Hier nog zo eentje. 20 jaar een badkuip gehad, zo eens in het jaar na een uit de hand gelopen feestje (:hik:) in gedobberd. Als je over zo weinig ruimte beschikt, kies dan voor een lekkere douche!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat hebben mensen toch tegen een fatsoenlijke douche inbouwen en dat zo graag een compromis badkuip willen? Ik heb in al mijn huizen een bad gehad omdat het er al inzat, maar ik lig eigenlijk nooit in bad.
Als ik de afgelopen 25 jaar 10 keer in bad heb gezeten is het veel.
Prachtig. Ik meen het!quote:
Trouwenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:32 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Prachtig. Ik meen het!
Sowieso, schitterend huis.
Nee, ik trouw niet meer. Ervaringsdeskundige.quote:
Ken datquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:34 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nee, ik trouw niet meer. Ervaringsdeskundige.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:03 schreef dr.Bellows het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs op de wc zijn de muren verkleurd door de rook...
Heb je zo'n tuin zet je er zo een zitje in !quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gezellig zitje in de tuin....
[ afbeelding ]
Nou... Een goede vriendin van mij, behoorlijk rookverslaafd, heeft net haar volledige toko laten renoveren en witten. Aldaar is roken alleen nog maar toegestaan buiten op het plaatsje, en... jawel... in de plee. Want dat is maar een kleine ruimte en dus makkelijk af en toe te witten als de bruine nicotinevlekken al te bar worden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:03 schreef dr.Bellows het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs op de wc zijn de muren verkleurd door de rook...
Dat is dan wel weer slimquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nou... Een goede vriendin van mij, behoorlijk rookverslaafd, heeft net haar volledige toko laten renoveren en witten. Aldaar is roken alleen nog maar toegestaan buiten op het plaatsje, en... jawel... in de plee. Want dat is maar een kleine ruimte en dus makkelijk af en toe te witten als de bruine nicotinevlekken al te bar worden.
Ik snap dat wel.
Nee hoor, meestal staat zij c.q. wij gewoon buiten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer slim![]()
Behalve als je erg veel rookt, want dan zit je de hele avond op de plee
Da's wel waar, je kan ook meteen de muren van het toilet bruin schilderen dan heb je helemaalquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Beter dat je plee helemaal bruin wordt van de nicotine dan de rest van je toko ook nog, toch?
Haha. Nou zij geeft voorkeur aan de witkwast, zo eens in de drie maanden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Da's wel waar, je kan ook meteen de muren van het toilet bruin schilderen dan heb je helemaal
nergens last meer van
elke 3 maanden ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Haha. Nou zij geeft voorkeur aan de witkwast, zo eens in de drie maanden.
Die vriendin van mij rookt als een ketter, en houdt ook nog eens van een mooi huis, dus ja ik snap het wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
elke 3 maanden ?Da's toch best wel vaak?
![]()
Ik heb de muren van het toilet pas gedaan, maar de laatste keer was een jaartje of 6 terug
toen had ik de muren rood, nu zijn ze grijs![]()
Maar ik rook eigenlijk nooit op het toilet
Dan is ook best wel slim !quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Die vriendin van mij rookt als een ketter, en houdt ook nog eens van een mooi huis, dus ja ik snap het wel.
Tja tis hardnekkigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:18 schreef k_man het volgende:
Rokende mensen.
Mensen die roken dalen meteen een stukje in mijn achting. Als je vandaag de dag nog rookt is er iets niet helemaal met je in de haak.
Ik steek er nog eentje op, op mijn balkon.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:25 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik steek er nog eentje op, op mijn balkon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |