Ik heb zelf nog een hele goede 10A voeding die ik er wel even tijdelijk voor kan gebruiken, en dan kan ik eerste het werkelijke verbruik metenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:59 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
60w zal wel werken maar de leds kunnen minder fel zijn als er niet voldoende stroom is. Voor die enkele dollar minder ga ik niet 3 weken wachten totdat het boeltje kan branden
Post het resultaat als het boeltje binnen isquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:00 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog een hele goede 10A voeding die ik er wel even tijdelijk voor kan gebruiken, en dan kan ik eerste het werkelijke verbruik meten
Beetje een logische zoekterm maken en: http://www.ebay.com/sch/i(...)usb+eathernet&_rdc=1quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:24 schreef NextTVH het volgende:
Waar kon je ook alweer die lan aansluitingen voor de Mini android pc bestellen?
Je hebt echt geen geduld he? Wacht het gewoon rustig af. Chinezen geven wel vaker het geld terug, ze hopen namelijk dat je positieve feedback achter laat en opnieuw bij ze besteld. Helaas maken een hoop mensen er misbruik van, het zou je ook netjes staan het volledige bedrag opnieuw over te maken wanneer je het pakket binnenkrijgt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:11 schreef Tammymara het volgende:
Gisteren nog eens bij TNT gevraagd of er al iets bekend was over mijn pakje. Nog steeds niet. Vraagt die persoon "Zijn het DAGEN of WERKdagen." Ik kijken, idd, WERKdagen. Werkdagen zijn
t pas 17. maar voor ik dat kreeg had ik de (ebay) verkoopster laten weten dat ze er nog niet waren. (Zij zei 13-22 WERKdagen dus) Krijg ik vanochtend een mailtje terug: Ik denk dat ze nog onderweg zijn maar ik stort het hele bedrag nú terug, als ze nog binnen kopen betaal je maar 20 pond terug en dan is het goed.
Eh?
Is dat normaal? Haar eigen termijn van 22 werkdagen is nog niet om, ik krijg m'n geld terug (Heb het al) en ik moet maar als ze nog komen, de helft overmaken? Ik snap er helemaal niks van! Maar goed, 23 dagen onderweg nu dus.Dat is toch nog niet zo lang dat je al geld terug gaat boeken?
Sorry dames en heren maar jullie hebben meer ervaring dan ik hiermee
Langer dan 22 dagen is heel normaal, vind het een beetje raar dat je zo weinig geduld hebt, het moet toch uit China komen? Ik zou ook het geld terugovermaken als je het pakketje toch binnen krijgt, en de volgende keer tot 40 dagen wachten voordat je gaat vragen om een refundquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:11 schreef Tammymara het volgende:
Gisteren nog eens bij TNT gevraagd of er al iets bekend was over mijn pakje. Nog steeds niet. Vraagt die persoon "Zijn het DAGEN of WERKdagen." Ik kijken, idd, WERKdagen. Werkdagen zijn
t pas 17. maar voor ik dat kreeg had ik de (ebay) verkoopster laten weten dat ze er nog niet waren. (Zij zei 13-22 WERKdagen dus) Krijg ik vanochtend een mailtje terug: Ik denk dat ze nog onderweg zijn maar ik stort het hele bedrag nú terug, als ze nog binnen kopen betaal je maar 20 pond terug en dan is het goed.
Eh?
Is dat normaal? Haar eigen termijn van 22 werkdagen is nog niet om, ik krijg m'n geld terug (Heb het al) en ik moet maar als ze nog komen, de helft overmaken? Ik snap er helemaal niks van! Maar goed, 23 dagen onderweg nu dus.Dat is toch nog niet zo lang dat je al geld terug gaat boeken?
Sorry dames en heren maar jullie hebben meer ervaring dan ik hiermee
Poeh he, kort lontje dan die verkoper, aangezien ik haar 1 keer gemaild heb over die tracking drie weken geleden en dan vandaag omdat ze me zelf gevraagd had dat te doen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:43 schreef Schild het volgende:
Volgens mij is die verkoper jouw gezeur een beetje zat en doet hij maar gewoon een refund om van het gezeur af te zijn.
Jij vraagt hier niet om een stom antwoord maar om een mening; Dit is mijn mening en als jij dat stom vindt moet jij dat weten maar je kan er natuurlijk op wachtenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:06 schreef Tammymara het volgende:
En volgens mij lezen jullie niet
Ik heb nergens om gevraagd, Zij vroeg mij contact op te nemen na 22 dagen, wat ik gedaan heb, Heb alleen gezegd dat ze er nog niet waren en toen kreeg ik het geld terug (Lees: wederom zonder erom te vragen) en dát vind ik raar. heeft niks met geen geduld te maken want ik zeg het zelf, dat het veel te snel is om nu al geld terug te geven.
@thethoryd, ik heb geen refund gevraagd, dat doe ik als er na 44 dagen niets binnen is, zéker niet na 23 dagen.
Ik heb helemaal nergens om gevraagd alleen om een uitleg van dat trackingsysteem toen ik ze kocht, en toen vroeg ze me om na 22 dgn contact op te nemen als ze er nog niet waren, ik heb alleen verkeerd begrepen want zij bedoelde 22 werkdagen en ik gewoon 22 dagen.
Wb post, Die vroegen begin deze week of ik het aan einde van de week nog eens kon vragen.
laat maar zitten hoor, ik dacht dat ik hier serieus antwoord krijg van mensen die vaker hiermee van doen hebben. Als ik stóm antwoord had gewild had ik het wel in ONZ gevraagd.
Als jij niet leest en daarop een mening baseert vind ik dat stom ja. Ik vraag alleen of dat normaal is dat dat zo gaat, geld terug zonder erom vragen, terwijl pakje gewoon nog onderweg is, maar er worden weer conclusies getrokken die nergens op slaan (Dat ik een refund vraag wat ik niet gedaan heb) Ik trek me terug hier voor we te ver off topic gaan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:11 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Jij vraagt hier niet om een stom antwoord maar om een mening; Dit is mijn mening en als jij dat stom vindt moet jij dat weten maar je kan er natuurlijk op wachten
pff ga in een ander topic mensen lastig vallen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:15 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Als jij niet leest en daarop een mening baseert vind ik dat stom ja. Ik vraag alleen of dat normaal is dat dat zo gaat, geld terug zonder erom vragen, terwijl pakje gewoon nog onderweg is, maar er worden weer conclusies getrokken die nergens op slaan (Dat ik een refund vraag wat ik niet gedaan heb) Ik trek me terug hier voor we te ver off topic gaan.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:53 schreef Iemand91 het volgende:
Heb ze ook binnen (dacht bijna dat MineraalWater die van mij erbij gekregen had):
[ afbeelding ]
M'n 3e en 4e paar alweer...
En pakketbezorger begint ons ook steeds beter te kennen; wist precies dat ik, m'n broer aardig regelmatig pakketjes bestellen/laten bezorgen...
Nee. Dan kom je uit bij de Awei ES900i, die hebben wel een ingebouwde mic. Maar ook geen remote. Moet je even Shiz' oordopjes post doorlezen; misschien staat daar wat tussen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:21 schreef neo2000 het volgende:
Hebben die Aiwa Awei dopjes nu eigenlijk een remote en mic erbij in het kabeltje? Wel handig voor als je ze bij je gsm gebruikt me dunkt. Kan het niet echt terugvinden op de site van priceangels. Zal dan dus wel niet maar goed, ik vroeg het me elke keer af als ik ze zie.
Een remote als in play, pause, next,.. zit wel degelijk op de ES900i!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nee. Dan kom je uit bij de Awei ES900i, die hebben wel een ingebouwde mic. Maar ook geen remote. Moet je even Shiz' oordopjes post doorlezen; misschien staat daar wat tussen.
Heb je al een andere browser geprobeerd?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:37 schreef Miniem het volgende:
Kan nog steeds niet betalen bij Focalprice
Oh, ik kon dat namelijk nergens vinden, maar als dat zo is...then I stand corrected!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:07 schreef Painore het volgende:
[..]
Een remote als in play, pause, next,.. zit wel degelijk op de ES900i!
Dan heb jij een andere versiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:07 schreef Painore het volgende:
[..]
Een remote als in play, pause, next,.. zit wel degelijk op de ES900i!
haha hilarisch dit..quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:50 schreef nodig het volgende:
jongens, ben vandaag mijn v911 kwijt geraakt, was benieuwd hoe hoog die kon, dus was vnv naar buiten gegaan en vol gas met dat ding, ik verloor hem uit mijn zicht en de wind nam hem dus ook meeik nog half gassen en rondjes draaien om te kijken of ik het rooie lampje zag maar helaas, noppes, uiteindelijk gas maar uitgedaan en hem dus laten vallen. heb hem half uur gezocht met de sipik sk68 (wat een licht
, daar lag het igg niet aan). hopelijk vind ik hem morgenochtend in het licht terug en is ie niet stuk gegaan door de dauw. Anders word het een nieuwe kopen voor 15 euries. Dat ding heeft me wel overtuigd, 50m de lucht in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |