Ik heb een lange tijd niet gewinkeld dus ik moet alles weer inhalen nu.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:22 schreef Triggershot het volgende:
Ik vraag me af of alle jongens hier samen net zo veel shopt als een van jullie.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:27 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik heb weinig truien en broeken nu. Een vrouw heeft nooit te veel kleren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:27 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik heb een lange tijd niet gewinkeld dus ik moet alles weer inhalen nu.
En sommige jongens hebben ook ontzettend veel kleren en vooral veel schoenen.
Klasgenoot heeft 60 paar sneakers.
Boksquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Idd!
Maar ik het de laatste tijd behoorlijk ingehaald, dat dan weer wel.
Boks boks!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:37 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Boks. Ik hoef niet veel kleren te bezitten maar vooral voor schoenen en spijkerbroeken moeten van goede kwaliteit zijn.
Dat dus! Primark is best leuk maar ik koop er geen broeken of schoenen hooguit een paar truitjes/jurkjes en accesoires. Vooral als je slechte jeans hebt scheuren ze na een paar maanden al bij de kruisquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Boks boks!!!
Mijn zusje heeft echt tig broeken, truien en dat soort shit van winkels als tabakko...Ik heb zoiets van, liever een paar 'basic' dingen als schoenen en broeken van goede (desnoods wat duurdere) dan honderd broeken van winkels als tabakko.
Gewoon mixen. Dat is het beste. Ik hoef ook geen t-shirt van 100 euro. Maar schoenen wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:46 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en het is nou ook weer niet zo dat tabakko en co helemaal rotzooi zijn, maar als je daar echt veel koopt en draagt, ziet het er zo goedkoop uit.
Niet waar, Trigg! Zo erg ben ik echt niet. Het is nu gewoon tijd dat ik weer nieuwe kleding nodig heb, anders hoor je mij zelden praten over shoppen en stuff.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:49 schreef Triggershot het volgende:
Borte als ze thuis komt tijdens niet geshopte dagen. .
[ afbeelding ]
Precies! En ik zie meestal dikke meisjes het dragenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:50 schreef Bortecinem het volgende:
Alice, helemaal mee eens. Dat soort leggings staan echt alleen mensen met een 'super' figuur (zandloper, heel stak). Maar zelfs dan moet het nog goed gecombineerd zijn wil ik het mooi vinden.
Oh en Primark ken ik niet. Wel van gehoord maar that's all. Is het zoiets als H&M of meer markt-anita-tabakko style.![]()
Maar ik denk dat wat mannen veel vinden en vrouwen weinig overeenkomt, dus met hoe weinig jij ook komt, het door de man altijd als veel en onnodig wordt gezienquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet waar, Trigg! Zo erg ben ik echt niet. Het is nu gewoon tijd dat ik weer nieuwe kleding nodig heb, anders hoor je mij zelden praten over shoppen en stuff.
Heb er laatst nog t.w.v 170 euro aan spullen gekocht. Gewoon thuisbroeken,sportschoentjes, en sloffies en een paar andere dingen.quote:
Ik shop meestal in Eindhoven en daar hebben ze dat niet. Volgens mij is er sowieso geen Primark in Zuid/Oost-Nederland.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:53 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Precies! En ik zie meestal dikke meisjes het dragen. Weet wat je staat denk ik dan.
Jij kent Primark niet?Wij gaan er een keertje samen heen
![]()
Het is goedkoop maar en zijn ook dikwijls hele leuke kleren te vinden.
Je moet alleen weten wat van goede kwaliteit is en wat niet.
Maar het is niet tokki vind ik. Veel meisjes van 14 t/m 25 komen er.
Dat is toch allang geen jongen meer, maar in een transformatiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:27 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik heb een lange tijd niet gewinkeld dus ik moet alles weer inhalen nu.
En sommige jongens hebben ook ontzettend veel kleren en vooral veel schoenen.
Klasgenoot heeft 60 paar sneakers.
Whatevuurr.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar ik denk dat wat mannen veel vinden en vrouwen weinig overeenkomt, dus met hoe weinig jij ook komt, het door de man altijd als veel en onnodig wordt gezien
Door jullie hebben we wereldwijde crisis enzo.quote:
Yep. Maar dan NOG goedkoperquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik shop meestal in Eindhoven en daar hebben ze dat niet. Volgens mij is er sowieso geen Primark in Zuid/Oost-Nederland.Maar het is een beetje als H&M dus? Ben wel benieuwd nu..
Kom met zn 3'en.quote:
Okequote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:03 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Yep. Maar dan NOG goedkoper.
[..]
Kom met zn 3'en.
Wij bevorderen de economie juist door veel te kopen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Door jullie hebben we wereldwijde crisis enzo.![]()
Nee JFM. Jij niet.quote:
Mannen die dure vrouwen moeten onderhouden jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:04 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Wij bevorderen de economie juist door veel te kopen.
Banken hebben de crisis veroorzaakt door geld uit te geven dat er niet was.
En wat zijn de grootse gedeeltes van de bankiers? Oh ja, mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |