PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Ja, DS2 niet volgens mij.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Alles verkopen 150c. Contract, fitness en spelers.
iedere speler verkoopt voor 150c bin johquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
DarkSonic2, wat doe jij eigenlijk met de inhoud van die 400c packs? Gooi je gewoon alles weg? Hou je alleen de duurdere spelers en maak je daar dan niet gewoon verlies op?
Dat komt ook totaal niet als een verrassingquote:
Gewoon in je club stoppenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Hij verkoopt nieteens voor 700coinsDan maar discard...
Vorig jaar deed ik het ook zonder CE en maakte ik ook ruim winst. Toen zaten er wel wat meer player fitnesses in voor mijn gevoel though. Maar toen waren player fitnesses wel nog minder waard waard...quote:
Heeft het geduld er niet voor zeker, maar je maakt er dan gewoon verlies op zou ik zeggen. Ik heb volgens mij 100 bronze packs geopent het afgelopen week. Dat heeft met dus 40K gekost heb het er wel uit kunnen halen, maar niet dankzij grote klappers. Gewoon netjes alles verkopen voor 150c.quote:
Ik gooi best wel veel weg ja. Maar dan nog maak ik meestal winstquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
DarkSonic2, wat doe jij eigenlijk met de inhoud van die 400c packs? Gooi je gewoon alles weg? Hou je alleen de duurdere spelers en maak je daar dan niet gewoon verlies op?
Dat linkerrijtje.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar deed ik het ook zonder CE en maakte ik ook ruim winst. Toen zaten er wel wat meer player fitnesses in voor mijn gevoel though. Maar toen waren player fitnesses wel nog minder waard waard...
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:52 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heeft het geduld er niet voor zeker, maar je maakt er dan gewoon verlies op zou ik zeggen. Ik heb volgens mij 100 bronze packs geopent het afgelopen week. Dat heeft met dus 40K gekost heb het er wel uit kunnen halen, maar niet dankzij grote klappers. Gewoon netjes alles verkopen voor 150c.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik gooi best wel veel weg ja. Maar dan nog maak ik meestal winst
Wie dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:54 schreef TheFastOne het volgende:
4 oktober 2012: de dag waarop ik mijn beste speler ooit uit een pakje kreeg
wie?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:54 schreef TheFastOne het volgende:
4 oktober 2012: de dag waarop ik mijn beste speler ooit uit een pakje kreeg
En dan? In gouden toernooitjes spelen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:55 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wat vinden jullie van dit?
[ afbeelding ]
Je bent duidelijk niet van de pace.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:55 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
IF Emile nogwat die van 180Kquote:
Toivonen kan je beter vervangen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:55 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had ongelijkquote:
Niet helemaal, in ieder geval voorlopig nog niet.quote:
Ja, ik zit nog steeds met een vast zittende David Silva... Heb ik al sinds de eerste week FUT....quote:
Dat belooft dus nog watquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:00 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ja, ik zit nog steeds met een vast zittende David Silva... Heb ik al sinds de eerste week FUT....
EA Helpdesk doet er niks aan... Ook niet na drie keer contact opnemen met xD
iHaxGamezquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb nu even niet de beschikking over CE (werkt niet op Mac), maar wat kan ik verkopen zonder 150bin? Contracten SP 150 verkoopt niet?
<3 online <3quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En dan? In gouden toernooitjes spelen?
Jawel, maar met RM op eredivisie is wel moeilijk.. (als je verdediging etc ook redelijk wil)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet van de pace.
Fuck Volkan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:02 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Pijnlijk ditVolkan is ook een prima aanvoerder en een geweldige keeper met veel liefde voor de club, maar ik mis onze echte kapitein nu al.
Denk dat het bij jou niet zolang duurt, omdat de meeste problemen vrijwel direct opgelost worden... Blijkbaar ben ik een bijzonder geval ofzo...quote:
Wtf man.quote:
Ik hoop van nooitquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef WezepAFCA het volgende:
Wanneer gaan ze die blessure bug eens fixen
Dat hoop ik maar. Dit is niet echt een speler van het kaliber Jermain Lensquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Denk dat het bij jou niet zolang duurt, omdat de meeste problemen vrijwel direct opgelost worden... Blijkbaar ben ik een bijzonder geval ofzo...
werkt wel voor die 59th minute maar ik heb niet dat 150bin geprobeerd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heujj daar zal ik even naar kijken.
Hmm, David Silva ook niet kan ik je vertellen!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar. Dit is niet echt een speler van het kaliber Jermain Lens
Hoe kom jij op de 59th minute dan? Ik kan daar bij lange na niet...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:05 schreef Blocko het volgende:
[..]
werkt wel voor die 59th minute maar ik heb niet dat 150bin geprobeerd.
Zal echter wel hetzelfde idee zijn.
Kutgarp.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef vandermar het volgende:
Hoe noem je strootman die geliefd is bij de vrouwtjes?
Stootman
hahahahaha xd xd hahahaha xd xd xd einzeinzeinzweipolizei XD XD!!!¡¡¡¡
Hij liep vast nog een gele kaart op Bommel achterquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:07 schreef DutchSL het volgende:
Die Marrokaan dacht ik zal van Bommel maar voor zijn
shiny wel, rest niet echt meer..eerste dagen nog wel. Alleen opvallende kits zijn populair..alles wat paars en roze is ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Verkopen badges en kits? (gewoon van die bronzen shit)
Al een paar keer dat roze Grashoppers kitje in mijn packs gehad maar die verkoopt niet hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
shiny wel, rest niet echt meer..eerste dagen nog wel. Alleen opvallende kits zijn populair..alles wat paars en roze is ook
Als je twijfelt gewoon even opzoeken op de markt.
Hij is een Belg in FUT, matige statsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:07 schreef DutchSL het volgende:
Die Marrokaan dacht ik zal van Bommel maar voor zijn
quote:
Die heb ik ook al vaak gehad, allemaal voor 150bin verkocht binnen het uur...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:09 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Al een paar keer dat roze Grashoppers kitje in mijn packs gehad maar die verkoopt niet hoor
Ik gebruik geen CEquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die heb ik ook al vaak gehad, allemaal voor 150bin verkocht binnen het uur...
Oke, gewoon die tyfuslelijke troep verkoopt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
shiny wel, rest niet echt meer..eerste dagen nog wel. Alleen opvallende kits zijn populair..alles wat paars en roze is ook
Als je twijfelt gewoon even opzoeken op de markt.
oh, dan schiet het niet op nee.quote:
Wel knap dat je 30 items op auction had en er dan 47 verkopenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:12 schreef Jimbo het volgende:
godgodverredomme, tyfus EA!
ik heb 30 items op auction. er verkopen er 47, allemaal voor 250-500 coins.
ik had voor ik hier mee begon 1905 coins... ik heb er nu na alle aution nogsteeds 1905!
weg items, weg geld en niks word gestort, godverdomme ik heb al zo weinig coins
op de website zit zo'n contact dingquote:
Als die negeroide is dan zou dat best kunnenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik krijg in korte tijd Willems, van Rhijn en Martins Indi in packs.. wie is de volgende, Koevermans?
wtf 47quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:14 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Wel knap dat je 30 items op auction had en er dan 47 verkopen
http://support.electronicarts.co.uk/ ligt eruitquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
op de website zit zo'n contact ding
Hee lol_hbo'ert. Het is negroïde.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als die negeroide is dan zou dat best kunnen
Dan wordt het een andere neger uit de Eredivisie die non-shiny is met nog wel redelijke stats!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als die negeroide is dan zou dat best kunnen
Die kerel zat wat uit zn nek te kletsen inderdaad, en.... die... pauzes, erg.... vervelend.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
De scheids kan last hebben van een kort lontje, wtf?
Kan je zien wat het lol_hbo met mij doet. DOor al die kernautisten ga ik mij ook zo gedragenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hee lol_hbo'ert. Het is negroïde.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:18 schreef leoon. het volgende:
Kan iemand me helpen met mijn LB? http://www.ea.com/intl/fo(...)ff#bCXbTfRjnHzNn:ps3
Klik erop. Lukt het niet, dan is je muis stuk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef Roypsv het volgende:
koop ik chiellini voor 41k staat die met een groen vinkje bij volglijst. kan ik er niks mee. coins wel weg...
Ja wat is een goeie en lekker goedkoop?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]. Wat moeten we nou zeggen. Gooi er een Eredivisie LB neer.
Moet jij geen PSV kijken?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef Roypsv het volgende:
koop ik chiellini voor 41k staat die met een groen vinkje bij volglijst. kan ik er niks mee. coins wel weg...
Koevermans. Zoek het op.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja wat is een goeie en lekker goedkoop?
Ha wat een grapje. mongoolquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klik erop. Lukt het niet, dan is je muis stuk.
quote:
quote:
als ie die toch gemist hadquote:
Heeft het toch niets mee te maken, spelen gewoon goedquote:
quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:24 schreef Dudeweiser het volgende:
PSV doet het best aardig. *insert not BonucciAd.jpg*
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hé, een silver 72 pace CB die in de BBVA speelt (en het is ook nog een Spanjaard) De silver packs vallen vandaag helemaal niet tegen.
Mag ook wel tegen de reserves van Napoliquote:
Altijd ontopic die man hèquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]Darksonic.
![]()
![]()
Koning.
Doe het maar eensquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mag ook wel tegen de reserves van Napoli
als ik t kon zou ik niet zitten fokken om 21:25 op een donderdagavondquote:
4*.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:25 schreef Rijst het volgende:
Ik hoorde net via de party dat Lavezzi geen 5 star skiller meer is
quote:
Dat was in FIFA 11 pas vreemd als je het met McGeady probeerde.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vond het al zo raar dat die McGeady spin met hem niet werkte toen ik met PSG tegen een vriend speelde.
Ha jij maakt zo een leuke spelergrapjes altijd XDquote:
Willems 4-3-3 werd net al voor 3.9k verkocht. Ik had dus nog van Rhijn en Routledge die wel wat op kunnen leveren. Het wachten is op een echt dure speler, een Wallyson zou wel heel goed uitkomenquote:
Haha thanks, die van david silva van jou mocht er ook wezen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Die CB zeker weer
Oh er is ook een striker nu, nou hilarisch weer vdm.
Dit komt in de buurtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Willems 4-3-3 werd net al voor 3.9k verkocht. Ik had dus nog van Rhijn en Routledge die wel wat op kunnen leveren. Het wachten is op een echt dure speler, een Wallyson zou wel heel goed uitkomen
Hoeveel silver packs open je met coins ?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit komt in de buurt
[ afbeelding ]
5-2-1-2quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:35 schreef KrAlex het volgende:
Ik ben er uit, ik wil een team maken met Balotelli en Aguero als spitsen. Welke formatie 4ATB of 3ATB doen?
Ik open al mijn silver packs met coins. Hoeveel ik heb geopend tot nu toe weet ik niet maar niet heel veel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoeveel silver packs open je met coins ?
PUB bezoekerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:35 schreef Fuszy het volgende:
Sex met vriendin strafbaar?/
die reactie. Zag dit pareltje trouwens in het actieve topics lijstje, voordat jullie mij gaan beschuldigen voor PUB bezoeker
Benzema..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:38 schreef Alovenac het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/137773311
Reus.
Wat een saaie EL avond trouwens.
Misschien voor inspiratiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:35 schreef KrAlex het volgende:
Ik ben er uit, ik wil een team maken met Balotelli en Aguero als spitsen. Welke formatie 4ATB of 3ATB doen?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien voor inspiratie
[ afbeelding ]
Kijk dan! Als twee druppels water:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:42 schreef detennismaster het volgende:
Waarom heet Strootman eigenlijk grindtegel hier?
Die van mij is er ook al af. Heeft geen uur geduurd volgens mij.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Toefjes, hoe lang duurde het voordat je Aguero van expired af ging?Dat hij vast bleef zitten.
Ik logde in op de console en daar kon ik m gewoon uit de watchlist oppikkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Toefjes, hoe lang duurde het voordat je Aguero van expired af ging?Dat hij vast bleef zitten.
Parker?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:47 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil Lampard nu al vervangen, maar ik wil ook dat Gerrard 9 chem blijft houden. Hoe zorg ik hier voor? Aan de rechterkant mag niet gesleuteld worden.
Budget = 35k + lampard en evt vervangingen
Ligt het aan mij of is elke BPL Cm mogelijk?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:47 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil Lampard nu al vervangen, maar ik wil ook dat Gerrard 9 chem blijft houden. Hoe zorg ik hier voor? Aan de rechterkant mag niet gesleuteld worden.
Volgens mij is een BPL CM al genoeg voor 6 links ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is elke BPL Cm mogelijk?
Als het wel Engels moet Parker.
Elke BPL CM, hoeft niet eens Engels te zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:47 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het niet. Wilde eigenlijk Hazard op LF en IF Fellalini op CM, maar dan wist ik het helemaal niet meerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is elke BPL Cm mogelijk?
Als het wel Engels moet Parker.
Iedere BPL middenvelder kan daar staan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:47 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat werkt dan weer nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Wilde eigenlijk Hazard op LF en IF Fellalini op CM, maar dan wist ik het helemaal niet meer
Hazardquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Wilde eigenlijk Hazard op LF en IF Fellalini op CM, maar dan wist ik het helemaal niet meer
Ja dat weet ik. Dat is wel jammer. Zal eens gaan kijken naar andere opties.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat werkt dan weer nietEen link te weinig.
Die is wel tof, maar daar heb ik het budget niet voor denk ikquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Iedere BPL middenvelder kan daar staan.
Misschien TOure centraal middenveld en Gerrard aan de zijkant en dan Clichy LB Kompany CB (Toure)
Al wordt het dan erg duur
Toure centraal en toure CB is het makkelijkst en dan Gerrard aan de zijkant
68 pacequote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En -40 pace toch? Hij kan alleen achteruit sprinten.
Nee 68 dat is genoeg voor een CMquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is net een DAF, net zo snel achter- als vooruitquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ah, ik ben niet de enige dus.quote:
Haha echte he.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:54 schreef DutchSL het volgende:
Die Fifa reclame vermeldt alleen dat Fifa 13 verkrijgbaar is op PS3.
Xbox
Alleen voor de elite dusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:54 schreef DutchSL het volgende:
Die Fifa reclame vermeldt alleen dat Fifa 13 verkrijgbaar is op PS3.
Xbox
hihi garpigquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
De vorige keer dat ik Konnecke in een pack kreeg was hij ineens weg (en volgens mij heb ik hem nooit teruggekregen) en vandaag had ik hem weer in een pack en hij is weer weg, net als Johnson die ook nog wel 4-5k waard is.
Hij maakt geen grappen.quote:
quote:
Hoeveel coins krijg je als je met dit gedrocht moet spelen?quote:
Geen idee, niet mijn team, sukk0lquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoeveel coins krijg je als je met dit gedrocht moet spelen?
Klik op de topictitel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:58 schreef ertdop het volgende:
Even over vanmiddag, wat was de naam van 4 topics geleden?
Klopt niet.quote:
Hahah ik weet het ook wel, maar iedereen moest lachen vanmiddag.quote:
#160: Waar PSV van Napoli wint.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:59 schreef ertdop het volgende:
[..]
Hahah ik weet het ook wel, maar iedereen moest lachen vanmiddag.
Hazard 2,5quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel. Hij krijgt 5,5 link en heeft er 6 nodig geloof ik.
Mooi. Dan zijn we ook van jou af.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:00 schreef Maks0s het volgende:
Weer die 'completing' bugg, brb laptop uit mijn raam flikkeren
Die club link is toch maar 2? en Hazard is 2,5?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hazard 2,5
Distin 2,5
Gerrard 1
2,5 + 2,5 + 1 = ???
brb even een calculator pakken
clublinks zijn ook 2,5.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die club link is toch maar 2? en Hazard is 2,5?
Neen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die club link is toch maar 2? en Hazard is 2,5?
Opmerkelijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:02 schreef ertdop het volgende:
Bronze pack 400 coins met 2x fitness, 2 contracten, een bal en een shiney speler:P
Oke, ik dacht altijd dat een nation/league link meer punten gaf dan een club linkquote:
Pff. Hazard is natuurlijk ook zoeen Belg. Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hazard 2,5
Distin 2,5
Gerrard 1
2,5 + 2,5 + 1 = ???
brb even een calculator pakken
De meesten wachten al een tijdje op hun loon denk ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:01 schreef diedjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn baasjes![]()
![]()
Hij is vroeger door Excelsior afgewezen omdat hij weinig visie hadquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:02 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Heb nog vaste PC maar waarom pest je me zo
Haha jeetjo, alweer een stikkerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pff. Hazard is natuurlijk ook zoeen Belg. Je hebt gelijk.Ik keek niet naar z'n nationaliteit. Leuk gepuzzeld hoor vandermarretje. Hier heb je een sticker.
Als je afgewezen wordt door Excelsior gaat er iets heel goed foutquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is vroeger door Excelsior afgewezen omdat hij weinig visie had
Nee, bij 15 mag je het bord schoonvegen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha jeetjo, alweer een stikkerik heb er al 10, krijg ik nu een kaartje?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, bij 15 mag je het bord schoonvegen.
Sieht güt aus!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Ogbonna-Campagnaro-Gamberini achterin?
Campegnaro is echt een hele zwakke verdediger vond ik, Ogbonna is wel een heldquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Diakite, ut beest.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Kan me niet voorstellen dat er geen andere goedkope verdedigers in de Serie A zijn dan Campagnaro..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
güt?quote:
wie zal ik dan middelste CB doen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:05 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Campegnaro is echt een hele zwakke verdediger vond ik, Ogbonna is wel een held
Wordt een gekke poule op deze manier.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 04-10-2012 om 22:03:27In Europa League-groep #PSV ook verrassende ruststand bij AIK Solna-Dnjepr: 2-1. #psvnap reageer retweet
Autobuyers?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:06 schreef Duuc-nl het volgende:
In de webapp zoek ik naar contracten gold, stel onder de 200.
Dan zie ik een paar pagina's, maar elke keer als ik dan op een contract klik is die expired, terwijl er staat dat die nog 50 minuten moet. Alles expired dus meteen als ik erop klik.
Wat is dit?
Bonucci?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
güt?
GJE vertalen!
[..]
wie zal ik dan middelste CB doen?
Haha, dat is toevalquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De meesten wachten al een tijdje op hun loon denk ik.
Diakate is veel beter, Campegnaro is echt een dwerg daar ga je alle kopduellen mee verliezenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
güt?
GJE vertalen!
[..]
wie zal ik dan middelste CB doen?
Wel baas dit, maar Rooney ben ik niet zo'n fan van.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien voor inspiratie
[ afbeelding ]
Ogbonna is ook al 4K waardquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er geen andere goedkope verdedigers in de Serie A zijn dan Campagnaro..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:08 schreef Fuszy het volgende:
Wie zouden jullie verkiezen?
Lampard of Santi Cazorla?
Lampard is in veel een stuk sterker.
Hier de vergelijking:Lampard op CM, Cazorla op CAMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon voor de paceeeeee gaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is een CM positie op 4-3-2-1, naast Gerrard en Gundogan
Ja maar ik zoek dat plaatje juistquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:11 schreef ertdop het volgende:
Sno maakt iedereen sneller, hij heeft de pace maker
Je bent wel in een negatieve bui zeg! Mathijs staat nu gewoon zonder shirt aan in de huiskamer voor de tv te springen!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:12 schreef StijnDa het volgende:
Kunnen we Waterman niet laten opbouwen, dat Marcelo het achterin even overneemt
Of als je een blessure hebt, een pees makerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:12 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ja maar ik zoek dat plaatje juist![]()
Van Evander Sno, Pacemaker, maar toch geen pace
Google kent hem niet xD
Hij zou zijn PSV shirt toch aan doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je bent wel in een negatieve bui zeg! Mathijs staat nu gewoon zonder shirt aan in de huiskamer voor de tv te springen!
Die is allang uit joh.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij zou zijn PSV shirt toch aan doen![]()
Marcelo toch
Geojen reactienquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:13 schreef Maks0s het volgende:
Grappig dat nu opeens iedereen fanatiek gaat klappen en gek gaat doen bij PSV alleen omdat ze voorstaan
IS TRUE, spelen wel lkkrquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geojen reactien
gr gr
De beste kopper doet het weer
Dit dusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je praat gewoon iedereen na. Is gelul.
?quote:
Mooi blauw en mooi comic sansquote:
jaquote:
dezelfde als waar je het mee hebt aangezetquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
ik weet niet meer wat die code is om het uit te zetten
alt f4quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
ALT + F4quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:18 schreef Maver24 het volgende:
iemand anders ook weer last van dingen die op de tradepile weer vast staan die verkocht zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |