Ik zou dit profiel even melden bij de admins daar, dit mag gewoon niet..quote:
Oh is dat zo ja?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zou dit profiel even melden bij de admins daar, dit mag gewoon niet..
Ik las even verkeerd. Ik las dat je perse kaarten uit een ander land MOEST zenden dan je eigenste.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh is dat zo ja?Dat zou een goede zaak zijn vind ik
Maar wat mag er precies niet aan?
Mijn engels is veel te slecht om dat profiel ook maar te lezen, of er iets tegen te doen. hhahahahaha ik heb even bij de recieved lijst gekeken en iets in die trant gestuurd. Ze zoekt het maar uit!!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik las even verkeerd. Ik las dat je perse kaarten uit een ander land MOEST zenden dan je eigenste.
Maar als iemand te veel specifieken eisen stelt, kun je de admins er op wijzen. Je moet nu eenmaal iedere verstuurde kaart registreren of je het nu een kut kaart vind of niet..
Helaas zijn er behoorlijk veel users die zulke eisen stellen (hoewel deze wel extreem is hoor). Gelukkig ook behoorlijk veel users die daar lak aan hebben. ;Dquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso, ik vind dat je blij mag zijn als iemand moeite en geld investeert om een willekeurige onbekende persoon blij te maken. Wie denkt die kuthoer wel dat ze is, een beetje een dictaat gaan lopen uitvaardigen wat voor kaartjes precies wel en niet "mogen"
die begrijpt er echt zwaar niks van
"Fuck you. With all your demands and shit. Bitch"quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:41 schreef soapie het volgende:
iets in die trant gestuurd. Ze zoekt het maar uit!!!
Ik ben hartstikke nieuw, ik ga er vanuit dat iedereen lief en aardig is en zoquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:43 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Helaas zijn er behoorlijk veel users die zulke eisen stellen (hoewel deze wel extreem is hoor). Gelukkig ook behoorlijk veel users die daar lak aan hebben. ;D
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Fuck you. With all your demands and shit. Bitch"
Ja hoor daar heb ik er nog een boel van. Maar niet uit mijn eigen landquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:20 schreef computergirl het volgende:
[..]![]()
Heb je geen trein gerelateerde kaarten gekocht?
Ik zou express de ID op de kaart zetten! Want anders weet zo'n persoon niet meer van wie ze de kaart ontvangen had en dat is zondequote:Op zondag 7 oktober 2012 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor daar heb ik er nog een boel van. Maar niet uit mijn eigen landDus dan moeten ze blanco en in een envelop, zodat die vieze vuige krenterige stokbroodbamihoer ze gratis kan doorsturen
Ik dacht het niet he
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zou wel een uitdaging zijn om inderdaad te proberen met één kaart zo veel mogelijk van haar eisen tegelijk te schenden. Hier, kut. Heb je een gratis, zwartwit, multiview kaart van zeven keer de Eiffeltoren zonder envelop.![]()
Nopequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hoi ehmm, sokkepokKen ik jou? Jij mij vast wel
Ik schrijf er op dat het ongeveer 100 km van Amsterdam is, dat er 100.000 mensen wonen en dat het aan de rivier de IJssel ligt. En een zonnetje / wolkje / regenwolkje met bijv "12ēC" erinquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:18 schreef Miniem het volgende:
[..]![]()
Het verhaaltje samen met de kaart is juist het leuke.
Sommige verhalen interesseren me meer dan de kaart.
Mocht je toevallig het prachtige Groningen nog bezoeken, ik het laatst een kaart gevonden met daarop de tekst 'Nait zoezen'. Het is nog steeds niet nodig geweest om deze kaart te versturen (gelukkig!), maar mocht ik zo'n profiel krijgen gaat die kaart zonder pardon met uitleg in de brievenbus.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Fuck you. With all your demands and shit. Bitch"
Even door Google Translate gooien?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:41 schreef soapie het volgende:
[..]
Mijn engels is veel te slecht om dat profiel ook maar te lezen, of er iets tegen te doen. hhahahahaha ik heb even bij de recieved lijst gekeken en iets in die trant gestuurd. Ze zoekt het maar uit!!!
Ik was zojuist (al weer) te laat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:20 schreef janeway het volgende:
Ik heb nu net weer gratiskaartjes besteld,,, http://www.gratisansichtkaarten.nl/
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZiezoIk ben d'r klaar voor
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Crossen maarrrr
Dat doe ik dus ook, ik wil niet weten hoeveel ik inmiddels al aan postcrossing uitgegeven hebquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:20 schreef Herfstblad het volgende:
Zo, jij hebt in 1 keer een heleboel gekocht.
Ik koop het in stukjes.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zou wel een uitdaging zijn om inderdaad te proberen met één kaart zo veel mogelijk van haar eisen tegelijk te schenden. Hier, kut. Heb je een gratis, zwartwit, multiview kaart van zeven keer de Eiffeltoren zonder envelop.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |