Bij mijn ex was het wel chill, daar was het gourmetten en jezelf kapot zuipen. Maar dat waren me ook een stel henken en ingrids die ik niet zal missenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Zuipen en vreten met de familie vind ik anders best gezellig. Aan Kerst heb ik me nooit echt geërgerd ik kijk die kerst romcoms toch nooit.
dit komt me idd bekend voorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Grote ergernis van de meeste nederlanders
Met mijn gezin vieren we het 3x, eerst kerstavond, dan 1x met 'vrienden' en daarna met familie.
Iemand op fok zei het een keer heel doeltreffend
- Je kijkt er enorm tegenop
- Als het er is is het nog best wel oké en gezellig
- Je bent opgelucht als het afgelopen is
Enige wat ik met valentijn heb gedaan is prankrozen versturen. Daarom best geinige 'feestdag'quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Valentijn vind ik sowieso enorme onzin.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Enige wat ik met valentijn heb gedaan is prankrozen versturen. Daarom best geinige 'feestdag'
quote:
En je verwacht dat ik (of wie dan ook in dit topic) daar een slag naar kan slaan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb al 5 dagen ofzo niet gefapt hoe komt dit
Ik maak me zorgenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
En je verwacht dat ik (of wie dan ook in dit topic) daar een slag naar kan slaan?
Je zult geduld moeten hebben tot de topicdokter langskomt, want ik ga toch maar eens slapenquote:
sloap lekkerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je zult geduld moeten hebben tot de topicdokter langskomt, want ik ga toch maar eens slapen
Tot later!
Isaac newton.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:02 schreef Koen66 het volgende:
heb eigenlijk nog nooit iemand ontmoet die tot z'n dood single is gebleven, dus er blijft hoop
En, is het wat? Of kun je dat niet zien?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:14 schreef Murdera het volgende:
Een mailtje van Alternatief daten dat ik een "interesse" heb. Verwonderlijk aangezien ik alleen een stukje lyric van Masters of War erop heb en een foto.
Was het alweer helemaal vergeten.
Jouw foto laat elke vrouw toch soppen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:14 schreef Murdera het volgende:
Een mailtje van Alternatief daten dat ik een "interesse" heb. Verwonderlijk aangezien ik alleen een stukje lyric van Masters of War erop heb en een foto.
Was het alweer helemaal vergeten.
Op werk is het niet zo chill om een foto te gaan bestuderen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:19 schreef Fera het volgende:
[..]
En, is het wat? Of kun je dat niet zien?
Goed punt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jouw foto laat elke vrouw toch soppen.
True.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op werk is het niet zo chill om een foto te gaan bestuderen.
[..]
Goed punt.
Wel bizar ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Er staan nog steeds 30.000 mensen voor me in de wachtrij. Dat is toch bizar.
Hondenweer op dierendag!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:34 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Pisweer, maar dat mag mijn humeur niet bederven
.
Whihihihaaaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hondenweer op dierendag!
Moeder Natuur heeft humor
En juist op dierendag ben ik tot half 9 vanavond weg.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hondenweer op dierendag!
Moeder Natuur heeft humor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |