Ja, daar was ik ook al aan het kijken maar daar kan ik helemaal geen prijzen van badges zien? Waar staan die dan?quote:
Je kunt toch gewoon op de webapp even opzoeken?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:42 schreef Blocko het volgende:
Is er een manier om te checken hoeveel die kits en badges waard zijn?
Lijkt me stiekem dat die van seongnam Ihwa (eenhoorn ding) wel wat waard is maar weet geen makkelijke manier om de gemiddelde verkroop prijs daarvan te zien.
Bij kits enzo dingetje rechtsboven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:44 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook al aan het kijken maar daar kan ik helemaal geen prijzen van badges zien? Waar staan die dan?
Zoek het logo gewoon op op de markt en observeer de vraagprijzen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:42 schreef Blocko het volgende:
Is er een manier om te checken hoeveel die kits en badges waard zijn?
Lijkt me stiekem dat die van seongnam Ihwa (eenhoorn ding) wel wat waard is maar weet geen makkelijke manier om de gemiddelde verkroop prijs daarvan te zien.
Ik moet in divisie 1 nog 7 punten uit 3 wedstrijden halen om kampioen te worden, ben benieuwdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:49 schreef Toefjes het volgende:
Niet verwacht dat ik in divisie 2 teams tegen zou kunnen komen met 40 chem![]()
Nog 1 puntje en ik voeg me bij de divisie 1 mensen
Wel gaaf dat je elke wedstrijd toch een zekere druk hebt, zo anders dan de single matches vorig jaarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:50 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik moet in divisie 1 nog 7 punten uit 3 wedstrijden halen om kampioen te worden, ben benieuwd.
En toch wil ik single matches terugquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel gaaf dat je elke wedstrijd toch een zekere druk hebt, zo anders dan de single matches vorig jaar
Ja, veel leuker. Ik hoop alleen wel dat ze ook thema-toernooien gaan doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel gaaf dat je elke wedstrijd toch een zekere druk hebt, zo anders dan de single matches vorig jaar
Of ze moeten de matchmaking verbeteren zoals H2h seasons. Op basis van rating/sterrenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En toch wil ik single matches terug
Laat eens zien.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef Ferdii het volgende:
Ik kan divisie 1 maar niet winnen
Team is nog niet goed genoeg, vooral middenveld is incompetent op dit moment
Ja, dat moet wel gebeuren voor die berg spelers die ik kwijt wil na verloop van tijd. Hoop dat er toch enkele klappers gemaakt kunnen wordenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:52 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ja, veel leuker. Ik hoop alleen wel dat ze ook thema-toernooien gaan doen.
Zit op telefoon, dus Ff geen linkje in de buurtquote:
Misschien die Spanjaard van Bayern voor de balans?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:58 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zit op telefoon, dus Ff geen linkje in de buurt
Speel iig met een Bundesliga team met huntelaar, affelay en blazykowsci voorin, holtbsky (oid), gungogan en maikiadi op middenveld en alaba, boateng, naldo en gebre selasie achterin.
Op verlanglijstje staan nog reus, schweinsteiger, robben, Ribéry en nog een leuke middenvelder
Irritant ja. Het enige wat je kunt doen is dan snel op de watch list zetten en hopen dat je dan nog op tijd bent om op de watchlist verder te biedenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:08 schreef StijnDa het volgende:
Weer een speler gemist omdat de button grijs bleefRare bugs soms, hoe moeilijk kan het zijn.
Ik heb ze altijd in de watch list, maar dan ben ik soms met meerdere spelers bezig, dan moet ik opeens naar de trade pile en weer terug om dat grijze weg te krijgen en dan is het te laat...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Irritant ja. Het enige wat je kunt doen is dan snel op de watch list zetten en hopen dat je dan nog op tijd bent om op de watchlist verder te bieden
Ja die bug is zo irritant, slaat ook echt nergens opquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:08 schreef StijnDa het volgende:
Weer een speler gemist omdat de button grijs bleefRare bugs soms, hoe moeilijk kan het zijn.
Hij handelt 24/7quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Broodje stoer op voor de tv of niet?
Twee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Broodje stoer op voor de tv of niet?
5* skiller...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Als er nog iemand wakker is, check even de spits van Preston North End uit de Npower league 1 op ultimatedb.nl. Lee Trundle, Waarom zou iemand hem willen pricefixen?
Ah ja ik zie het nu ook... Hmmm maar hij verkoopt toch nooit voor 30k? Het kan niet anders dan dat die gast keihard wordt gepricefixed.quote:
Je hebt een paar honderd duizend. Ik mag hopen dat je zelf ondertussen ziet wat goede en niet goede deals zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:37 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb net IF Gibbs gekocht voor 14k, goede deal?
Staan er wel een stuk duurder op, maar ik verwacht dat hij binnenkort gaat zakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |