Het lastige is nu nog dat je eigenlijk ook de coins graag wil en dus snel spelers verkoopt. Misschien maar eens beginnen met ze allemaal in club te storenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zit in totaal op 1400 stuks. Niet slecht als je bedenkt dat het spel een week geleden pas in de winkel lag
Dat is hetzelfde als een IF opstellen als hij een UP heeft die dezelfde stats heeftquote:
Ik doe meequote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:38 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wil best clubs doen als er nog wat andere mee doen.
Prins Friso? De geruchten zijn er al... (fittie tussen Bea en Mabel)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:38 schreef Tim86 het volgende:
RIP een bekend persoon..ben benieuwd wie het nu zal zijn
wat ??quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:38 schreef Tim86 het volgende:
RIP een bekend persoon..ben benieuwd wie het nu zal zijn
Nicki Minaj of Mariah Carey denk ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Prins Friso? De geruchten zijn er al... (fittie tussen Bea en Mabel)
Ik berg de meesten gewoon op, spelers tot 70 pace te koop zetten heeft niet zo veel nut, moet als het zover is wel even kijken welke spelers zero weight en zeldzaam zijn, als ik dat geluk hebquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het lastige is nu nog dat je eigenlijk ook de coins graag wil en dus snel spelers verkoopt. Misschien maar eens beginnen met ze allemaal in club te storenHeb er ook wel 1000+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |