Ach zo!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
studentmet bijna 0 verplichte uren
That's how Aldo rolls.quote:
Moet je vooral hier posten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
Schijtvervelend die opa bakkebaard
Lijkt me wel, ook allemaal verschillende dingen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
Even kijken... Ik heb Tijger, Koe, twee kalfjes, drie portretten van mensen en een portret van een paard.
Moet toch genoeg zijn om te laten zien wat ik kan?
dat lijkt me welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
Even kijken... Ik heb Tijger, Koe, twee kalfjes, drie portretten van mensen en een portret van een paard.
Moet toch genoeg zijn om te laten zien wat ik kan?
quote:
Klopt. Olieverf, acrylverf, grafiet, pastel. En in het asiel zelf hangen ook nog pastel, grafiet en kleurpotlood werken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me wel, ook allemaal verschillende dingen.
Goeie sfeerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:38 schreef AldoTheApache het volgende:
Hier thuis is het ook echt heel gezellig
huisgenoot zegt niet eens hoi als ze thuiskomt en je staat in de halLoopt gewoon straal voorbij
leukquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:38 schreef AldoTheApache het volgende:
huisgenoot zegt niet eens hoi als ze thuiskomt en je staat in de halLoopt gewoon straal voorbij
Volgens mij bedoeld ze meer het soort werk wat je verft, niet met wat voor een verfquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Olieverf, acrylverf, grafiet, pastel. En in het asiel zelf hangen ook nog pastel, grafiet en kleurpotlood werken.
Tevens heb ik een map met opdrachten.
Ja, is vast wel genoeg.
inderdaadquote:
Hoe lang probeerde je haar al weg te pesten?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:38 schreef AldoTheApache het volgende:
Just sayin'quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Apart topic voor openen gaat me ook wat ver.
paar weken met kleine offensievenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe lang probeerde je haar al weg te pesten?
Onbegrijpelijk dat ze dan geen hoi zegt.
Pastel en grafiet is geen verfquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld ze meer het soort werk wat je verft, niet met wat voor een verf
Dit dusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe lang probeerde je haar al weg te pesten?
Onbegrijpelijk dat ze dan geen hoi zegt.
Ik had wel wat anders gedaan dan stoppen met hoi zeggen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
paar weken met kleine offensieven
Dan is mn ex nog leuker gezelschapquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:38 schreef AldoTheApache het volgende:
wat dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had wel wat anders gedaan dan stoppen met hoi zeggen.
Jawel, maar ik zeg de technieken er ook nog even bij, wat dat is het belangrijkste deel van een tekening of schilderij.quote:
Je onderkaak uit je schedel gescheurd, je ribben open gebroken, en je aan een deur gespijkerd als gevallen engel, met je longen boven je schouders vastgezet als vleugels.quote:
Ik denk niet dat ik het kan onderscheidenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zeg de technieken er ook nog even bij, wat dat is het belangrijkste deel van een tekening of schilderij.
zo ging dat in mijn vorige huis ook hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:38 schreef AldoTheApache het volgende:
bastardquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
inderdaad![]()
en ik vroeg nog: zeggen we geen hoi meer? Nee
ik houd alleen maar troepoffensievenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je onderkaak uit je schedel gescheurd, je ribben open gebroken, en je aan een deur gespijkerd als gevallen engel, met je longen boven je schouders vastgezet als vleugels.
Maar goed, ik ben dan ook een enorme romanticus.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je onderkaak uit je schedel gescheurd, je ribben open gebroken, en je aan een deur gespijkerd als gevallen engel, met je longen boven je schouders vastgezet als vleugels.
Ik niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik houd alleen maar troepoffensieven
SAW gekeken toevallig?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat lijkt mij toch wel... Ik denk dat jij het verschil ook wel ziet tussen kleurpotlood en grafiet (zwart/wit) of pastel en verfquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het kan onderscheiden
Nee, zit geen verhaal in.quote:
Ik weet wel een paar oplossingen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:45 schreef AldoTheApache het volgende:
anyway... Sfeer is niet echt gezellig nu
Mag ik kijken?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar oplossingen?
vertel?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar oplossingen?
Tis een beetje stil hierquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Geen idee, wanneer was die tentoonstelling iets ook alweer?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt mij toch wel... Ik denk dat jij het verschil ook wel ziet tussen kleurpotlood en grafiet (zwart/wit) of pastel en verf.
Ik kijk ook niet altijd films omdat er een verhaal in zou zitten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, zit geen verhaal in.
Dit is een oud noors ritueel.
BlotEagel blóðugr örn, een offer aan de zielen die zullen gaan.
En dan een vrije interpretatie.
Neukenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Zondag.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, wanneer was die tentoonstelling iets ook alweer?
[..]
Ik kijk ook niet altijd films omdat er een verhaal in zou zitten.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet of de mods dat waarderen.
zo erg? nu ben ik benieuwdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet of de mods dat waarderen.
Helemaal in Enschedequote:
True, maar saw, nouja de eerste heb ik gezien. Niet heel erg verheffend, en sommige dingen waren wel aardig, maar overal vond ik hem niet echt bijzonder.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, wanneer was die tentoonstelling iets ook alweer?
[..]
Ik kijk ook niet altijd films omdat er een verhaal in zou zitten.
machettequote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
True, maar saw, nouja de eerste heb ik gezien. Niet heel erg verheffend, en sommige dingen waren wel aardig, maar overal vond ik hem niet echt bijzonder.
Dingen als Machette vind ik dan weer erg komisch, maar meer omdat er totaal geen serieuze ondertitel meer in zit.
Het wordt wel goed weerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal in Enschede. Afslag Zuid Universiteit, stadion
.
Die eerste is ook helemaal niet zo leukquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
True, maar saw, nouja de eerste heb ik gezien. Niet heel erg verheffend, en sommige dingen waren wel aardig, maar overal vond ik hem niet echt bijzonder.
Dingen als Machette vind ik dan weer erg komisch, maar meer omdat er totaal geen serieuze ondertitel meer in zit.
jij bent wel into gore merk ik al wel dan kan ik wel ongeveer gokken welke richting het opgaatquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, maar ik denk dat dit sowieso een onderwerp is dat niet heel gewenst is.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij bent wel into gore merk ik al wel dan kan ik wel ongeveer gokken welke richting het opgaat
aaah ja dat is zeer zeker wel intressantquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Overigens niet zo zeer into gore op zich, als wel eeuwenoude technieken van bepaalde volkeren die bijzonder ingenieus zijn.
Bizar hoe wreed creatief sommige wezens kunnen zijn. Heeft iets bijzonders.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah ja dat is zeer zeker wel intressant
absoluut en ik moet zeggen het is dan wel film maar de aziatische volkeren zijn toch wel het meest creatieve in wat ik heb gezienquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bizar hoe wreed creatief sommige wezens kunnen zijn. Heeft iets bijzonders.
Is dat zo? Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het wordt wel goed weer
[..]
Die eerste is ook helemaal niet zo leukNaar mate je de andere films ook hebt gezien is het wel toffer
Ik weet in elk geval wel dat onder aziaten de meest ziekelijke mensen zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
absoluut en ik moet zeggen het is dan wel film maar de aziatische volkeren zijn toch wel het meest creatieve in wat ik heb gezien
quote:
Ichi the killer raad ik je aan die is wel goedquote:
wehehehheequote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet in elk geval wel dat onder aziaten de meest ziekelijke mensen zijn.
Waar de duitsers hun best deden met figuren als Mengele bijvoorbeeld, waren de aziaten al met unit731 bezig, en ook qua losse psychopaten scoren ze toch wel bizar.
[..]Ik vond hem heel bijzonder, vooral door het bizarre acteerwerk, rare opmerkingen en uitdrukkingen.
Wel bewolkt, en een klein beetje regen. Ik keek eerst voor Apeldoorn en daar zou het beter wordenquote:
Ook een goeiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
Ichi the killer raad ik je aan die is wel goed
Ik vond het ondanks mijn niet zo bloederige instelling ook wel een film die de moeite van het kijken zeker waard was.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet in elk geval wel dat onder aziaten de meest ziekelijke mensen zijn.
Waar de duitsers hun best deden met figuren als Mengele bijvoorbeeld, waren de aziaten al met unit731 bezig, en ook qua losse psychopaten scoren ze toch wel bizar.
[..]Ik vond hem heel bijzonder, vooral door het bizarre acteerwerk, rare opmerkingen en uitdrukkingen.
Ook een beetje dat genre?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
We zien het wel. Is toch binnen, maar mooi weer zou mooi zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel bewolkt, en een klein beetje regen. Ik keek eerst voor Apeldoorn en daar zou het beter worden
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
We zien het wel. Is toch binnen, maar mooi weer zou mooi zijn.
Ja, is goed. Moet 'm zelf even opzoekenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je het adres DM'en? Want waarschijnlijk rijd ik binnendoor
Hahaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is goed. Moet 'm zelf even opzoeken.
Ik heb quotemeldingen uitgezet, zo irritant.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HahaZie m zo wel verschijnen.
Overigens is FOK nog steeds aan het trippen met die quote en DM meldingen
Fok flipt sowieso al enkele dagen met dm's zelf..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HahaZie m zo wel verschijnen.
Overigens is FOK nog steeds aan het trippen met die quote en DM meldingen
Ik vind het wel handigquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb quotemeldingen uitgezet, zo irritant.
Klopt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fok flipt sowieso al enkele dagen met dm's zelf..
Je komt op die manier verwaand op mij overquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idem. Geen flauw idee wat ze daar zo goed aan vonden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus fuckquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je komt op die manier verwaand op mij over
Maargoed dat terzijde.
Vind het wel relaxed eerlijk gezegd... Die meldingen.
Als je in meerdere topics zit en niet elke keer in je myAT wilt kijken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Idem. Geen flauw idee wat ze daar zo goed aan vonden.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus fuck. Wat ben je ook een godvergeten zeiksnor, walgelijk
.
Ik krijg ze wel voor de FP, dat is an sich wel handig. Maar als je voor iedere post die gequote is een melding moet krijgen... Dan staat dat hele scherm straks vol, vooral als je veel in slowchats post gaat dat enorm hard.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Idem. Geen flauw idee wat ze daar zo goed aan vonden.
neequote:
Als je er een bepaald stemmetje bij denkt kan dat wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus fuck. Wat ben je ook een godvergeten zeiksnor, walgelijk
.
Je krijgt geen quote melding als je in het desbetreffende topic zit toch ?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg ze wel voor de FP, dat is an sich wel handig. Maar als je voor iedere post die gequote is een melding moet krijgen... Dan staat dat hele scherm straks vol, vooral als je veel in slowchats post gaat dat enorm hard.
Nee, maar deze slowchat is niet de enige waar ik in postquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je krijgt geen quote melding als je in het desbetreffende topic zit toch ?
Zo lees ik hem ook een beetje eigenlijk..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je er een bepaald stemmetje bij denkt kan dat wel.
Je weet dat je ze ook met 1 drukkie op de knop kan verwijderen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar deze slowchat is niet de enige waar ik in post. En ik heb geen zin in een buslading aan quotemeldingen als ik FOK! opstart
.
Jawel. Maar ik kan ze ook met een druk op de knop helemaal niet ontvangenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet dat je ze ook met 1 drukkie op de knop kan verwijderen?
Ik begrijp je wel hoor
Precies. Voor fobo heb ik hem aan laten staan trouwens, zodat ik melding krijg als iemand wat in m'n fobo kalkt (wat bijna nooit gebeurtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg ze wel voor de FP, dat is an sich wel handig. Maar als je voor iedere post die gequote is een melding moet krijgen... Dan staat dat hele scherm straks vol, vooral als je veel in slowchats post gaat dat enorm hard.
Ja, alles kan. Maar KT is gewoon aan het janken om het janken, dat moet je zo onderhand toch ook wel doorhebben. Het was niet arrogant bedoeld, ik vind de functie gewoon niet handig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je er een bepaald stemmetje bij denkt kan dat wel.
Wat ben je toch weer slim bezig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo lees ik hem ook een beetje eigenlijk..
zoooooo irritant, okidoki..
True true... Alweerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik kan ze ook met een druk op de knop helemaal niet ontvangen. Dan heb ik dat liever.
Moet ik onderhand doorhebben?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, alles kan. Maar KT is gewoon aan het janken om het janken, dat moet je zo onderhand toch ook wel doorhebben. Het was niet arrogant bedoeld, ik vind de functie gewoon niet handig.
Het staat gewoon lelijk naar mijn mening, thats it.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, alles kan. Maar KT is gewoon aan het janken om het janken, dat moet je zo onderhand toch ook wel doorhebben. Het was niet arrogant bedoeld, ik vind de functie gewoon niet handig.
Mag ik mijn longen weer terug?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet ik onderhand doorhebben?
Ik heb hem vaak genoeg verteld wat ik van bepaalde opmerkingen dacht hoor, ik denk dat er niemand is die daar zo bruut duidelijk in is geweest als ik.
Of niet KT?
What the fuck staat er lelijk aan een meningquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het staat gewoon lelijk naar mijn mening, thats it.
Ja, dat was meer ironisch bedoeldquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet ik onderhand doorhebben?
Ik heb hem vaak genoeg verteld wat ik van bepaalde opmerkingen dacht hoor, ik denk dat er niemand is die daar zo bruut duidelijk in is geweest als ik.
Of niet KT?
Je moet gewoon je bek houden. Ik kots op je met dat eeuwige gejank zonder aanleiding.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het staat gewoon lelijk naar mijn mening, thats it.
Weet je dat KT irl eigenlijk een hele relaxe gast is?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:12 schreef Samzz het volgende:
Je moet gewoon je bek houden. Ik kots op je met dat eeuwige gejank zonder aanleiding.
Meld 't me maar als GoT S3 beschikbaar isquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:12 schreef kingtoppie het volgende:
Wist u dat, de nieuwe season van supernatural weer begonnen is
Misschien moet ie hier ook maar eens relaxed doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet je dat KT irl eigenlijk een hele relaxe gast is?
Grappig wel. Bijzonder dat hij hier altijd voor zoveel gedoe zorgt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meld 't me maar als GoT S3 beschikbaar is
Ik ken KT niet en ik hoop van harte dat hij in het echt niet zo godsgruwelijke jankbal is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken KT niet en ik hoop van harte dat hij in het echt niet zo godsgruwelijke jankbal is.
Nee, hij is gewoon een prima gozer IRL. Beetje stil alleen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken KT niet en ik hoop van harte dat hij in het echt niet zo godsgruwelijke jankbal is.
Goh, hoe zou dat toch komen...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:14 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe 1 zinnetje voor zoveel ophef kan zorgen is eigenlijk ook wel.. Knap ergens.
Ik zal meer met je praten koffiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon een prima gozer IRL. Beetje stil alleen.
Jammer dat het hem niet lukt hier ook normaal te doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met stil bedoelde ik dan ook meer in de zin van "het achterste van je tong niet laten zien"quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal meer met je praten koffie
Ja, vind ik ook jammer. Er is er maar 1 die daar wat aan kan veranderen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer dat het hem niet lukt hier ook normaal te doen. Ik vind het toch knap hoe één user bijna een heel topic wel eens over hem heen heeft gehad door zijn opmerkingen
.
Iemand die het vertikt om het te doen...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook jammer. Er is er maar 1 die daar wat aan kan veranderen.
KT is best wel lief, daarom ben ik vaak zo tolerant.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb niet echt felle meningen oid...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met stil bedoelde ik dan ook meer in de zin van "het achterste van je tong niet laten zien"
RL werkt dan ook anders dan een forumquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb niet echt felle meningen oid...
Hier laat ik ook niet echt het achterste van mijn tong zien denk ik... Ik zou eigenlijk niet eens weten hoe want de discussie gaat bij mij altijd op rampkoers als ik er een heb hier.
Geloof me, hij is best wel chill.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan me werkelijk niet voorstellen hoe KT een relaxte gozer zou moeten zijn.
Hey!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ga de bom laten ontploffen maar ik heb ookde qoutemeldingen uitstaan want ik vind dat ook zooooo irritant!
Verder hoi!ik heb lekker patat gegeten en film gekeken, en mijn humeur is aanmerkelijk verbeterd!
Nou, hij is 19 jaar oud (dus nog vrij jong). Toe ik hem voor het eerst meette, was ik in elk geval aangenaam verrastquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
Het is mogelijk eerlijk waar. Als hij maar niet achter de computer zit.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
Zeker, ik heb een beetje problemen met onduidelijkheden... Heb ik int echt wat minderquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
RL werkt dan ook anders dan een forum
Ja er is werkelijk geen enkele gast 19 jaar. Dat zegt ook zoveel hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, hij is 19 jaar oud (dus nog vrij jong). Toe ik hem voor het eerst meette, was ik in elk geval aangenaam verrast
Ik heb friet gegeten, dat is veel lekkerder dan patat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ga de bom laten ontploffen maar ik heb ookde qoutemeldingen uitstaan want ik vind dat ook zooooo irritant!
Verder hoi!ik heb lekker patat gegeten en film gekeken, en mijn humeur is aanmerkelijk verbeterd!
Jeetje, wat arrogant van jequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dat hij jong is? Ja, ik vind het wel wat zeggen ja. Hoezo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja er is werkelijk geen enkele gast 19 jaar. Dat zegt ook zoveel he
Nou de patat was goed, en ik heb normaal de rust niet om films te kijken maar gisteren 2 en vandaag ook weer 2, Heerlijk!! Waren ook 3 goede films en 1 beetje vage filmquote:
Franse frietjesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb friet gegeten, dat is veel lekkerder dan patat.
frietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent gewoon een autistquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeker, ik heb een beetje problemen met onduidelijkheden... Heb ik int echt wat minder
Nee, het zegt helemaal niets. Een gast van 28 of weet ik hoe oud kan relaxter zijn dan iemand van 19. Leeftijd heeft daar helemaal niks mee te maken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat hij jong is? Ja, ik vind het wel wat zeggen ja. Hoezo?
Klinkt goedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou de patat was goed, en ik heb normaal de rust niet om films te kijken maar gisteren 2 en vandaag ook weer 2, Heerlijk!! Waren ook 3 goede films en 1 beetje vage film
Probeer je hier nou te zeggen dat jij ook vind dat friet en patat iets anders zijn?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een autist
Oh nee, van mij mag ze hoor, niks mis mee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
Wacht deze rel begon om een post dat iemand quotemeldingen uit had gezet?
KT what the fuck is wrong with you?
Goed, daarover verschillen wij dan gewoon van meningquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, het zegt helemaal niets. Een gast van 28 of weet ik hoe oud kan relaxter zijn dan iemand van 19. Leeftijd heeft daar helemaal niks mee te maken.
Hmm, in zekere zin...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een autist
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Probeer je hier nou te zeggen dat jij ook vind dat friet en patat iets anders zijn?
Held, jij begrijpt het.
Wel lekker lame, maar ik houd niet van verkrachtingsscenes.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
I'll brace myselfquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
topje van mijn arrogantie ijsberg.....
you've aint seen nothing yet
JAAAAAAAAAA, ik zag toen straks een regenboogquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:24 schreef jerney het volgende:
Zeg, moet ik weer eens langs komen met m'n mandje bloemetjes en m'n regenbogen?
[..]
Wel lekker lame, maar ik houd niet van verkrachtingsscenes.
Verbeterpunten zijn er altijd wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, in zekere zin...
Maar denk wel dat het iets is wat ik kan afleren/ kan verbeteren.
Nee hoor, af en toe een ruzie houdt de relatie spannend.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:24 schreef jerney het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is mogelijk eerlijk waar. Als hij maar niet achter de computer zit.
Och, ik vond deze toch relatief onschuldig tov de reactie eropquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Verbeterpunten zijn er altijd wel.
Ik was vroeger ook geen lievertje op fok
Hoor ik nou, gaan we binnenkort meeten ja?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Waar haal je dit ineens vandaan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoor ik nou, gaan we binnenkort meeten ja?
Double rainbow all the way?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA, ik zag toen straks een regenboog
En vervolgens werd ik nat
neej lieffje, af en toe een relletje hoort erbij! klaart de lucht zeg maarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Gewoon geen dingen uitlokken, of op z'n minst nuanceren als je mensen liever niet voor het hoofd wilt stotenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Och, ik vond deze toch relatief onschuldig tov de reactie erop
Tis alweer meer dan 20min geleden uberhaupt dat ik dat kleine zinnetje poste
Jazekerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:26 schreef jerney het volgende:
[..]
Double rainbow all the way?
en ja, da's vaak wel de downside van die dingen
Op Eday zagen we er zoveel
Oh. Wij doen dat thuis met andere bezighedenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, af en toe een ruzie houdt de relatie spannend.
Rellen is zooo 2001quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
neej lieffje, af en toe een relletje hoort erbij! klaart de lucht zeg maar
Oh en ik ben boos, want de beautysalon bij mijn ouders om de hoek doet de zonnebank weg, Net nu voor de winter, en net nu ik mn kleurtje moet bijhouden voor mn bruiloft! Godsamme kutklote
Met trots kan ik je melden word je nu toegevoegd aan mijn bazige FOK!kers lijst.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon geen dingen uitlokken, of op z'n minst nuanceren als je mensen liever niet voor het hoofd wilt stoten
Jaquote:
ik loop altijd achter de feiten aan! in 1990 vond ik tollen zo leuk, ook al zooo 1959quote:
Het hele topic zou ook over jou heen gaan hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer dat het hem niet lukt hier ook normaal te doen. Ik vind het toch knap hoe één user bijna een heel topic wel eens over hem heen heeft gehad door zijn opmerkingen
.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het hele topic zou ook over jou heen gaan hoor.
Omdaaaaat.. Tjahquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar haal je dit ineens vandaan?
WOW! echt niet!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh hell no!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat beloofd watquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdaaaaat.. Tjah![]()
Drankje doen met Knettert endesow binnenkort
De mannen misschien bij uitzondering of zoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik loop altijd achter de feiten aan! in 1990 vond ik tollen zo leuk, ook al zooo 1959
Pff, ik trek mijn aanbod in, ik wist niet dat je zo was.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Het geeft niet, we kunnen niet allemaal trendsetter zijn
sorry voor de arrogante post
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Met trots kan ik je melden word je nu toegevoegd aan mijn bazige FOK!kers lijst.
Met de eretitel:
[ afbeelding ]
Gebeurt niet vaak voor dat ik mensen ontmoet.
Maar dan heeft ze ons natuurlijk ook nog nooit ontmoet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dat niemand over gewoonmezelf mag, alleen haar vriend
Te laat!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pff, ik trek mijn aanbod in, ik wist niet dat je zo was.
GM87 is een dame met klasse.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dat niemand over gewoonmezelf mag, alleen haar vriend
Laat zien die lijstquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Met trots kan ik je melden word je nu toegevoegd aan mijn bazige FOK!kers lijst.
Met de eretitel:
[ afbeelding ]
Gebeurt niet vaak voor dat ik mensen ontmoet.
Ik zit nu te denken he...quote:
Have fun!quote:
Nobody beats my guy!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dan heeft ze ons natuurlijk ook nog nooit ontmoet.
arachide, Viro, Snuf., Dromenvangertje, ValHallen, Kaneelstokje, Myraela, twi, Guanabanaquote:
Hehe, dromenvangertje en ik hebben 2 jaar geleden bijna gedatequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
arachide, Viro, Snuf., Dromenvangertje, ValHallen, Kaneelstokje, Myraela, twi, Guanabana
En als nieuwste lid: Fera
Maar ze was toen 15?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dromenvangertje en ik hebben 2 jaar geleden bijna gedate![]()
Mensen die niet al een Spermavangertje in hun bed hebben gehadquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dromenvangertje en ik hebben 2 jaar geleden bijna gedate![]()
Ik keek perongeluk in je fobo, kon er niets aan doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:34 schreef jerney het volgende:
[..]jij bent wel makkelijk om te krijgen he
Haha ik denk dat hij zich de pleuris zou schrikken! Wij hebben een gemeenschappelijk vriend, en die is homo, Die wil ook altijd knuffelen, en dat is ook echt de enige man van wie hij t accepteert!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
*mep*
Zo, eg wel
Nee grapjeZou hem niet nooit slaan, hoogstens knuffelen.
I don't know, ik was toen 17 denk ik.quote:
Een wat?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die niet al een Spermavangertje in hun bed hebben gehad
Jaaaahhh,quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Haha ik denk dat hij zich de pleuris zou schrikken! Wij hebben een gemeenschappelijk vriend, en die is homo, Die wil ook altijd knuffelen, en dat is ook echt de enige man van wie hij t accepteert!
Nee okee, dan is het logisch.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I don't know, ik was toen 17 denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest toch lachen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
*stil* mooiquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik keek perongeluk in je fobo, kon er niets aan doen.![]()
Het lichaam is een tempel, en het leven zlef is een godsdienst. Men bezit slechts onvolkomen kennis, wanneer men alleen de verscheidenheid van de dingen in al hun onderscheid en verdeeldheid ziet. We zijn als de zuilen van een tempel, dicht bij elkaar, maar ver genoeg om instorting te voorkomen, we zijn als snaren van een harp, verschillende snaren, toch vibreren we met dezelfde melodie.
De wereld bestaat niet uit atomen, de weg naar begrip loopt niet via studie. Alleen in het één, en dat geheel is liefde.
Wanneer we even vaak in jouw fobo zouden kijken, als aan onszelf zouden denken, wie zou dan niet verlichting vinden?
Spermavangertje = Dromenvangertje, ik kan de post wel even opzoeken andersquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I don't know, ik was toen 17 denk ik.
[..]
Een wat?
*zoekt plaatje van bro hug*quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaaaahhh,
Slap excuus, dat watje moet ook maar eens hetero's gaan knuffelen.
Ik snapte er al de ballen van.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:44 schreef heloef het volgende:
Al deze dingen zijn niet per definitie goed of slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest toch lachen.![]()
Ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest toch lachen.
S. 2014
J. 2016
Sommige dingen zijn wel herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest toch lachen.![]()
Neuh hoeft nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Spermavangertje = Dromenvangertje, ik kan de post wel even opzoeken anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest toch lachen.Het is godverdomme nog waar ook.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:
Voor een miljoen ben ik een hoer voor vrouwen zo lelijk als de nacht... Mits 18+ en 50-quote:
quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Na een korte weekendonderbreking met heel veel drank en een wilde nacht in Amsterdam met wat hoofdrolspelers uit de voorgaande verhalen ben ik weer terug waar ik hoor.
In mijn rol als een ware Alberto Stegemans en opzoek naar de meest vuige verhalen die er maar rond gaan op fok.
Ik kreeg een anonieme tip van iemand over een geheime ontmoeting die plaats vond gisteren in de buurt van Groningen, ik besloot deze persoon maareens te bellen en als snel kwam ik erachter dat het Outronic was, 1 van de grootste hosselbazen ooit op fok.
Deze jongen heeft al meer foksters aan zijn paal gehad dan Berlusconi tijdens zijn befaamde bungabungafeesten.
Outronic heeft een reputatie in het wilde zuiden van Brabant dus daarom verplaatst hij zich telkens meer en meer naar de het noorden van ons op dit moment zeer koude gure vuige kikkerlandje.
Hij vertelde mij heel opgetogen dat hij gisteren een meeting had met een vrouwelijke en mannelijke user van ons geliefde forum namelijk Spermavangertje en Cameldaris.
Over Cameldaris is niet veel bekend alleen dat hij als enige weet wie er achter het befaamde monkyyy verhaal zit en hij houd dit angstvallig stil.
Spermavangertje daarintegen is redelijk bekend in het subforum van fok genaamd onz en heeft een reputatie van mannenverslindster te zijn.
1 van haar voorgaande veroveringen is niemand minder dan antropie, de man die nu achter chocolatbil zit.
Outronic heb ik zelf het afgelopen weekend leren kennen als een wolf in schaapskleren, deze jongen doet zich echt voor als rustige lieve jongen maar heeft maar 1 ding voor ogen, zijn zaad deponeren in zowat elke vrouwelijke fok user die er is, en hij is hardop weg dit te gaan halen.
Ik ging eens goed zitten wat hij mij te vertellen had en ik pakte een blikje fristi en pen en papier.
Hij vertrok al zeer vroeg richting Groningen met de trein en had zijn mooiste zondagskleren aangetrokken omdat hij echt indruk wilde maken op spermavangertje.
Na een lange reis kwam hij omstreeks 1 uur aan in het hoge vieze noorden en daar wachtte Cameldaris en Spermavangertje al op hem.
Hij zag er niet uit, zij zag eruit om onder te kwakken, iets wat outronic maar al te graag wou doen.
Na een korte gesprek over de hertjes,koetjes en kalvjes vertrok het trio richting het centrum want van beide hoge noorderlingen woonde niemand nog opzich zelf maar outronic trok zich hier niks van aan want dit is de man die omdatschaap ook gewoon gevingerd had op een volle teras in het veluwegebied.
Al snel vonden ze een teras waar ze hun wilde plannen konden gaan uitvoeren, en spermavangertje houd van aandacht en ging dan ook voor het drukste terras dat er was met een vrije tafeltje.
Spermavangertje had haar camera ook mee want ze wilde dit spectakel voor eeuwig gaan vastleggen en nog beroemder op sites als tubegalore worden dan dat ze al is.
Outronic had zijn ghb meegenomen en schonk al gauw wat in de glazen van van de 2 onwetende.
Al snel werd Spermavangertje geil en ontblote haar pronte borstjes en cameldaris wist niet wat hij zag, al snel zat hij met zijn grijpgrage chipsvingertjes eraan terwijl outronic zijn hosselhengel eruit haalde en deze zonder genade in het gewillige mondje van Spermavangertje duwde
Outronic genoot hier echt van en kwam al bijna klaar van de zaadvragende oogjes van Spermavangertje.
Opeens stond Cameldaris op en tufte vol in het gezicht van deze geile maar nog zeer jonge dames, de meeste mensen weten dat tuffen niet echt getuigt van respect maar deze boi heeft dan ook geen respect voor vrouwen.
Beide heren hadden nu wel zin in hete sex en gooide het sletje op tafel en gingen als ware Amerikanen op moslims op Guantánamo Bay los en er ontstond een waar spektakel op het terras in het hoge vuige Noorden.
Na enkele wilde minuten vol vuige sex besloten de heren de naam van Spermavangertje ere te doen en haar helemaal vol te kwakken.
zij genoot hier met volle tuigen van en vroeg nieteens om een servetje aan de geschrokken ober die klaar stond om hun bestelling voor het eten op te nemen, zij had namelijk al genoeg proteine binnen gehad.
Alle 3 gingen ze gewoon weer rustig zitten op een stoeltje en Cameldaris pakte al snel zijn telefoon om een stom topic te openen op fok om mensen om de tuin te leiden, want alleen de echte eckte mogen weten waar daar gebeurd is.
Dat dit kan in Nederland, wat een vuige fokkers zijn er toch
Elke keer als ik hem lees vloeien de sappen weer rijkelijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voel je niet al te vereerd, ik heb deze week ook een gedicht voor Fera geschreven, om mijn liefde te betuigen.En dat was veel mooier.
Ik wou deze er al bij halen:quote:
Nog steeds in je foboquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Elke keer als ik hem lees vloeien de sappen weer rijkelijk.
Dan nog niet..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voor een miljoen ben ik een hoer voor vrouwen zo lelijk als de nacht... Mits 18+ en 50-
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:49 schreef Murdera het volgende:
Noem je dat een gedicht?
Fera.
De twinkel in jouw ogen, die kriebelt door mijn lijf.
Je zachte warme glimlach, mijn pik die is al vijf
Euhhh, ik liet me even gaan, sorry hoor.
quote:
4Evahhhhquote:
Echt wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt het niet gelezen of wel?
[ afbeelding ]
Noem je dat een gedicht?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt wel.Dit soort verhalen zijn goud.
Deze liefde is echt.quote:
Waarom kon ik dit lezen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
O, die. Ik doelde op dat lange verhaal.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Noem je dat een gedicht?
Fera.
De twinkel in jouw ogen, die kriebelt door mijn lijf.
Je zachte warme glimlach, mijn pik die is al vijf
Euhhh, ik liet me even gaan, sorry hoor.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom kon ik dit lezen?Je hebt pinda op msn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nie bestquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb toch het idee dat mijn laptop het niet gaat doenHij staat al een half uur op "setup starten"
Wat voor genre?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Weet er iemand nog een goede film?
quote:
Ik had dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar blijkbaar kan die dus niet installeren![]()
Die ken ik.quote:
the woman in black al gezien?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben niet erg kieskeurig maar teveel fantasy valt per definitie af
Natuurlijk niet man.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo ook eindelijk even jerney haar fobo bekeken! Mooie vrouw!
Ik dacht eerlijk gezegd dat je het had gecopy pastequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voel je niet al te vereerd, ik heb deze week ook een gedicht voor Fera geschreven, om mijn liefde te betuigen.En dat was veel mooier.
Triootje op een vol terras?quote:
Misschien waren zij net die ene procent?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Triootje op een vol terras?
Dat durft 99% van de FOK!kers niet eens.
Zelfs in mijn fotoloze fobo komen nog mensen.quote:
Durf het wel,quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Triootje op een vol terras?
Dat durft 99% van de FOK!kers niet eens.
Om te kijken of je er foto's in hebt, like duhquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfs in mijn fotoloze fobo komen nog mensen.
Misschien is je HDD overleden? Kan niet het hele bericht lezen vw de flitsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien waren zij net die ene procent?
Iemand verstand van computers enzo?
Laptop hdd probleem ?
Ik was net gewoon bang dat er weer een rel zou komen omdat ik iemand naiief noemquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfs in mijn fotoloze fobo komen nog mensen.
Een wijf neuken is geen beloning?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Durf het wel,
Alleen moet wel een grote beloning zijn wil ik daaraan meedoen
Dat verwacht ik ook ja. Beetje fucked inderdaad, even een nieuwe makenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is je HDD overleden? Kan niet het hele bericht lezen vw de flits
Ja, dus als vrouw heb je altijd fobo lurkers.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om te kijken of je er foto's in hebt, like duh
Jup.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dus als vrouw heb je altijd fobo lurkers.
Yep, it's how fok! rollsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik was net gewoon bang dat er weer een rel zou komen omdat ik iemand naiief noem
Nee, liefie, doe maar rustig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik was net gewoon bang dat er weer een rel zou komen omdat ik iemand naiief noem
Truequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |