abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117564285
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_117564817
Hoi!
Worry is a misuse of imagination
pi_117564850
Omnomnivoren ^O^
Ja doei.
pi_117565299
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Het is ook geen bewuste keuze. Nou ja dat ik misschien nu meer vitamientjes binnen krijg en vrolijker wordt. Ben wel aangekomen :')
Volgens mij ben ik veel te autistisch om te kunnen begrijpen dat zoiets niet-bewust kan zijn...

't is wel weer duidelijker geworden dat wij twee zo'n beetje elkaars tegenpolen zijn :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117566287
Moet 'm hier ook gewoon plaatsen! :') :D

Sorry :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117566452
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:52 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]

Lol O+
Be someone that makes you happy
pi_117566515
quote:
[ afbeelding ]

:D O+
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:25:23 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117568661
quote:
[ afbeelding ]

Tacotaco :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_117568942
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:41 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik veel te autistisch om te kunnen begrijpen dat zoiets niet-bewust kan zijn...

't is wel weer duidelijker geworden dat wij twee zo'n beetje elkaars tegenpolen zijn :D
Je mag toch lekker zelf weten wat je doet zonder daar een enorme verklaren of een verklaring aan te hangen. Misschien is het juist bewust dat ik het niet als een big deal zie, dat ik AGV niet als basis zie.

Weet niet of dat iets met tegenpolen te maken heeft.

Ben niet boos hoor. Vraag mij gewoon hard op dingen af..

[ Bericht 3% gewijzigd door Probability op 03-10-2012 22:36:06 ]
pi_117573212
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:29 schreef Probability het volgende:

[..]

Je mag toch lekker zelf weten wat je doet zonder daar een enorme verklaren of een verklaring aan te hangen. Misschien is het juist bewust dat ik het niet als een big deal zie, dat ik AGV niet als basis zie.

Weet niet of dat iets met tegenpolen te maken heeft.

Ben niet boos hoor. Vraag mij gewoon hard op dingen af..
Jij ziet mijn beweegredenen misschien niet dat ik jou dat soort dingen vraag.

Ik heb als persoonlijk doel om mijzelf zo breed en zo diep mogelijk kennis te doen maken met allerlei beweegredenen die haaks dan wel deels parallel lopen met die van mij. Door via mijn eigen gedachtegang uit te gaan ga ik dieper in op die vraag, door andermans perspectief aan te nemen kan ik mij erop verbreden.
Door naar die van anderen te vragen kan ik een perspectief aannemen die mijzelf onbekend is en dus mijn kennis te verbreden, en alleen op die manier omdat ikzelf niet in die positie sta om het van daaruit te bekijken.

Ik kan vanuit mijn oogbeeld bijvoorbeeld nooit indenken hoe een MarMar zich voelt, dat kan ik gewoon niet omdat ik niet in die positie sta. Ik kan wel vragen naar haar oogpunt op iets om mijn eigen oordeel daarop aan te passen.

Mijn vraag was dus vooral om een inzicht te geven in jouw positie op het consumeren van vlees, puur om een vergelijking te maken met die van mijzelf en daarop aan te passen hoe ik mijzelf erover uit, dan wel over denk.
Gaat er niet over of het een big deal is of niet, ik ga absoluut niet voor jou er proberen over na te denken maar dat hoef jij voor mij ook niet.

Ik vind dingen bestuderen die ik niet snap het meest interessante wat er is, en jouw gedachtegang is er iets van. Vandaar mijn interesse :)
Betekent niet dat je mij een antwoord hoeft te geven, helemaal niet, maar zeg dat dan gewoon.

[ Bericht 2% gewijzigd door V1z0R op 04-10-2012 00:10:13 ]
  Vis een optie? donderdag 4 oktober 2012 @ 00:28:43 #11
70532 loveli
N
pi_117574485
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:19 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom een vraag uit interesse zo wordt beantwoord...

Maar blijkbaar voel je je wel aangevallen voor een of andere reden, dus laat maar.
:+
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 4 oktober 2012 @ 00:29:17 #12
70532 loveli
N
pi_117574500
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Het is ook geen bewuste keuze. Nou ja dat ik misschien nu meer vitamientjes binnen krijg en vrolijker wordt. Ben wel aangekomen :')
;(
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 4 oktober 2012 @ 00:29:24 #13
70532 loveli
N
pi_117574506
:O :W :z
crap in = crap out
pi_117575228
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Jij ziet mijn beweegredenen misschien niet dat ik jou dat soort dingen vraag.

Ik heb als persoonlijk doel om mijzelf zo breed en zo diep mogelijk kennis te doen maken met allerlei beweegredenen die haaks dan wel deels parallel lopen met die van mij. Door via mijn eigen gedachtegang uit te gaan ga ik dieper in op die vraag, door andermans perspectief aan te nemen kan ik mij erop verbreden.
Door naar die van anderen te vragen kan ik een perspectief aannemen die mijzelf onbekend is en dus mijn kennis te verbreden, en alleen op die manier omdat ikzelf niet in die positie sta om het van daaruit te bekijken.

Ik kan vanuit mijn oogbeeld bijvoorbeeld nooit indenken hoe een MarMar zich voelt, dat kan ik gewoon niet omdat ik niet in die positie sta. Ik kan wel vragen naar haar oogpunt op iets om mijn eigen oordeel daarop aan te passen.

Mijn vraag was dus vooral om een inzicht te geven in jouw positie op het consumeren van vlees, puur om een vergelijking te maken met die van mijzelf en daarop aan te passen hoe ik mijzelf erover uit, dan wel over denk.
Gaat er niet over of het een big deal is of niet, ik ga absoluut niet voor jou er proberen over na te denken maar dat hoef jij voor mij ook niet.

Ik vind dingen bestuderen die ik niet snap het meest interessante wat er is, en jouw gedachtegang is er iets van. Vandaar mijn interesse :)
Betekent niet dat je mij een antwoord hoeft te geven, helemaal niet, maar zeg dat dan gewoon.
Je vergeet 1 stap: je dwingt mij nu tot het vormen van een mening, alsof mijn beweegredenen in 1 a 2 zinnen samen te vatten zijn.

Dat is het niet. Dat is een combinatie van gedachten/gevoel/beeld/enz

Wat ik bedoel is: Ik kan er niet een goed geformuleerd antwoord op geven omdat ik niet denk in zinnen maar in beelden/gevoel/kleur/enz. Het uitspreken in een zin maakt het heel erg eendimensionaal.

Dus het is niet dat ik je die kennis niet WIL geven.. Ik KAN je de kennis op dit moment niet geven in de vorm die jij wil. (Echt een andere manier van communiceren is er niet dan via spraak of geschreven tekst)

Ik zou als ik heel lang allerlei dingen in overweging zou nemen het rationeel kunnen benaderen en tot een mening kunnen komen waar ik achter sta. Maar dan moet ik wel even omschakelen.

En ik heb gewoon niet altijd een hele sterke zwart/wit mening. Ik benader graag dingen van meerdere kanten en perspectieven en zie niet snel iets als goed of fout. En ik kan mij vrij goed inleven in anderen en mij van heel veel dingen goed een voorstelling maken. Dus ik kan mij ook wel goed voorstellen dat jij dat niet kan en dit nu aan mij vraagt. Lijkt mij wel lastig.

Ik kan wel even een paar dingen bedenken qua hoe ik er in sta of algemene feitjes

Geen vlees eten:
-voor 1kg vlees is 20kg groenvoer nodig
-antibiotica in vlees
-dikmaker
-ongezonde vetten
-slecht voor je huid
-was levend wezen
-minder lang uit een menukaart kiezen
-meeste vlees is slechte kwaliteit en niet zo lekker
-krijgt meer groenten binnen als je vlees niet als de basis ziet
-in grote groepen krijg je vaak meer en beter eten
-je kan nog prima frituren

Wel vlees eten:
+vegetariërs zijn beetje sneu vaak met opdringerig met idealisme. ik wil dus ook geen vegetariër genoemd worden :P
+lekker
+verzadigd goed
+bacon is fijn bij een kater
+ik eet ook niet zo veel pasta/rijst/aardappelen en zonder vlees heb je wel een enorm bord groente
pi_117575914
Interessante discussie. Prob, ik denk dat viz juist geinteresseerd is in andere manieren van naar de wereld kijken, dus ook in andere dan rationele zienswijzes. Eendimensionaal zou ik dat niet willen noemen.

Lijstje:
O: griekse yoghurt met honing
T: banaan
L: volkoren boterham leverworst, meergranen wrap met kip, paprika, ui en kaas
T: ijskoffie
D: hutspot met gesmolten kaas, gehaktbal, appelmoes
T: stukje grillworst
  donderdag 4 oktober 2012 @ 03:29:39 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117576440
Lijstje van gister

O: kom havermoutpap (250ml melk, ? gr.havermout)
L: 3 bth: 1 dubbele kaas, 1 jam
T: glas chocomelk
D: gegrilde kip, broccoli, gegrilde zoete aardappelplakjes en nog andere aardappelpartjes
T: bakje kwark met paar rozijntjes en wat honing
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_117576588
quote:
[ afbeelding ]

Wat is het verschil met een paar jaguars aan een lijntje?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_117576731
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 01:44 schreef Xennia het volgende:
Interessante discussie. Prob, ik denk dat viz juist geinteresseerd is in andere manieren van naar de wereld kijken, dus ook in andere dan rationele zienswijzes. Eendimensionaal zou ik dat niet willen noemen.

Lijstje:
L: volkoren boterham leverworst, meergranen wrap met kip, paprika, ui en kaas
T: ijskoffie
D: hutspot met gesmolten kaas, gehaktbal, appelmoes
T: stukje grillworst
Nee hij niet, maar mijn antwoord.
pi_117576935
Goedesmorgens :+

Het is prima binnen blijf weertje ^O^
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 4 oktober 2012 @ 07:42:37 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117576947
Idd. Helaas moet ik naar Utrecht en moet ik me toch echt van huis naar station verplaatsen -O-.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_117577043
Ik kom lekker van m'n ouders en mag ook naar werk :')
pi_117577119
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 07:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Idd. Helaas moet ik naar Utrecht en moet ik me toch echt van huis naar station verplaatsen -O-.
Zit ook al@work. Heb er vanmorgen wel ruim een kwartier over gedaan om mijn bed uit te komen.
Zeikweer.
pi_117577159
Er is salmonella aangetroffen in zalm. Voorlopig dus maar even geen zalm eten totdat alle besmette producten uit de handel zijn :o

donderdag 4 oktober 2012 @ 08:13:59 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117577215
Goeiemorgen :W.

Wat een weertje idd. Je staat op bepaalde plekken echt tot je enkels in het water in Den Haag :{.
Doch: regenpak ftw *O*.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 08:15:56 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117577238
Lijstje:

O: kwark met ananas
L/T: vier bth met vlees en pindakaas
T: worteltjes
T: appel
D: gevulde courgettes
S: 40 min crosstrainen
T: misschien nog wat kwark met ananas
S: buikspieroefeningen

[ Bericht 3% gewijzigd door Viking84 op 04-10-2012 09:13:37 ]
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 08:28:07 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117577389
Ik heb de trein pas om 9:42, dus heb nog de hoop dat het droog wordt voor die tijd.

:')
pi_117577402
Ik heb gister zalm gehad :P geen rauwe tho.

Lijstje voor vandaag
O: brinta
T: cappuccino, banaan
L: 2 crackers met kaas, gekookt ei, salade met feta, karnemelk
B: tussen de buien door wandelen (of met paraplu)
T: cappuccino, blokje kaas, worteltjes
D: ik denk kip uit de oven met veel groente en risotto
T: kwark met fruit
  donderdag 4 oktober 2012 @ 08:30:41 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117577420
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb de trein pas om 9:42, dus heb nog de hoop dat het droog wordt voor die tijd.

Ik wilde net zeggen: maar om 9.42 gaat er toch geen trein vanuit Den Haag naar Utrecht? :?

Niet meer actief op Fok!
pi_117577497
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:28 schreef MarMar het volgende:
Ik heb gister zalm gehad :P geen rauwe tho.

Lijstje voor vandaag
L: 2 crackers met kaas, gekookt ei, salade met feta, karnemelk
B: tussen de buien door wandelen (of met paraplu)
T: cappuccino, blokje kaas, worteltjes
D: ik denk kip uit de oven met veel groente en risotto
Ziet er goed uit.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_117577647
Goedemorgen! Ik ga mijn collectie lege flessen inleveren bij de winkel. En daarna ontbijt kopen. Nom!
pi_117577650
Mogge!
Vandaag toets en daarna werk. Volle dag dus, gelukkig heb ik de ochtend wel voor mezelf.
Volgende week gaat operatie sportschool beginnen, ik droomde dat ik uit al mn broeken scheurde :')
Aangeklede beestjes, hmmz.
pi_117577659
Mogge,

Ik zie goeie lijstjes laatste tijd XM! Hoe is t met je lijf?
pi_117577671
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Vandaag toets en daarna werk. Volle dag dus, gelukkig heb ik de ochtend wel voor mezelf.
Volgende week gaat operatie sportschool beginnen, ik droomde dat ik uit al mn broeken scheurde :')
Aangeklede beestjes, hmmz.
Succes met je toets! :)
  Vis een optie? donderdag 4 oktober 2012 @ 08:48:32 #34
70532 loveli
N
pi_117577684
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:08 schreef Probability het volgende:
Er is salmonella aangetroffen in zalm. Voorlopig dus maar even geen zalm eten totdat alle besmette producten uit de handel zijn :o

[ afbeelding ]
Dat zijn ze als het goed is al lang.
crap in = crap out
  donderdag 4 oktober 2012 @ 08:51:52 #35
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117577727
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:47 schreef Nallie het volgende:
Mogge,

Ik zie goeie lijstjes laatste tijd XM! Hoe is t met je lijf?
Thnx :) en, tamelijk belabberd helaas. Ben de tel kwijtgeraakt hoeveel blaasontstekingen ik dit jaar al heb gehad. Neem de moeite niet meer om naar de dokter te gaan. Krijg toch alleen maar antibiotica die niet helpt.
pi_117577750
quote:
5s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 05:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat is het verschil met een paar jaguars aan een lijntje?
:@
Dit is tijdelijk wat kleding op een egel voor een leuke foto en niet structureel een wild beest onder dwang (en waarschijnlijk verdovende middelen) uitbuiten puur voor financieel gewin.
pi_117577888
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:@
Dit is tijdelijk wat kleding op een egel voor een leuke foto en niet structureel een wild beest onder dwang (en waarschijnlijk verdovende middelen) uitbuiten puur voor financieel gewin.
Hij kijkt wel goed boos. Als het niet zo'n held was geweest was ie wellicht doodgebleven in de stress!

Zegt degene die muisjes uitzet in de vrieskou.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:14:59 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117578202
Ik zie de lol ook niet zo in van beestjes voor de grap aankleden. Vroeger als kind was het nog wel eens grappig om de kat een onderbroek aan te trekken, nu niet meer :N. Dieren snappen niet wat hen overkomt.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:15:53 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117578216
Viz (of iemand anders), heb jij toevallig enig idee hoe ik in Firefox mijn IE-tab terugkrijg? :P
Niet meer actief op Fok!
pi_117578244
Gewoon de add-on weer inschakelen :?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:18:15 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117578257
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:17 schreef V1z0R het volgende:
Gewoon de add-on weer inschakelen :?
Die is aan, hij is gewoon ineens niet meer zichtbaar. Ik heb hem nooit uitgezet.
Ik herinner me dat ik dit al eerder heb gehad en toen was de oplossing heel simpel, maar de collega die er toen mee kwam is er vandaag niet ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_117578263
Puff, reageer jij nog even op facebook op dat etentje?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_117578336
Mogge! Hier is het heeerlijk weer! *O* O+ Fijn wel, want mag straks eind op pad met de motor O+
Ja doei.
pi_117578434
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die is aan, hij is gewoon ineens niet meer zichtbaar. Ik heb hem nooit uitgezet.
Ik herinner me dat ik dit al eerder heb gehad en toen was de oplossing heel simpel, maar de collega die er toen mee kwam is er vandaag niet ;(.
Icoontje heb je niet gewoon rechtsonder?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:28:43 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117578461
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Icoontje heb je niet gewoon rechtsonder?
Nope, daar stond 'ie altijd en toen van de een op de andere dag niet meer.
Niet meer actief op Fok!
pi_117578580
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Thnx :) en, tamelijk belabberd helaas. Ben de tel kwijtgeraakt hoeveel blaasontstekingen ik dit jaar al heb gehad. Neem de moeite niet meer om naar de dokter te gaan. Krijg toch alleen maar antibiotica die niet helpt.
Oh das balen -O- Weleens in t alternatieve circuit geprobeerd? Ik heb goeie ervaringen met osteopaat en mesoloog.
pi_117578653
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nope, daar stond 'ie altijd en toen van de een op de andere dag niet meer.
Dan is er nog maar 1 oplossing...

Ga naar configuratiescherm
Internet opties
Geavanceerd
Vink je alles aan wat niet aangevinkt staat
Vervolgens vink je de net aangevinkte weer uit
Dan ga je naar start
Uitvoeren
Daar toets je in "CMD"
Dan opent een commandprompt zich
Daar type je in @ECHO "HELP M'N IE-TAB DOET HET NIET MEER! HELLUP!!!!einz1!"
Sluit de commandprompt
Loop naar de hoek van je kantoor
Ga op de grond liggen
Neem de foetushouding aan
Ga duimzuigen
En na 5 minuten doet je IE-tab het weer :) :P
Heb geen flauw idee dus
pi_117578683
_O- V1z! M'n water ligt nu@keyboard!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:39:29 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117578693
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:37 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dan is er nog maar 1 oplossing...

Ga naar configuratiescherm
Internet opties
Geavanceerd
Vink je alles aan wat niet aangevinkt staat
Vervolgens vink je de net aangevinkte weer uit
Dan ga je naar start
Uitvoeren
Daar toets je in "CMD"
Dan opent een commandprompt zich
Daar type je in @ECHO "HELP M'N IE-TAB DOET HET NIET MEER! HELLUP!!!!einz1!"
Sluit de commandprompt
Loop naar de hoek van je kantoor
Ga op de grond liggen
Neem de foetushouding aan
Ga duimzuigen
En na 5 minuten doet je IE-tab het weer :) :P
Heb geen flauw idee dus
:') Ik had gewoon configuratiescherm al geopend tot ik bij @ECHO kwam _O-.

Ik vraag m'n collega maandag wel 8)7.
Niet meer actief op Fok!
pi_117578717
*Op handen zit*
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:42:20 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117578766
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
*Op handen zit*
N.a.v. die opmerking over het alternatieve circuit? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_117578773
@XM been there done that, enige wat écht helpt bij mij (is me zelfs aangeraden door een HA na de zoveelste ab kuur, die er uiteindelijk dan ook alleen maar voor zorgt dat je weerstand naar de klote gaat) is een hand vol vitC en veel drinken (groene thee, cranberrysap en zulks, geen melk!).
Dat net zo lang tot de ontsteking bijna letterlijk weggefikt is.
Wat je teveel aan vit C slikt, komt namelijk in je blaas terecht en in die zuurtegraad kan een ontsteking niet overleven.

Als ik het nu voel aankomen, dan ben ik er met deze "methode" binnen een dag weer af.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:55:52 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117579079
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:42 schreef MarMar het volgende:
@XM been there done that, enige wat écht helpt bij mij (is me zelfs aangeraden door een HA na de zoveelste ab kuur, die er uiteindelijk dan ook alleen maar voor zorgt dat je weerstand naar de klote gaat) is een hand vol vitC en veel drinken (groene thee, cranberrysap en zulks, geen melk!).
Wat je teveel aan vit C slikt, komt namelijk in je blaas terecht en in die zuurtegraad kan een ontsteking niet overleven.

Als ik het nu voel aankomen, dan ben ik er met deze "methode" binnen een dag weer af.
Klopt. Deed ik ook. Veel, heel veel vitamine C en over een langere tijd Cranberrymeuk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_117579086
Ach ja voor mij werkte dat wel, na 3 jaar bij t VUMC te hebben gelopen... je kan het altijd proberen!
pi_117579157
Broodbeleg was op, dus geen kip/ham, maar alleen boter..
Wat een kolere weer vandaag, word je toch depressief van man. Krijg wel zin in hollandse pot door dit weer..
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:08:48 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117579424
V1z en Vik en de echo _O-

Nallie idd, baat het niet dan schaadt het niet is veelal met die dingen toch?
pi_117579765
Maria, ga jij nog een keer een doorverwijzing regelen voor je buik nav je voor en na het eten foto?
Doe wat je niet durft.
pi_117580172
Baaldag hier. De winterdip kickt hard in, ik heb het koud en alles wat tegen kan zitten doet dat ook. Heb ook gewoon nergens meer zin in. Meh :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:40:41 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117580361
quote:
5s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maria, ga jij nog een keer een doorverwijzing regelen voor je buik nav je voor en na het eten foto?
Que? :o
pi_117580370
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:34 schreef Chicolate het volgende:
Baaldag hier. De winterdip kickt hard in, ik heb het koud en alles wat tegen kan zitten doet dat ook. Heb ook gewoon nergens meer zin in. Meh :').
iets fijns inplannen voor de balans? al is het maar een lekkere warme douche met een masker voor je haar of iets?
:*
pi_117580441
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Que? :o
Je hebt toch onwijs vaak last van je buik?
En van de week poste je dat je toevallig foto's had waarop het verschil tussen voor het eten en na het eten ontzettend duidelijk te zien was. En dat is echt niet normaal.
Dus daar zou je een keertje werk van moeten maken.
Een mooie oplossing zou zijn door met die foto's naar je huisarts te gaan en te laten zien wat er dus gebeurt bij het eten en op basis daarvan een doorverwijzing vragen zodat ze kunnen uitzoeken wat het probleem nu eigenlijk veroorzaakt.
Grote kans dat je ergens allergisch voor bent en het is best handig om dan te weten waarvoor je allergisch bent zodat je dat kunt mijden en minder last hebt van je buik. :)
Doe wat je niet durft.
pi_117580571
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:40 schreef MarMar het volgende:

[..]

iets fijns inplannen voor de balans? al is het maar een lekkere warme douche met een masker voor je haar of iets?
:*
Ik ga vanavond een hele leuke feelgood film kijken met vriendje, verse muntthee en dekentje op de bank :). Ons enige avondje samen de komende anderhalve week (zie hier deel van het probleem, huisgenootje heeft aangekondigd vaker thuis te zijn dus tijd voor samen is er bijna niet meer).
pi_117580585
even iets grappigs delen hier:

Mijn jongste dochter over dierendag "vandaag moet Sanne niet vergeten om het konijn eten te geven mama!"

:Y)
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:48:42 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117580588
O, zo'n blowfishbuik als Maria heb ik ook in bepaalde perioden. De huisarts zal dat hoogst waarschijnlijk op de berg "psychisch gerelateerd" gooien. Of op te snel eten met te veel luchthappen. Of... Nouja, vul maar in.

Andersgezegd: het zal me verbazen als de huisarts er iets mee doet.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:49:21 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117580609
Ah op die fiets. Ik vond zelf het verschil wel goed zichtbaar (maar misschien ben ik gewoon zo spekkig :+), maar op die eerdere foto's zie je dan De Buik niet goed. Huisarts vond al PDS en anders een diëtiste die kon helpen met uitzoeken waar het verkeerd gaat. Meer drinken doe ik wel al op haar aanraden en probeer ook te minderen met brood ivm lastig te verwerken vezels ofzoiets. Vind het nog wel lastig :@ Ruggegraatprobleem denk ik.

Misschien als ik last heb eens foto maken en dan eentje van the day after, best een goed idee, kan ik zelf ook wellicht wat beter het verschil zien!
pi_117580617
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:48 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik ga vanavond een hele leuke feelgood film kijken met vriendje, verse muntthee en dekentje op de bank :). Ons enige avondje samen de komende anderhalve week (zie hier deel van het probleem, huisgenootje heeft aangekondigd vaker thuis te zijn dus tijd voor samen is er bijna niet meer).
Oh bleh, tijd voor een ander stekkie voor jullie dus. Geniet er maar van vanavond!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:51:00 #67
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117580649
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:48 schreef Tinkepink het volgende:
O, zo'n blowfishbuik als Maria heb ik ook in bepaalde perioden. De huisarts zal dat hoogst waarschijnlijk op de berg "psychisch gerelateerd" gooien. Of op te snel eten met te veel luchthappen. Of... Nouja, vul maar in.

En dat, mijn vertrouwen in huisartsen is niet erg groot :+ Ik eet juist erg langzaam.

PDS, stress, meer drinken en evt. kijken wanneer ik veel last heb en dat dan mijden. Helaas wisselt de last nogal :D Al denk ik wel het meest bij suiker/(frituur)vet. Maar goed, dat probeer ik al te mijden/minderen.
pi_117580675
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:49 schreef MarMar het volgende:

[..]

Oh bleh, tijd voor een ander stekkie voor jullie dus. Geniet er maar van vanavond!
Ik wil mijn huisje niet uit :o. Kunnen we niet betalen ook. Maar hebben wel afgesproken vaker samen weg te gaan (dagjes weg, nachtje hotel, naar de film etc). Weer 'daten' zoals normale stelletjes :P.
pi_117580696
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:51 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik wil mijn huisje niet uit :o. Kunnen we niet betalen ook. Maar hebben wel afgesproken vaker samen weg te gaan (dagjes weg, nachtje hotel, naar de film etc). Weer 'daten' zoals normale stelletjes :P.
Volgens mij is het 'normaal' dat dat wegzakt :+

Wut geen vertrouwen in huisdokteurs? ;(
pi_117580729
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:52 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Sorry, maar me neither :P maar jij gaat het verschil maken toch? ;)
pi_117580750
quote:

[..]

Wij hebben nooit gedate :+. Woonden al samen voordat het wat werd tussen ons.
pi_117580802
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:53 schreef MarMar het volgende:

[..]

Sorry, maar me neither :P maar jij gaat het verschil maken toch? ;)
Dat hoop ik :) De opleiding (die er heel vroeger amper tot niet was) is natuurlijk enorm geprofessionaliseerd, dat scheelt denk ik best veel.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:58:19 #73
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117580862
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:56 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat hoop ik :) De opleiding (die er heel vroeger amper tot niet was) is natuurlijk enorm geprofessionaliseerd, dat scheelt denk ik best veel.
Ik heb geen al te best track record geloof ik :+ Waren ook allemaal wat ouder. Die die ik nu heb is wel okay, maar ik heb er sowieso een hekel aan als ze vragen naar wat IK denk dat het is. Ja als ik dat wist zat ik wel in die stoel, niet dan? :') Krijg dan altijd beetje het idee dat ze me niet helemaal serieus nemen (al kwam dat ook door de placebo's destijds :P).

Wil niet zeggen dat er geen goede huisartsen zijn natuurlijk! Ik heb alleen een stuk of 3, 4 gehad waar ik geen al te hoge pet van op heb :P
pi_117580912
In de opleiding vinden ze het keitof als je dat vraagt O+
pi_117580968
Is mij echt nog nooit gevraagd wat ik dacht dat ik had :?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 11:02:09 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117580982
Ik vind het wel cool als aan mij gevraagd wordt wat ik denk dat het is. Tenslotte kunnen mensen, zeker hoger opgeleiden, al een heel eind komen via Google :). Je helpt de huisarts een beetje in de goede richting :+.

In welke zin is de opleiding precies veranderd, Puff? :) Meer aandacht voor de communicatie met patiënten?
Niet meer actief op Fok!
pi_117581000
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:56 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Mjah, ik denk dat je het in elke tak tegenkomt, dat mensen na jaren teveel afgaan op eerdere ervaringen met anderen en te snel conclusies trekken. Dat is met name waar ik dan tegenaan loop.

Of niet goed lezen van dossiers.. ik had van de week toevallig nog een akkefietje..
De huisarts had keihard opgeschreven dat ik gekapt was met de behandeling en daarom mijn eigen genezing in de weg zat..

Hoe dat komt: ik was vorig jaar doorverwezen naar een pijncentrum, vanuit daar weer naar een revalidatiearts.
Met die revalidatiearts heb ik afgesproken dat ze me door gaat verwijzen naar revalidatie Friesland voor een nieuw traject.

Ondertussen probeerde de verpleegkundige van het pijncentrum mij te bellen, maar ze had een verkeerd telefoonnummer, daar kreeg ik een brief over.
Toen ik die brief had, heb ik niet meer met de verpleegkundige contact gehad, wel telefonisch met de revalidatiearts om te overleggen over de doorverwijzing.

De verpleegkundige heeft ondertussen een brief geschreven naar de huisarts dat ze me niet kon bereiken en ik geen gehoor gaf aan de brief, waardoor het pijncentrum de conclusie trok dat ik geen prijs meer stelde op hun bemoeienissen.

De verwijsbrief van de revalidatiearts is nooit bij de huisarts terecht gekomen terwijl dat wel zou moeten.

En voila, een verhaal is geboren waar ik dan weer tegen op moet boksen.. :') heb mijn hele dossier uitgepluist, zo kwam ik erachter, kreeg eerst nog een houding van "we hebben die informatie gewoon uit het dossier hoor" alsof mijn verhaal dan vast niet waar was..

Dat is niet echt bevorderlijk voor het vertrouwen, ik heb het uitgelegd, verwezen naar andere delen uit hetzelfde dossier, toen kreeg ik wel een sorry, dat is dan weer prettig.

Maar dit soort dingen gebeurt tevaak, overhaaste conclusies uit onvolledige dossiers of fouten in dossiers.. en dan wordt er niet gevraagd aan de patient hoe het nu echt zit, maar gewoon een conclusie genoteerd die dan weer overgenomen wordt bij de volgende ronde..

Dus.... zodoende.. :P
pi_117581059
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het wel cool als aan mij gevraagd wordt wat ik denk dat het is. Tenslotte kunnen mensen, zeker hoger opgeleiden, al een heel eind komen via Google :). Je helpt de huisarts een beetje in de goede richting :+.

In welke zin is de opleiding precies veranderd, Puff? :) Meer aandacht voor de communicatie met patiënten?
Heel 'vroegah' kon je huisarts worden als basisarts. Nu heb je elke week een opleidingsdag met aandacht voor medische verdieping en inderdaad veel communicatie.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 11:06:58 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117581108
quote:

Ik kan me juist voorstellen dat doktoren een hekel krijgen aan Google, ivm de hypochondrie-factor. Als ik google op bijv. buikpijn aan de linkerkant ofzo, ga ik nog net niet op twintig manieren dood :+ Nu weet ik dan wel dat het vast wel meevalt, maar ik denk dat een huisarts juist die meerwaarde moet hebben om aan de hand van de juiste vragen zelf tot ideeën te komen m.b.t. wat het zou kunnen zijn...
pi_117581131
Maar dan heb je zelf ook steken laten vallen, Mar.
Je kreeg een brief van de verpleegkundige, niet de revalidatiearts, de verpleegkundige trekt daaruit gewoon een conlusie...
De huisarts werkt met de informatie die hij krijgt wat dus de informatie is die hij van de verpleegkundige kreeg.
De revalidatiearts heeft een steek laten vallen door die verwijsbrief niet op te sturen wat een keer kan gebeuren.

Gevolg op gevolg, maar niet totaal verwijtbaar vind ik :{
pi_117581171
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:07 schreef V1z0R het volgende:
Maar dan heb je zelf ook steken laten vallen, Mar.
Je kreeg een brief van de verpleegkundige, niet de revalidatiearts, de verpleegkundige trekt daaruit gewoon een conlusie...
De huisarts werkt met de informatie die hij krijgt wat dus de informatie is die hij van de verpleegkundige kreeg.
De revalidatiearts heeft een steek laten vallen door die verwijsbrief niet op te sturen wat een keer kan gebeuren.

Gevolg op gevolg, maar niet totaal verwijtbaar vind ik :{
Die verpleegkundige heeft me doorverwezen naar de revalidatiearts, zelfde kliniek en ik heb het tijdens het telefoongesprek nog gezegd, dat het me nu we een traject uitgezet hadden overbodig leek om ook nog te bellen met de verpleegkundige op hetzelfde telefoonnummer.
Belangrijk detail wel..

Edit: wat mij hier het meeste aan stoort is dat de huisarts in eerste instantie NIET op de informatie afgegaan is die ik hem zelf gegeven heb, nl: dat ik geen pijnmedicatie meer slik, zelf op mijn manier al aan de slag ben gegaan met revalideren en er een intakegesprek plaats gaat vinden bij revalidatie Friesland (volgende week donderdag)
Dit wist hij al van mijzelf voordat hij die brief schreef.
pi_117581371
Maar goed, hij zei sorry en is nog altijd beter dan de vorige huisarts :P

Problem solved.

Ik heb wel geleerd dat het nuttig is om OVERAL zelf een kopie van te vragen, zodat als er iets niet klopt, dat niet klakkeloos van dossier naar dossier overhopt.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 11:19:13 #83
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_117581447
Tjah, dokters zijn maar rare wezens... ;)

Lijstje:
O: 300 mg magere kwark + hand homemade muesli + appel
T: Kom soep
L: omelet met aardappelen en salade.
T: kwark met muesli
D: 4 boterhammen met beleg. Groentjes on the side.
S: 2 uur badmintonnen, voordien rondje lopen.
T: ?
Ik bijt!
(Zachtjes)
  donderdag 4 oktober 2012 @ 11:19:22 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117581454
Viz, ik heb m'n icoontje terug *O*. Ik bleek de add-ons balk uit te hebben staan :') :@. Zei toch al dat het simpel was! :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_117581535
Ik ben in ieder geval blij dat er dokters zijn, heb ik tenminste niet het slechtste handschrift ter wereld met die spastische handen van me :D
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:19 schreef Viking84 het volgende:
Viz, ik heb m'n icoontje terug *O*. Ik bleek de add-ons balk uit te hebben staan :') :@. Zei toch al dat het simpel was! :P.
:|W
  donderdag 4 oktober 2012 @ 11:23:23 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117581560
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:22 schreef V1z0R het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat er dokters zijn, heb ik tenminste niet het slechtste handschrift ter wereld met die spastische handen van me :D

[..]

Nou, jij kwam er anders ook niet mee :6.
Niet meer actief op Fok!
pi_117581562
quote:

[..]

_O- leuke manier om het te bekijken :P
  donderdag 4 oktober 2012 @ 11:25:26 #88
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_117581622
quote:
Ik schrijf mooi en leesbaar O+ ;)
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_117581688

:D
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, jij kwam er anders ook niet mee :6.
Jij hebt iets simpels als "rmuis > add-on balk aanvinken" niet onthouden van een vorig keer :6
pi_117581711
quote:
Ik vind het echt zwaar irritant als ze me dat vragen. Vind het prima om uit te leggen wat mijn symptomen zijn, maar daarna mag de dokter zijn werk doen :+ Wat niet wil zeggen dat ik niet van me laat horen als hij vervolgens met zijn ideeën komt. Ik ben zo'n patiënt die altijd uitleg wil.

Ook wat Maria zegt trouwens. Als je maar goed genoeg zoekt, ga je altijd wel dood aan wat je blijkbaar hebt :+

Oh, en waarom kunnen 'zeker hoog opgeleiden' een heel eind komen via google? :D Ik vind dat persoonlijk best een wat beledigende opmerking, ook al zul je het vast niet zo bedoelen.
pi_117581722
Ik vind dat altijd zo ontzettend knap dat ik dan toch de juiste medicijnen meekrijg uit de apotheek met die onleesbare recepten :P
Krijgen apothekers daar leeslessen voor? :D

donderdag 4 oktober 2012 @ 11:31:36 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117581809
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik vind het echt zwaar irritant als ze me dat vragen. Vind het prima om uit te leggen wat mijn symptomen zijn, maar daarna mag de dokter zijn werk doen :+ Wat niet wil zeggen dat ik niet van me laat horen als hij vervolgens met zijn ideeën komt. Ik ben zo'n patiënt die altijd uitleg wil.

Ook wat Maria zegt trouwens. Als je maar goed genoeg zoekt, ga je altijd wel dood aan wat je blijkbaar hebt :+

Oh, en waarom kunnen 'zeker hoog opgeleiden' een heel eind komen via google? :D Ik vind dat persoonlijk best een wat beledigende opmerking, ook al zul je het vast niet zo bedoelen.
@ laatste opmerking: Ja, daar was ik al bang voor, hahaha. Neuh, bedoel ik niet denigrerend, maar het contact tussen hoger opgeleiden en hun artsen is wel anders dan dat tussen lager opgeleiden en hun artsen.

Zie dit bericht :) : http://www.volkskrant.nl/(...)eter-behandeld.dhtml
Niet meer actief op Fok!
pi_117581919
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

@ laatste opmerking: Ja, daar was ik al bang voor, hahaha. Neuh, bedoel ik niet denigrerend, maar het contact tussen hoger opgeleiden en hun artsen is wel anders dan dat tussen lager opgeleiden en hun artsen.

Zie dit bericht :) : http://www.volkskrant.nl/(...)eter-behandeld.dhtml
Ah, kijk, ik snap wel wat je bedoelt dan :D Zoals ik het las, ging het puur om het googelen. Ik kan me gewoon niet echt voorstellen dat mijn google skills zo überveel beter zijn omdat ik hoger ben opgeleid. Zeker tegenwoordig niet meer, nu google zo is geïntegreerd in de samenleving :+

Ik vind geïntegreerd overigens een lastig woord. Heb altijd problemen met die eerste 'r'. Ik wéét dat die er hoort, maar voor mijn gevoel klopt het niet helemaal :s)
  Vis een optie? donderdag 4 oktober 2012 @ 11:42:02 #94
70532 loveli
N
pi_117582065
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:48 schreef Tinkepink het volgende:

En als je psychisch last van stress hebt, doen adrenaline en cortisol vanalles met je lijf waardoor je fysieke klachten krijgt. En omgekeerd wordt je psyche niet vrolijk van een slecht functionerend lijf.
*kan verdrietig worden van kluitjes/riet*
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 4 oktober 2012 @ 11:42:43 #95
70532 loveli
N
pi_117582090
quote:

Normen aanpassen :P
crap in = crap out
pi_117582287
Zijn wij trouwens de enige die ballonnen op het werk krijgen toegestuurd van Douwe Egberts :?
Vandaag al de tweede ballon met het bericht dat ze binnenkort bellen over een cadeautje...
pi_117582289
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Normen aanpassen :P
qft!

Dat zakken gaat niet vanzelf, dat heeft alles te maken met wat je wel en niet meer zelf doet.
  Vis een optie? donderdag 4 oktober 2012 @ 11:49:11 #98
70532 loveli
N
pi_117582322
I need mana :')
crap in = crap out
pi_117582590
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:49 schreef loveli het volgende:
I need mana :')
Where do you want to shoot at?
pi_117582811
Volgende keer Clarity maar als spell nemen dan :+
pi_117582911
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:05 schreef V1z0R het volgende:
Zo er is er 1 wakker :P
  donderdag 4 oktober 2012 @ 12:09:35 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117582961
Geen idee waar het over gaat _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_117582980
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:05 schreef V1z0R het volgende:
Ja doei.
pi_117583006
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:09 schreef Viking84 het volgende:
Geen idee waar het over gaat _O-.
quote:
Clarity is a 'non-targeted' Summoner Spell. This spell instantly restores a portion of mana for yourself and half for all nearby allied champions.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 12:11:28 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117583023
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:11 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[..]

Ah :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_117583038
Jammer, kom er net achter dat Paloma Faith een concert geeft in Leeds begin volgend jaar. Uitverkocht ;( -O-
Ja doei.
pi_117583230
:D mijn boete van vorige week wordt kwijtgescholden. Stond niet bij waarom, maar ik hoef em niet meer te betalen!
pi_117583576
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:17 schreef the85mc het volgende:
:D mijn boete van vorige week wordt kwijtgescholden. Stond niet bij waarom, maar ik hoef em niet meer te betalen!
Daar was iets over op t nieuws. Dat ze er een rommeltje van gemaakt hadden qua verkeersborden op sommige wegen en dat het daarom mensen niet te verwijten was dat ze zich niet aan de snelheid hadden gehouden. Misschien heeft het daar wat mee te maken?
pi_117583725
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:29 schreef Nallie het volgende:

[..]

Daar was iets over op t nieuws. Dat ze er een rommeltje van gemaakt hadden qua verkeersborden op sommige wegen en dat het daarom mensen niet te verwijten was dat ze zich niet aan de snelheid hadden gehouden. Misschien heeft het daar wat mee te maken?
Zou kunnen, maar het was op een N-weg. Nou ja, is in ieder geval een meevaller!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 12:45:36 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117584094
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:17 schreef the85mc het volgende:
Tss, ik zou een bezwaarschrift indienen :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_117585777
Sommige mensen zijn gewoon niet zo heel slim :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117585867
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:37 schreef V1z0R het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon niet zo heel slim :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh my. Dat moet een grap zijn. Toch?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 13:39:49 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117585874
Omg :N
pi_117585922
Ik hoop het Chico, ik hoop het... ;(
pi_117585953
Oh! ik hoop niet echt though!

Lijstje van gisteren:

O: gekookt eitje, roggecracker met filet A. en ui.
L: 1x boerenvolkoren met 50 gram gebraden kipfilet, rauwkost, mayo, sambal
T: grapefruit
T: Activia 2 granen
T: bospeen
D: halve punt spinazie quiche en groot bord groenten (linzen, witte bonen, hummus, sperziebonen, sla, geroosterde paprika, pompoen), 1 witte wijn, cappuccino
T: roggecracker met filet A. en ui

Kcals: 1408
  donderdag 4 oktober 2012 @ 13:45:06 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117586054
Geen chippies Co? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_117586171
Qua artsen denk ik overigens dat het vooral heel erg belangrijk is om je klachten goed te benoemen en alles zo helder mogelijk te omschrijven (wanneer heb je er last van, doet het pijn, is het in bepaalde seizoenen erger, in hoeverre hindert het je in je gewone leven etc.).
Zolang jij niet duidelijk bent, moet de arts gokken en dat gaat m natuurlijk niet worden.

Overigens vind ik de "Wat denk je zelf dat het is" vraag wel van deze tijd. Mensen zijn gewoon veel beter geinformeerd en vaak heb je zelf al een idee wat het is, dus alleen maar fijn dat een huisarts onderkent dat je zelf ook kunt nadenken. :)

Die van mij heeft me overigens net een verwijzing voor de longarts gegeven. Zo maar eens een afspraak gaan maken. :)
Doe wat je niet durft.
pi_117586194
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:45 schreef Viking84 het volgende:
Geen chippies Co? :P.
Nee, ik moest uit het werk heul haasten, want had afgesproken in de stad om te eten en naar een voorstelling te gaan. Vanavond weer! :9 (chippies, that is)
pi_117586723
I <3 grapefruit! net eentje op en nu al weer zin in een! :@
  donderdag 4 oktober 2012 @ 14:09:54 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117586906
Ik heb nog nooit een grapefruit gehad :').
Niet meer actief op Fok!
pi_117587064
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:09 schreef Viking84 het volgende:
( :o2 )2
pi_117587072
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:09 schreef Viking84 het volgende:
Haske lekker. En er wordt gezegd dat het meer energie kost om zo'n ding te verteren dan dat het geeft. Iets met negatieve kcals. Ik weet niet if true, maar zo ja, dan win!
pi_117587624
grapefruit :9
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117587730
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Haske lekker. En er wordt gezegd dat het meer energie kost om zo'n ding te verteren dan dat het geeft. Iets met negatieve kcals. Ik weet niet if true, maar zo ja, dan win!
Sorry...

Maar grapefruit is sowieso win!
quote:
A study from the Scripps Clinic (San Diego) reported that subjects eating half a grapefruit or drinking 8 ounces of grapefruit juice three times a day while otherwise eating normally lost an average of 4 pounds in 12 weeks, with some test subjects losing more than 10 pounds without dieting. The researchers suggest the effect is likely due to grapefruit’s ability to reduce insulin levels. Try adding half a grapefruit to a few of your meals such as breakfast, lunch and preworkout.
  Vis een optie? donderdag 4 oktober 2012 @ 14:36:35 #125
70532 loveli
N
pi_117587834
Snotver. Aan het genieten van een glas muntthee, zie ik de bladluizen drijven :')
@LaPlace
/klagen gaat
crap in = crap out
pi_117587917
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:42 schreef MarMar het volgende:

Ik drink dan 2 liter cranberry sap per dag en neem constant 1000mg vitamine c buistabletten. Dat is het enige dat helpt
  donderdag 4 oktober 2012 @ 14:57:50 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117588727
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:36 schreef loveli het volgende:
Snotver. Aan het genieten van een glas muntthee, zie ik de bladluizen drijven :')
@LaPlace
/klagen gaat
Gelukkig ben je niet vegetarisch :Y)
pi_117589035
Extra eiwit, omnomivoor toch?
  Vis een optie? donderdag 4 oktober 2012 @ 15:07:42 #129
70532 loveli
N
pi_117589078
Deze omnomnivoor is tegen eiwitshakes.
crap in = crap out
  donderdag 4 oktober 2012 @ 15:17:28 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117589481
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Gelukkig ben je niet vegetarisch :Y)
Wat doet het ertoe of loveli vegetarisch is? :P
Niet meer actief op Fok!
pi_117589868
oh ieuw @ bladluisthee

en prob idd, die verhoudingen zo ongeveer.. echt VEEL drinken en VEEL vit. C.

Net meesterlijk om de bui heen gelopen, dat is me nu al drie keer gelukt :D dan regent het hier als ik net aan de andere kant van het rondje ben en is het weer droog als ik weer thuis kom. En het ziet er tof uit ook nog es regen van veraf.
pi_117590181
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat doet het ertoe of loveli vegetarisch is? :P
Bladluis = dier. Zou met de eerste slok meegekomen kunnen zijn.

Edit: mijn Nederlands staat vandaag uit ofzo :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Chicolate op 04-10-2012 15:41:53 ]
pi_117590284
Ik moet opeens denken aan een meisje van "bloed zweet en luxeproblemen" die water waarin een ei gekookt was niet wilde drinken maar gewoon wegsmeet, terwijl de mensen daar amper water hadden.
pi_117591419
:W

Fijn bij m'n ouders. Veel aan het koken, m'n moeder heeft het plan opgevat om zaterdag, als ze haar verjaardag viert voor twintig personen indonesisch te koken. De spekkoek is in ieder geval gelukt!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 16:11:50 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117591624
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:06 schreef Jagärtrut het volgende:

Fijn bij m'n ouders. Veel aan het koken, m'n moeder heeft het plan opgevat om zaterdag, als ze haar verjaardag viert voor twintig personen indonesisch te koken. De spekkoek is in ieder geval gelukt!
:9~ indonesisch! Lekker hoor!
pi_117591815
Gegrilde Indonesische kippevleugeltjes van Krijgsman :9~ En dan met sriracha! :9
  donderdag 4 oktober 2012 @ 16:18:50 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117591879
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:17 schreef V1z0R het volgende:
Gegrilde Indonesische kippevleugeltjes van Krijgsman :9~ En dan met sriracha! :9
http://theoatmeal.com/comics/sriracha *O*

Zoetige kipvleugeltjes O+ :9~
  donderdag 4 oktober 2012 @ 16:22:06 #138
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_117591991
grapefruit geeft echter wel vaak een wisselwerking bij heel veel medicatie. Dus mocht je medicatie slikken, dan altijd eerst de bijsluiter lezen voordat je grapefruits (of sap) gaat nemen.

en hoiiii ;) Jemig ik heb 3 enorm drukke dagen op het werk achter de rug, en domweg veel te weinig eten binnen gekregen.... (het was zo ontzettend druk, dat ik in een dienst van 15 tot 23:30 uur hooguit 10 mins een stoel heb aangeraakt).Dat resulteert dus in zulke belachelijke lijstjes:

o: Biogarde met fruit
t: appel
l: 2 gekookte eieren, 2 cracottes met pindakaas
d; broodje filet americain
t: (bij thuiskomst om middernacht) handje nootjes en stukje kaas.

:o

Vanavond dus maar lekker genieten van de pasta ;) :Y)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_117592577
lijstje gisteraaf:

voor: salade met gemengde groenten, gekleurde bietjes en funky kaas :P
voor: pompoensoepje
hoofd: lamsvlees gestoofd met aardappel purree en uitjes/champignons etc
na: appelcompote met kaneelijs en nootjescrunch.

verder heb ik mezelf loopschoenen gedaan, die zijn echt veel beter dan de oude. :X En ik ben een voorvoet lander, dat was bijzonder ofzo zei de man in de winkel? zal wel :P I'm special B-)

Oh en ik ga naar Parijs *O* Vrij heb ik al geregeld, ik moet alleen nog een slaapplaats fixen :D w/ w/
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 4 oktober 2012 @ 16:44:51 #140
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_117592777
ooo wauw parijs O+ O+ O+ Daar wil ik ook graag nog een keer heen.... (ben dr al eens geweest; maar dat is al een jaar of 10 geleden....).

en dat nagerecht klinkt heeeerlijk! :Y)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_117593112
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:39 schreef _aurum_ het volgende:
lijstje gisteraaf:

verder heb ik mezelf loopschoenen gedaan, die zijn echt veel beter dan de oude. :X En ik ben een voorvoet lander, dat was bijzonder ofzo zei de man in de winkel? zal wel :P I'm special B-)

Oh en ik ga naar Parijs *O* Vrij heb ik al geregeld, ik moet alleen nog een slaapplaats fixen :D w/ w/
Niet Le Chat Noir als hotel kiezen!

Hmm, ze hebben 'm gerenoveerd... Vond het in ieder geval een bagger bende, zo'n 10jr geleden.
pi_117593282
Tofheid Aurum :)
Als je een beetje op je budget wilt letten, dan kan je een hotel zoeken buiten het centrum van Parijs, maar dichtbij een metrostation. Die metro's doen het prima daar :)
pi_117593964
Even snel een lijstje posten! :W

O: griekse yoghurt met muesli
T: volk. boterham pindakaas
L: 2 volk. boterhammen gelderse worst
T: banaan + huge appel
D: flinke salade met o.a. avocado en gerookte kip, gebakken aardappeltjes met een beetje mayo
T: mini twixje in de bios (i.p.v. daar iets groots te kopen)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:23:07 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117594035
Ja, lijstje

O: kom havermoutpap (250 ml melk, ? havermout, klein handje rozijnen)
L: bruin pistoletje kaas, wit pistoletje komijnenkaas
D: vega pasta met veul groenten
T: nog wat kwark en nog iets van fruit
pi_117594078
Goed bezig met je lijstjes lately XM :) fijn om te zien!
  Vis een optie? donderdag 4 oktober 2012 @ 17:28:57 #146
70532 loveli
N
pi_117594232
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:39 schreef _aurum_ het volgende:
lijstje gisteraaf:

^O^

http://www.lavalleevillage.com/
1 of 2 haltes voor Disney, neem je pinpas mee.
crap in = crap out
pi_117595521
Is dat nou veel goedkoper zo'n outlet?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 18:28:43 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117595888
Vandaag is mijn lijstje dit!

O: twee sneetjes met champignon-pate
T: gekookt ei
L: twee sneetjes met frankfurters en ketchup
T: stukje pure chocola
D: salade met kip, groene pesto, haricot verts, alfalfa, romaatjes, bosui, sla-mix en nog even in de koelkast neuzen :P

Op de L na zeg ik prima.
pi_117595983
Jij drukt zigeunerkindertjes door je salade :?

Ah, romaatjes zijn mini tomaatjes, niet de kinderen van roma's...

[ Bericht 4% gewijzigd door V1z0R op 04-10-2012 18:43:24 ]
pi_117596555
L: 2 volkoren boterhammen grillworst
B: half uur wandelen
T: gehaktbal
S: Jillian level 2
D: entrecote met kruidenboter, prei, komkommersalade
T: ?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 18:51:10 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117596656
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:31 schreef V1z0R het volgende:

Kindervleesch! :9 :Y)
pi_117596764
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:28 schreef loveli het volgende:

[..]

^O^

http://www.lavalleevillage.com/
1 of 2 haltes voor Disney, neem je pinpas mee.
Mijn shopgeld is op, ik wil een nieuwe keuken :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Moderator donderdag 4 oktober 2012 @ 19:10:15 #153
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117597335
Een tijdje niet gepost hier omdat ik niet echt bezig was met gezond leven. Nu ik gestopt ben met roken (vandaag 5 weken) en me heb ingeschreven bij de sportschool lijkt het me een mooi moment om hier weer mee te posten :)

Laatst heb ik een zumba les gedaan en vanavond ga ik body combat doen, ben erg benieuwd! Ze geven iets van 10 verschillende groepslessen dus ik ga maar eens kijken wat het beste bij me past :) iemand ideeën wat goede groepslessen zijn om conditie op te bouwen en buikvet te verliezen? :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Vis een optie? donderdag 4 oktober 2012 @ 19:10:21 #154
70532 loveli
N
pi_117597340
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:15 schreef V1z0R het volgende:
Is dat nou veel goedkoper zo'n outlet?
:9 Niet te vergelijken met Bataviastad.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 4 oktober 2012 @ 19:10:55 #155
70532 loveli
N
pi_117597373
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:54 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Mijn shopgeld is op, ik wil een nieuwe keuken :')
-O-
crap in = crap out
pi_117597590
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef loveli het volgende:

[..]

:9 Niet te vergelijken met Bataviastad.
Dit is een antwoord op mijn vraag? :P Zo ja, verdere opheldering is dan nodig :D
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef MaJo het volgende:
Een tijdje niet gepost hier omdat ik niet echt bezig was met gezond leven. Nu ik gestopt ben met roken (vandaag 5 weken) en me heb ingeschreven bij de sportschool lijkt het me een mooi moment om hier weer mee te posten :)

Laatst heb ik een zumba les gedaan en vanavond ga ik body combat doen, ben erg benieuwd! Ze geven iets van 10 verschillende groepslessen dus ik ga maar eens kijken wat het beste bij me past :) iemand ideeën wat goede groepslessen zijn om conditie op te bouwen en buikvet te verliezen? :D
Bodycombat met 20kg op je bar! :P Nee 20kg is vrij veel, maar bodycombat lijkt me wel een goede though...

Wissel trouwens af, beter voor de motivatie merk ik bij veel vrouwvolk in m'n sportschool.

Begin ook niet te rigoureus, kan na een poosje tegen je werken, dus begin gewoon met 2x per week.

Weet niet of het er mee te maken heeft, maar bij polefitness zie je veel goeduitziende dames, zal dus wel een goede work-out zijn :+

Gericht vet verliezen werkt trouwens niet, al blijkt veel fruit eten wel te helpen in die regio terwijl je afvalt, oh en calciumrijke producten.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 19:22:54 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117597851
NOM die salade was echt win O+ :9
  Vis een optie? donderdag 4 oktober 2012 @ 19:41:00 #158
70532 loveli
N
pi_117598712
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:16 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dit is een antwoord op mijn vraag? :P Zo ja, verdere opheldering is dan nodig :D

Andere merken, geen meuk, maar bv. Porsche merchandise/kleding/petjes/kaartspel. Christian Lacroix, Salvatore Ferragamo. Roze bontjassen met dito vossekop/staart. En schoenen. Veel schoenen.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 4 oktober 2012 @ 19:43:30 #159
70532 loveli
N
pi_117598861
Buikvet is vooral een gevolg van te veel suiker en teveel van bepaalde hormonen (cortisol/stress). Suiker skippen combineren met sporten. Sport reduceert stress.
crap in = crap out
pi_117602142
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:43 schreef loveli het volgende:
Buikvet is vooral een gevolg van te veel suiker en teveel van bepaalde hormonen (cortisol/stress). Suiker skippen combineren met sporten. Sport reduceert stress.
Ik las laatst ook ergens (weet niet meer waar) iets over buikmassages die helpend kunnen zijn tegen buikvet. Weet iemand hier meer over?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:15:39 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117603920
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Andere merken, geen meuk, maar bv. Porsche merchandise/kleding/petjes/kaartspel. Christian Lacroix, Salvatore Ferragamo. Roze bontjassen met dito vossekop/staart. En schoenen. Veel schoenen.
O,eh wat klinkt dit allemaal fout.
  Moderator donderdag 4 oktober 2012 @ 21:43:04 #162
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117605578
Zo dat body combat is me een partij zwaar :X maar ik heb het (op 2x een paar minuten zitten na) volgehouden *O* alleen mag vriendlief volgende keer wel iets gezonds koken in plaats van pizza in de oven, halverwege de les kwam die bijna weer omhoog :')

Minder suiker is sowieso wel een goede, ik ben al geminderd met de cola :D alleen zo lastig om niet ook te snoepen nu ik niet meer rook :@
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 4 oktober 2012 @ 22:38:25 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117608669
Wat Tink zegt, fout ja :P

Ik ben trots en geef mezelf een schouderklop :7 Niet alleen heb ik netjes, voedzaam en lekker gekookt, ik heb hard gewerkt, op tijd boodschappen gedaan EN gesport! Wie belt de krant :+
pi_117609905
Vandaag heerlijke tomatensoep gegeten, met lekker veel groente :) Zelfgemaakt door mama. Nom! :Y)
pi_117611363
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:41 schreef loveli het volgende:

[..]

alleen om die schoenen moet ik wegblijven daar :P

De rest interesseert me niet zo :D
pi_117611493
Welkom Majo!

En goed bezig Maria w/

Had ik hier al gejompeld omdat de langstudeersboete niet doorgaat? Scheelt ons weer een pak geld :)

Eten vandaag:

O: havermoutshake
T: rijstwafels met kip
L: 2 eitjes met paprika (on the road en ik zat in zware tijdnood)
T: rijstwafels met gepimpte pindakaas
T: homp kaas uit lalaland
D: gebakken aardappeltjes met een biologische varkenschipolata en geroerbakte ui,paprika en champignons.
pi_117611516
Li, ik zie geen lijstjes voorbij komen. Eet je al beter of is het nog steeds craptastic?
pi_117613410
MaJo, als je dan na je D sport, leg anders een deel van je D apart voor na je S, heeft meerdere voordelen! :Y Wel top dat je naar combat bent geweest ^O^ blijf jezelf ook vooral uitdagen, meeste resultaat haal je wanneer je voluit gaat.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:29 schreef _aurum_ het volgende:
Welkom Majo!

En goed bezig Maria w/

Had ik hier al gejompeld omdat de langstudeersboete niet doorgaat? Scheelt ons weer een pak geld :)

Eten vandaag:

O: havermoutshake
T: rijstwafels met kip
L: 2 eitjes met paprika (on the road en ik zat in zware tijdnood)
T: rijstwafels met gepimpte pindakaas
T: homp kaas uit lalaland
D: gebakken aardappeltjes met een biologische varkenschipolata en geroerbakte ui,paprika en champignons.
Hoe zit het trouwens met de hubby z'n studeren? Al einde in zicht? (al heb ik in m'n hoofd dat dat er wel aan zat te komen, 't einde van z'n studeren dan, laatste jaar toch?)

Trouwens nog een beetje vol te houden voor jou met minder KH's zo? :*
pi_117613469
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat Tink zegt, fout ja :P

Ik ben trots en geef mezelf een schouderklop :7 Niet alleen heb ik netjes, voedzaam en lekker gekookt, ik heb hard gewerkt, op tijd boodschappen gedaan EN gesport! Wie belt de krant :+
Heb gebeld, vierkante wielen op de treinen door de bladeren vonden ze belangrijker, de bastards! }:|
  Vis een optie? vrijdag 5 oktober 2012 @ 00:56:37 #170
70532 loveli
N
pi_117614969
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:30 schreef _aurum_ het volgende:
Li, ik zie geen lijstjes voorbij komen. Eet je al beter of is het nog steeds craptastic?
Gisteren was ok (D redde het geheel), vandaag bagger (broodje brie, 2 koffie, 1 thee met luis, 2 bananen en nog een bak kwark).

Morgenochtend beginnen met havermout, voedzaam spul shoppen, werken, eten, slapen, repeat. D van morgen is wel fatsoenlijk, 2 soorten groente + vlees, fruit + ei als tussendoortjes.
crap in = crap out
pi_117616780
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:31 schreef V1z0R het volgende:

:D zo men denkt hier weer dat ik gek ben/was/as ever.

Warme choco O+
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 07:32:39 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117616874
Mogguh! Vrijdag *O*

Morgen schoonmaken en boodschappen doen, zondag hele dag im bios O+

Er zit een man in de trein die elke dag een blouse met korte mouwen draagt. Geen jas dus. Nu nog :o. Ben benieuwd wanneer het voor hem fris genoeg is om een jas te gaan dragen :')
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 07:46:53 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117616963
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:17 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Heb gebeld, vierkante wielen op de treinen door de bladeren vonden ze belangrijker, de bastards! }:|
:o

Tss zal nog eens mn best doen! :P
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 08:06:20 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117617089
En nu heb ik weer een zwarte balk onder in beeld, waardoor ik nog maar 75% van m'n scherm open heb. Hoe kan dat nu weer? :') FF verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, maar het vak is er nog steeds.

Edit: gefikst door FF inclusief instellingen te verwijderen, maar nu ben ik wel m'n instellingen weer kwijt. Zucht :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 08:11:54 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117617138
Virusvik! :o

Natregenen = boo. Maarrrrr nu warme chocolademelk O+ En dat is dan wel weer win.
pi_117617242
Mogguh :O

Warme chocolademelk O+ zo te horen regent het idd behoorlijk hard buiten. Bah!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 08:22:02 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117617246
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 08:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Virusvik! :o

Natregenen = boo. Maarrrrr nu warme chocolademelk O+ En dat is dan wel weer win.
Neuh, op het werk hebben we gewoon stomme computers :{w. Deze issues heb ik thuis niet. En nu ben ik chagrijnig omdat ik al m'n bookmarks handmatig moest toevoegen. Had natuurlijk ook eerst alle instellingen kunnen exporteren, zodat ik ze zo weer kon importeren 8)7. Maar ja, daar dacht ik pas aan toen ik de boel al had verwijderd :').

Ik was ook natgeregend en heb een grijs jurkje aan: onderkant nat, bovenkant droog :'). Panties zijn dan weer snel droog :Y) .
Niet meer actief op Fok!
pi_117617253
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:30 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb broccoli en zoete aardappels gevoerd. *)En doperwtjes soep.
En witte chocolade mousse. B-)

Mijn lijstje van gister is best crappy, dus ik zal m jullie niet onthouden. *)

O: havermout met water en melk en een banaan er doorheen. Koffie met sojamelk.
S. Krachttraining. B-)
L: salade met wat avacado, blikje tonijn, tomaten en dressing. Groot bord noodle soep met heel veel groente en kip.
B: rondjes rennen door mn huis en roze koeken bakken.
T: cola op een borrel
B: heupwiegen bij Staff Benda Bilili
D: mueslireep, teriyaki wrap bij het benzinestation en een zakje chips. Om 11 uur s avonds.

Iemand nog goede ideeën voor een maaltijdsalade? Voor 4 personen, eentje is vegetariër (:p) en moet m op lokatie bereiden en heb geen idee wat de faciliteiten daar zijn. Er schijnt wel gas te zijn. :)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 08:24:32 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117617265
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 08:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

S. Krachttraining. B-)
L: salade met wat avacado, blikje tonijn, tomaten en dressing. Groot bord noodle soep met heel veel groente en kip.
D: mueslireep, teriyaki wrap bij het benzinestation en een zakje chips. Om 11 uur s avonds.

Iemand nog goede ideeën voor een maaltijdsalade? Voor 4 personen, eentje is vegetariër (:p) en moet m op lokatie bereiden en heb geen idee wat de faciliteiten daar zijn. Er schijnt wel gas te zijn. :)
^O^. Ik wilde de Italiaanse salade met Parmaham van Smulweb aanraden, maar die is niet echt vegetarisch ;). Wel heel lekker though! :9~.

Ik vind je lijstje wel meevallen. Zo zien mijn lijstjes er elke dag uit :'). Kan ook aan mij liggen natuurlijk >:O .
Niet meer actief op Fok!
pi_117617271
Nu trouwens koffie, thee en vers sap op bed. *)
Zo maar eens opstaan en een ontbijt gaan regelen. :D
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 08:27:24 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117617306
Ik had gisteren een heel lekkere! Met haricot verts, alfalfa, sla-mix, kleine zigeuners, groene paprika en bosui, maar wel ook met kipfilet in groene pesto. Misschien ipv kip kaas?

Zelfs vriendje vond het lekker :o
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 08:30:02 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117617330
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 08:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nu trouwens koffie, thee en vers sap op bed. *)
Zo maar eens opstaan en een ontbijt gaan regelen. :D
Vrije dag? :)
Niet meer actief op Fok!
pi_117617333
Er zat gister zo'n 10 uur tussen lunch en diner. En het was dat de Burger King dicht wad, anders had ik daar nog wat gehaald.

Ook tof trouwens: de Laura ashley winkel in Utrecht gaat weg en heeft ontzettend toffe jurkjes met 70% korting. Ik baalde wel dat ze degene die ik het leukste vond niet meer in mijn maat waren. :{
Doe wat je niet durft.
pi_117617342
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:15 schreef V1z0R het volgende:
Hoe zit het trouwens met de hubby z'n studeren? Al einde in zicht? (al heb ik in m'n hoofd dat dat er wel aan zat te komen, 't einde van z'n studeren dan, laatste jaar toch?)

Trouwens nog een beetje vol te houden voor jou met minder KH's zo? :*
Ik verwacht dat hij voor kerst zijn diplomauitreiking heeft. Wanneer precies is nog de grote vraag. Dat houdt het leven spannend :P

Ik zit weer normaal met kh's ik probeer alleen gluten te vermijden. Mijn tummy vindt ze niet zo fijn :P Dus ik zo min mogelijk brood en pasta en pakjes en zakjes deed ik al niet aan :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Gisteren was ok (D redde het geheel), vandaag bagger (broodje brie, 2 koffie, 1 thee met luis, 2 bananen en nog een bak kwark).

Morgenochtend beginnen met havermout, voedzaam spul shoppen, werken, eten, slapen, repeat. D van morgen is wel fatsoenlijk, 2 soorten groente + vlees, fruit + ei als tussendoortjes.
fail to plan is plan to fail.
Ik kan de slankie one liner yoda worden :') Ik kan de slankie one liner yoda worden :D

Dus boodschapjes doen, huis volrammen met gezond eten en als je honger hebt hand uitsteken en wat pakken :Y)

Take me to your leader nom noms :9
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 08:32:58 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117617367
Yodaurum :D

Ik had laatst ook zo'n gesprekje op werk _O-

Ik: "Ga het proberen!"
Baas: "Nee nee, je gaat het doen :D"
Ik: "Do or do not, there is no try :7 "
Baas: "Ja dat! :D Yoda!"
pi_117617380
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 08:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Er zat gister zo'n 10 uur tussen lunch en diner. En het was dat de Burger King dicht wad, anders had ik daar nog wat gehaald.

Ook tof trouwens: de Laura ashley winkel in Utrecht gaat weg en heeft ontzettend toffe jurkjes met 70% korting. Ik baalde wel dat ze degene die ik het leukste vond niet meer in mijn maat waren. :{
online? Ebay /loveli
pi_117617564
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 08:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

:D ja goede! /copypaste
pi_117617752
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 08:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

When nine hundred years old you reach, look as good, you will not!
pi_117617875
mogge!

lijstje vandaag:

L: omelet met ham en kaas en groente, salade, karnemelk
B: wandelen, met of zonder plu (vast met :') )
B: koekjes bakken met de kids; paps van de oudste is morgen jarig en ze wil iets zelfgemaakts kado doen O+
T: warme chocomel, koekjes want wat je weggeeft moet je wel eerst proeven :D
D: chili con carne

EDIT!!

[ Bericht 1% gewijzigd door MarMar op 05-10-2012 09:37:13 ]
pi_117618480
Ik mis een beetje echte D, Mar...
pi_117618573
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:32 schreef V1z0R het volgende:
lol jah, vergissing!! haha
Zal het ff editten
pi_117618714
Lijstje van gisteren:

O: gekookt eitje, 1 roggecracker met filet A. en ui
L: 1x boerenvolkoren met boter, rauwe ham. (sigme's big), en groenten
T: kippenvleugeltje
T: activia 2 granen
T: bospeen
T: cup a soup
S: hardlopen. 2km. :') ik was doorweekt tot op de laatste draad, dus maar huiswaarts gekeerd na 1 km.
T: wodka, 30 gram ovenchips
D: botersla, snijbonen, paksoi, gele paprika, ui met gemarineerde en gegrilde kipfilet, pindasaus en gevijzelde katjang.
T: 10 gram extra pure choco
T: 1 roggecracker met filet A. en ui
Kcals: 1466
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:44:16 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117618772
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:32 schreef V1z0R het volgende:
Had ze weer twee keer een L? :6
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:49:48 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117618892
Hmeh. Amandelmelk is met havermout wel lekker maar niet met al zoetige muesli :{ *lange tanden want bak vol gepakt* :')
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:50:07 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117618900
Hé, de chipjes zijn er weer :P.

Ook nog even een volledig lijstje van mij van gisteren:

O: 250 gram kwark/verse ananas
L/T: vier bth bthworst
T: 300 gram worteltjes
S: 40 min crosstrainen
D: een hele gevulde courgette (twee courgettes door de helft met gehakt, paprika, kruiden), glas melk
T: 250 gram kwark met ananas uit blik
T: klein bakje kruidnoten

Dus behalve de kruidnoten wel een net lijstje dacht ik zo :P.

Worteltjes zijn echt win, trouwens. Dé hongerstiller :Y. Zonder worteltjes zou ik elke dag naar de automaat gaan.

Lijstje van vandaag:

O: kwark met verse ananas
T: kwark met verse ananas
L: twee bth Yorkham
D: kip kerrie met banaan, glas melk
S: buikspieroefeningen

Hm, geen veggies. Eens kijken of ik nog wat kan doen met de zak spinazie die nog in de koelkast ligt.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:52:08 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117618945
Groene smoothie, Vik! :D

Of spinaziesalade :Y
pi_117619031
Get, dat is smerig idd Maria.
Heb je wel eens pannekoeken gebakken met amandelmelk? Dat is echt nom to the win!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:56:27 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117619050
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Groene smoothie, Vik! :D

Of spinaziesalade :Y
Maar ik heb verder niks in huis om erbij te doen en ook geen tijd om naar de winkel te gaan :'). Geitenkaas heb ik wel...
Niet meer actief op Fok!
pi_117619057
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar ik heb verder niks in huis om erbij te doen en ook geen tijd om naar de winkel te gaan :'). Geitenkaas heb ik wel...
Bladerdeeg?
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:56:55 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117619060
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:55 schreef Ml-etje het volgende:
Get, dat is smerig idd Maria.
Heb je wel eens pannekoeken gebakken met amandelmelk? Dat is echt nom to the win!

* Viking84 probeert zich voor te stellen hoe haar ouders hier zouden meelezen :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:57:14 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117619067
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Bladerdeeg?
Ja maar dan is het niet gezond meer :P. Ik wil even een net lijstje vandaag :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_117619081
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

* Viking84 probeert zich voor te stellen hoe haar ouders hier zouden meelezen :P.
_O- ik kan er echt niks geks van maken, maar misschien is mijn dirty mind kaput.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:58:25 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117619096
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- ik kan er echt niks geks van maken, maar misschien is mijn dirty mind kaput.
Is ook niks geks, het ziet er gewoon grappig uit: nom to the win :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:59:07 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117619101
Hm, ik heb spinaziesalade, geitenkaas, balsamico-azijn en misschien kan ik nog ergens een potje zongedroogde tomaten vandaan toveren :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_117619137
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:59 schreef Viking84 het volgende:
Hm, ik heb spinaziesalade, geitenkaas, balsamico-azijn en misschien kan ik nog ergens een potje zongedroogde tomaten vandaan toveren :9.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 10:01:24 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117619142
Nog niet geprobeerd, pannekoeken! Klinkt goe :9
  Vis een optie? vrijdag 5 oktober 2012 @ 10:05:23 #207
70532 loveli
N
pi_117619232
Weet niet meer precies wat er allemaal in zit, maar na lezen van de verpakking heb ik de amandelmelk weer teruggezet. Kan ook zijn omdat er vit. B was toegevoegd.
crap in = crap out
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 10:05:42 #208
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117619239
Planning voor vandaag:

O: havermoutpap (250 ml melk, iets van 40 gr havermout, klein handje rozijnen, beetje honing)
L: 3 bth met kaas en appelstroop oid
T: appeltje of grapefruit
D: griekse salade met breekbrood
T: mss nog wat kwark
pi_117619285

O: griekse yoghurt met muesli
T: 2 gekookte eitjes, volk. boterham leverpastei
L: 2 volk. boterhammen achterham
T: volk. boterham leverpastei, appel
S: uurtje fitness
D: ? (ws. zuurkoolovenschotel)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_117619310
XM's griekse salade! :9
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 10:24:18 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117619712
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 10:08 schreef V1z0R het volgende:
XM's griekse salade! :9
Je weet niet wat erin zit? :P Misschien zit er wel zalm in :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_117619731
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 08:33 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

online? Ebay /loveli
Helaas, niet te vinden. :)
Misschien zit die winkel er over 2 of 3 weken nog, dan ben ik toch weer in Utrecht en loop ik wel even naar binnen. :) En als die jurken er dan nog hangen, dan koop ik ze gewoon te groot en laat ik ze vermaken. :P
Of ik plan een trip naar de UK en ga daar shoppen bij Laura Ashley. Veel goedkoper. :D
Doe wat je niet durft.
pi_117619769
Zo, genoeg omgelummeld (lees: m'n diergaardtopic, m'n fruitgaardetopic en het inmaaktopic bijgewerkt met lappen tekst & foto's).
Vanochtend anderhalf uur met de honden gewandeld, in de regen. En nu moet ik toch echt modder gaan kruien. Er ligt 3 kuub. Voor de deur. In de weg. Nogal tamelijk behoorlijk.

Het regent ook niet echt meer.
Zij die gaan kruien groeten u :W!
  Vis een optie? vrijdag 5 oktober 2012 @ 10:26:29 #214
70532 loveli
N
pi_117619779
Over jurkjes gesproken, Hank heeft een fab jurkje van Karen Millen in de aanbieding, maatje Anna82 of Probje.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 5 oktober 2012 @ 10:27:04 #215
70532 loveli
N
pi_117619794
_O_ @sigme

Is het kantoorseizoen afgelopen?
crap in = crap out
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 10:27:30 #216
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117619805
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 10:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je weet niet wat erin zit? :P Misschien zit er wel zalm in :9.
Weet ie wel, want hij heeft 'm een keer gehad :)
pi_117619830
Nog nooit met zoveel plezier komkommer gegeten :+
  Vis een optie? vrijdag 5 oktober 2012 @ 10:28:35 #218
70532 loveli
N
pi_117619835
Iets over aannames en de moeder daarvan.
crap in = crap out
pi_117620000
Owja! San Sisco, volgende week donderdagavond in Rotown, iemand zin om mee te gaan? :)

Kaartjes kosten 10 euro, kun je later zegggen dat je ze nog hebt gezien in een klein zaaltje. :P

Eventueel te combineren met een groupon bij een goed Indiaas restaurant. B-)
http://www.groupon.nl/deals/rotterdam/Light-of-India/11278969
Doe wat je niet durft.
pi_117620092
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 10:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja! San Sisco, volgende week donderdagavond in Rotown, iemand zin om mee te gaan? :)

Kaartjes kosten 10 euro, kun je later zegggen dat je ze nog hebt gezien in een klein zaaltje. :P

Eventueel te combineren met een groupon bij een goed Indiaas restaurant. B-)
http://www.groupon.nl/deals/rotterdam/Light-of-India/11278969
Ze zien er grappig uit, maar hebben irritante stemmen Henk. Ik zing nog beter. :P
Nou ja, misschien net niet, maar het scheelt niet heel veel en Koekie gaat altijd in een andere kamer liggen als ik zing. :+
  Vis een optie? vrijdag 5 oktober 2012 @ 10:40:51 #221
70532 loveli
N
pi_117620106
Die dag ben ik wel vrij, maar zit in A'dam denk ik. Even kijken of A'fam overdag of 's avonds was.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 5 oktober 2012 @ 10:41:48 #222
70532 loveli
N
pi_117620125
Weet niet hoe ze klinken, maar ik heb een nieuw jurkje dat uitgelaten wil worden :')
crap in = crap out
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:00:19 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117620562
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 10:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Ze zien er grappig uit, maar hebben irritante stemmen Henk. Ik zing nog beter. :P
Nou ja, misschien net niet, maar het scheelt niet heel veel en Koekie gaat altijd in een andere kamer liggen als ik zing. :+
Haha :D.

Ik zie het voor me:

"Néé, daar gaat ze weer! :'("
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:01:51 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117620598
Ik zag gisteren een papegaai op tv en dat vond ik toch zo gaaf O+. En toen dacht ik heel even: ik wil een papegaai. Maar doe toch maar niet: die beestjes hebben meer aandacht nodig dan katten :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_117620602
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Had ze weer twee keer een L? :6
Nee erger :P laatste T was opeens een D geworden en D was ik vergeten te typen :s)
pi_117620660
Mogge!
O: 4 wasacrackers hagelslag
L: dubbele boterham vlees, cup a soup
D: weet ik nog niet
pi_117620675
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 10:41 schreef loveli het volgende:
Weet niet hoe ze klinken, maar ik heb een nieuw jurkje dat uitgelaten wil worden :')
Het is muziek voor vrolijke jurkjes! Dus dat komt mooi uit. B-)
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 10:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Hehhee, dat klinkt vrij dramatisch. :D Ik word zelf wel blij van de deuntjes die ze maken, live is het meestal vals. :P
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:05:09 #228
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117620689
Griekse salade met zalm ja? Nog nooit van gehoord :D

XM-salade en V1zwraps :9 Was sowieso een prima bbq! *O*
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:05:41 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117620703
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
O: 4 wasacrackers hagelslag
L: dubbele boterham vlees, cup a soup
D: weet ik nog niet

Waarom cup a soup? :P

De crackers met hagelslag negeer ik even :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_117620705
Dit is pas een vrolijk liedje, HPKW :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik zag gisteren een papegaai op tv en dat vond ik toch zo gaaf O+. En toen dacht ik heel even: ik wil een papegaai. Maar doe toch maar niet: die beestjes hebben meer aandacht nodig dan katten :P.
En ze stinken, ze maken een hels lawaai en maken er een teringbende van }:|
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:06:58 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117620743
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:05 schreef V1z0R het volgende:
Dit is pas een vrolijk liedje, HPKW :)

[..]

En ze stinken, ze maken een hels lawaai en maken er een teringbende van }:|
Oké, nu ben ik afgeknapt :P.

Vriendinnetje van de basisschool had er eentje thuis. En ik herinner me nog goed dat ik alleen in de kamer zat met chipjes oid en dat ik ineens hoorde: "Is het lekker?". Ik dacht serieus dat die moeder dat zei, maar het bleek dus de papegaai te zijn geweest _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_117620770
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 08:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

S. Krachttraining. B-)

Bouw de geitenkaassalade van de Appie na, met evt los spekjes voor de niet-vega's?

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 08:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Ziet eruit als een tof merk dat na de korting nog steeds te duur voor mij is xD.

Daglichtlamp, evt zonnebank, vit. D complex. Nog meer nodig om mijn winterdip met grof geweld neer te slaan? Ik heb nu al twee dagen achter elkaar een huilbui gehad :') terwijl het op papier gewoon goed met me gaat.
pi_117620847
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waarom cup a soup? :P

De crackers met hagelslag negeer ik even :P.
Omdat we niet veel in huis hebben. De crackers zijn al op dus die kunnen niet meer weggestreept worden :+
SPOILER
pi_117620876
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:10 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Omdat we niet veel in huis hebben. De crackers zijn al op dus die kunnen niet meer weggestreept worden :+
SPOILER
Succes!!! Had je gister nou een toets? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
Doe wat je niet durft.
pi_117620920
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Succes!!! Had je gister nou een toets? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
Klopt! Die ging best aardig denk ik.
Nou ja, ik merk vanmiddag wel hoe het erin staat en anders over twee weken. Ik ga ze gewoon overtuigen :)
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:13:27 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117620923
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:10 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

SPOILER
Koel, succes! *O*
Niet meer actief op Fok!
pi_117620939
quote:
:D Waar heb je dat nou weer vandaan? Is ere een topic voor verschrikkelijk hysterische liedjes met bijbehorende hysterische clips?! :D
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:16:57 #238
70532 loveli
N
pi_117621017
Volgens mij heerst er een algemene dip. Kan zo 5 man in naaste omgeving aanwijzen die niet lekker in hyun vel zitten, man of 10 op werk (ongetwijfeld meer) en in minder nabije omgeving hoor ik het ook van iedereen.
Magnesium werkt voor mij ook, naast zoveel mogelijk gezond voer (nadruk op groente en gezonde vetjes).
crap in = crap out
pi_117621074
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:16 schreef loveli het volgende:
Volgens mij heerst er een algemene dip. Kan zo 5 man in naaste omgeving aanwijzen die niet lekker in hyun vel zitten, man of 10 op werk (ongetwijfeld meer) en in minder nabije omgeving hoor ik het ook van iedereen.
Magnesium werkt voor mij ook, naast zoveel mogelijk gezond voer (nadruk op groente en gezonde vetjes).
Naast de herstdip heersen er ook gewoon virusjes (en salmonella infecties wellicht :+ )
Bij mij op het werk zijn er ook veel mensen aan het snotteren en ook de patienten zijn de ganse tijd ziek :')
  Vis een optie? vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:25:32 #240
70532 loveli
N
pi_117621229
XM, het zou best kunnen dat je baat hebt bij vlierbessenextract. Toen ik 2 jaar geleden de varkensgriep had (in NL beter bekend als mexicaanse griep, maar waarom zou je het beestje niet gewoon bij de naam noemen?) ben ik daar met behulp van vlierbessenextract supersnel bovenop gekomen. Als ik het niet zelf had meegemaakt had ik het niet geloofd, denk ik.

Vijf dagen nadat ik griep had gekregen was ik weer op de been, en dat terwijl ik minder dan 60 woog dankzij de griep.

/wondermiddel voor afweersysteem
crap in = crap out
pi_117621307
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:25 schreef loveli het volgende:
XM, het zou best kunnen dat je baat hebt bij vlierbessenextract. Toen ik 2 jaar geleden de varkensgriep had (in NL beter bekend als mexicaanse griep, maar waarom zou je het beestje niet gewoon bij de naam noemen?) ben ik daar met behulp van vlierbessenextract supersnel bovenop gekomen. Als ik het niet zelf had meegemaakt had ik het niet geloofd, denk ik.

Vijf dagen nadat ik griep had gekregen was ik weer op de been, en dat terwijl ik minder dan 60 woog dankzij de griep.

/wondermiddel voor afweersysteem
Linkje?
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:30:49 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117621352
Wut wut, ik heb geen griep!
  Vis een optie? vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:31:11 #243
70532 loveli
N
pi_117621358
Wel belazerde weerstand.
crap in = crap out
pi_117621388
Zie de steeds terugkerende blaasontsteking.
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:32:34 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117621397
Valt toch wel mee? Alleen zeer lokaal. Griep heb ik al in geen tijden gehad, net als een verkoudheid.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:33:22 #246
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117621420
Succes Puffel!

Ik ga morgen nog even op zoek naar een rood net jurkje!
pi_117621428
Blaasontsteking heeft echt wel veel te maken met weerstand.. de bacteriën die de ontsteking veroorzaken zitten er namelijk gewoon altijd.
Wanneer ze een ontsteking veroorzaken is dat bijna altijd veroorzaakt door mindere weerstand.
  Vis een optie? vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:38:20 #248
70532 loveli
N
pi_117621548
https://www.gezondheidaan(...)ract-AOV-60-capsules

Deze heb ik toen genomen, wel hardcore 4 dagen overdag als ik het binnenhield elke 2 uur een dosis gecombineerd met vitamine C en nog wat andere shizzle (ivm bijkomende overgeven/diarree).

Nog een random linkje:
http://www.subbs.nl/N_fra(...)20ml_N_art_4105.html

En over hardcore goed voor m'n lichaam zorgen, ik moet flink aan de bak.
crap in = crap out
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:39:20 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117621578
Zal er eens naar kijken :).
pi_117621583
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:38 schreef loveli het volgende:

Deze heb ik toen genomen, wel hardcore 4 dagen overdag als ik het binnenhield elke 2 uur een dosis gecombineerd met vitamine C en nog wat andere shizzle (ivm bijkomende overgeven/diarree).

Nog een random linkje:

Dat zeg je volgens mij al een tijdje.. GA DOEN DAN!
pi_117621595
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:33 schreef MarMar het volgende:
Blaasontsteking heeft echt wel veel te maken met weerstand.. de bacteriën die de ontsteking veroorzaken zitten er namelijk gewoon altijd.
Wanneer ze een ontsteking veroorzaken is dat bijna altijd veroorzaakt door mindere weerstand.
Weet niet waar jij die info weghaalt maar heb altijd gehoord dat de grootste veroorzaker een darmbacterie is.
pi_117621603
Aurum, hier al gekeken voor hotels in Parijs? http://travelbird.nl/stedentrip/parijs (geen idee of ze goed zijn, maar travelbird is meestal wel goedkoop)
pi_117621610
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:38 schreef loveli het volgende:

Nog een random linkje:

Ah AOV, ik zal de volgende keer ff kijken.
pi_117621639
Not sure of die vitaminen in een tabletje werken, heb al aardig wat goede onderzoeken gelezen waar ze geen effect kregen toegeschreven.

Echter heb ik wel met zink tabletten of supplementen met mineralen erin dat ik er de gewenste effecten van heb.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_117621745
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:39 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Weet niet waar jij die info weghaalt maar heb altijd gehoord dat de grootste veroorzaker een darmbacterie is.
Jarenlange ervaring en gedokter ermee..
Die darmbacterie is dus ook gewoon altijd aanwezig en ook als je netjes van voor naar achter veegt, kan je met een minne weerstand om de haverklap blaasontsteking krijgen, terwijl je daar met een goede weerstand geen last van krijgt.
pi_117621789
Vanmorgen wakker geworden met het gevoel alsof ik 10 pints Guinness weggetikt heb gisteravond; katerig gevoel, moe.. :Z :z
Hopelijk met wat eten en genoeg drinken daar even wat aan doen, want m'n HM-schema zegt dat ik vandaag 8km mag/moet lopen *O*

Lijstje gisteren liet te wensen over, vooral qua hoeveelheid (te weinig), vandaag maar beter m'n best doen; komt vast goed met 't verse brood dat ik zo ga maken :9
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:47:01 #257
70532 loveli
N
pi_117621827
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:41 schreef drumstickNL het volgende:
Not sure of die vitaminen in een tabletje werken, heb al aardig wat goede onderzoeken gelezen waar ze geen effect kregen toegeschreven.

Echter heb ik wel met zink tabletten of supplementen met mineralen erin dat ik er de gewenste effecten van heb.
Zink is ook ^O^

Vitaminen in een tabletje werken, maar dan bij voorkeur wel de juiste. Dat zijn meestal niet de goedkoopste.
crap in = crap out
pi_117621889
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:44 schreef MarMar het volgende:

[..]

Die darmbacterie is dus ook gewoon altijd aanwezig en ook als je netjes van voor naar achter veegt, kan je met een minne weerstand om de haverklap blaasontsteking krijgen, terwijl je daar met een goede weerstand geen last van krijgt.
Dan lees ik "de bacteriën die de ontsteking veroorzaken zitten er namelijk gewoon altijd" anders dan dat jij bedoelt waarschijnlijk, want no-way-in-hell dat die in je blaas resideren.
pi_117621925
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dan lees ik "de bacteriën die de ontsteking veroorzaken zitten er namelijk gewoon altijd" anders dan dat jij bedoelt waarschijnlijk, want no-way-in-hell dat die in je blaas resideren.
Met een piemol gaat dat idd wat minder makkelijk.. ken uw anatomie.
pi_117622075
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:50 schreef MarMar het volgende:

[..]

Daar was ik van op de hoogte...

Maar lees je anders eens in
http://nl.wikipedia.org/wiki/Urineweginfectie
pi_117622385
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Zink is ook ^O^

Vitaminen in een tabletje werken, maar dan bij voorkeur wel de juiste. Dat zijn meestal niet de goedkoopste.
Waar gebruik jij zink voor dan? :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_117622506
En succes Puff! :*
Ja doei.
pi_117622546
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:50 schreef MarMar het volgende:

[..]

:D!
  Vis een optie? vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:11:45 #264
70532 loveli
N
pi_117622634
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:04 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Waar gebruik jij zink voor dan? :P
Weerstand, huid. Meer zink = minder gevoelig voor ontstekingen.
crap in = crap out
pi_117623045
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:39 schreef V1z0R het volgende:

[..]

dat. En niet naar de wc gaan om uit te plassen na de seks.

Sorry XM, ik weet dat je liever niets wilt lezen over seks op fok :+
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:26:09 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117623097
Onzin. Ik hoef het alleen niet in lijstjes terug te zien.

Enfin. Ik neem alle maatregelen om blaasontsteking te voorkomen. Nuff said.
pi_117623121
Lijstje:
L: volkoren broodje met kip, bacon, sla, ei en mayo
D: iets afhalen, denk Thais
T: wijn en vast allerlei lekkers, want B. heeft boodschappen gedaan en ik geen ruggengraat
  Vis een optie? vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:27:55 #268
70532 loveli
N
pi_117623156
Ondanks geen ruggengraat ben je wel happy. Win.
crap in = crap out
pi_117623362
Het was nog niet gestopt met regenen }:|.
Toch een dik uur grond gekruid.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 10:27 schreef loveli het volgende:
_O_ @sigme

Is het kantoorseizoen afgelopen?
Nah. M'n wekelijkse roostervrije dag - ik werk nog altijd 4 dagen/week.
pi_117623409
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:54 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Daar was ik van op de hoogte...

Maar lees je anders eens in
http://nl.wikipedia.org/wiki/Urineweginfectie
Wiki knows it all..
pi_117623734
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:44 schreef MarMar het volgende:
Dan heb ik geluk blijkbaar :P :+ Mijn weerstand is baggerder dan bagger, maar blaasontstekingen heb ik nooit :P :s)
pi_117623945
Houden zo :) Ik sinds mijn vit.C trucje nooit langer dan een dag, dat is ook best leefbaar.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 13:04:49 #273
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117624245
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:37 schreef MarMar het volgende:

[..]

Wiki knows it all..
Waaaarom las ik dit in een ABBA-deuntje :')

The Wiki knooooows it aaaall...!!
pi_117624372
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Waaaarom las ik dit in een ABBA-deuntje :')

The Wiki knooooows it aaaall...!!
whaha :D geniaal dat brein van jou :D :*

Ik ga de wind in! Hoop dat mijn nieuw gekapte haren niet van mn hoofd waaien ;)
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 13:13:48 #275
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117624508
Als ze vast zitten komt dat vast goed! *O*

Oh baaidewee! Ik ga naar Cirque du Soleil in december! :D Naar Alegria. Ben heel benieuwd! *O*
pi_117624821
Oh, wat tof Maria! Staan ze in Amsterdam? Misschien ook even kaartjes regelen dan..
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 13:36:31 #277
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117625282
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:23 schreef Goodbye het volgende:
Oh, wat tof Maria! Staan ze in Amsterdam? Misschien ook even kaartjes regelen dan..
Ahoy Rotterdam! :Y
pi_117629011
Lijkt me mooi Maria! :)

Mijn wandeling was megazwaar, kreeg het stijve er niet uitgelopen, meestal wel na een minuut of tien.
Deed er dan ook ietsjes langer over, meer dan 100 minuten tegenover 93 gister.
Conditiewise is het wel goed vol te houden en meer pijn krijg ik er ook niet van, zolang het gaat loop ik door.
En ik heb een schep slagroom op mijn warme chocomel gedaan omdat ik vind dat ik dat er wel afgelopen heb en omdat ik dat verdiend heb :P
pi_117629630
Warme choco met slagroom, goed idee.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_117629658
Ik heb verse muntthee! O+
Ook erg lekker. :Y

Verder wil ik Churandi Martina even quoten: "Ik ben blij." B-)
Doe wat je niet durft.
pi_117629932
Ik probeer te ontstressen. Ik vind m'n arbeidsomstandigheden niet zo tof tegenwoordig. :').
pi_117630107
Wat vervelend. Hoe komt dat DaD?
Doe wat je niet durft.
pi_117630218
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik probeer te ontstressen. Ik vind m'n arbeidsomstandigheden niet zo tof tegenwoordig. :').
En het is nog wel jullie dag...
pi_117630397
SPOILER
pi_117631059
Oew, dat kost flink wat energie. Moeten jullie ongeveer alle pauzes pendelen?
Hoe lang gaat dat duren?

Ik heb net nog maar even 2 mega zakken maltezers gekocht. Nu heb ik zo'n 1300 gram maltezers in huis. En dat allemaal omdat ik morgen taart ga bakken. :D
Ik zal een foto posten en met jullie delen hoeveel calorieen erin gaan. De 500 gram poedersuiker voor de icing belooft niet veel goeds. :D
Doe wat je niet durft.
pi_117631167
Dit schooljaar en de helft van het volgende.

Ik had één pendelvrije dag. Tot er een roosterwijziging kwam. ;(.
pi_117631178
Maria! Wij gaan over een paar (2 á 3) maanden naar Leeds verhuizen. Of nou ja, omgeving Leeds! Heb je nog bepaalde wijken 'do and don't' informatie? We zitten zelf te denken aan de dorpen aan de noordkant vanaf Pudsey zeg maar :)

En wat is de campus van de universiteit gigantisch zeg!!! :o
Ja doei.
pi_117631560
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dit schooljaar en de helft van het volgende.

Ik had één pendelvrije dag. Tot er een roosterwijziging kwam. ;(.
De middelbare school waar ik op zat had daar een mooie oplossing voor. De drie locaties hadden andere roosters, en de pendelende docenten deden dat altijd in de volgorde A-B-C. Daardoor had de docent 10 minuten om te fietsen.

Leerlingen lieten ze natuurlijk in de pauze even zo vrolijk tegen de klok in fietsen, in de pauzes.
  Vis een optie? vrijdag 5 oktober 2012 @ 16:42:49 #289
70532 loveli
N
pi_117632015
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb verse muntthee! O+
Ook erg lekker. :Y

Verder wil ik Churandi Martina even quoten: "Ik ben blij." B-)
Muntthee :9
crap in = crap out
pi_117632097
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Griekse salade met zalm ja? Nog nooit van gehoord :D

XM-salade en V1zwraps :9 Was sowieso een prima bbq! *O*
Dat! Ik heb daar flink van zitten eten!

Vandaag weer naar huis. We vertrekken om drie uur lokale tijd en komen om half negen smorgens ned tijd aan. Dat wordt een heerlijke jetlag :')

En succes met solliciteren puff.
pi_117632155
Alles en iedereen moet bij ons zeer regelmatig van locatie wisselen. Ook tussen lessen, dus niet tijdens pauzes. Zal wel de reden zijn dat m'n conditie 'goed' was vorige week bij de fittest op de sportschool. :+.

Begrijp me trouwens niet verkeerd - ik vind m'n werk geweldig. Dit kost alleen best veel energie.

Ik ben Bridges of Madison County aan het kijken. O+.
pi_117632258
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alles en iedereen moet bij ons zeer regelmatig van locatie wisselen. Ook tussen lessen, dus niet tijdens pauzes. Zal wel de reden zijn dat m'n conditie 'goed' was vorige week bij de fittest op de sportschool. :+.

Begrijp me trouwens niet verkeerd - ik vind m'n werk geweldig. Dit kost alleen best veel energie.

Ik ben Bridges of Madison County aan het kijken. O+.
Jammer dat je werk zo veel energie kost. Maar zo te lezen kun je ook nog een beetje relaxen.
pi_117632340
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:50 schreef An24 het volgende:

[..]

Jammer dat je werk zo veel energie kost. Maar zo te lezen kun je ook nog een beetje relaxen.
Die dertig dossiers die ik nog moet nakijken en het proefwerk dat ik nog moet maken kunnen wel even wachten.

Goede terugreis!
pi_117632455
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Die dertig dossiers die ik nog moet nakijken en het proefwerk dat ik nog moet maken kunnen wel even wachten.

Goede terugreis!
Goede instelling :D En dank!
  Vis een optie? vrijdag 5 oktober 2012 @ 16:59:56 #295
70532 loveli
N
pi_117632579
@kantine: doe maar wat meer groente. *schepje* Doe nog maar wat. *schepje* Nog een beetje graag.

En toen had ik bijna zoveel broccoli als bij Henk.
crap in = crap out
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:08:10 #296
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117632819
En morgen nog een werkdag. Hoera!
pi_117632995
Het is volbracht.

Kansen zijn 50/50, ik word het of ik word t niet :+
pi_117633042
spannend puff!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:17:18 #299
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_117633057
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het is volbracht.

Kansen zijn 50/50, ik word het of ik word t niet :+
Sjaap duimt!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_117633104
Weerstand, praat me er niet over :(. Vier (!!) weken geleden buikgriep gehad, en wekelijks heb ik nog 1 à 2 dagen last van maagzuur en misselijkheid, steeds als ik een paar nachten wat minder heb geslapen (en needless to say dat dat best eens gebeurt in huize Phaidra). Heb vandaag de meneer eerder uit het werk laten komen omdat ik echt niet wist hoe ik voor de mini moest zorgen ;(. Ik vermoed dat er nog wat bacteriën of virusjes zijn achtergebleven.

Vandaag dokter gebeld; eerst was hij op spoedvisite, daarna kwam ik er niet door bij telefonisch spreekuur en toen zou ik teruggebeld worden tussen 3 en 5. Toen ik om 10 voor 5 zelf nog even belde, kreeg ik het antwoordapparaat al -O-. Gelukkig voel ik me inmiddels weer wat beter... Maar wil er graag definitief vanaf.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_117633128
Dicht
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')