Ajax zit ook gewoon in de zwaarste poule, helaas maar dit was te verwachten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:41 schreef tammepiet het volgende:
Celtic tikte we zwaar van de mat en die staan al op 4 punten :/
Europese lotingen liggen ons niet.
Hij heeft het Ajax niveau op dit moment ook nog niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, want anders stond er niemand. Dat hij geen CL niveau had wist ik al jaren.
Tja, Poulsen heb je niet veel aan op zich. Hopelijk krijgt hij snel een Ooijer rol en krijgt Boccara een basisplek.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn hemel wat was Poulsen slecht..
En Ajax bang.
Dit viel mij ook tegen.. alles voelde anders (als toeschouwer) tegen over andere jaren.. heel raar. Vond het ook niet zo spannend. Erg jammer want zoals de Boer zei er lag veel ruimte maar ze waren te bang.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:43 schreef Stiggie het volgende:
Verliezen vind ik niet zo erg. De manier waar op vond ik in de eerste helft met name niet het Ajax waardig. Zijn geen stappen gemaakt tov de voorgaande jaren en dat is teleurstellend. Geen lef, geen bluf niks.
Tegen Dortmund konden we het wel dus ik snap wel waarom De Boer pissig is.
Hij keek 2 keer inderdaadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:47 schreef kurk_droog het volgende:
Naïef gewoon ook. De 3-1 van ronaldo.. Ricardo kijkt nog achterom en ziet hem staan, kan makkelijk kort dekken maar gelooft wel dat hij toch naast schiet of zo..
Maar hoop gewoon een keer op een leuke loting, dat kut Madrid![]()
![]()
Geef mij maar engelse of Italiaanse ploegen.
Heb je weer mooi van marwijk en van Halst nageluld. Toppie!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:47 schreef kurk_droog het volgende:
Naïef gewoon ook. De 3-1 van ronaldo.. Ricardo kijkt nog achterom en ziet hem staan, kan makkelijk kort dekken maar gelooft wel dat hij toch naast schiet of zo..
.
Sana moet naar linksquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
Oh oh, Sana en boerrigter.
En ja jordii, poulsen was ook echt_!
De Jong speelde goed die 20 min na de 1-2. Toen de rest van het team ook minder slecht speelde. Sana is niets, op rechts niet en op links niet. Zie dat nou eens in ipv mij steeds afkraken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sana moet naar links
Poulsen eruit voor Boccara.
Oh en de Jong was weer geweldig op het middenveld.
Ja, want in de kroeg laten ze het geluid aanstaan na de wedstrijdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heb je weer mooi van marwijk en van Halst nageluld. Toppie!
De Jong, toen hij daar van de bal gelopen werd in de 2e helft, ik schaamde me kapotquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sana moet naar links
Poulsen eruit voor Boccara.
Oh en de Jong was weer geweldig op het middenveld.
Je vergeet Poulsenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
Ach, het kwaliteitsverschil is gewoon te groot. Met Sana, De Jong en Boerrigter als dieptepunten. Blind deed het dan juist wel weer aardig.
Ah ja, daarom schoot hij hem 2 keer de tribune in tegen FC Twente. Sana is goed in de combinatie, kan voetballen en heeft techniek. Heeft altijd op links gespeeld en moet nu ineens op rechts spelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:58 schreef tammepiet het volgende:
Sana is niets. Krijgt nu een selectie voor Zweden maar dat had geweldenaar Bakircoglou ook.
Geen schot, kracht of lange pass in de benen. Alles gaat over de grond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |