Hell yeah \m/quote:
Ja en met al die flesjes wijn tikt het gauw rap aan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik heb ook echt geen fucking idee meer wat ik mensen ga geven. Iedereen heeft alles al behalve dure dingen vanaf 200 euro.Ohja, nee dan maar een flesje wijn.
Bak-meet.quote:
Ik ben voorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bak-meet.WIE heeft er een megakeuken?!
Ik niet ... Helaas. Anders had ik dit wel superleuk gevonden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bak-meet.WIE heeft er een megakeuken?!
Lolaaaaaaaaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
Zo de ene helft van de keuken gesopt
nu de rest nog
quote:
Kerstboom met heeeeel veeeel kadootjes eronder. Eigenlijk zonde om uit te pakken vind ik soms, het staat zo leuk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:47 schreef Tamashii het volgende:
En ik vier kerst nog thuis hoop ik, ik hou van cadeautjes. Niet in de zin dat ik zo hebberig ben, maar ik vind veel cadeautjes(mooie verpakkingen dingetjes krulletjes) zoooo leuk er onder staan. Dus ik koop altijd 20 dingen en cadeauverpakkingen enzo.
Kaneel, alsjeblieftquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb me zojuist geschoren en mijn gezicht is weer mooie gladjes.
En witte kerst.Ik heb een dirty mind.
Mission Accomplished.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb me zojuist geschoren en mijn gezicht is weer mooie gladjes.
En witte kerst.Ik heb een dirty mind.
No problem toch, mannen kunnen ook best leuk bakken. Maar ik ben meer van het versieren enzo. Moet er eigenlijk echt meer mee doen alleen hier hebben we een minikeukentje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben voor![]()
Maar geen grote keuken.
Ja ik hou van bakken
Hahaha, we huren gewoon een keukenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik niet ... Helaas. Anders had ik dit wel superleuk gevonden.
Oooooh,. dat ken ik wel. Heb ik ook nog gemaakt op de hobbyclub. Ik heb van zo'n steen een trap gemaakt. Zo creatief en fantasieloos was ik.quote:
Dastyquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor
Het was hard nodig
Gelukkig hebben we Dasty
Sorry.quote:
Stouterd.quote:
Ja is toch geweldig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Kerstboom met heeeeel veeeel kadootjes eronder. Eigenlijk zonde om uit te pakken vind ik soms, het staat zo leuk.
Zo profi restaurantkeuken met allemaal superdeluxe kookspullen waar ik misschien nog nooit van gehoord heb maar zin heb om uit te proberen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
No problem toch, mannen kunnen ook best leuk bakken. Maar ik ben meer van het versieren enzo. Moet er eigenlijk echt meer mee doen alleen hier hebben we een minikeukentje.
[..]
Hahaha, we huren gewoon een keuken![]()
[..]
Oooooh,. dat ken ik wel. Heb ik ook nog gemaakt op de hobbyclub. Ik heb van zo'n steen een trap gemaakt. Zo creatief en fantasieloos was ik.
ik had eens een hartje gemaakt en een kettingtouwtje daar doorheen gedaanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
No problem toch, mannen kunnen ook best leuk bakken. Maar ik ben meer van het versieren enzo. Moet er eigenlijk echt meer mee doen alleen hier hebben we een minikeukentje.
[..]
[..]
Oooooh,. dat ken ik wel. Heb ik ook nog gemaakt op de hobbyclub. Ik heb van zo'n steen een trap gemaakt. Zo creatief en fantasieloos was ik.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo profi restaurantkeuken met allemaal superdeluxe kookspullen waar ik misschien nog nooit van gehoord heb maar zin heb om uit te proberen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
Maar ben al weken bezig met voortplanten uitleggen.
[..]
Stouterd.
Ja te chill. Ik maak regelmatig ontbijt klaar in zo'n keuken. Ze hebben daar een oven die kan koken en bakken. HOE VET! En een vaatwasser die binnen 2 minuten klaar is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo profi restaurantkeuken met allemaal superdeluxe kookspullen waar ik misschien nog nooit van gehoord heb maar zin heb om uit te proberen.
Misschien ook wat nepkadootjes (dozen met cadeaupapier) eronder leggen voor het effect.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja is toch geweldig.Dat vind ik zo mooi, en dan heb ik zoiets nouja jammer dan van het vele geld het is een leuk gezicht en een leuke avond met het uitpakken. En mensen worden er blij van en ik hou van geven en krijgen.
Oh ja ik heb een keer zoiets liefs gemaaktquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
Maar ben al weken bezig met voortplanten uitleggen.
[..]
Stouterd.
Dat is best knap vind ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik had eens een hartje gemaakt en een kettingtouwtje daar doorheen gedaanleuk spul om mee te werken, terwijl ik normaal helemaal niet van dat soort shit hou
oh en een kop van een hond, maar laten we die maar "abstract" noemen
Ik heb geen kerstboomquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja is toch geweldig.Dat vind ik zo mooi, en dan heb ik zoiets nouja jammer dan van het vele geld het is een leuk gezicht en een leuke avond met het uitpakken. En mensen worden er blij van en ik hou van geven en krijgen.
Praktijk is the key, dan snap je het vaak heel goed.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ja ik heb een keer zoiets liefs gemaaktMaar ik wil er niet aan denken, want ex
![]()
[..]
Geef die kinders eens een schop dat ze het eindelijk snappen dan
Ja doe ik ook altijd. Was toen goedkoop bij de kruidvat ofzo.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien ook wat nepkadootjes (dozen met cadeaupapier) eronder leggen voor het effect.
WTFquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja te chill. Ik maak regelmatig ontbijt klaar in zo'n keuken. Ze hebben daar een oven die kan koken en bakken. HOE VET! En een vaatwasser die binnen 2 minuten klaar is.
Was dat geen speksteen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is best knap vind ik.Vond het echt moeilijk om te doen, of mss hebben we het wel niet over hetzelfde. Ik moest het veilen enzo.
Ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ja ik heb een keer zoiets liefs gemaaktMaar ik wil er niet aan denken, want ex
![]()
[..]
Geef die kinders eens een schop dat ze het eindelijk snappen dan
Ik vind mijn familie 10x gezelliger met kerst.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb geen kerstboom
Kerst met familie
denk het wel hoor.. zeepsteen/speksteenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is best knap vind ik.Vond het echt moeilijk om te doen, of mss hebben we het wel niet over hetzelfde. Ik moest het veilen enzo.
Zie je het al voor je dat al die kinders het met elkaar gaan doen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Praktijk is the key, dan snap je het vaak heel goed.
Vuig meisje dat je bent.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Praktijk is the key, dan snap je het vaak heel goed.
same thing, zie m'n laatste postquote:
I know, i knowquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Is niet alleen batsen. Ook voortplantingstechnieken, SOA's, zwangerschap, embryologie, geboorte, levenscyclus.
Ja is echt leuk om in zo'n keuken te werken. Kan daar best wat mee bedenken. En ook nog eens genoeg ruimte voor andere dingen.quote:
Normaal ontvluchtten we altijd met het gezinquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind mijn familie 10x gezelliger met kerst.
OMG. Een natte droom.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja te chill. Ik maak regelmatig ontbijt klaar in zo'n keuken. Ze hebben daar een oven die kan koken en bakken. HOE VET! En een vaatwasser die binnen 2 minuten klaar is.
Whehehee. Jij hebt heul geen trilhandjes.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
denk het wel hoor.. zeepsteen/speksteen.. moet je idd veilen, schuren etc
ik vond het ook wel knap van mezelf tbh![]()
met m'n trilhandjes
You don't mind.quote:
Ik zag het net ja, het gaat ook zo hard hierquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
same thing, zie m'n laatste post
Hehehehequote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja is echt leuk om in zo'n keuken te werken. Kan daar best wat mee bedenken. En ook nog eens genoeg ruimte voor andere dingen.![]()
Eh ja, dat zal dan wel.![]()
![]()
zet mij maar eens aan het werk.. nauwkeurige/priegel klusjesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Whehehee. Jij hebt heul geen trilhandjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |