SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flippiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2012 20:16:13 ]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:15 schreef wietparkiet het volgende:
eerste beste wat onder control v stond
Dat is niet de eckte eckte toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mensen die nu niet in UDOWU posten
Wel posten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mensen die nu niet in UDOWU posten
niks niksquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
?
[..]
Waar ben je in de ochtend man? Ik mis je.
Sorry, ik zal nadenken maar als ik de werkzaamheden zie rondom Amsterdam dat weekend + reistijd, twijfel ik toch.quote:
Had lompe niet nog een plekje vrij?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry, ik zal nadenken maar als ik de werkzaamheden zie rondom Amsterdam dat weekend + reistijd, twijfel ik toch.
Toen had ik nog geen FOK! account.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Een tijdelijke wederopstanding.
Okè ik hoop dat je kanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry, ik zal nadenken maar als ik de werkzaamheden zie rondom Amsterdam dat weekend + reistijd, twijfel ik toch.
Op 24-08-2011 is het eerste deel geopend, toen had je al 1,5 maand een account.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen FOK! account.
Oh dan had ik er gewoon nooit in gepost.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Op 24-08-2011 is het eerste deel geopend, toen had je al 1,5 maand een account.
wpke, hoe is het mien jongquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb nog in het laatse deel gepost
Ik nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb nog in het laatse deel gepost
Nee toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Had lompe niet nog een plekje vrij?
We zullen zien.quote:
Vond jij het ook lekker?quote:
Bekkiequote:
Je kan het altijd vragen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee toch?
[..]
We zullen zien.
[..]
Vond jij het ook lekker?
[..]
Bekkie
Zal ik wel even doen. Je beantwoordde niet mijn vraag trouwensquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slapen manquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
?
[..]
Kan gebeurenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
Nou SV heeft me afgewezen en ik dacht dat we wat speciaals hadden en toen wees hij me af en nu ben ik verdrietig en teleurgesteld
Rotzak ik dacht dat we wat hadden samen, maar nee dusquote:
Voor jou is er Rock & Roll gemaakt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Rotzak ik dacht dat we wat hadden samen, maar nee dus
waarom? betekende die nachten dan helemaal niks voor je?!?!?!
was ik maar gewoon "een voorwerp" voor je
Waarom SV waarom![]()
![]()
Dat is vervelend ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Koud, moe, veel doen voor school.Verder wel goed eigenlijk ja
Met u?
Bjorntjequote:
Gelukkig luister ik niet altijd naar je.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bjorntje
Mensen die naar mij luisteren
Nee dat moet je ook zeker niet doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gelukkig luister ik niet altijd naar je.![]()
Maar in dit geval was het zinvol ja.
Hij had het overduidelijk tegen mij.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij had het overduidelijk tegen mij.
Misschien had hij het over ons allebei.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij had het overduidelijk tegen mij.
Dat zie ik als bevestiging.quote:
Wij zijn ook schatjes jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Misschien had hij het over ons allebei.
Vandaag weer een keertje naar school geweest, spijbelaartje?quote:
Ik spijbel nooitquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:54 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Vandaag weer een keertje naar school geweest, spijbelaartje?
Sinds woensdag weekend tot volgende week donderdagquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik spijbel nooit(serieus, dit is nog waar ook
)
Sinds woensdag alweerik heb al 18 hele uren school gehad hoor
dit is heel erg niet eerlijk. Echtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Sinds woensdag weekend tot volgende week donderdag
Jij hebt vakantie, ik niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dit is heel erg niet eerlijk. Echt
2 halve dagen school en dan herfst vakantiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dit is heel erg niet eerlijk. Echt
Ja nouquote:
Dealquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja nouDat is waar
Weekje ruilen dan?
Is goedquote:
:Squote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is goedLaat ik je zo wel mijn werkkleren zien
jij in pak
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is goedLaat ik je zo wel mijn werkkleren zien
jij in pak
Ja maar dat was niet compleetquote:
Kan geen vrij vragenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hey ging jij nou niet naar die meet de 13e?
jij gigantischequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij gigantischeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
huh wat, ik heb het maar 1 keer gezegd?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dankzij jou denkt iedereen opeens dat ik in Groesbeek woon.Verdomme.
knzj ntb dat soort onzinquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
huh wat, ik heb het maar 1 keer gezegd?
Het voelde weer even vertrouwd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik mis het niet, ik vind dit leuker.
Ja, dat was blijkbaar 1 keer teveel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
huh wat, ik heb het maar 1 keer gezegd?
doe ik niet aanquote:
Waar zeiden mensen dat dan want ik zie het nergens?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja, dat was blijkbaar 1 keer teveel.
DM dit dat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waar zeiden mensen dat dan want ik zie het nergens?
Ksusjes terug vanuit Nijmegenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Kusjes van de Nijmegsebaan in groesbeek.
Worden Duitse dingen op NLse tv uitgezonden?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:23 schreef Beach het volgende:
Groesbeek, dat kwam voor in een brug te ver.
Ja hoor. Zo heb ik vele jaren lang genoten van Duitse Krimi's op Nederlandse zenders.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Worden Duitse dingen op NLse tv uitgezonden?
oke mooiquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja hoor. Zo heb ik vele jaren lang genoten van Duitse Krimi's op Nederlandse zenders.
Commisaris Rexquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja hoor. Zo heb ik vele jaren lang genoten van Duitse Krimi's op Nederlandse zenders.
Ook daar spreekt men Duits.quote:
Ga niet haten op Marilyn Mansonquote:
quote:
quote:
Waarom dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stiekem wel een beetje
Ga niet haten op mijn blues.
Niet nodigquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij wilt zeker ook een rib laten verwijderen.
Omdat neh. Sry, ik kan het nog steeds niet waarderen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom dan?
En doe ik nietik plaag enkel jou
haha spotify.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omdat neh. Sry, ik kan het nog steeds niet waarderen.
Hey niet spotten met mij die muziek.
Ja nou oké dat is een valide antwoord.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omdat neh. Sry, ik kan het nog steeds niet waarderen.
Hey niet spotten met mij die muziek.
Zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja nou oké dat is een valide antwoord.
Ik doe gewoon tsundere![]()
welterusten xoxoxquote:
Niet gewoonlijk hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk
Nee niet eerlijk
Mijn antwoorden zijn altijd valide.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet gewoonlijk hoor![]()
Toch doe ik het
Ja dat zeg je ook vaak genoeg vandaarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mijn antwoorden zijn altijd valide.
Tenzij 'omdat daarom' of 'ja gewoon'
niet doen.
dat zeg ik helemaal niet vaakquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja dat zeg je ook vaak genoeg vandaar![]()
Ja nouIk doe enkel tsundere bij gezellige mensen
![]()
'Vaak genoeg'quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dat zeg ik helemaal niet vaak
ik ben ongezellig vandaag![]()
Nietesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Vaak genoeg'![]()
Ben je nietjij bent altijd gezellig
Wellesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nietes
Nietes![]()
Serieus, iedereen op school was bang voor mij vandaag omdat ik zo chagrijnig was.Ik was niet lief
echt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Welles
Welles![]()
ik heb er anders niets van gemerkt
Je moet ze het wel gunnen he, chagrijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:56 schreef Snowbells het volgende:
Oh en overmatig gebruik van smileys![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry ik ben gewoon zo zuur en oud vrouwtje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je moet ze het wel gunnen he, chagrijn.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
niet
nee ik kom nooit echt gevaarlijk chagrijnig over op internet.
is je kut ook zuur?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sorry ik ben gewoon zo zuur en oud vrouwtje.
Ja hey is het niet gedeeltelijk waar dan?quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja hey is het niet gedeeltelijk waar dan?
quote:
Ik zeg toch gedeeltelijkquote:
daarom nokia 1995quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:02 schreef Snowbells het volgende:
Update op mijn moeder haar blackberry, alle contactnamen weg op whatsapp! Ze is nu helemaal geïrriteerd
Iedereen op blackberry heeft dit ofzo, faalding.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:02 schreef Snowbells het volgende:
Update op mijn moeder haar blackberry, alle contactnamen weg op whatsapp! Ze is nu helemaal geïrriteerd
Waarom is je moeder niet connected dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze heeft geen bb abo dus ook geen ping.
quote:
Mja ze is er verder dolgelukkig mee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Iedereen op blackberry heeft dit ofzo, faalding.
Ik heb ook nooit problemen met mijn Android.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mja ze is er verder dolgelukkig mee.mijn vader heeft wel zo'n oude nokia, nooit problemen mee, wil ik ookkk
Androidquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit problemen met mijn Android.
Wel lekker vissig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een zure haring.
Ja wij zijn gewoon enorm sociaalquote:
Nog nooit traag geweest bij mij, alleen op Samsung maar dat is 800mhz.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit problemen met mijn Android.
iOS op 800MHz is nog steeds snel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nog nooit traag geweest bij mij, alleen op Samsung maar dat is 800mhz.
Begin was vloeiend maar toen ging ik van Stock rom af en ging ik allemaal beta shiz proberen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
iOS op 800MHz is nog steeds snel.
/fanboy
Met stock rom is die ook gewoon traag.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Begin was vloeiend maar toen ging ik van Stock rom af en ging ik allemaal beta shiz proberen.
twitter:wa_status twitterde op donderdag 04-10-2012 om 20:58:36WhatsApp messaging service should be fully restored now. You might have to reboot your phone. We still working on fixing "last seen" reageer retweet
Nee hoor, mijn moeder heeft hem nu en hij is gewoon vloeiend.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met stock rom is die ook gewoon traag.
Ik wil het net zo dood hebben als Steve Jobs.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:10 schreef Oceanview het volgende:
Ik weet je wilt android de grond inboren.
Bellenblaas?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:11 schreef Oceanview het volgende:
En Sony stock blaast ook al op stock laat staan custom.
Dat is een echte tweaker telefoon HTC HD2 kon ook Android, Winmo, Ubuntu, WP booten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn Nokia N900 kon Maemo 5, Android en Mac OS booten.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat is een echte tweaker telefoon HTC HD2 kon ook Android, Winmo, Ubuntu, WP booten.
Voor de televisie kun je ook niet goed scoren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
Alle 2 de doelpunten gemist terwijl ik voor de tv zit
Maemo 5.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar Maemo 5 was echt kut. Leuk om te tweaken maar waarom zou je dat doen met een telefoon? Daarom iPhone. Lekker van al die troep af.
Niet eens Whatsapp daarvoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maemo 5., Android
tweaken met mate
Er zijn nu wel onofficiele apps daarvoor maar die werken allemaal voor geen meter. Sowieso is er niet een app die goed werkt voor dat ding. Alleen Angry Birds.quote:
weggooien dus.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er zijn nu wel onofficiele apps daarvoor maar die werken allemaal voor geen meter. Sowieso is er niet een app die goed werkt voor dat ding. Alleen Angry Birds.
nais.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Verkocht voor 150 euro volgens mij. Op FOK!.
Accounts lenen om in KPD te kijken en posten op kloon gr.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:28 schreef Dimens het volgende:
Waarom is krul niet meer op FOK!? Ik weet van het streepje maar waarom staat die daar?
En elke keer maar zeggen dat ze niet in KPD wilt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Accounts lenen om in KPD te kijken en posten op kloon gr.
Ze werd nieuwsgierig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
En elke keer maar zeggen dat ze niet in KPD wilt.![]()
Geile sopster dat ze is.
Dat topic.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zei ze ja. Maar ondertussen wel soppen op cactussen.
DOGGYSTYLEquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:33 schreef Snowbells het volgende:
WOH opeens besprongen worden van achter door je hond
Doggystyle.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:33 schreef Snowbells het volgende:
Ik weet niet wat ik hier van moet denken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:33 schreef Snowbells het volgende:
dm die shit, ik wil vanavond niet slapenquote:
Nee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:36 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
dm die shit, ik wil vanavond niet slapen
Ik vroeg mij al af waar ken ik dit van, gewoon the trumpeter.quote:
Opeens voel je iets op je rug staan terwijl je niks door hebtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier van moet denken.
Wees blij dat het maar je hond is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Opeens voel je iets op je rug staan terwijl je niks door hebt![]()
Toegang heb ik al. Ben gewoon te lam om te zoeken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:37 schreef Dimens het volgende:
KPD toegang kun je gewoon aanvragen. Dan kun je het met eigen ogen zien.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:42 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Toegang heb ik al. Ben gewoon te lam om te zoeken.
De gedachte alleen doet al pijnquote:
Ik niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Soms zie ik er wel eens een staan en dan moet ik aan die foto's denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |