. Ik weet niet of ik dat zou kunnen.quote:
Je mag kiezen. Je kunt ook gewoon naar een verpleeg/verzorgingstehuis gaan als je dat liever wilt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:01 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ze worden toch vaak gestuurd om te revalideren? niet dat ze er zelf veel over te zeggen hebben toch?
Mja, hoort erbij. Iesj koeltoer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Ene kant wel netjes dat de familie ervoor zorgt, andere kant lijkt me dat echt erg als kind zijnde
ja maar dan vragen ze het "wil je revalideren?" "ja mij best kan mij het verroten"quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik niet. Ik weet niet of ik dat zou kunnen.
[..]
Je mag kiezen. Je kunt ook gewoon naar een verpleeg/verzorgingstehuis gaan als je dat liever wilt.
Klopt, die eerst. Dan volg ik het advies van de ergotherapeut op. En vertel mij eens, wat moet ik verstaan onder ADL-lessen? Opnieuw leren jezelf te wassen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze worden toch doorverwezen door ziekenhuis of wat dan ook om te revalideren.EN HOEZO SCHOP JIJ BEJAARDEN UIT HUN ROLSTOEL? MOET DE ERGOTHERAPEUT DAT NIET DOEN? HE?
HAHAHAquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ja maar dan vragen ze het "wil je revalideren?" "ja mij best kan mij het verroten"
Opnieuw leren fappen. dat is de eerste levensbehoefte.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klopt, die eerst. Dan volg ik het advies van de ergotherapeut op. En vertel mij eens, wat moet ik verstaan onder ADL-lessen? Opnieuw leren jezelf te wassen?
Hahaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Opnieuw leren fappen. dat is de eerste levensbehoefte.
Onder andere, maar ook naar de wc gaan, koken etc etc.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klopt, die eerst. Dan volg ik het advies van de ergotherapeut op. En vertel mij eens, wat moet ik verstaan onder ADL-lessen? Opnieuw leren jezelf te wassen?
bipolair?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef Bloempje. het volgende:
Hm. Ik kijk SatC. En daar maakt zo'n snol dr een heel probleem van dat dr vriend bi is. Hoezo zou je je daar druk om maken? Ik weet, SatC, onzin, maar, wtf?
lijkt me sterk hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jij fapt het meest van iedereen hier.
Oke, top, dan weet ik datquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Onder andere, maar ook naar de wc gaan, koken etc etc.Gewoon dagelijkse activiteiten/handelingen toch, die betekenisvol zijn voor de cliënt.
Bi als in met jongens en meisjes seksen.quote:
oh biseksueeeeeelquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, top, dan weet ik dat
[..]
Bi als in met jongens en meisjes seksen.
Ik heb alles gezien van die seriequote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef Bloempje. het volgende:
Hm. Ik kijk SatC. En daar maakt zo'n snol dr een heel probleem van dat dr vriend bi is. Hoezo zou je je daar druk om maken? Ik weet, SatC, onzin, maar, wtf?
Ehhh. Ik weet niet eens hoe hij heetquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien van die serie![]()
was het Trey toch?
HAHAHAHAquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien van die serie![]()
was het Trey toch?
oh en editquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bi als in met jongens en meisjes willen seksen.
dan nog klopt het van geen kant, alsof een relatie willen gelijk staat aan sex willen hebbenquote:
ha die SwJ , wanneer word je weer eens blauw, als normale user ben je maar kutquote:
Kusje op je klitjequote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:11 schreef leeell het volgende:
[..]
ha die SwJ , wanneer word je weer eens blauw, als normale user ben je maar kut
biseksueel is gewoon seksueel aangetrokken voelen tot beide sekse. heeft niks met relaties te makenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:10 schreef leeell het volgende:
[..]
dan nog klopt het van geen kant, alsof een relatie willen gelijk staat aan sex willen hebben
70% van de homo's heeft geen sex met elkaar (seks even genomen in de platonische zin)
Soberzow kleikjesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:11 schreef leeell het volgende:
en je ben welkom hoor SwJ, kliekjes gonna hate
exact.quote:
Oh. Weet ik veel. Ik kom amper buiten ARG, dat vind ik eng namelijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja zo reageert hij ook altijd in topics HAHAHAHA XD
quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Godverdomme hey![]()
En daar maak je je zo druk over?
Meisje toch, snap ik wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Weet ik veel. Ik kom amper buiten ARG, dat vind ik eng namelijk.
de spoeling is dun tegenwoordig ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meisje toch, snap ik wel.Nja is toch niet veel boeiends verder daar eigenlijk.
Nee, daarom. Af en toe R&P enzo lezen voor leuke dramaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kleurspoeling? xdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:16 schreef leeell het volgende:
[..]
de spoeling is dun tegenwoordig ja.
kpd tochquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
XDquote:
Ja precies.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, daarom. Af en toe R&P enzo lezen voor leuke drama
wees niet bang je krijgt je sigaretjes nog wel hoorquote:
phewquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:17 schreef Beach het volgende:
[..]
wees niet bang je krijgt je sigaretjes nog wel hoor
Eng he, de buitenwereld op FOK!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Weet ik veel. Ik kom amper buiten ARG, dat vind ik eng namelijk.
"nerdforumpje" tochquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Eng he, de buitenwereld op FOK!
neuken?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Eng he, de buitenwereld op FOK!
ik was even bang dat je heel die kudde meenam van die 2 nep udowu topicsquote:
UDOWU zit toch helemaal hier?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:18 schreef Beach het volgende:
[..]
ik was even bang dat je heel die kudde meenam van die 2 nep udowu topics
Jouw woordenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nounou, dat vind ik wel erg hard voor d'r hoor.
neger alsjeblieftquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
UDOWU zit toch helemaal hier?
Ik haal 'm altijd door mijn neusgat en dan door mijn strot mijn mond uit om er dan aan te sabbelen. ben je down?quote:
Oh, dus als Appel ook zwanger is kan ze je beter dumpen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:25 schreef Furdinand het volgende:
tja als ze eenmaal iemand bezwangerd hebben zijn ze niks meer aan.
theoretisch gezien wel ja. maar erg praktisch is het niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, dus als Appel ook zwanger is kan ze je beter dumpen?
Dat is waar. Moet ze alleen dat koter opvoeden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
theoretisch gezien wel ja. maar erg praktisch is het niet.
De tering. Ik hoop dat ze daar flink betaald wordtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:30 schreef Furdinand het volgende:
appel is gewoon al vanaf 6 uur aan het proefdraaien bij een restaurant... slavendrijvers.
aborterenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is waar. Moet ze alleen dat koter opvoeden.
Later dan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Proefdraaien wordt vaak niet uitbetaald toch?
onbegonnen werk als het kind net als ik is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is waar. Moet ze alleen dat koter opvoeden.
Hahahaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:34 schreef Furdinand het volgende:
[..]
onbegonnen werk als het kind net als ik is.
quote:
laat dat maar aan mij overquote:
Daar wil ik niet aan denkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Net zoals met jonge katjes gebeurt.
LEUHEUK! Komen jullie even naar Den Haag gerold?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen met rolstoelen door Amsterdam.
Ah joh, we pakken de sprinter naar Rotterdam dan, stopt die in Den Haag denk je?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
LEUHEUK! Komen jullie even naar Den Haag gerold?
Wat vetquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah joh, we pakken de sprinter naar Rotterdam dan, stopt die in Den Haag denk je?
JA LEUK HE.![]()
![]()
Mn zusje had deze week activiteitenweek ofzogingen overal op bezoek en dingetjes doen. Vandaag waren ze in een TBSdingestkliniek? heet dat zo?
Oh, stomme trein.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat vetdat deden wij niet
Maar nee, van Holendrecht stopt er niets in Den Haag
. Kom gewoon even via een omweg dan. Kunnen jullie mooi ergodingen laten zien op mijn patiënten
.
Komt goed, dan kan de patiënt altijd even uitstappen. En ik ben ook bang van niet, is een uur reizen vanaf Amsterdam naar Den Haagquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, stomme trein.Maar denk dat we dat niet redden helaas. We hebben maar twee uur.
Ik ben bang, straks blijft mijn wiel steken tussen de metroingang en de grond van de grond weetjwel.
![]()
Er zit toch altijd een gleuf tussen de metro en grond daar? D: SNAPJE? OMG ben so bang.
Oh, dat is wel stom jaLijkt mij ook tof om zoiets te zien van binnen
We gaan met zn 2en dus dan kan ik die jongedame altijd even helpen in haar rolstoel ;___; heb er zin in ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Komt goed, dan kan de patiënt altijd even uitstappen. En ik ben ook bang van niet, is een uur reizen vanaf Amsterdam naar Den Haag
Hahahaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
We gaan met zn 2en dus dan kan ik die jongedame altijd even helpen in haar rolstoel ;___; heb er zin in ookmooie afsluiting van de week haha
Omg Omg welke tijden ben je op Dordrecht dan???quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
Furdinand G, van 22 tot 26 oktober ben ik dagelijks op rotterdam centraal en stap ik over @ dordrecht voor stage
RIP beachquote:
quote:
Werd meteen in het diepe gegooid, zonder dat ik dus wist hoe of wat. Toen heb ik tot half elf keihard mijn best gedaan en vervolgens werd me verteld dat ze me wel wilden aannemen maar dat ik dan wel moest kiezen tussen werk en Furdi.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 06:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg wat is er gebeurd? En als je het niks vond, waarom bleef je dan zo lang gekkie.
beter met zijn tel dan met zijn piel :$$quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:56 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb mijn mobiel niet aangeraakt. Die gozer daarentegen zat de hele tijd met zijn telefoon te spelen.
Damnnn. Ongelooflijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Werd meteen in het diepe gegooid, zonder dat ik dus wist hoe of wat. Toen heb ik tot half elf keihard mijn best gedaan en vervolgens werd me verteld dat ze me wel wilden aannemen maar dat ik dan wel moest kiezen tussen werk en Furdi.
Boooooos.
Hoe de fuck kun je dat nou vragen? Dat is toch vergelijkbaar met 'Goh, we willen je best hebben, maar krijg dan eerst een blanke huid.', zoiets.
Wtf.
...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:35 schreef Beach het volgende:
[..]
beter met zijn tel dan met zijn piel :$$
Hij vroeg achteraf iets van 'Wanneer eigenlijk jij kan werken?', waarop ik antwoordde dat ik maandag tot en met vrijdag sowieso beschikbaar ben, maar dat ik liever niet in het weekend werk, omdat dat de enige mogelijkheid is om mijn vriend te kunnen zien. Ook heb ik hem gezegd dat ik heus wel eens in het weekend wil werken, omdat ik snap dat ik flexibel moet zijn, maar dat ik liever niet standaard in het weekend wil worden ingepland.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Damnnn. Ongelooflijk.Want waarom vroeg hij dat? Wilde hij dat je er het hele weekend doorbracht ofzo? Pffff.
vanavond lange voort oegstgeest be there or be squarequote:
wat is vanavondquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:26 schreef leeell het volgende:
[..]
vanavond lange voort oegstgeest be there or be square
medium meetquote:
ja snap ikquote:
ff kiekn uurtje 8:30quote:
mja mja zal erover nadenken, morgen moet ik werkenquote:
oh boehoequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mja mja zal erover nadenken, morgen moet ik werken
kom gwn a mattie er is wieriequote:
Prepare for some kissiessss, mate.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:35 schreef Furdinand het volgende:
Wie zit er nog meer in de trein naar Utrecht?
alsof m'n ouders niet door zullen hebben dat ik heb zitten rokenquote:
Zonnebril op en langs ze heen lopen a sahbi ben je miet ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alsof m'n ouders niet door zullen hebben dat ik heb zitten roken
mja zal erover nadenken
hahahahhahahahquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zonnebril op en langs ze heen lopen a sahbi ben je miet ?
hehequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:31 schreef Faaluser het volgende:
Gast, blijf van m'n gras af. Kost mij klauwen vol met geld, dus ga het niet zomaar aan een fok-autist geven.
Nouquote:
Werkt het echt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nouik wil niet stiekem weer ziek worden, dus ik doe mijn best om dat te voorkomen nu
Het voelt in elk geval fijn voor mijn keelquote:
Oke! Dat is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het voelt in elk geval fijn voor mijn keel
Ja toch, vond ik ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke! Dat is het belangrijkste.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:36 schreef dralion13 het volgende:
Hoi
Damn, krijg echt het gevoel dat ik oud word, m'n zus is gister getrouwd.
Nu op weg naar Vlieland
Ja ik kom!!!!111!1quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:07 schreef Furdinand het volgende:
Wie komen er allemaal naar hoogcatherijntje met appel en mij?
Nu?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:07 schreef Furdinand het volgende:
ragboer en beach XDquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:07 schreef Furdinand het volgende:
voel mequote:
doen we niet aanquote:
Wtf.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:45 schreef Omdatappel het volgende:
Onze trein is net tegen een auto aangebotst.
Ja, ineens remmen en steentjes alles tegen de ramen. Nu politie en mensen buiten. Stinkt naar benzine. Bah.quote:
Wutwut. Wat naarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, ineens remmen en steentjes alles tegen de ramen. Nu politie en mensen buiten. Stinkt naar benzine. Bah.
Wuuut. Leeft die man in de auto nog? En zitten jullie in de trein nu nog?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, ineens remmen en steentjes alles tegen de ramen. Nu politie en mensen buiten. Stinkt naar benzine. Bah.
Wie? Waarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:08 schreef JanPiraat het volgende:
Gemene man en gemene wannabe boven me
Ja dan is er niet veel over van de meneer als ze dat zeggen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:14 schreef Omdatappel het volgende:
We gaan maar uit van het ergste, want intercity op volle snelheid.
We moeten nu blijven zitten, zeiden ze. Ook aangeraden om niet gericht naar buiten te kijken.
Omg. Jezus mennn. Sterktequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:14 schreef Omdatappel het volgende:
We moeten nu blijven zitten, zeiden ze. Ook aangeraden om niet gericht naar buiten te kijken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja dan is er niet veel over van de meneer als ze dat zeggen..
Weet ik.quote:
Denk het ook niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja dan is er niet veel over van de meneer als ze dat zeggen..
Gratis hacheequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:14 schreef Omdatappel het volgende:
Terug in je kennel jijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ahahaha je bent echt hilarisch jij XDDDDDDD
Ja dat kan ik thuis, lekker is datquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ga je vriendinnetje eens aandacht geven anders
gemeen? wat is dat? kent hij dat woord?quote:
Kan best tegelijk hoor, in een normale relatie kan je gewoon alles modererenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ja ga dat doen dan, ipv te gaan fokken, nerd
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
XDDD lekker fokken als je bij elkaar bent ja
Tinychat op android werkt aids :|quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:55 schreef JanPiraat het volgende:
leeell ouwe grafkankerdebiel, ga lekker gezamenlijk tinychatten met die zeug van je
Mensen op fora ziektes toe wensen omdat ze je mening niet delenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
je kan een lekkere ziekte krijgen in je pancreas leeell kijk eens in de spiegel anders
Wat een onzin, de laatste 2 weken kan ik geen algemene opmerking maken of je pleurt weer een semi-grappige sarcastische opmerking naar me hoofdquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
welke mening?waar de neuk heb jij het over? jij bent degeen die mij altijd de grond intrapt weet niet of je dat door hebt of heb je zo'n bord voor je kop?
wapenstilstandquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ging dat alleen specifiek over jou? nee ook faaluser en peter waren er bij? of tenminste dat begreep ik daaruit en daarom deed ik zo semi-lollig
en nu ben ik er ook klaar mee doeg
Misselijke 'grap', debiel.quote:
totally worth itquote:
Zeker wetenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach cosmo was leuke meet vandaag
Ik wist gewoon het Nederlandse woord er even niet voor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:10 schreef Woelrat het volgende:
Haha, jij bent ook zulk een omhooggevallen jochie uit het Gooi dat appeal zegt in plaats van appel.
http://snn.vvb.org/woordenlijst/a.htmquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wist gewoon het Nederlandse woord er even niet voor.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:12 schreef Woelrat het volgende:
Ik word altijd kwaad op de televisie. Vooral bij Pauw en Witteman, gezien het tijdstip al behoorlijk beschonken, dan schreeuw ik naar de beeldbuis. Dat die presentator zijn bek moet houden en men moet laten uitspreken, of dat de gasten achterlijk zijn, of dat de vragen die gesteld worden zo krankzinnig zijn, dat het antwoord alleen nog maar onzinniger kan worden. Ik wind me dan echt op. Soms kan ik zelfs niet slapen, zo overstuur ben ik.
Geen plat televisietoestel hebben.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:12 schreef Woelrat het volgende:
Ik word altijd kwaad op de televisie. Vooral bij Pauw en Witteman, gezien het tijdstip al behoorlijk beschonken, dan schreeuw ik naar de beeldbuis. Dat die presentator zijn bek moet houden en men moet laten uitspreken, of dat de gasten achterlijk zijn, of dat de vragen die gesteld worden zo krankzinnig zijn, dat het antwoord alleen nog maar onzinniger kan worden. Ik wind me dan echt op. Soms kan ik zelfs niet slapen, zo overstuur ben ik.
schizofreenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:11 schreef Omdatappel het volgende:
Ik mag een nachtje langer bij appel blijven omdat ik pas laat op school hoef te zijn.
Veel geld hebben.quote:
hear hearquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:30 schreef leeell het volgende:
Pas als je niets meer heb kan je echt gaan leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |