Kloptquote:Op donderdag 4 oktober 2012 03:21 schreef Sound.Cloud het volgende:
Het valt me op dat Romney als hij spreekt Obama meer aankijkt dan andersom
Gewoon het slappe gelul en het lage niveau.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 03:54 schreef Lyrebird het volgende:
Je doelt op wakkerblijven, of op hoe eens ze het met elkaar zijn?
Ik ben trouwens net wakker.
De moderatie + setting is idd prima.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 04:20 schreef Sound.Cloud het volgende:
Vind het wel een voorbeeld voor Nederland dat er niet geklapt of geschreeuwd wordt uit het publiek. In Nederland is het net een voetbalwedstrijd, 'eeeeeeejjjj.... klap klap klap'
Dat geklap was bij RTL4 volgens mij niet toegestaan. En zo hoort het.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 04:20 schreef Sound.Cloud het volgende:
Vind het wel een voorbeeld voor Nederland dat er niet geklapt of geschreeuwd wordt uit het publiek. In Nederland is het net een voetbalwedstrijd, 'eeeeeeejjjj.... klap klap klap'
Mannen van 65 zijn wel eens grijs, maar wie weet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 04:17 schreef Specularium het volgende:
Hij ziet eruit als een of andere CEO, de baas, die hele styling moet dat laten zien.
Zal me niks verbazen als die bakkebaarden ook geverfd zijn.
Niet waarschijnlijk. Want die andere helft vindt dat hij gelijk heeft, en dat valt best te verdedigen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 04:23 schreef Sound.Cloud het volgende:
Vraag me af wanneer de 47% van Romney langskomt
Dat ligt aan de genen. Verf komt ook voor, en grijs heeft status.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 04:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mannen van 65 zijn wel eens grijs, maar wie weet.
Nieuwe soldaten zeker?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 04:32 schreef Specularium het volgende:
Ja precies, 2700 miljard naar defensie, voor de veteranen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |