Mooizoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maaar, nou ben ik wakker en alles is weer goed.![]()
Dat is zo herkenbaarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat soort dingen mis ik wel hoor![]()
's Avonds tegen iemand aan kunnen kruipen. Seks hebben wanneer je wil, zo ongeveer.
Iemand die je ineens een smsje uit het niets stuurt met een tekst erin waar je een glimlach van oor tot oor van krijgt, die dan ook de rest van de dag niet meer weg te krijgen is..![]()
Meh
Ja, echt kut. Normaal word ik sneller wakker of kan ik wel wat doen. Maar nu leek het echt levensecht enzo.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow dat soort ellende
ik had er laatst een ik moest vechten tegen iemand die vroeger mijn beste vriend was
en ik kon slaan wat ik wou maar het deed hem niks
en dat ging maar door en door :S
ik wil best wel die leegte voor je vullen hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
's Avonds tegen iemand aan kunnen kruipen. Seks hebben wanneer je wil, zo ongeveer.
Iemand die je ineens een smsje uit het niets stuurt met een tekst erin waar je een glimlach van oor tot oor van krijgt, die dan ook de rest van de dag niet meer weg te krijgen is..![]()
Meh
Op een goede dag, Ga je 'even' afwassen oid, en je komt terug 2 topics verder! Sneller dan een gemiddels vluggertje gaat het hierquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Omg het gaat hier snel, daar ben ik te oud voor
Maar slap lullen, kan im wel
Edit: typen op mijn telefoon dan weer niet
Blowde je veel dan? Als ik dat een keertje doe slaap ik zo lekker.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:49 schreef Giertje het volgende:
ik heb heel vaak nachtmerries eigenlijk
sinds ik gestopt ben met blowen is het alleen maar erger geworden
Mwah, uiteindelijk viel het niet tegen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
mogge
Nog een beetje druk gehad gisteren?
Mooiquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, uiteindelijk viel het niet tegen.
Zou ook niet zonder kunnen. Arme jijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meh
of van die dromen dat je ergens vanaf valt en dan word je wakker en dan heb je nog het gevoel dat je valtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, echt kut. Normaal word ik sneller wakker of kan ik wel wat doen. Maar nu leek het echt levensecht enzo.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, echt kut. Normaal word ik sneller wakker of kan ik wel wat doen. Maar nu leek het echt levensecht enzo.
Ja ik ben nu weer bijgekomen, maar het punt is juist dat ik dan van te voren denk lekker vroeg naar bed, kan ik lang slapen en ben ik weer klaar voor de volgende dag. Maar zo'n droom of nachtmerrie vergt energie en dan ben ik de volgende dag soms moeier dan de avond ervoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Op een goede dag, Ga je 'even' afwassen oid, en je komt terug 2 topics verder! Sneller dan een gemiddels vluggertje gaat het hier
Tammie, nu wel weer bijgekomen dus?
Ik had pasgeleden een nachtmerrie, dat en een heeeeeellllleeeeee grote spin onder t bed zat, Ik midden in de nacht mn bed uit gesjeesd naar de woonkamer, zat ik met mn voeten op de bank en toen bedacht ik me dat ik gedroomd had!
Ik ben dus bang voor spinnen ja.
ik heb in totaal 8 jaar geblowdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Blowde je veel dan? Als ik dat een keertje doe slaap ik zo lekker.
Ik heb dat singeltje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
Freestyler... rock the microphone
Straight from the top of my dome
Carry on with the freestyler
Ja heb ik ook weleens. En dan in bed nog proberen te voorkomen dat je valt met je handen of voeten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
of van die dromen dat je ergens vanaf valt en dan word je wakker en dan heb je nog het gevoel dat je valt
Mja, ik moet zeggen dat ik me heerlijk voel zoals ik mijn leven nu lijd hoor. Want ik leef echt wel het goede leven en ben ook echt wel gelukkig met hoe alles gaat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:51 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zou ook niet zonder kunnen. Arme jij![]()
![]()
whahahaha ja dat is wel herkenbaarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja heb ik ook weleens. En dan in bed nog proberen te voorkomen dat je valt met je handen of voeten.
goeie ouwe tijd jjh!! GOEIE OUWE TIJD!!! BOHHHHquote:
Oeh dat is wel veel ja. Als ik zie wat zoiets met iemand doet, zou ik dat nooit kunnen. Dat gevoel wat het me geeft, nee dan kan ik niks meer. Ik moet zoiets echt doen als er niks is wat mis kan gaan of wat ik nog moet doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb in totaal 8 jaar geblowd
paar jaar terug 3 jaar gestopt
toen weer begonnen
en ik blowde sowieso wel paar keer per week
en dan 2 a 3 jointjes per avond
Yuh.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goeie ouwe tijd jjh!! GOEIE OUWE TIJD!!! BOHHHH
Ja dat is logisch, Sex is heerlijk natuurlijk. Maar in een relatie heb je zoveel meer. Er voor elkaar zijn, zomaar wat leuks doen. Kadootjes en lekker tegen elkaar aan liggen in de kou. Heb dat voor me vriendin nu nooit gehad, leefde toen gewoon single maar zou nu niet anders willen. Hoop ook dat het blijvend isquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, ik moet zeggen dat ik me heerlijk voel zoals ik mijn leven nu lijd hoor. Want ik leef echt wel het goede leven en ben ook echt wel gelukkig met hoe alles gaat.
Maar soms, zoals nu, merk ik toch dat dát ontbreekt
Leuuuk!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
Straight from the top of my dome
Carry on with the freestyler
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oeh dat is wel veel ja. Als ik zie wat zoiets met iemand doet, zou ik dat nooit kunnen. Dat gevoel wat het me geeft, nee dan kan ik niks meer. Ik moet zoiets echt doen als er niks is wat mis kan gaan of wat ik nog moet doen.
ik kan er nog gewoon onder functioneren dat is het probleem nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oeh dat is wel veel ja. Als ik zie wat zoiets met iemand doet, zou ik dat nooit kunnen. Dat gevoel wat het me geeft, nee dan kan ik niks meer. Ik moet zoiets echt doen als er niks is wat mis kan gaan of wat ik nog moet doen.
Ik vind het ook wel een moeilijk onderwerp want is het nou slechter dan alcohol? Ken genoeg mensen die elke dag alcohol drinken, en tsja zelfs 2 rode wijn per dag zou goed voor je zijn. Maar als ik dat doe kan ik best al van de kaart zijn en dan denk ik, dat is toch helemaal niet goed? En zeker niet elke dag? Maar onderzoeken geven het wel weer. Maar van blowen kan je denk ik ook beter worden, maar dan weer niet 2 per dag, maar wat dan? 1 keer per week, of per maand? Ik merk dan wel dat ik heerlijk slaap, maar geen energie meer voor iets kan opbrengen. Met vrienden is het nog het leukst want dan heb ik een toffe avond vol met lach-proest-dingen enzo.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is fucked up als je mensen in je buurt ziet die zich er volledig aan overgeven
Kan het me goed voorstellen ja. Eigenlijk moet je het vervangen voor iets anders he.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan er nog gewoon onder functioneren dat is het probleem niet
ik blowde om het rustig te krijgen in mijn kop
maar goed ik ben nu dus sinds 2 maanden cold turkey gestopt
en ik moet eerlijk zeggen ik heb het er enorm zwaar mee
Klinkt alsof ik dat eens moet proberenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een moeilijk onderwerp want is het nou slechter dan alcohol? Ken genoeg mensen die elke dag alcohol drinken, en tsja zelfs 2 rode wijn per dag zou goed voor je zijn. Maar als ik dat doe kan ik best al van de kaart zijn en dan denk ik, dat is toch helemaal niet goed? En zeker niet elke dag? Maar onderzoeken geven het wel weer. Maar van blowen kan je denk ik ook beter worden, maar dan weer niet 2 per dag, maar wat dan? 1 keer per week, of per maand? Ik merk dan wel dat ik heerlijk slaap, maar geen energie meer voor iets kan opbrengen. Met vrienden is het nog het leukst want dan heb ik een toffe avond vol met lach-proest-dingen enzo.Maar soms kan het ook verkeerd gaan en dan baal ik wel. Dat zijn drugs dus.
ik rook nog wel gewoon maar dat doe ik eigenlijk niet veel meer dan normaalquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan het me goed voorstellen ja. Eigenlijk moet je het vervangen voor iets anders he.
Niet zo doen, vorige keer zei je blowenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt alsof ik dat eens moet proberen
Lief.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meh
Weet ik, maar als ik die ervaringen zo lees ben ik daar wel aan toe.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Niet zo doen, vorige keer zei je blowen
het zou idd goed zijn ja en ik ga er vanuit dat jointjes ook nog heul niet zo slecht voor je zijn tot op zekere hoogte.. maar zodra je je er aan gaat overgeven en denkt dat je t elke dag wel nodig hebt ditdat... wanneer het de echte "jou" wegdrukt en vervangt door iemand die nergens meer om geeft en de zin van het leven volledig kwijt is.. mjaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een moeilijk onderwerp want is het nou slechter dan alcohol? Ken genoeg mensen die elke dag alcohol drinken, en tsja zelfs 2 rode wijn per dag zou goed voor je zijn. Maar als ik dat doe kan ik best al van de kaart zijn en dan denk ik, dat is toch helemaal niet goed? En zeker niet elke dag? Maar onderzoeken geven het wel weer. Maar van blowen kan je denk ik ook beter worden, maar dan weer niet 2 per dag, maar wat dan? 1 keer per week, of per maand? Ik merk dan wel dat ik heerlijk slaap, maar geen energie meer voor iets kan opbrengen. Met vrienden is het nog het leukst want dan heb ik een toffe avond vol met lach-proest-dingen enzo.Maar soms kan het ook verkeerd gaan en dan baal ik wel. Dat zijn drugs dus.
als je ooit gaat blowen dan wil ik je er best wel door heen helpenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
nou, dat dus.. zo ben ik ook een hele goeie vriend kwijtgeraakt.. of nou, op een gegeven moment heb ik m misschien ook wel laten stikken.. maar zo vaak geprobeert hem te "helpen" hij wou het niet.. didn't know what to doquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:59 schreef MeneerLogica het volgende:
Vriend van me blowt elke dag rond de 3-4 gram. Hij heeft onderhand geen baan meer, ze relatie gaat wat slechter en hij komt aan. Is best kut aangezien hij er niks aan wil doen en het hem niet interesseert.
Thanks!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
als je ooit gaat blowen dan wil ik je er best wel door heen helpen
ik weet van mezelf dat ik het niet bij af en toe kan houdenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het zou idd goed zijn ja en ik ga er vanuit dat jointjes ook nog heul niet zo slecht voor je zijn tot op zekere hoogte.. maar zodra je je er aan gaat overgeven en denkt dat je t elke dag wel nodig hebt ditdat... wanneer het de echte "jou" wegdrukt en vervangt door iemand die nergens meer om geeft en de zin van het leven volledig kwijt is.. mja
idd, dat zijn drugs.. je moet daarin jezelf niet kwijtraken
wel goed dat je dat van jezelf door hebt iig.. ik zelf heb er niet zo heeeeel vaak behoefte aan, maar hangt ook af van hoe ik in m'n vel zitquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet van mezelf dat ik het niet bij af en toe kan houden
ik heb dan gewoon de behoefte om het iedere dag te doen gewoon puur omdat ik het lekker en fijn vind voelen dat stonede gevoel
Wat precies?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ik zie ook geen discussie, slechts een ventilatie van meningen.. maar snap dat je je er afzijdig van houdtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Drugs en alcohol discussies.. Ik doe er niet meer aan mee.
Iedereen denkt er anders over want iedereen heeft zijn eigen principes. En dat is prima, dus houden zo
dat heeft ook wel even geduurd hoor voor ik dat inzagquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wel goed dat je dat van jezelf door hebt iig.. ik zelf heb er niet zo heeeeel vaak behoefte aan, maar hangt ook af van hoe ik in m'n vel zit
en ik experimenteer wel graag, maar probeer er zo rationeel mogelijk in te blijven
Ielquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:04 schreef Fera het volgende:
Er kroop net n best dikke spin over me heen, ik heb nog net niet het perron bij elkaar gegild.
Nee, sowieso. En als je eenmaal weet dat je zwak bent voor verslavingen helemaal niet aan beginnen!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het zou idd goed zijn ja en ik ga er vanuit dat jointjes ook nog heul niet zo slecht voor je zijn tot op zekere hoogte.. maar zodra je je er aan gaat overgeven en denkt dat je t elke dag wel nodig hebt ditdat... wanneer het de echte "jou" wegdrukt en vervangt door iemand die nergens meer om geeft en de zin van het leven volledig kwijt is.. mja
idd, dat zijn drugs.. je moet daarin jezelf niet kwijtraken
het boeit me geen moer of je gebruikt of niet eerlijk gezegdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Drugs en alcohol discussies.. Ik doe er niet meer aan mee.
Iedereen denkt er anders over want iedereen heeft zijn eigen principes. En dat is prima, dus houden zo
sowieso.. ik heb ook nog vrij weinig mensen in m'n vriendenkring die veel blowen.. net als mij, af en toe.. en soms doen we t samen.. maar blowen doe ik liever in m'n eentjequote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat heeft ook wel even geduurd hoor voor ik dat inzag
plus ik ben de laatste van mijn vrienden die nog blowde
niemand doet het meer dus dat scheelt ook enorm
Ik zie ook geen discussie, maar dat is vaak wel wat voortkomt uit dit soort dingenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zie ook geen discussie, slechts een ventilatie van meningen.. maar snap dat je je er afzijdig van houdt
true.. nu denk ik van mezelf dat ik daarin best veel discipline heb btw, maar goed, voorzichtigheid is altijd gebodenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, sowieso. En als je eenmaal weet dat je zwak bent voor verslavingen helemaal niet aan beginnen!
dat risico loop je idd, maar goed.. we zullen t zienquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie ook geen discussie, maar dat is vaak wel wat voortkomt uit dit soort dingen
mja dat sowieso gewoon lekker in mijn eentje stoned zijn vond ik heerlijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sowieso.. ik heb ook nog vrij weinig mensen in m'n vriendenkring die veel blowen.. net als mij, af en toe.. en soms doen we t samen.. maar blowen doe ik liever in m'n eentje
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat sowieso gewoon lekker in mijn eentje stoned zijn vond ik heerlijk
maar goed ik ben weg
In DB ook droog, hopen dat het in Utrecht ook zo is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
WOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO, HET IS DROOG![]()
![]()
Niet dat ik naar buiten hoef
is ff "zelf-tijd" iddquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat sowieso gewoon lekker in mijn eentje stoned zijn vond ik heerlijk
maar goed ik ben weg
In Amersfoort wel, de zon schijnt zelfsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:08 schreef Fera het volgende:
[..]
In DB ook droog, hopen dat het in Utrecht ook zo is.
Hier ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In Amersfoort wel, de zon schijnt zelfs
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In Amersfoort wel, de zon schijnt zelfs
De zon schijnt hierquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
WOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO, HET IS DROOG![]()
![]()
Niet dat ik naar buiten hoef
Oi, da's niet goed voor mij, dan werk ik niet meer tussendoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Op een goede dag, Ga je 'even' afwassen oid, en je komt terug 2 topics verder! Sneller dan een gemiddels vluggertje gaat het hier
Tammie, nu wel weer bijgekomen dus?
Ik had pasgeleden een nachtmerrie, dat en een heeeeeellllleeeeee grote spin onder t bed zat, Ik midden in de nacht mn bed uit gesjeesd naar de woonkamer, zat ik met mn voeten op de bank en toen bedacht ik me dat ik gedroomd had!
Ik ben dus bang voor spinnen ja.
Don't knowquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:08 schreef Fera het volgende:
[..]
In DB ook droog, hopen dat het in Utrecht ook zo is.
Wow, ik wil naar jou toequote:
Oh ah, tsja blowen kan je best een keer doen hoor. Ik zeg altijd, je moet alles een keer proberen om er een oordeel over te vellen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blowen. Alcohol heb ik wel ervaring mee hoor
Ook coke/crack/heroine?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh ah, tsja blowen kan je best een keer doen hoor. Ik zeg altijd, je moet alles een keer proberen om er een oordeel over te vellen.
Niet allesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh ah, tsja blowen kan je best een keer doen hoor. Ik zeg altijd, je moet alles een keer proberen om er een oordeel over te vellen.
Zoals dit.quote:
Volgens mij ben ik echt heel verslavingsgevoelig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
true.. nu denk ik van mezelf dat ik daarin best veel discipline heb btw, maar goed, voorzichtigheid is altijd geboden
Kom maarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:11 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik heb pauze, bij jou in de tuin zitten?
nou, als je er een oordeel over wil vellen.. denk het wel.. je weet niet hoe het aanvoelt als je t nog nooit hebt gedaan.. hoewel ik zelf nooit een spuit heroine in m'n lichaam wil zetten.. coke vind ik trouwens niet echt in dit rijtje thuis passenquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik echt heel verslavingsgevoelig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar serieus: voor alles? of..
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
De middelen die hij daar noemt, staan erom bekend dat na 1 keer gebruiken je instant verslaafd bent. Lichamelijke verslaving start vanaf het eerste moment. Niet 'proberen' dusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou, als je er een oordeel over wil vellen.. denk het wel.. je weet niet hoe het aanvoelt als je t nog nooit hebt gedaan.. hoewel ik zelf nooit een spuit heroine in m'n lichaam wil zetten.. coke vind ik trouwens niet echt in dit rijtje thuis passen
Nee klopt, coke is minder. Maar heroine proberen om een oordeel te vellen is niet nodig. het word crackhoer komt niet van niks hahaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou, als je er een oordeel over wil vellen.. denk het wel.. je weet niet hoe het aanvoelt als je t nog nooit hebt gedaan.. hoewel ik zelf nooit een spuit heroine in m'n lichaam wil zetten.. coke vind ik trouwens niet echt in dit rijtje thuis passen
OMG. Gatver.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Oi, da's niet goed voor mij, dan werk ik niet meer tussendoor
Aww, mijn eerste bewuste nachtmerrie was over een reuzenspin in onze woonkamer die me aan het opeten was en dat kriebelde aan mijn ribbenkast
Maar ik ben niet zo bang voor spinnen
ben ik het niet mee eens met coke.. maar miss ligt dat aan mijn eigen "gevoeligheid"quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De middelen die hij daar noemt, staan erom bekend dat na 1 keer gebruiken je instant verslaafd bent. Lichamelijke verslaving start vanaf het eerste moment. Niet 'proberen' dus
crack en hero ben ik t dan ook mee eens.. en crystal meth ja.. dingendie ik nog voor geen miljoen zou proberenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee klopt, coke is minder. Maar heroine proberen om een oordeel te vellen is niet nodig. het word crackhoer komt niet van niks haha
Coke misschien niet direct.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens met coke.. maar miss ligt dat aan mijn eigen "gevoeligheid"
en als je coke noemt, moet je ook speed noemen denk ik persoonlijk
Misschien alleen die van mr heisenbergquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
crack en hero ben ik t dan ook mee eens.. en crystal meth ja.. dingendie ik nog voor geen miljoen zou proberen
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Coke misschien niet direct.
Maar je kan het best over oneens zijn, dit zijn pure feiten die ik hier noem. Theorie over gehad op school aangezien we ook drugsverslaafden in therapie kunnen krijgen
+1quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:16 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]![]()
Een echte verslaafde weet niet dat hij verslaafd is
Heroine hoeft van mij niet zo snel nee.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]Weet ik niet. Maar als ik kijk naar roken, tsja. En als ik kijk naar bijvoorbeeld gokken dan denk ik dat ik dat heel snel zou doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar serieus: voor alles? of..
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
ik had het ook over coke, dus dan zijn we t dus waarschijnlijk wel eens.. aangezien ik het donders goed weet van crack/heroquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Coke misschien niet direct.
Maar je kan het best over oneens zijn, dit zijn pure feiten die ik hier noem. Theorie over gehad op school aangezien we ook drugsverslaafden in therapie kunnen krijgen
Is niet zo hoor. Cocaine wordt je niet meteen verslaafd aan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De middelen die hij daar noemt, staan erom bekend dat na 1 keer gebruiken je instant verslaafd bent. Lichamelijke verslaving start vanaf het eerste moment. Niet 'proberen' dus
ja roken ik ook wel trouwensquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heroine hoeft van mij niet zo snel nee.
[..]
Weet ik niet. Maar als ik kijk naar roken, tsja. En als ik kijk naar bijvoorbeeld gokken dan denk ik dat ik dat heel snel zou doen.
Gokverslaving is slecht. Maar ik gok ook met ongeveer 30-40 euro in de maand en pak daar vaak leuke bedragen mee. Sommige dingen moet je gewoon onder controle hebenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heroine hoeft van mij niet zo snel nee.
[..]
Weet ik niet. Maar als ik kijk naar roken, tsja. En als ik kijk naar bijvoorbeeld gokken dan denk ik dat ik dat heel snel zou doen.
Ben ik ook niet met je eens. Diep van binnen waarschijnlijk altijd wel. Ontkenningsfase is nummer 1.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:16 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]![]()
Is logisch natuurlijk, dan heb je een verantwoordelijkheid die je daarvoor niet had.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
Ik ben wel over mijn experimentele fase heen sinds ik kinderen heb.
Kloptquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:16 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]![]()
Dat is weer n andere verslaving.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
+1
Ik stond net voor de spiegel en wil toch mijn baard laten staan![]()
Verslaving heb je niet onder controle en wat jij hier noemt is dan ook geen verslaving maar een hobby.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Gokverslaving is slecht. Maar ik gok ook met ongeveer 30-40 euro in de maand en pak daar vaak leuke bedragen mee. Sommige dingen moet je gewoon onder controle heben
Weet ik. Liar, liar, pants on fire.quote:
Ditquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Verslaving heb je niet onder controle en wat jij hier noemt is dan ook geen verslaving maar een hobby.
quote:
True, sorry.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Verslaving heb je niet onder controle en wat jij hier noemt is dan ook geen verslaving maar een hobby.
No problem, is mijn vakgebied.quote:
Hoop ik wel, anders is je bril niet goed.quote:
Ik vind het smerig en het stinkt, maar doe wat je wilt. Mijn moeder rookt al sinds dr 16e, ik weet niet beter.quote:
Coke is de saaiste drug ooitquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee klopt, coke is minder. Maar heroine proberen om een oordeel te vellen is niet nodig. het word crackhoer komt niet van niks haha
Och van de spinnen die hier voorkomen, hoef je nu niet echt schrik te hebben.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:14 schreef Fera het volgende:
[..]
OMG. Gatver.Ik bevroor al helemaal door die spin die op mij liep, hij kroop even mn telefoonhoesje in. Toen hij er weer uit kwam heb ik hem met mn telefoon van schoot geveegd. Toen hij wegliep had ik zoiets van:."Dat heb ik toch weer even overleefd"
Oke die is flauwquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoop ik wel, anders is je bril niet goed.
Ik vond m wel leuk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke die is flauw![]()
Ik moet sowieso een nieuwe, maar hier zie ik nog redelijk meeNog even 3 maandjes volhouden
Achja, ik stop toch wel. Ben niet verslaafd eraan, en dat weet ik omdat ik vaak een week stop of langer maar ik rook 1 pakje per week en drink niet en leef gezond dus die paar sigaretten ga ik niet al opgeven. Vind het wel prettigquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het smerig en het stinkt, maar doe wat je wilt. Mijn moeder rookt al sinds dr 16e, ik weet niet beter.
Zenuwtrekje, niks aan de hand.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was die ook hoor![]()
Iel mijn ooglidspier oid trilt
YEAH ZON![]()
Zeg ik zit hier in de tuin ... waar blijf je nouquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zenuwtrekje, niks aan de hand.
Mocht niet wegquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg ik zit hier in de tuin ... waar blijf je nou
Ben ik nu zenuwwappig?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zenuwtrekje, niks aan de hand.
balen!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mocht niet wegtelefoon opnemen etc.
smoesjesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mocht niet wegtelefoon opnemen etc.
Mijn voortuin zit op zuiden, dat met een bankje uit de wind is het net lente nuquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:36 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
balen!!
maar is het niet wat fris voor tuin??
LoLa straalt zoveel liefde en warmte uit dat je in je shirt kan zitten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:36 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
balen!!
maar is het niet wat fris voor tuin??
oh my....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
LoLa straalt zoveel liefde en warmte uit dat je in je shirt kan zitten.
ben jaloers. mijn voortuin is op zuiden. helaas meestal donker in achtertuin.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn voortuin zit op zuiden, dat met een bankje uit de wind is het net lente nu
Waarom ben je jaloers op de zelfde situatiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:38 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ben jaloers. mijn voortuin is op zuiden. helaas meestal donker in achtertuin.
Spreek je ze dan ook allemaal aan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom ben je jaloers op de zelfde situatie
Ik zit nooit in de achtertuin eigenlijk
Voortuin is fijner, minder wind en aan de straatkant en dus meer mensen die voorbij fietsen, lopen, rijden. Gezellig
Ik zeg wel gedanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Spreek je ze dan ook allemaal aan?
Gezelligquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zeg wel gedanen mensen die ik ken daar maak ik wel eens een praatje mee
Leuk is dat he, wij hebben ook een leuk bankje voor het huis. En in mijn dorp kent iedereen elkaar dus altijd gezellig als je daar zitquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zeg wel gedanen mensen die ik ken daar maak ik wel eens een praatje mee
BBQ meet bij jouquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:43 schreef Tamashii het volgende:
Onze tuin is echt verpauperd nu. Alleen de partytent staat nog en de trampoline ook. Maar tuinset is al weg, dus er staan maar 2 stoelen en een kleine tafel. Je gaat toch niet meer buiten zitten met dit weer, maar ik vind het wel jammer want de bbq staat er ook nog maar die gebruiken we niet meer.
Gewoon lekker doen. Ik rook en drink bijna niet, maar af en toe eet ik troep, want dat vind ik lekker.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Achja, ik stop toch wel. Ben niet verslaafd eraan, en dat weet ik omdat ik vaak een week stop of langer maar ik rook 1 pakje per week en drink niet en leef gezond dus die paar sigaretten ga ik niet al opgeven. Vind het wel prettig
Warme, felle zon in Utrecht.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was die ook hoor![]()
Iel mijn ooglidspier oid trilt
YEAH ZON![]()
Haha, zo zondigen we allemaalquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon lekker doen. Ik rook en drink bijna niet, maar af en toe eet ik troep, want dat vind ik lekker.
klinkt goed!!quote:
nou heb zelfs bbq gehad midden in dec. is te doen hoor. gewoon dichter bij elkaar staan hahaquote:
Hehehehe, wie weet dat het nog een keer kan als het lekker weer wordt. Dan wordt het wel een redelijk spontane meet, week van te voren ofzo.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:52 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
nou heb zelfs bbq gehad midden in dec. is te doen hoor. gewoon dichter bij elkaar staan haha
lekker weer en nederland in 1 zin. c'est impossible hehequote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehehe, wie weet dat het nog een keer kan als het lekker weer wordt. Dan wordt het wel een redelijk spontane meet, week van te voren ofzo.
wanneer ben je jarig dan? ik ben er altijd voor. heb nooit moeite met kou dan wel sneeuw...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
bbq meet op mijn verjaardag, buiten, lekker tussen een pak sneeuw
de 365e (of 366e, eens in de 4 jaar) dag van het jaarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:57 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
wanneer ben je jarig dan? ik ben er altijd voor. heb nooit moeite met kou dan wel sneeuw...
Niks mis meequote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehehe, wie weet dat het nog een keer kan als het lekker weer wordt. Dan wordt het wel een redelijk spontane meet, week van te voren ofzo.
Ik geef dan toch de voorkeur aan binnen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
bbq meet op mijn verjaardag, buiten, lekker tussen een pak sneeuw
Dat zuigtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:05 schreef Fera het volgende:
Ik had nog langer thuis kunnen blijven, ik heb nu 2 tussenuren.
uiteraard, inclusief appelflapjons en oliebollenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik geef dan toch de voorkeur aan binnen.
Heb geen boeken bij ... Even pc zoeken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zuigt. Alvast doorwerken?
Of ultieme luiheid en FOK!en ?
Dan ken jij mijn ex misschien ook welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Leuk is dat he, wij hebben ook een leuk bankje voor het huis. En in mijn dorp kent iedereen elkaar dus altijd gezellig als je daar zit
Jaaaa. En wel vuurwerk he.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uiteraard, inclusief appelflapjons en oliebollen![]()
be there
Centraal ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:07 schreef TheClown1 het volgende:
maar hoe vaak wordt zo'n meet georganiseerd en wat is de opkomst? neem aan dat het meestal centraal wordt gedaan dus komt utrecht meestal in aanmerking of niet...
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb geen boeken bij ... Even pc zoeken.
fireworks and supernova's jawohlquote:
de vonken zullen er vanaf vliegen!!quote:
Mweh, Knetter had een meet voor a.s. weekend georganiseerd maar de opkomst was te klein. Ik ben wel van plan om er een te organiseren maar dan in Amersfoort/Arnhem oid en op een vrijdag.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:07 schreef TheClown1 het volgende:
maar hoe vaak wordt zo'n meet georganiseerd en wat is de opkomst? neem aan dat het meestal centraal wordt gedaan dus komt utrecht meestal in aanmerking of niet...
walgelijke aantijging, wordt verworpenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:09 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
de vonken zullen er vanaf vliegen!!
O haiquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mweh, Knetter had een meet voor a.s. weekend georganiseerd maar de opkomst was te klein. Ik ben wel van plan om er een te organiseren maar dan in Amersfoort/Arnhem oid en op een vrijdag.
vrijdagavond neem ik aan? amersfoort/arnhem lijkt voor mij te doen. lijkt me wel lachen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mweh, Knetter had een meet voor a.s. weekend georganiseerd maar de opkomst was te klein. Ik ben wel van plan om er een te organiseren maar dan in Amersfoort/Arnhem oid en op een vrijdag.
Jup. Vanaf een uur of 5 tot 9 ofzo, weet ik veel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:10 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
vrijdagavond neem ik aan? amersfoort/arnhem lijkt voor mij te doen. lijkt me wel lachen.
In geval van omg. Arnhem, balen, want dan kan ik niet drinkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jup. Vanaf een uur of 5 tot 9 ofzo, weet ik veel.
Dat klinkt wel tof. Arnhem is straks voor mij echt heel dichtbij en Amersfoort zal ook niet erg ver zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jup. Vanaf een uur of 5 tot 9 ofzo, weet ik veel.
Van 5 tot 9 drink je toch niet zoveel?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In geval van omg. Arnhem, balen, want dan kan ik niet drinken
Heb je toestemming nodig om mensen te ontmoeten?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:16 schreef TheClown1 het volgende:
nou ja mocht het zover zijn. ben ik er wel voor. lijkt me op zich wel leuk....mits ik goedkeuring krijg van mrs clowny haha
Als het is waar ik denk dat het is ga ik niet drinken, want k heb geen zin om een half uur te lopen vanaf het stationquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Van 5 tot 9 drink je toch niet zoveel?
nou ja overleg hé. ik ga niet zomaar ergens heen zonder te overleggen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je toestemming nodig om mensen te ontmoeten?
Ik vind arnhem zelf het fijnst, mooie stad, veel locaties en centraal gelegen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In geval van omg. Arnhem, balen, want dan kan ik niet drinken
In Arnhem zelf zou het wel kunnen.
Oke, dan ga ik het in de OP zetten!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof. Arnhem is straks voor mij echt heel dichtbij en Amersfoort zal ook niet erg ver zijn.
Dan is het primaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind arnhem zelf het fijnst, mooie stad, veel locaties en centraal gelegen.
Oké, dat snap ik nog wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:17 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
nou ja overleg hé. ik ga niet zomaar ergens heen zonder te overleggen.
Yay.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik het in de OP zetten!
Een halfuur? Gekkie, met 10 minuten ben je al in de stad!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het is waar ik denk dat het is ga ik niet drinken, want k heb geen zin om een half uur te lopen vanaf het station
Van 5 tot 9 kun je veel drinken hoor
minder nog welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een halfuur? Gekkie, met 10 minuten ben je al in de stad!
ben moslim maar bij ons is het net andersom zeg maar....ik vraag toestemming aan haar in plaats van zij aan mij hahahahahahaquote:
Ja, in Arnhem zelf. Ik dacht dat je het bij jou wilde doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik als hij terug naar huis moet. Half uurtje valt nog mee vind ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neeuh, misverstandje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik als hij terug naar huis moet. Half uurtje valt nog mee vind ik.
Nee, dat gebeurt een andere keer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neeuh, misverstandje.
Ik dacht bij Tam thuis, die woont wat verder van het station. Arnhem is voor mij nog geen minuut lopen als ik op t Willemsplein uitstap
26 oktober is mijn verjaardag.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:22 schreef Tamashii het volgende:
Data in Arnhem
12 oktober: Tamashii & JijHebtGeenRokje
19 oktober:
26 oktober: Tamashii & JijHebtGeenRokje
Schrijft iedereen zichzelf er even bij op de data dat die kan?
Waarom zet je 19 oktober er tussen als jijzelf er niet op staat?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:22 schreef Tamashii het volgende:
Data in Arnhem
12 oktober: Tamashii & JijHebtGeenRokje
19 oktober:
26 oktober: Tamashii & JijHebtGeenRokje
Schrijft iedereen zichzelf er even bij op de data dat die kan?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wat ik al wel niet over heb voor bepaalde mensen
Dealquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt een andere keer.
Schrijf het erbij dan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zet je 19 oktober er tussen als jijzelf er niet op staat?
Ik kan alle 3 de dagen wel.
Ik kan op mijn verjaardag ook wel hoor, ik vier het dan waarschijnlijk niet.quote:
Ik heb alleen wel een voorkeur voor de laatste twee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
12 oktober: Tamashii & JijHebtGeenRokje, Vinniiee, Fera
19 oktober: Vinniiee, Fera
26 oktober: Tamashii & JijHebtGeenRokje, Vinniiee, Fera
Ohh ookeee, en als de meet er dan is, dan brengen we allemaal een taart voor jou mee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan op mijn verjaardag ook wel hoor, ik vier het dan waarschijnlijk niet.
Ik weet het, maar dan had Knetter de meet moeten blijven organiseren, want ik had al gezegd dat als ik het zou doen ik het op een vrijdag zou doen.quote:
Afhankelijk van hoeveel er komen, is dat een beetje veel, niet?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohh ookeee, en als de meet er dan is, dan brengen we allemaal een taart voor jou mee.![]()
![]()
Wie jarig is, trakteert. Ik breng dan wel wat mee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohh ookeee, en als de meet er dan is, dan brengen we allemaal een taart voor jou mee.![]()
![]()
Ja hihi dat is wel zo. Minitaartjes dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoeveel er komen, is dat een beetje veel, niet?
Als er maar 3 mensen zeker weten komen. Knetter, JJH en ik, dan kan ik ook wel bij hun op de koffie gaanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dan had Knetter de meet moeten blijven organiseren, want ik had al gezegd dat als ik het zou doen ik het op een vrijdag zou doen.![]()
Je hebt mini-appeltaart bij de AHquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hihi dat is wel zo. Minitaartjes dan?
Ik wil al deze mensen ontmoetenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:27 schreef TheClown1 het volgende:
12 oktober: Tamashii & JijHebtGeenRokje, Vinniiee, theclown1
19 oktober: Vinniiee, theclown1
26 oktober: Tamashii & JijHebtGeenRokje, Vinniiee, theclown1
Ik word wel genegeerd hier.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik wil al deze mensen ontmoetennaja volgende keer beter dan..
Klopt, maar dat was al bijna anderhalve week geleden ofzo. Er stonden ook nog veel mensen op de misschienlijst en misschien was het een en ander nog wel verschoven. Maar goed, verleden tijd is verleden!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als er maar 3 mensen zeker weten komen. Knetter, JJH en ik, dan kan ik ook wel bij hun op de koffie gaan
Door jou niet nee.quote:
Niet op de lijst die jij in een quote zette.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:29 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik wil jou ook ontmoetendacht dat je op de lijst al stond.
Precies. Er zullen vast meer meets volgen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was al bijna anderhalve week geleden ofzo. Er stonden ook nog veel mensen op de misschienlijst en misschien was het een en ander nog wel verschoven. Maar goed, verleden tijd is verleden!
Was misschien wel een beetje vroeg om te beslissen of het wel/niet door zou gaan ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was al bijna anderhalve week geleden ofzo. Er stonden ook nog veel mensen op de misschienlijst en misschien was het een en ander nog wel verschoven. Maar goed, verleden tijd is verleden!
Ik wil al deze mensen ontmoeten. Vooral dikgedruktequote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
12 oktober: Tamashii & JijHebtGeenRokje, Vinniiee, Fera, theclown1
19 oktober: Vinniiee, Fera, theclown1
26 oktober: Tamashii & JijHebtGeenRokje, Vinniiee, Fera, theclown1
Bijgewerkt.
Clown zijn foutquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Door jou niet nee.
[..]
Niet op de lijst die jij in een quote zette.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik wil al deze mensen ontmoeten. Vooral dikgedrukte
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Die discussie heb ik nooit gevoerd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die discussie hebben we al gehad toch? Komt wel weer een andere meet
Slijmbalquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slijmbal*kuch*hypocriet*kuch*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dan had Knetter de meet moeten blijven organiseren, want ik had al gezegd dat als ik het zou doen ik het op een vrijdag zou doen.![]()
Het is jammer, maar nu is het vanaf het begin duidelijk dus we shall see.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was ook meer algemeen bedoeld
En misschien is er toevalligerwijs wel een van die opties mogelijk?quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
SlijmbalJaloerse VincentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik was er niet, dus dat kan ik niet weten./quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was ook meer algemeen bedoeld
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vin ...
* Fera knuffelt Vin
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Oh, mijn welgemeende excusesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik was er niet, dus dat kan ik niet weten./
En vooral ook de korte termijn. Morgen over een week, en de dire vrijddagen erop.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En misschien is er toevalligerwijs wel een van die opties mogelijk?Of dat je wat later komt, oid. En anders organiseren jullie toch weer een volgende?
Jawehel, wij hebben die discussie eerder gevoerd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik was er niet, dus dat kan ik niet weten./
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yeah een knuffel van Fera![]()
* Vinniiee knuffelt vol enthousiasme terug
Tsja, ik ga geen meet voor December inplannen. Maar wat let je? Dan kijk je nu alvast naar een dag waarop jij kan en organiseer je daarop een meet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:35 schreef JJH het volgende:
[..]
En vooral ook de korte termijn. Morgen over een week, en de dire vrijddagen erop.
En tegen de tijd dat ik uitgewerkt ben dan zijn jullie allemaal al weer thuis denk ik.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawehel, wij hebben die discussie eerder gevoerd.
Met jullie beide.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet met mijn meis was?
Ik meen dat ik er die avond nog met haar over gewhatsapped heb omdat ik aan het werk was.
Maar ik kan het mishebben.
Ruilen van agenda?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
december kan ik ook wsl toch niet eens.. die maand is al belachelijk ende verrekte duur O.o
en oktober zit nu ook mooi vol
Ja December is een dure maand, mag alvast weer gaan sparen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
december kan ik ook wsl toch niet eens.. die maand is al belachelijk ende verrekte duur O.o
Ik weet, ik ben ook de probleemfactor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja, ik ga geen meet voor December inplannen. Maar wat let je? Dan kijk je nu alvast naar een dag waarop jij kan en organiseer je daarop een meet.
Dan heb ik het mis.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met jullie beide.Maar no problem furtherrsss.
Is ook wel leuk, alleen daarvoor wil ik wel een gewone meet meegemaakt hebben. Zou sowieso mijn eerste grote meet zijn op FOK! ipv 1 op 1 oid. En ik heb ook zoiets, als dit nu al niet door kan gaan elke keer, dan kan iets in December al helemaal niet doorgaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet, ik ben ook de probleemfactor.
Maar misschien is het wel leuk om 'iets groters' op te zetten rond sinterklaas, met kleine kadoketies enzo.
ok.. dan moet je een regenboog regelen voor tam (EN WEL IN MIJN NAAM AAN HAAR OVERHANDIGEN DANquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ruilen van agenda?![]()
Ik heb het liever druk dan niks te doen
KERST!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil net gaan zeggen dat ik een hekel aan Sinterklaas en Kerst heb
Fuck, december. Ik ga het niet overleven.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
echt eh.. hadden ze wel even beter mogen verdelenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja December is een dure maand, mag alvast weer gaan sparen.
True.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is ook wel leuk, alleen daarvoor wil ik wel een gewone meet meegemaakt hebben. Zou sowieso mijn eerste grote meet zijn op FOK! ipv 1 op 1 oid. En ik heb ook zoiets, als dit nu al niet door kan gaan elke keer, dan kan iets in December al helemaal niet doorgaan.
Hihihihi.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok.. dan moet je een regenboog regelen voor tam (EN WEL IN MIJN NAAM AAN HAAR OVERHANDIGEN DAN), sinterklaas, kerst, mijn verjaardag organiseren, inclusief huiskamerconcert, nog een aantal verjaardagen etc etc
* Fera knuffelt Kaneelquote:
ik ook niet.. wsl omdat ik uit elkaar ga knallen van al het etenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Fuck, december. Ik ga het niet overleven.
Ja waardeloos is dat eigenlijk. Maar goed, je weet ook al heel het jaar dat het gaat komen maar in de zomer ben ik daar echt niet mee bezig. Dafuqqqq.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
echt eh.. hadden ze wel even beter mogen verdelen
ik ga er een voor je maken hoor, terwijl ik echt een klaphark ben met dat creabeadingen, dus ga me niet uitlachenquote:
Oke laat maarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok.. dan moet je een regenboog regelen voor tam (EN WEL IN MIJN NAAM AAN HAAR OVERHANDIGEN DAN), sinterklaas, kerst, mijn verjaardag organiseren, inclusief huiskamerconcert, nog een aantal verjaardagen etc etc
Echt, een hekel heb k eraanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
KERST!![]()
![]()
Omg, mooiste tijd van het jaar.
Ik bedoelde zelf meer financieel gezien ...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook niet.. wsl omdat ik uit elkaar ga knallen van al het eten
Nee, wie wel? Dat is toch ook onzin. Ik heb dan ook niet de stemming om kerst inkopen te gaan doen of zo.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja waardeloos is dat eigenlijk. Maar goed, je weet ook al heel het jaar dat het gaat komen maar in de zomer ben ik daar echt niet mee bezig. Dafuqqqq.
nja verjaardag is toch eigenlijk wel wat meer besloten.. meer voor mensen die ik echt goed ken, hope you don't mindquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke laat maar
Maar ik wil wel komen
[..]
Echt, een hekel heb k eraanMaar misschien niet met de juiste personen.
OMG.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ga er een voor je maken hoor, terwijl ik echt een klaphark ben met dat creabeadingen, dus ga me niet uitlachen![]()
ik ook, maar ik wil er niet aan denkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoelde zelf meer financieel gezien ...
Oh nee hoor, dat begrijp ik volledigquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja verjaardag is toch eigenlijk wel wat meer besloten.. meer voor mensen die ik echt goed ken, hope you don't mindmaar wel lief van je
Joah, stel je voor dat deze meet tha bomb word, dan ga ik voor iedereen een cupcake maken met kerst of sint of een meet daarna.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke laat maar
Maar ik wil wel komen
[..]
Echt, een hekel heb k eraanMaar misschien niet met de juiste personen, zoals jij bijvoorbeeld
geen idee hoe tho.. en ik moet zeepsteen vinden.. maar nu vertel ik al teveel, hoewel het niet uitmaakt maar okquote:
True.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook, maar ik wil er niet aan denken
Ik ook niet. Maar ik heb ook echt geen fucking idee meer wat ik mensen ga geven. Iedereen heeft alles al behalve dure dingen vanaf 200 euro.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, wie wel? Dat is toch ook onzin. Ik heb dan ook niet de stemming om kerst inkopen te gaan doen of zo.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Joah, stel je voor dat deze meet tha bomb word, dan ga ik voor iedereen een cupcake maken met kerst of sint of een meet daarna.![]()
Dat is wel een fucking geniaal ideequote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Joah, stel je voor dat deze meet tha bomb word, dan ga ik voor iedereen een cupcake maken met kerst of sint of een meet daarna.![]()
Hahaha, wtf is zeepsteen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geen idee hoe tho.. en ik moet zeepsteen vinden.. maar nu vertel ik al teveel, hoewel het niet uitmaakt maar ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |