![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden en poepbroeders
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: Minecraft![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
![ciBYm.gif]()
SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFT
Ook een goedenavond.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Goedenavond tom heb je mijn comment gezien?
Nee ik heb niets gezien.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
wie heeft er nog een ralaxte playlist voor bij het tekenen?
quote:
Wat lievvv. Mijn andere kat loopt al 2 dagen te zoeken, best zielig.

Ik neem echt nooit meer een ander huisdier, in laten slapen is zo ontzettend kut.
quote:
Nu heb je pas door wat een ontzettende kutattractie het eigenlijk is.
Ja echt vreselijk D:
Maar was je kat ziek dan Tom?
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Hij werd sinds een maand of 3 steeds magerder en suffer, maar ze konden helemaal niets vinden. Geen flauw idee wat hij had. Artsen wilden hem nog houden, in een kooitje aan de dwangvoeding en het infuus. Zou minstens 2 weken duren en dan zou er 30% kans zijn dat ze wisten wat ie had, niet eens hoe ze het op konden lossen. Ik vond het wel mooi geweest en dat beestje ook wel. Is op mijn schouder gestorven, waar ie hele avonden kon zitten.
Alle verdrietige onderwerpen? Wie zijn er nog meer dood? Aldie weer een ban?