Is bij deze bon niet het geval. Is gewoon een bon t.w.v van ¤25,- Voorwaarde zijn hier te lezen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:40 schreef zealot het volgende:
[..]
Idd. Met zo'n cadeaubon mag je er vast gratis in maar ben je dan bijv wel weer verplicht om er te dineren
Ik schrijf mijn scriptie inderdaad voor dit bedrijf. Ik hoop dat jullie het niet als spam zien. Er worden ook andere aanbieders genoemd zoals BungalowS.nl, Landal en Center Parcs. Gezien de aard van mijn onderzoek kan het niet anders dan dat er bedrijfsnamen worden genoemd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:38 schreef Gravedigger het volgende:
Leuke spam voor bungalowspecials/hotelspecials.nl.
Ik had liever dat hij even de faq had gelezen dan had hij kunnen weten dat het fhf bedoeld is voor mensen die geen vakantie kunnen veroorloven en dat hij zijn topic beter in travel had kunnen zetten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:07 schreef vannelle het volgende:
Enige wat ik in dit geval positief vindt is dat TS de moeite neemt om te reageren en vragen te beantwoorden in dit topic, hebben we ook wel eens anders gezien.
Geeft niet, beginners foutje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:51 schreef Salva1963 het volgende:
Sorry als ik het in de verkeerde categorie heb gezet. Ik ben nieuw op dit forum en zag in deze categorie al eerder een enquête langs komen. Zou de moderator dit topic willen verplaatsen? Zou hij dan meteen (maak kans op een hotelcadeau) uit de titel willen halen? Ik wil niet dat het spammerig overkomt. Al merk ik dat het wel zo wordt opgevat... Desnoods verwijder je het topic maar. Was een serieuze vraag op hulp en probeer het forum ook echt niet te vervuilen o.i.d.
Mijn antwoord was 'nee', maar ik realiseerde me dat ik dan waarschijnlijk geen kans meer maak op 'HotelCadeau 25 euro'. Dat zal de TS nooit toegeven, maar ik denk dat het wel zo is. Vandaar dat ik gestopt ben met het verder invullen.quote:4.
Kunt u deze keuze toelichten?
Thx! Heb het daar gevraagd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geeft niet, beginners foutje.Je kan even in FHF Feedback, voor FOK!kers onderling vragen of je topic verplaatst kan worden en daar kan je ook je topic titel aan laten passen. Succes met je onderzoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |