Wanneer weer clubben?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:23 schreef LinQ het volgende:
Nou zal ik het maar zeggen: lekker paasje hoor!
Wanneer je weer tijd hebt haha. Koning op skype, prutser in de spitsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wanneer weer clubben?
Jij bent echt koning op skype
Weet niet of je morgenmiddag weer kan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:25 schreef LinQ het volgende:
[..]
Wanneer je weer tijd hebt haha. Koning op skype, prutser in de spits
Overdag kan ik niet, moet werken. Vanmiddag was een uitzonderingquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet niet of je morgenmiddag weer kan?
SB of Roy moeten even in de spits, die maken best veel af
BAM JONGUHquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:27 schreef LinQ het volgende:
[..]
Overdag kan ik niet, moet werken. Vanmiddag was een uitzondering
Hmm, zonde.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:27 schreef LinQ het volgende:
[..]
Overdag kan ik niet, moet werken. Vanmiddag was een uitzondering
Normaal tot 17:00, maar ben ook aan het verbouwen in mijn huis 's avonds en de dagen dat ik niet aan het verbouwen ben heb ik nog een vriendin die aandacht nodig heeftquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, zonde.
Rond 20:30 ben ik meestal weg, weet niet tot hoelaat je werkt?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:28 schreef WezepAFCA het volgende:
Wie had er in UT12 toen ook al weer zoveel bronze spelers bewaard en tijdens die thema toernooien verkocht voor 1k per stuk?
We zien wel, weekenden speel ik tot 's nachts dus komt goedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:30 schreef LinQ het volgende:
[..]
Normaal tot 17:00, maar ben ook aan het verbouwen in mijn huis 's avonds en de dagen dat ik niet aan het verbouwen ben heb ik nog een vriendin die aandacht nodig heeftDus ben vaak 's avonds tegen 21:30 pas beschikbaar
Jammer dat je nog niet fatsoenlijk kan filteren op created squads bij futwiz/futheadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:10 schreef zerokil het volgende:
Wie kan voor mij een team maken voor 10/20k. 4-3-3,
Pacie wingers en een kopsterke spits met redelijke pace.
Maar andere mensen mogen toch ook spelen als jij er neit bent?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We zien wel, weekenden speel ik tot 's nachts dus komt goed
Ok in het weekend ben ik er 's avonds ook wel. Enige nadeel is dat mijn vriendin dan naast mij ligt te slapen (ps3 op slaapkamer), dus dan ben ik niet meer de koning op skypequote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We zien wel, weekenden speel ik tot 's nachts dus komt goed
Tuurlijk, maar die spelen nooitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar andere mensen mogen toch ook spelen als jij er neit bent?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:33 schreef zerokil het volgende:
[..]
Jammer dat je nog niet fatsoenlijk kan filteren op created squads bij futwiz/futhead
Ik skype na 22.00 ook niet meer iddquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:35 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ok in het weekend ben ik er 's avonds ook wel. Enige nadeel is dat mijn vriendin dan naast mij ligt te slapen (ps3 op slaapkamer), dus dan ben ik niet meer de koning op skype
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |