SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flippiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2012 20:16:13 ]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:15 schreef wietparkiet het volgende:
eerste beste wat onder control v stond
Dat is niet de eckte eckte toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mensen die nu niet in UDOWU posten
Wel posten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mensen die nu niet in UDOWU posten
niks niksquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
?
[..]
Waar ben je in de ochtend man? Ik mis je.
Sorry, ik zal nadenken maar als ik de werkzaamheden zie rondom Amsterdam dat weekend + reistijd, twijfel ik toch.quote:
Had lompe niet nog een plekje vrij?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry, ik zal nadenken maar als ik de werkzaamheden zie rondom Amsterdam dat weekend + reistijd, twijfel ik toch.
Toen had ik nog geen FOK! account.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Een tijdelijke wederopstanding.
Okè ik hoop dat je kanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry, ik zal nadenken maar als ik de werkzaamheden zie rondom Amsterdam dat weekend + reistijd, twijfel ik toch.
Op 24-08-2011 is het eerste deel geopend, toen had je al 1,5 maand een account.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen FOK! account.
Oh dan had ik er gewoon nooit in gepost.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Op 24-08-2011 is het eerste deel geopend, toen had je al 1,5 maand een account.
wpke, hoe is het mien jongquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb nog in het laatse deel gepost
Ik nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb nog in het laatse deel gepost
Nee toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Had lompe niet nog een plekje vrij?
We zullen zien.quote:
Vond jij het ook lekker?quote:
Bekkiequote:
Je kan het altijd vragen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee toch?
[..]
We zullen zien.
[..]
Vond jij het ook lekker?
[..]
Bekkie
Zal ik wel even doen. Je beantwoordde niet mijn vraag trouwensquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slapen manquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
?
[..]
Kan gebeurenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
Nou SV heeft me afgewezen en ik dacht dat we wat speciaals hadden en toen wees hij me af en nu ben ik verdrietig en teleurgesteld
Rotzak ik dacht dat we wat hadden samen, maar nee dusquote:
Voor jou is er Rock & Roll gemaakt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Rotzak ik dacht dat we wat hadden samen, maar nee dus
waarom? betekende die nachten dan helemaal niks voor je?!?!?!
was ik maar gewoon "een voorwerp" voor je
Waarom SV waarom![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |