Ligt dus niet aan mij. Ik dacht ook al wat loop die uit zijn nek te lullenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die box bij Ajax hebben om de slagers en de bakkers te ontvangen, dan zal het om andere zakenrelaties gaan en dan is Amsterdam wel de juiste plek, in Vlissingen is wat minder te doen.
Ik had er zelf geld op moeten zetten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:38 schreef HowardBeale het volgende:
Alle bespiegelingen zijn zinloos.
1-0 winnen van Twente.
1-4 verliezen van Real
Winnen van AZ
Geslacht worden door Man City.
Alleen kampioen worden smaakt nergens naar als uitgelachen wordt in Europa.
Van de beurs.
Deel 2 van Plan Johan.
Een pak geduld.
Gaat echt tien jaar duren voordat we weer een beetje kans maken. Misschien.
Meh.
Het is maandag.
Er staat ook wel eng veel waarheid in die post.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:57 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Ik had er zelf geld op moeten zetten.
Ik ga solliciteren bij dat Medium-geval wat je 's nachts op RTL7 ziet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:59 schreef CaasS het volgende:
[..]
Er staat ook wel eng veel waarheid in die post.
twitter:ajaxlife twitterde op donderdag 04-10-2012 om 18:52:18Opstelling Ajax A1: Leeuwenburg; Tete, Gravenberch, Van Koesveld, Rosheuvel; El Hasnaoui, Van den Boomen, Fischer; De Bondt, Menig, Kishna reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op donderdag 04-10-2012 om 19:14:17@ajaxlife: Na een fout aan de kant van Molde weet Kishna de bal in het doel te krijgen. 1-0 voor Ajax. #ajamol reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op donderdag 04-10-2012 om 19:34:13Na een halfuur spelen maakt Viktor Fischer de 2-0 voor Ajax. #ajamol reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op donderdag 04-10-2012 om 19:40:34Het gaat van tikkie takkie aan de kant van Ajax waardoor El Hasnaoui de 3-0 kan maken. 'Tien tien tien' roept het publiek. #ajamol reageer retweet
Het is toch zo? Poulsen staat in het veld als verdedigende middenvelder, van hem mag je minder aanvallende impulsen verwachten dan de Jong en Eriksen, eerstgenoemde was gisteren 90 min. waardeloos, andere leidt alleen maar tegendoelpunten in met zijn balverlies.quote:
Nee? Sana was het die tegendoelpunt inleed met balverlies, ja Eriksen indirect met een vrije trap maar toen dekte Blind en Sana lucht ipv Benzema.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:38 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Het is toch zo? Poulsen staat in het veld als verdedigende middenvelder, van hem mag je minder aanvallende impulsen verwachten dan de Jong en Eriksen, eerstgenoemde was gisteren 90 min. waardeloos, andere leidt alleen maar tegendoelpunten in met zijn balverlies.
Er waren géén aanvallende impulsen van Poulsen, omdat Poulsen tussen Alderwereld en Moisander ging staan. Wat er dan gebeurt is dat je een 2 mans middenveld krijgt, wat logischerwijs overlopen wordt en je niet aan voetballen toekomt. Ik denk dat Sana daarom gister ook meer als middenvelder stond. Wanneer Poulsen zo voetbalt heb je er dus geen reet aan omdat het complete elftal zo minder goed functioneert.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:38 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Het is toch zo? Poulsen staat in het veld als verdedigende middenvelder, van hem mag je minder aanvallende impulsen verwachten dan de Jong en Eriksen, eerstgenoemde was gisteren 90 min. waardeloos, andere leidt alleen maar tegendoelpunten in met zijn balverlies.
Werkt meer maar voegt voetballend ook niks toe.quote:
twitter:
Overige goals zijn gemaakt door Fischer, Kishna en nogmaals El Hasnaoui.twitter:ajax1nl twitterde op donderdag 04-10-2012 om 20:53:36Sinan Keskin maakt er 5-0. Dat blijft het ook. #ajamol reageer retweet
Precies. Daarom heeft Ajax ook zijn beste wedstrijden gespeeld met De jong in de spits en een voetballer voor de verdediging. Dan krijg je (wanneer Siem inzakt) een 4mans middenveld en heb je een overgewicht, wat makkelijker voetbalt. Daarom speelt Barca ook zonder spits he en speelde Ajax vroeger met een inschuivende verdediger om 4mans middenveld te creëren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Die positie is gewoon ontzettend belangrijk. Pas toen Anita er stond ging Ajax goed voetballen.
Enoh en Janssen hebben daar ook gefaald. Aissati deed het wel goed. Er moet daar gewoon een alerte speler staan, vooruit voetballen, vooruit verdedigen, snel druk zetten. Aanspeelbaar in de opbouw.
Niet een Janssen of een Poulsen die er lekker voor gaat hangen en waar je dus geen ene flikker aan hebt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:01 schreef CaasS het volgende:
[..]
Precies. Daarom heeft Ajax ook zijn beste wedstrijden gespeeld met De jong in de spits en een voetballer voor de verdediging. Dan krijg je (wanneer Siem inzakt) een 4mans middenveld en heb je een overgewicht, wat makkelijker voetbalt. Daarom speelt Barca ook zonder spits he en speelde Ajax vroeger met een inschuivende verdediger om 4mans middenveld te creëren.
Wanneer Boerrigter en Sana diep aan de zijkant staan heb je er niets aan voor het voetbal door het midden, het houdt alleen het veld breed. Met 2 middenvelders kom je gewoon niet aan voetballen.
Benieuwd wat jij dan hier van vindt? Vind jij het niet vreemd dat ze nu Sana op rechts zetten en bezig waren met Narsingh afgelopen zomer?quote:
Alderweireld is geen Vertonghen maar ik vind hem voetballend wel beter dan Moisander. Toby heeft ook een waanzinnige pass naar de andere kant van het veld. In de tijd van Jol deed hij dat alleen maar, sinds Frank is er gelukkig een middenweg gevonden. Probleem is dat als Alderweireld inschuift, Moisander je laatste man is en die valt verdedigend vies tegen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:52 schreef CaasS het volgende:
[..]
Benieuwd wat jij dan hier van vindt? Vind jij het niet vreemd dat ze nu Sana op rechts zetten en bezig waren met Narsingh afgelopen zomer?
Volgens mij krijg je dan eerder van Gaal systeem ipv Barcelona systeem. En ik dacht dat Frank Barca achterna wilde.
Probleem is zo, dat wanneer je een 4mans middenveld wilt creëren je een centrale verdediger moet laten inschuiven en ik zie Moisander dat niet snel gaan doen, zeker niet zolang Poulsen er blijft staan.
Tja hij wou ook met Sigthorsson gaan spelen, waarschijnlijk dan dus Boerrigter - Sigthorsson - Narsingh.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:52 schreef CaasS het volgende:
[..]
Benieuwd wat jij dan hier van vindt? Vind jij het niet vreemd dat ze nu Sana op rechts zetten en bezig waren met Narsingh afgelopen zomer?
Volgens mij krijg je dan eerder van Gaal systeem ipv Barcelona systeem. En ik dacht dat Frank Barca achterna wilde.
Probleem is zo, dat wanneer je een 4mans middenveld wilt creëren je een centrale verdediger moet laten inschuiven en ik zie Moisander dat niet snel gaan doen, zeker niet zolang Poulsen er blijft staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |