SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vier laatste haaksels uit het vorige topic:
DonnaRush's 2e Joey
MaximusTG's Kirby
Angelof9's Panda
Bietel's ketting![]()
Ik denk dat het "verschil" eerder komt doordat de definitie van de maten anders zijn. Als ik bijv op een babyflesje kijk, dan is er zelfs een verschil tussen UK fl oz en US fl oz. Kan dus ook met lengte zo zijn?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:08 schreef BrainTeaser het volgende:
Ik wil niets af doen aan de geweldige TT (), maar het verschil in lengte tussen Amerikanen en Nederlanders is bij de geboorte nog niet zichtbaar/meetbaar, dat verschil ontstaat pas later.
Dus in principe hoef je daar met patronen geen rekening mee te houden
ow...shit....dat is een spelfout...ik wilde eerst nederlanders schrijven...en toen heb ik er nog baby's achter gezet maar ja dat werkt natuurlijk niet zo.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:36 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vind dat "Nederlanderse" zo grappig, maar ik weet niet of dat bewust is of gewoon een spelfout
Daar stip je nu net iets leuks aan. De meeste ouders hijsen hun meisje in roze en hun jongen in blauw zodat andere mensen weten wat het geslacht van de uk is. Meestal zie je dat namelijk niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:36 schreef Angelof9 het volgende:
En babies hebben niet echt een geslacht, ik bedoel wel fysiek natuurlijk, maar qua persoonlijkheid maakt het toch nauwelijks verschil? En je ziet het verschil vaak ook alleen maar aan de kleuren waar de ouders het in hijsen!
Die intensie had ik ook en ik heb het 2 jaar stug volgehouden... en nu hebben we elke ochtend ruzie met Minke omdat ze perse een ROZE!!! ROK!!! of JURK!!!! aan wil. (die vreselijke haarbanden hebben we gelukkig nooit gedaan en hoeft nog steeds niet. )quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
hahaah ja idd..."it's a it"Ik hou ook echt niet van roze, of het moet zon kleur als grenadine zijn ofzo en hard roze maar dat baby roze is echt om te
mijn baby krijgt dus ook echt geen roze kamer ala barbie (en ook geen rokjes, jurkjes enzo) of zon strikjeshaarband....verschrikkelijk.
----
Toen ik een uk was, wilde ik alleen maar paars! En lakschoenen want die glimmen zo mooi.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:21 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Die intensie had ik ook en ik heb het 2 jaar stug volgehouden... en nu hebben we elke ochtend ruzie met Minke omdat ze perse een ROZE!!! ROK!!! of JURK!!!! aan wil. (die vreselijke haarbanden hebben we gelukkig nooit gedaan en hoeft nog steeds niet. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |