Hell yeah \m/quote:
Ja en met al die flesjes wijn tikt het gauw rap aan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik heb ook echt geen fucking idee meer wat ik mensen ga geven. Iedereen heeft alles al behalve dure dingen vanaf 200 euro.Ohja, nee dan maar een flesje wijn.
Bak-meet.quote:
Ik ben voorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bak-meet.WIE heeft er een megakeuken?!
Ik niet ... Helaas. Anders had ik dit wel superleuk gevonden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bak-meet.WIE heeft er een megakeuken?!
Lolaaaaaaaaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
Zo de ene helft van de keuken gesopt
nu de rest nog
quote:
Kerstboom met heeeeel veeeel kadootjes eronder. Eigenlijk zonde om uit te pakken vind ik soms, het staat zo leuk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:47 schreef Tamashii het volgende:
En ik vier kerst nog thuis hoop ik, ik hou van cadeautjes. Niet in de zin dat ik zo hebberig ben, maar ik vind veel cadeautjes(mooie verpakkingen dingetjes krulletjes) zoooo leuk er onder staan. Dus ik koop altijd 20 dingen en cadeauverpakkingen enzo.
Kaneel, alsjeblieftquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb me zojuist geschoren en mijn gezicht is weer mooie gladjes.
En witte kerst.Ik heb een dirty mind.
Mission Accomplished.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb me zojuist geschoren en mijn gezicht is weer mooie gladjes.
En witte kerst.Ik heb een dirty mind.
No problem toch, mannen kunnen ook best leuk bakken. Maar ik ben meer van het versieren enzo. Moet er eigenlijk echt meer mee doen alleen hier hebben we een minikeukentje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben voor![]()
Maar geen grote keuken.
Ja ik hou van bakken
Hahaha, we huren gewoon een keukenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik niet ... Helaas. Anders had ik dit wel superleuk gevonden.
Oooooh,. dat ken ik wel. Heb ik ook nog gemaakt op de hobbyclub. Ik heb van zo'n steen een trap gemaakt. Zo creatief en fantasieloos was ik.quote:
Dastyquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor
Het was hard nodig
Gelukkig hebben we Dasty
Sorry.quote:
Stouterd.quote:
Ja is toch geweldig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Kerstboom met heeeeel veeeel kadootjes eronder. Eigenlijk zonde om uit te pakken vind ik soms, het staat zo leuk.
Zo profi restaurantkeuken met allemaal superdeluxe kookspullen waar ik misschien nog nooit van gehoord heb maar zin heb om uit te proberen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
No problem toch, mannen kunnen ook best leuk bakken. Maar ik ben meer van het versieren enzo. Moet er eigenlijk echt meer mee doen alleen hier hebben we een minikeukentje.
[..]
Hahaha, we huren gewoon een keuken![]()
[..]
Oooooh,. dat ken ik wel. Heb ik ook nog gemaakt op de hobbyclub. Ik heb van zo'n steen een trap gemaakt. Zo creatief en fantasieloos was ik.
ik had eens een hartje gemaakt en een kettingtouwtje daar doorheen gedaanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
No problem toch, mannen kunnen ook best leuk bakken. Maar ik ben meer van het versieren enzo. Moet er eigenlijk echt meer mee doen alleen hier hebben we een minikeukentje.
[..]
[..]
Oooooh,. dat ken ik wel. Heb ik ook nog gemaakt op de hobbyclub. Ik heb van zo'n steen een trap gemaakt. Zo creatief en fantasieloos was ik.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo profi restaurantkeuken met allemaal superdeluxe kookspullen waar ik misschien nog nooit van gehoord heb maar zin heb om uit te proberen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
Maar ben al weken bezig met voortplanten uitleggen.
[..]
Stouterd.
Ja te chill. Ik maak regelmatig ontbijt klaar in zo'n keuken. Ze hebben daar een oven die kan koken en bakken. HOE VET! En een vaatwasser die binnen 2 minuten klaar is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo profi restaurantkeuken met allemaal superdeluxe kookspullen waar ik misschien nog nooit van gehoord heb maar zin heb om uit te proberen.
Misschien ook wat nepkadootjes (dozen met cadeaupapier) eronder leggen voor het effect.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja is toch geweldig.Dat vind ik zo mooi, en dan heb ik zoiets nouja jammer dan van het vele geld het is een leuk gezicht en een leuke avond met het uitpakken. En mensen worden er blij van en ik hou van geven en krijgen.
Oh ja ik heb een keer zoiets liefs gemaaktquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
Maar ben al weken bezig met voortplanten uitleggen.
[..]
Stouterd.
Dat is best knap vind ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik had eens een hartje gemaakt en een kettingtouwtje daar doorheen gedaanleuk spul om mee te werken, terwijl ik normaal helemaal niet van dat soort shit hou
oh en een kop van een hond, maar laten we die maar "abstract" noemen
Ik heb geen kerstboomquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja is toch geweldig.Dat vind ik zo mooi, en dan heb ik zoiets nouja jammer dan van het vele geld het is een leuk gezicht en een leuke avond met het uitpakken. En mensen worden er blij van en ik hou van geven en krijgen.
Praktijk is the key, dan snap je het vaak heel goed.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ja ik heb een keer zoiets liefs gemaaktMaar ik wil er niet aan denken, want ex
![]()
[..]
Geef die kinders eens een schop dat ze het eindelijk snappen dan
Ja doe ik ook altijd. Was toen goedkoop bij de kruidvat ofzo.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien ook wat nepkadootjes (dozen met cadeaupapier) eronder leggen voor het effect.
WTFquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja te chill. Ik maak regelmatig ontbijt klaar in zo'n keuken. Ze hebben daar een oven die kan koken en bakken. HOE VET! En een vaatwasser die binnen 2 minuten klaar is.
Was dat geen speksteen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is best knap vind ik.Vond het echt moeilijk om te doen, of mss hebben we het wel niet over hetzelfde. Ik moest het veilen enzo.
Ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ja ik heb een keer zoiets liefs gemaaktMaar ik wil er niet aan denken, want ex
![]()
[..]
Geef die kinders eens een schop dat ze het eindelijk snappen dan
Ik vind mijn familie 10x gezelliger met kerst.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb geen kerstboom
Kerst met familie
denk het wel hoor.. zeepsteen/speksteenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is best knap vind ik.Vond het echt moeilijk om te doen, of mss hebben we het wel niet over hetzelfde. Ik moest het veilen enzo.
Zie je het al voor je dat al die kinders het met elkaar gaan doen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Praktijk is the key, dan snap je het vaak heel goed.
Vuig meisje dat je bent.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Praktijk is the key, dan snap je het vaak heel goed.
same thing, zie m'n laatste postquote:
I know, i knowquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Is niet alleen batsen. Ook voortplantingstechnieken, SOA's, zwangerschap, embryologie, geboorte, levenscyclus.
Ja is echt leuk om in zo'n keuken te werken. Kan daar best wat mee bedenken. En ook nog eens genoeg ruimte voor andere dingen.quote:
Normaal ontvluchtten we altijd met het gezinquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind mijn familie 10x gezelliger met kerst.
OMG. Een natte droom.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja te chill. Ik maak regelmatig ontbijt klaar in zo'n keuken. Ze hebben daar een oven die kan koken en bakken. HOE VET! En een vaatwasser die binnen 2 minuten klaar is.
Whehehee. Jij hebt heul geen trilhandjes.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
denk het wel hoor.. zeepsteen/speksteen.. moet je idd veilen, schuren etc
ik vond het ook wel knap van mezelf tbh![]()
met m'n trilhandjes
You don't mind.quote:
Ik zag het net ja, het gaat ook zo hard hierquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
same thing, zie m'n laatste post
Hehehehequote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja is echt leuk om in zo'n keuken te werken. Kan daar best wat mee bedenken. En ook nog eens genoeg ruimte voor andere dingen.![]()
Eh ja, dat zal dan wel.![]()
![]()
zet mij maar eens aan het werk.. nauwkeurige/priegel klusjesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Whehehee. Jij hebt heul geen trilhandjes.
Hhaha ja. En een keigrote kelder met allemaal lekkere dingen. En omg, oraal orgasme.quote:
dat lijkt me ook wel supergaaf.. maar dan zou ik het opsnoepenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag het net ja, het gaat ook zo hard hier
Zondag was er zo'n kunstenaar bezig met iets te maken uit chocolade
[..]
Hehehehe
Kerst in je eentje? Kom bij ons eten. Ik en m'n moeder zullen wel samen koken dit keer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Normaal ontvluchtten we altijd met het gezin
Dit jaar ontvlucht ik in mijn eentje
succes en denk om ff pauze te nemenquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hhaha ja. En een keigrote kelder met allemaal lekkere dingen. En omg, oraal orgasme.
hahaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Kerst in je eentje? Kom bij ons eten. Ik en m'n moeder zullen wel samen koken dit keer.
Ik wil dat voor m'n verjaardag.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hhaha ja. En een keigrote kelder met allemaal lekkere dingen. En omg, oraal orgasme.
Zag er wel vet uit ja. En er waren kinders die het "slijpsel" op gingen etenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat lijkt me ook wel supergaaf.. maar dan zou ik het opsnoepen
Mag ik ook komen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Kerst in je eentje? Kom bij ons eten. Ik en m'n moeder zullen wel samen koken dit keer.
O ja, dat klopt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haha
Ik zit dan al in India
Dat ook. Maar ik doelde eigenlijk op de megakeuken met megakelder met heul veul lekker voedsel.quote:
Ik neem aan van wel, maar ik ga dan gewoon in zo'n luxe restaurant zitten eten (kost daar toch nietsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:56 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja, dat klopt.Dat is ook tof. Vieren ze daar ook n soort van kerst? (ander geloof, ik weet.
)
bwehehehehe.. ik wil wel een ander so... nvm :$quote:
Dat eerste is wel te regelenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik doelde eigenlijk op de megakeuken met megakelder met heul veul lekker voedsel.
Kom maar.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bwehehehehe.. ik wil wel een ander so... nvm :$
quote:
Ja hoor, ik steel het wel even.quote:
dus jij neemt taart mee?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
op m'n verjaardag mensen.. OP M'N VERJAARDAG!!!
You kidding!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:56 schreef Nixx- het volgende:
Wat??
Een meet in het buitenland??
(Arnhem ligt voorbij Amersfoort, dus daarom)
Wat is er op jouw verjaardag?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
op m'n verjaardag mensen.. OP M'N VERJAARDAG!!!
ik had het over een ander soort eh, maar ik maakte m'n zin niet af.. taart is niet nodig dusquote:
Kom maar hier. Nu.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bwehehehehe.. ik wil wel een ander so... nvm :$
Is goed, dan gaan we wel ergens in een steegje de switch maken.quote:
ok, details kunnen via andere sociale mediaquote:
Hahahahaha. Klinkt wel sexy.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed, dan gaan we wel ergens in een steegje de switch maken.
Ja is goed hoor. Wat eigenlijk op je verjaardag?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok, details kunnen via andere sociale media![]()
ook op m'n verjaardag dan? ik smacht er al jaren naar
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja is goed hoor. Wat eigenlijk op je verjaardag?
There's only one way to find out.quote:
we zijn eigenlijk wel heel nieuwsgierigquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
![]()
dat mag ik niet zeggen hier
that's goodquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:02 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
we zijn eigenlijk wel heel nieuwsgierig
Yay, Aldo!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:01 schreef AldoTheApache het volgende:
Misschien kom ik ook
ligt trouwens een beetje aan hoe ik met werk zit
waarom heb ik hier een beeld bij dat jij zo'n geniepig lachje deed terwijl je dit typte.....quote:
Hmm, je weet geen enkele data zeker?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:01 schreef AldoTheApache het volgende:
Misschien kom ik ook
ligt trouwens een beetje aan hoe ik met werk zit
omdat ik dat ook wel een beetje had eigenlijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:03 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
waarom heb ik hier een beeld bij dat jij zo'n geniepig lachje deed terwijl je dit typte.....
neequote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmm, je weet geen enkele data zeker?
Ik weet niet zo goed wat ik daar op moet zeggen.quote:
Hihihihihihiquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik daar op moet zeggen.
Stooooom. Kan ik je ergens als mss bij zetten?quote:
Fixed.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:05 schreef Tamashii het volgende:
Heb geen zin om pas over nog 3 uur te werken. Dan liever nu en dan vrij.
EVIL very.....evil....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
omdat ik dat ook wel een beetje had eigenlijk
amen to that!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:05 schreef Tamashii het volgende:
Heb geen zin om pas over 3 uur te werken. Dan liever nu en dan vrij.
meeste kans op 26 oktober,quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Stooooom. Kan ik je ergens als mss bij zetten?
eigenlijk ben ik de braafheid zelve, vraag maar naquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
meeste kans op 26 oktober,
zie trouwens ook net dat dat mijn enige dag is dat ik zou kunnen
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:06 schreef Tamashii het volgende:
Zucht. Echt ik heb zin om hier nu weer ruzie te maken over werk, maaar goeeed.
De meet, slimmerd.quote:
Dan krijg je van mij wel een verjaardagscadeau hequote:
ik geloof je. hou niet zo van om achterom te gaan. als ik iets wil weten vraag ik het de persoon hehe...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik de braafheid zelve, vraag maar na
Ja iets met reageer gewoon op alle vacatures ipv maar 4 die je aanspreken.quote:
groot gelijk.. daarbij verspreid ik ook alleen maar betrouwbare informatie over mezelfquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:08 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik geloof je. hou niet zo van om achterom te gaan. als ik iets wil weten vraag ik het de persoon hehe...
Oew, wat krijg ik dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan krijg je van mij wel een verjaardagscadeau he
Same day.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I knowMaar ik doelde op je verjaardag
Halleluja!quote:
ja lekker dan.. miss gewoon je mond opentrekken hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja iets met reageer gewoon op alle vacatures ipv maar 4 die je aanspreken.
daarnaast heb ik al belangrijke info over je. je hebt een rokje dus al een voorsprong wat mij betreft.....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
groot gelijk.. daarbij verspreid ik ook alleen maar betrouwbare informatie over mezelf
Neeeeee .. Ik kan niet tegen verrassingen. Vooral niet als ik er nog 3 weken op moet wachten.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:10 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
daarnaast heb ik al belangrijke info over je. je hebt een rokje dus al een voorsprong wat mij betreft.....
Ik zou dat wel willen hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar ja maar... oke.
[..]
Die was goed he
Ja heb ik gedaan. Krijg nauwelijks antwoord en hij zet zijn laptop weer aan om verder te zoeken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja lekker dan.. miss gewoon je mond opentrekken hoor
ik moet ook ff op zoek naar iets erbij en niet (teveel) eisen stellen
Post mee danquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:10 schreef jerney het volgende:
Omg, het is waar! Mijn baas staat hier even te praten en jullie zijn alweer een topic verder
Nu is mijn baas niet bepaald kort van stof, maar toch.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Neeeeee .. Ik kan niet tegen verrassingen. Vooral niet als ik er nog 3 weken op moet wachten.
ooit een film gezien als geile tiener dat een gast thuis komt. zijn vrouw in rok in de keuken vindt. rokje omhoog, slipje omlaag en....quote:
Mijn TT werkt zoals hij moet werken.quote:
Welke film is die?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:12 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ooit een film gezien als geile tiener dat een gast thuis komt. zijn vrouw in rok in de keuken vindt. rokje omhoog, slipje omlaag en....
nou ja die scene bleef mij jaren bij....
gaat het over sneeuw?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn TT werkt zoals hij moet werken.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan. Krijg nauwelijks antwoord en hij zet zijn laptop weer aan om verder te zoeken.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:12 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ooit een film gezien als geile tiener dat een gast thuis komt. zijn vrouw in rok in de keuken vindt. rokje omhoog, slipje omlaag en....
Die zie ik nu pas.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn TT werkt zoals hij moet werken.
quote:
ik....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:12 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Wel eens gedaan, maar dan kwam de vrouw in kwestie thuis.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:12 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar wel sneeuw zien hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:13 schreef Fera het volgende:
[..]Als jij dat wilt, gaat het over sneeuw.
Dat soort dingen vind ik echt spannend.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar nu ga ik fok afsluiten, want werken bleh.. tot vanavond ofzooooooo![]()
Laterquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Minder fokken, minder foutenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
Fuck, ik heb iets over het hoofd gezien en nu kan ik 20 tekeningen aanpassen
Ja, ik wil ook even mlagen over een noeiwe baan willen! Ze hebben hier overal camera's opgehangen, zelfs met microfoons ertussen. In de keuken o.a. of all placesquote:
ja wist ik het maar. het is een jaren 80 film. vond het ooit in de collectie videobanden van mijn pa. ik was 13 ofzo....quote:
Kleren?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat ga jij aan doen als wij meeten?
Dus niemand kan even een nummertje maken?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook even mlagen over een noeiwe baan willen! Ze hebben hier overal camera's opgehangen, zelfs met microfoons ertussen. In de keuken o.a. of all places
WHAT THE............quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel eens gedaan, maar dan kwam de vrouw in kwestie thuis.
Sterkte.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dunno
rokje? depends on hoe ik me voel, anders gewoon saai
Kan wel, maar niet stiekemquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus niemand kan even een nummertje maken?
Zoiets heb ik ook eens in een serie gezien, maar ik was vet jong. Dus ik weet heel die serie niet meer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:15 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ja wist ik het maar. het is een jaren 80 film. vond het ooit in de collectie videobanden van mijn pa. ik was 13 ofzo....![]()
helaas nooit de film kunnen vinden...was softcore porn
dat zijn mooie berichten!!quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, haar op de rug op tafel geleged, rokje omhoog, slipje aan de kant.....
Maar dan kan je je baas wel goed naaien (quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan ook je spullen kan pakken
Oh als je het met je baas doet, ja dan is het een ander verhaalquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar dan kan je je baas wel goed naaien () meteen, want hij is niet bepaald legaal bezig
zal ik even deo opdoen schat?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:24 schreef Fera het volgende:
Heb ik weer ... Komt er iemand naast me zitten die stinkt.
Ielquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:24 schreef Fera het volgende:
Heb ik weer ... Komt er iemand naast me zitten die stinkt.
Ik denk dat ze beter gewoon in bad kan gaan, even alles losweken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zal ik even deo opdoen schat?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beter gewoon in bad kan gaan, even alles losweken.
Oh gadver, dat klinkt echt té ranzigquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beter gewoon in bad kan gaan, even alles losweken.
Ik heb echt de neiging een andere pc te pakken, maar dat staat zo raar.quote:
gewoon dat mens klappenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb echt de neiging een andere pc te pakken, maar dat staat zo raar.
Het ruikt ook echt ranzig ...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh gadver, dat klinkt echt té ranzig
Dan gaat ze misschien op me zitten. Ze is best zwaar.quote:
quote:
Ik zou het echt gewoon doen. Of ga even wat drinken ofzoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb echt de neiging een andere pc te pakken, maar dat staat zo raar.
Iel dat wil je helemaal niet hebben neequote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan gaat ze misschien op me zitten. Ze is best zwaar.
Ew!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh als je het met je baas doet, ja dan is het een ander verhaal
Moet kunnen, toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Ew!
Ik heb net gelambald aan de overkant en gezwaaid en kusjes geblazen naar de camera... Hoop nu niet dat de baas dat verkeerd opvat
schrik je ook van iedere mail die je dan van hem krijgt nu?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Ew!
Ik heb net gelambald aan de overkant en gezwaaid en kusjes geblazen naar de camera... Hoop nu niet dat de baas dat verkeerd opvat
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan gaat ze misschien op me zitten. Ze is best zwaar.
doe een wasknijper op je neusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
Ik zit nu voornamelijk met mn hand tegen mn neus, met mn wijsvinger over m'n neus heen ... Soort denkhouding, doe ik heel vaak. Helpt wel.
(ik blijf gewoon doorposten hoor)
Dat valt dan weer teveel op.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
doe een wasknijper op je neus
Zo ongeveer zit ik om mijn lach te verbergenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
Ik zit nu voornamelijk met mn hand tegen mn neus, met mn wijsvinger over m'n neus heen ... Soort denkhouding, doe ik heel vaak. Helpt wel.
(ik blijf gewoon doorposten hoor)
Ligt eraan of je ook je tetten hebt laten zienquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Ew!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Ew!
Ja, ik sowieso om mn expressie te verbergen en n soort houding te geven.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo ongeveer zit ik om mijn lach te verbergen
Waar heb je die gezien?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
Jeetje, zo'n gaaf panorama doek gezien. Onmogelijk mee te krijgen op de fiets met dit weer.
Cool, ik wist dat ze dat daar verkochten. Hoe duur is zoiets eigenlijk?quote:
Ja, maar vooral omdat hij niet de gewoonte heeft om met het gepeupel te mailen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:31 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
schrik je ook van iedere mail die je dan van hem krijgt nu?
Heb jij zo'n aparte naam dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:36 schreef Tamashii het volgende:
Er is serieus een iemand op de hele wereld die helemaal hetzelfde heet als ik.
Klopt. Maar ik moet wel wil het niet te veel opvallen dat ik op FOK zit. Die reacties hier somsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik sowieso om mn expressie te verbergen en n soort houding te geven.Altijd met mn hand voor mn mond, op de een of andere manier. Het zit ook wel lekker als je gewoon zit.
is dat erg dan??quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:36 schreef Tamashii het volgende:
Gelukkig is er nog een Marillion liedjequote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:36 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou wel eens willen weten of dat bij mij ook zo is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:36 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik moet wel wil het niet te veel opvallen dat ik op FOK zit. Die reacties hier soms
nee, maar in Nederland, dezelfde voor en achternaam.quote:
Normaal 18 euro, nu hebben ze 50% korting. Maar ik ga niet 20 minuten fietsen met een doek van 1.20 breedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool, ik wist dat ze dat daar verkochten. Hoe duur is zoiets eigenlijk?
Voor + achter....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog een Marillion liedje
Oh, zo. Volgens mij heb ik ook één dubbelganger op die manier.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
nee, maar in Nederland, dezelfde voor en achternaam.
Nou stel dat ik heel beroemd word.quote:
Is best raar vind ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh, zo. Volgens mij heb ik ook één dubbelganger op die manier.
Nee, idd. Laatst had iemand bij de Karwei een ladder gekocht die hij wilde meenemen op de fiets.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Normaal 18 euro, nu hebben ze 50% korting. Maar ik ga niet 20 minuten fietsen met een doek van 1.20 breed.
heet er iemand tamashii?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:36 schreef Tamashii het volgende:
uhmm wat valt er te stellen. je bent al heeeeeeel beroemdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou stel dat ik heel beroemd word.![]()
![]()
Ja dat ook.quote:
Ligt eraan, als je Jan Janssen heet kan ik het me wel voorstellen. Maar mijn achternaam is niet zo veel voorkomend, terwijl het heel gewoon klinkt.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:39 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
uhmm wat valt er te stellen. je bent al heeeeeeel beroemd
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat ook.![]()
Tamashii is sowieso veelvoorkomend. Ziel in het Japans, dus daar is het vast clichee.
Beter! Mijn achternaam is heel bekend, maar waarom nou!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je Jan Janssen heet kan ik het me wel voorstellen. Maar mijn achternaam is niet zo veel voorkomend, terwijl het heel gewoon klinkt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ligt eraan of je ook je tetten hebt laten zienNee, ik had er nog wel even aan gedacht om ze kort te schudden, maar dat was erover, vrees ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beter! Mijn achternaam is heel bekend, maar waarom nou!
Gelukkig is dit Nederland, dus ben ik vet uniek.quote:
Ik ken me echt niet inhoudenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]Ik soms ook echt te grinniken achter een pc. Of ik krijg rooie oortjes door alle vuige taal hier.
Ben jij serieus in de 30?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee, ik had er nog wel even aan gedacht om ze kort te schudden, maar dat was erover, vrees ik
Ha, ik vroeg me altijd al af wat het betekendequote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat ook.![]()
Tamashii is sowieso veelvoorkomend. Ziel in het Japans, dus daar is het vast clichee.
Ja Nederlandse celebs.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]Jij deelt een achternaam met een celeb?
Nou ja, het kan wel, maar het doek is zo kwetsbaar als wat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, idd. Laatst had iemand bij de Karwei een ladder gekocht die hij wilde meenemen op de fiets.Zag er niet uit.
Mocht je best vragen hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ha, ik vroeg me altijd al af wat het betekende
Gemiste kans.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee, ik had er nog wel even aan gedacht om ze kort te schudden, maar dat was erover, vrees ik
Ik kreeg net ook al de vraag of het leuk was op mijn kleine beeldschermquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]Ik soms ook echt te grinniken achter een pc. Of ik krijg rooie oortjes door alle vuige taal hier.
dat is dus die groene rook die er vanaf komt....RUN RUNNNNNNNquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik kreeg net ook al de vraag of het leuk was op mijn kleine beeldscherm
quote:
33 sinds kort jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben jij serieus in de 30?Wel toffe foto's op je fobo!
Chubby? Wat? Dat meen je nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:44 schreef jerney het volgende:
[..]
33 sinds kort ja
Thanks, ik moet hem weer eens updaten. De laatste foto's zijn uit mijn chubby periode
JA want john&johnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Die foto in je FoBo, met dat glas water ... Als jij dat ook bent vind ik dat echt een gave foto.
Wel nice hoor! Ben je fotomodel of iets? Ik vind die foto's waar je inderdaad iets dunner bent, prachtig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:44 schreef jerney het volgende:
[..]
33 sinds kort ja
Thanks, ik moet hem weer eens updaten. De laatste foto's zijn uit mijn chubby periode
Ah met mijn john & john shirtje aanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Die foto in je FoBo, met dat glas water ... Als jij dat ook bent vind ik dat echt een gave foto.
geef haar max 23....quote:
Ik dacht ook rond de 23 ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super cool. Sowieso leuke foto'squote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Ah met mijn john & john shirtje aan
Thanks, zelfportretje ja. Wel een oudje hoor.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:50 schreef Tamashii het volgende:
Echt, ik begin over haar fobo en iedereen gaat kijken!
Chubby, niet moddervet hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Chubby? Wat? Dat meen je niet
Oeps ik keek krom
Mijn ego dankt u en spint zachtjesquote:
Awquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wel nice hoor! Ben je fotomodel of iets? Ik vind die foto's waar je inderdaad iets dunner bent, prachtig.
Nee ik weet wat je bedoeld. Ik had die foto van het zwembad in gedachten en toen dacht ik chubby, en dat matchte nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Chubby, niet moddervet heMaar toen voelde ik me niet goed in mijn vel hoor
Nu weer een aantal jaar op mijn oude gewicht zonder te lijnen
ooit 1 dag op calorien gelet, wat een hel. Je denkt dan juist alleen nog maar aan eten.
[..]
Mijn ego dankt u en spint zachtjes
[..]
AwNee, gewoon ijdel, flauw en handig met de camera
Ik kijk nooit in Fobo'squote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:50 schreef Tamashii het volgende:
Echt, ik begin over haar fobo en iedereen gaat kijken!
Dit dusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk nooit in Fobo's. Volgens mij ben ik de enige FOK!ster op de planeet die dat niet doet uit eigen beweging.
Ik dacht alquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik weet wat je bedoeld. Ik had die foto van het zwembad in gedachten en toen dacht ik chubby, en dat matchte nietMaar toen keek ik nog een keer en zag ik wat je bedoeld.
Wel netjes dat je weer terug bent
Daarom niet eens. Ik denk er gewoon niet aan om te kijken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:54 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dit dusik verwacht meestal dat mensen toch geen fotos erin hebben
Dat zou goed kunnen, niet zoveel verstand vanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik dacht al
Ik denk dat het een combinatie is van gelukkig zijn en plantaardig eten met af en toe een visje.Kan me vol vreten, maar kom niet meer aan.
Ik soms, maar dan staan er meestal nooit (eigen) foto's inquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk nooit in Fobo's. Volgens mij ben ik de enige FOK!ster op de planeet die dat niet doet uit eigen beweging.
Dat zie ik ook vaak genoeg inderdaadquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik soms, maar dan staan er meestal nooit (eigen) foto's in
Mijn foto's zijn ook niet van mezelf. In het echt ben ik een kalende kerel van 53 met overgewicht.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zie ik ook vaak genoeg inderdaad
Leer me dat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:57 schreef jerney het volgende:
Kan me vol vreten, maar kom niet meer aan.
Je fotos zijn niets bij jouw ware uiterlijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn ook niet van mezelf. In het echt ben ik een kalende kerel van 53 met overgewicht.
Is lekker eten niet voor iedereen fijn?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, niet zoveel verstand vanIk kan me voorstellen dat dat voor een vrouw heel fijn is ja
Ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn ook niet van mezelf. In het echt ben ik een kalende kerel van 53 met overgewicht.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen maar groente en fruit eten en af en toe koolhydraten, vis of vlees.quote:
Ik doelde op veel eten en niet aankomenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:00 schreef jerney het volgende:
[..]
Is lekker eten niet voor iedereen fijn?Maar misschien hechten indo's er wel wat teveel waarde aan ja.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen maar groente en fruit eten en af en toe koolhydraten, vis of vlees.
Ja, daar stop je graag je piemel tussen hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je fotos zijn niets bij jouw ware uiterlijk.![]()
Je 4e onderkin is mijn favoriet.
Geloven is voor de dommenquote:
Maar het is wel zoquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar stop je graag je piemel tussen he.
[..]
Geloven is voor de dommen.
Eergisteren gehadquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
Vanavond weer een bord vol koolhydraten![]()
Pasta
Zoals ik al zei. Puur plantaardig en wat vis en het is moeilijk om serieus bij te komen.quote:
Ik ook, maar ik type onvolledigquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doelde op veel eten en niet aankomen
Jaaaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
Vanavond weer een bord vol koolhydraten![]()
Pasta
Jij denkt ook maar aan 1 ding he?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar stop je graag je piemel tussen he.
Jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij denkt ook maar aan 1 ding he?
Ik kan heul goed multitasken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik kan mijn aandacht niet zo goed verdelen
Multitaskende vrouwen zijn een mythe
eindelijk wordt het toegegeven...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik kan mijn aandacht niet zo goed verdelen
Multitaskende vrouwen zijn een mythe
Nee, hoor. Ik ben momenteel aan het lezen, FOK!en en WA'enquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:09 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
eindelijk wordt het toegegeven...![]()
Dat kan ik ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik ben momenteel aan het lezen, FOK!en en WA'en.
Het is dan ook helemaal niet moeilijk. Waarschijnlijk kan jij het daarom ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan ik ook
Kunnen mannen dan toch multitasken
Vrouwen en ik zijn baasquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dan ook helemaal niet moeilijk. Waarschijnlijk kan jij het daarom ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |