SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Nou, dat zal je nog verbazenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heeel goed! Anders blijven ze hun laatste dagen in een rolstoel doorbrengen, dat is ook niet alles. Sowieso, willen de meeste mensen niet lekker weer hun oude gewoontes weer oppakken na revalidatie?
Mja, ergens snap ik het ook wel. Zijn waarschijnlijk die eenzame, depressieve bejaarde mensjes?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, dat zal je nog verbazenDe tering zeg, veel mensen zijn echt zo ongemotiveerd, willen echt niets. Die moet je echt die stoel uit schoppen. Ik vertelde het net aan mijn oma (88, 2 nieuwe heupen een paar jaar terug, laatst 4 tia's op 1 dag gehad, weigert zich te laten wassen, ook al zet ze zelf de hele badkamer onder water). Dit snapte dr echt werkelijk geen bal van. Ik ga dr denk ik een keer meenemen als voorbeeld
Ik denk dat ik alvast zo'n drion pil probeer te bemachtigen en dan bewaren tot ik zo oud ben en dan door mijn brinta pap roeren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:55 schreef Beach het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik veel te bang om oud te worden en hulpeloos te zijn.
Hmm, vaak mensen die of geestelijk niet helemaal jofel zijn, of depressief inderdaad. Maar dan nog, je komt daar toch pm te revalideren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja, ergens snap ik het ook wel. Zijn waarschijnlijk die eenzame, depressieve bejaarde mensjes?
Jouw oma, bazin. Neem haar mee naar piratenmeet ooit.
Nee, de kinderen blijven bij de bejaarden wonen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:59 schreef Beach het volgende:
KB, in je geboorteland is het zeker zo dat bejaarden bij de kinderen blijven wonen.
Tegen die tijd mag je als verpleegkundige misschien al wel mensen doodspuiten joh.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:58 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alvast zo'n drion pil probeer te bemachtigen en dan bewaren tot ik zo oud ben en dan door mijn brinta pap roeren.
Ik hoop het maar.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tegen die tijd mag je als verpleegkundige misschien al wel mensen doodspuiten joh.
ze worden toch vaak gestuurd om te revalideren? niet dat ze er zelf veel over te zeggen hebben toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm, vaak mensen die of geestelijk niet helemaal jofel zijn, of depressief inderdaad. Maar dan nog, je komt daar toch pm te revalideren.
En nee, dan wordt ze gek. Arme mens, dat kan ik dr toch niet aandoen.
Ze worden toch doorverwezen door ziekenhuis of wat dan ook om te revalideren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm, vaak mensen die of geestelijk niet helemaal jofel zijn, of depressief inderdaad. Maar dan nog, je komt daar toch pm te revalideren.
En nee, dan wordt ze gek. Arme mens, dat kan ik dr toch niet aandoen.
Ene kant wel netjes dat de familie ervoor zorgt, andere kant lijkt me dat echt erg als kind zijndequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, de kinderen blijven bij de bejaarden wonen.
Ik niet. Ik weet niet of ik dat zou kunnen.quote:
Je mag kiezen. Je kunt ook gewoon naar een verpleeg/verzorgingstehuis gaan als je dat liever wilt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:01 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ze worden toch vaak gestuurd om te revalideren? niet dat ze er zelf veel over te zeggen hebben toch?
Mja, hoort erbij. Iesj koeltoer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Ene kant wel netjes dat de familie ervoor zorgt, andere kant lijkt me dat echt erg als kind zijnde
ja maar dan vragen ze het "wil je revalideren?" "ja mij best kan mij het verroten"quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik niet. Ik weet niet of ik dat zou kunnen.
[..]
Je mag kiezen. Je kunt ook gewoon naar een verpleeg/verzorgingstehuis gaan als je dat liever wilt.
Klopt, die eerst. Dan volg ik het advies van de ergotherapeut op. En vertel mij eens, wat moet ik verstaan onder ADL-lessen? Opnieuw leren jezelf te wassen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze worden toch doorverwezen door ziekenhuis of wat dan ook om te revalideren.EN HOEZO SCHOP JIJ BEJAARDEN UIT HUN ROLSTOEL? MOET DE ERGOTHERAPEUT DAT NIET DOEN? HE?
HAHAHAquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ja maar dan vragen ze het "wil je revalideren?" "ja mij best kan mij het verroten"
Opnieuw leren fappen. dat is de eerste levensbehoefte.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klopt, die eerst. Dan volg ik het advies van de ergotherapeut op. En vertel mij eens, wat moet ik verstaan onder ADL-lessen? Opnieuw leren jezelf te wassen?
Hahaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Opnieuw leren fappen. dat is de eerste levensbehoefte.
Onder andere, maar ook naar de wc gaan, koken etc etc.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klopt, die eerst. Dan volg ik het advies van de ergotherapeut op. En vertel mij eens, wat moet ik verstaan onder ADL-lessen? Opnieuw leren jezelf te wassen?
bipolair?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef Bloempje. het volgende:
Hm. Ik kijk SatC. En daar maakt zo'n snol dr een heel probleem van dat dr vriend bi is. Hoezo zou je je daar druk om maken? Ik weet, SatC, onzin, maar, wtf?
lijkt me sterk hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jij fapt het meest van iedereen hier.
Oke, top, dan weet ik datquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Onder andere, maar ook naar de wc gaan, koken etc etc.Gewoon dagelijkse activiteiten/handelingen toch, die betekenisvol zijn voor de cliënt.
Bi als in met jongens en meisjes seksen.quote:
oh biseksueeeeeelquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, top, dan weet ik dat
[..]
Bi als in met jongens en meisjes seksen.
Ik heb alles gezien van die seriequote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef Bloempje. het volgende:
Hm. Ik kijk SatC. En daar maakt zo'n snol dr een heel probleem van dat dr vriend bi is. Hoezo zou je je daar druk om maken? Ik weet, SatC, onzin, maar, wtf?
Ehhh. Ik weet niet eens hoe hij heetquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien van die serie![]()
was het Trey toch?
HAHAHAHAquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien van die serie![]()
was het Trey toch?
oh en editquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bi als in met jongens en meisjes willen seksen.
dan nog klopt het van geen kant, alsof een relatie willen gelijk staat aan sex willen hebbenquote:
ha die SwJ , wanneer word je weer eens blauw, als normale user ben je maar kutquote:
Kusje op je klitjequote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:11 schreef leeell het volgende:
[..]
ha die SwJ , wanneer word je weer eens blauw, als normale user ben je maar kut
biseksueel is gewoon seksueel aangetrokken voelen tot beide sekse. heeft niks met relaties te makenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:10 schreef leeell het volgende:
[..]
dan nog klopt het van geen kant, alsof een relatie willen gelijk staat aan sex willen hebben
70% van de homo's heeft geen sex met elkaar (seks even genomen in de platonische zin)
Soberzow kleikjesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:11 schreef leeell het volgende:
en je ben welkom hoor SwJ, kliekjes gonna hate
exact.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |