Downyquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:20 schreef Limburg82 het volgende:
Ik dacht, laat ik voor het slapen gaan, nog even kijken of er een leuk topic is.
Lees ik dit.![]()
Welterusten.
TL;DR, maar blijf hier weg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:25 schreef Biogarde het volgende:
Je bent ook wel een downy als je 4 keer per dag aan je half tamme kabouter gaat zitten sjorren.
En ja, maatschappelijk gezien ben je een stumperd als je zegt 4 keer per dag te sjorren en is het idd geen punt wanneer je 4 keer per dag neukt met je meisje/jongetje. Maar dit kun je zelf ook wel bedenken.
Ik snap wel dat dit hele topic niet serieus is, maar je hele verhaal slaat als een lul op een drumstel immers.
Ik haal 'm er even bij. Dank.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
TL;DR, maar blijf hier weg.
Straks komt Horkjen hier en dan hebben we een probleem.
Nou, dan is een groot deel van de mannen, waarschijnijk inclusief jijzelf soms, een downy.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:25 schreef Biogarde het volgende:
Je bent ook wel een downy als je 4 keer per dag aan je half tamme kabouter gaat zitten sjorren.
Dat zeg ik toch zelf al. Mijn punt is dat dat behoorlijk hypocriet is. Waarom is vier keer per dag neuken geen punt en vier keer dag rukken knap zielig!?? (vier keer per dag jezelf vingeren als vrouw is dan wel weer ok)quote:En ja, maatschappelijk gezien ben je een stumperd als je zegt 4 keer per dag te sjorren en is het idd geen punt wanneer je 4 keer per dag neukt met je meisje/jongetje. Maar dit kun je zelf ook wel bedenken.
Vier keer rukken is gewoon sip. Echt. Hoe je het ook verpakt. En vingerende vrouwen wordt gezien als erotisch. Je staat immers niet te trekken aan een stuk vlees.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou, dan is een groot deel van de mannen, waarschijnijk inclusief jijzelf soms, een downy.
[..]
Dat zeg ik toch zelf al. Mijn punt is dat dat behoorlijk hypocriet is. Waarom is vier keer per dag neuken geen punt en vier keer dag rukken knap zielig!?? (vier keer per dag jezelf vingeren als vrouw is dan wel weer ok)
OE! hehehehequote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik op jouw pik jammm lekker baby
Oeh geil....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:34 schreef Marie30 het volgende:
Ik las dit topic al masturberend en kwam 450 keer klaar, dat was fantastisch.
Je bent gewoon jaloers omdat je het niet 4 keer kanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vier keer rukken is gewoon sip. Echt. Hoe je het ook verpakt. En vingerende vrouwen wordt gezien als erotisch. Je staat immers niet te trekken aan een stuk vlees.
Elke man die jij kent heeft je duidelijk gemaakt dat ze het minimaal 4 keer per dag doen dat jij er zo'n scheef beeld van hebt? Zoek iets leukers uit als tijdsbesteding, iets waar je misschien meiden tegenkomt in plaats van in je rukhoekje te blijven zitten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou, dan is een groot deel van de mannen, waarschijnijk inclusief jijzelf soms, een downy
En dit dus, al zou ik het willen dan zou het me nog niet eens lukken ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vier keer rukken is gewoon sip. Echt. Hoe je het ook verpakt.
Vier keer is sip, maar twee keer zou wel 'normaal' zijn!?? Dat maakt in essentie toch weinig verschil.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vier keer rukken is gewoon sip. Echt. Hoe je het ook verpakt. En vingerende vrouwen wordt gezien als erotisch. Je staat immers niet te trekken aan een stuk vlees.
Dat niet kunnen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:50 schreef Catkiller het volgende:
En dit dus, al zou ik het willen dan zou het me nog niet eens lukken ook.
Ik wil er geen eelt op.quote:
Bij deze concludeer ik dat ik een normale en gezonde relatie heb met m'n handquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:17 schreef Puntenjager het volgende:
Ik zou niet weten waar je de grens legt, maar ik denk dat veel 'normale mensen' je rukverslaafd zullen noemen als je ze vertelt dat je op een vrije dag soms wel 3 a 4 keer aan je pik sjort.
Echterrr... als je als gezond stelletje aan het begin van je relatie 3 a 4 keer per dag met elkaar ligt/zit/staat te neuken, is er opeens niets met je aan de hand. Sterker nog, dan is het normaal en een gezonde situatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |