abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117583160
Beste FOK!kers,

Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar (potentiële) consumenten van bungalowvakanties. Zouden jullie mij kunnen helpen door de onderstaande enquête in te vullen? Het invullen duurt slechts enkele minuten en je maakt tevens kans op een HotelCadeau t.w.v. ¤25,-.

Je kan de enquête hier invullen

Alvast bedankt!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 12:17:48 #2
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_117583222
Ik kan niet kiezen tussen de genoemde resultaten, ik zou ze telkens allebei kiezen en dan op de site zelf kijken welke me het meeste aanspreekt.

Wel tof dat je hem speciaal voor FOK! hebt aangepast.
We zullen zien, zei de blinde.
pi_117583681
Hartelijk dank voor uw deelname!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 13:09:12 #4
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117584836
Ik vind het wel lastig om aan te geven welke ik zou kiezen.
Ik klik altijd meerdere sites aan.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_117585171
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:40 schreef zealot het volgende:

[..]

Idd. Met zo'n cadeaubon mag je er vast gratis in maar ben je dan bijv wel weer verplicht om er te dineren :')
Is bij deze bon niet het geval. Is gewoon een bon t.w.v van ¤25,- Voorwaarde zijn hier te lezen.

Voor de mensen die het lastig vinden om een keuze te maken bij sommige vragen raad ik aan de eerste ingeving te selecteren. Hierna is er een mogelijkheid om deze keuze toe te lichten, dus ook als je ze beide zou bekijken.
pi_117585365
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:38 schreef Gravedigger het volgende:
Leuke spam voor bungalowspecials/hotelspecials.nl.
Ik schrijf mijn scriptie inderdaad voor dit bedrijf. Ik hoop dat jullie het niet als spam zien. Er worden ook andere aanbieders genoemd zoals BungalowS.nl, Landal en Center Parcs. Gezien de aard van mijn onderzoek kan het niet anders dan dat er bedrijfsnamen worden genoemd.

In ieder geval bedankt voor de moeite die je genomen hebt door hem in te vullen.
pi_117586830
Enige wat ik in dit geval positief vindt is dat TS de moeite neemt om te reageren en vragen te beantwoorden in dit topic, hebben we ook wel eens anders gezien.
pi_117586833
Ingevuld en die flutcheck mag je houden :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 14:41:38 #9
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_117588045
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:07 schreef vannelle het volgende:
Enige wat ik in dit geval positief vindt is dat TS de moeite neemt om te reageren en vragen te beantwoorden in dit topic, hebben we ook wel eens anders gezien.
Ik had liever dat hij even de faq had gelezen dan had hij kunnen weten dat het fhf bedoeld is voor mensen die geen vakantie kunnen veroorloven en dat hij zijn topic beter in travel had kunnen zetten. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_117588454
Sorry als ik het in de verkeerde categorie heb gezet. Ik ben nieuw op dit forum en zag in deze categorie al eerder een enquête langs komen. Zou de moderator dit topic willen verplaatsen? Zou hij dan meteen (maak kans op een hotelcadeau) uit de titel willen halen? Ik wil niet dat het spammerig overkomt. Al merk ik dat het wel zo wordt opgevat... Desnoods verwijder je het topic maar. Was een serieuze vraag op hulp en probeer het forum ook echt niet te vervuilen o.i.d.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 15:20:25 #11
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_117589619
quote:
5s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:51 schreef Salva1963 het volgende:
Sorry als ik het in de verkeerde categorie heb gezet. Ik ben nieuw op dit forum en zag in deze categorie al eerder een enquête langs komen. Zou de moderator dit topic willen verplaatsen? Zou hij dan meteen (maak kans op een hotelcadeau) uit de titel willen halen? Ik wil niet dat het spammerig overkomt. Al merk ik dat het wel zo wordt opgevat... Desnoods verwijder je het topic maar. Was een serieuze vraag op hulp en probeer het forum ook echt niet te vervuilen o.i.d.
Geeft niet, beginners foutje. :D Je kan even in FHF Feedback, voor FOK!kers onderling vragen of je topic verplaatst kan worden en daar kan je ook je topic titel aan laten passen. Succes met je onderzoek. ^O^
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_117589762
quote:
4.

Kunt u deze keuze toelichten?
Mijn antwoord was 'nee', maar ik realiseerde me dat ik dan waarschijnlijk geen kans meer maak op 'HotelCadeau 25 euro'. Dat zal de TS nooit toegeven, maar ik denk dat het wel zo is. Vandaar dat ik gestopt ben met het verder invullen.
pi_117590063
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:20 schreef Rucky het volgende:

[..]

Geeft niet, beginners foutje. :D Je kan even in FHF Feedback, voor FOK!kers onderling vragen of je topic verplaatst kan worden en daar kan je ook je topic titel aan laten passen. Succes met je onderzoek. ^O^
Thx! Heb het daar gevraagd.

@nowkia, de winnaar ga ik er willekeurig uitpikken. (of je dat geloofd moet je zelf weten ;) ) Maar bedankt dat je het geprobeerd heb!
pi_117598286
ingevuld :)
pi_117602595
Tof dat je de enquête voor Fok! hebt aangepast en dat je actief blijft posten om vragen te beantwoorden.
Ik ga wel even kijken of ik er geen beter passend subforum op fok ervoor kan vinden en dan verplaats ik hem daarheen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_117604166
Opgeschoond en schopje TRV.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_117604549
TRV is uiteraard wel benieuwd naar de uitkomsten na afloop van het onderzoek!
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_117612412
Ingevuld! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')