Volgens mij ben ik veel te autistisch om te kunnen begrijpen dat zoiets niet-bewust kan zijn...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:43 schreef Probability het volgende:
[..]
Het is ook geen bewuste keuze. Nou ja dat ik misschien nu meer vitamientjes binnen krijg en vrolijker wordt. Ben wel aangekomen
Lolquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:52 schreef V1z0R het volgende:
Moet 'm hier ook gewoon plaatsen!![]()
[ afbeelding ]
Sorry
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:52 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry
Tacotacoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:52 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry
Je mag toch lekker zelf weten wat je doet zonder daar een enorme verklaren of een verklaring aan te hangen. Misschien is het juist bewust dat ik het niet als een big deal zie, dat ik AGV niet als basis zie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik veel te autistisch om te kunnen begrijpen dat zoiets niet-bewust kan zijn...
't is wel weer duidelijker geworden dat wij twee zo'n beetje elkaars tegenpolen zijn
Jij ziet mijn beweegredenen misschien niet dat ik jou dat soort dingen vraag.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Je mag toch lekker zelf weten wat je doet zonder daar een enorme verklaren of een verklaring aan te hangen. Misschien is het juist bewust dat ik het niet als een big deal zie, dat ik AGV niet als basis zie.
Weet niet of dat iets met tegenpolen te maken heeft.
Ben niet boos hoor. Vraag mij gewoon hard op dingen af..
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom een vraag uit interesse zo wordt beantwoord...
Maar blijkbaar voel je je wel aangevallen voor een of andere reden, dus laat maar.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:43 schreef Probability het volgende:
[..]
Het is ook geen bewuste keuze. Nou ja dat ik misschien nu meer vitamientjes binnen krijg en vrolijker wordt. Ben wel aangekomen
Je vergeet 1 stap: je dwingt mij nu tot het vormen van een mening, alsof mijn beweegredenen in 1 a 2 zinnen samen te vatten zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij ziet mijn beweegredenen misschien niet dat ik jou dat soort dingen vraag.
Ik heb als persoonlijk doel om mijzelf zo breed en zo diep mogelijk kennis te doen maken met allerlei beweegredenen die haaks dan wel deels parallel lopen met die van mij. Door via mijn eigen gedachtegang uit te gaan ga ik dieper in op die vraag, door andermans perspectief aan te nemen kan ik mij erop verbreden.
Door naar die van anderen te vragen kan ik een perspectief aannemen die mijzelf onbekend is en dus mijn kennis te verbreden, en alleen op die manier omdat ikzelf niet in die positie sta om het van daaruit te bekijken.
Ik kan vanuit mijn oogbeeld bijvoorbeeld nooit indenken hoe een MarMar zich voelt, dat kan ik gewoon niet omdat ik niet in die positie sta. Ik kan wel vragen naar haar oogpunt op iets om mijn eigen oordeel daarop aan te passen.
Mijn vraag was dus vooral om een inzicht te geven in jouw positie op het consumeren van vlees, puur om een vergelijking te maken met die van mijzelf en daarop aan te passen hoe ik mijzelf erover uit, dan wel over denk.
Gaat er niet over of het een big deal is of niet, ik ga absoluut niet voor jou er proberen over na te denken maar dat hoef jij voor mij ook niet.
Ik vind dingen bestuderen die ik niet snap het meest interessante wat er is, en jouw gedachtegang is er iets van. Vandaar mijn interesse
Betekent niet dat je mij een antwoord hoeft te geven, helemaal niet, maar zeg dat dan gewoon.
Wat is het verschil met een paar jaguars aan een lijntje?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:52 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry
Nee hij niet, maar mijn antwoord.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:44 schreef Xennia het volgende:
Interessante discussie. Prob, ik denk dat viz juist geinteresseerd is in andere manieren van naar de wereld kijken, dus ook in andere dan rationele zienswijzes. Eendimensionaal zou ik dat niet willen noemen.
Lijstje:
O: griekse yoghurt met honing
T: banaan
L: volkoren boterham leverworst, meergranen wrap met kip, paprika, ui en kaas
T: ijskoffie
D: hutspot met gesmolten kaas, gehaktbal, appelmoes
T: stukje grillworst
Zit ook al@work. Heb er vanmorgen wel ruim een kwartier over gedaan om mijn bed uit te komen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Idd. Helaas moet ik naar Utrecht en moet ik me toch echt van huis naar station verplaatsen.
Ik wilde net zeggen: maar om 9.42 gaat er toch geen trein vanuit Den Haag naar Utrecht?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb de trein pas om 9:42, dus heb nog de hoop dat het droog wordt voor die tijd.
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:28 schreef MarMar het volgende:
Ik heb gister zalm gehadgeen rauwe tho.
Lijstje voor vandaag
O: brinta
T: cappuccino, banaan
L: 2 crackers met kaas, gekookt ei, salade met feta, karnemelk
B: tussen de buien door wandelen (of met paraplu)
T: cappuccino, blokje kaas, worteltjes
D: ik denk kip uit de oven met veel groente en risotto
T: kwark met fruit
Succes met je toets!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Vandaag toets en daarna werk. Volle dag dus, gelukkig heb ik de ochtend wel voor mezelf.
Volgende week gaat operatie sportschool beginnen, ik droomde dat ik uit al mn broeken scheurde
Aangeklede beestjes, hmmz.
Dat zijn ze als het goed is al lang.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:08 schreef Probability het volgende:
Er is salmonella aangetroffen in zalm. Voorlopig dus maar even geen zalm eten totdat alle besmette producten uit de handel zijn
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:47 schreef Nallie het volgende:
Mogge,
Ik zie goeie lijstjes laatste tijd XM! Hoe is t met je lijf?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 05:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een paar jaguars aan een lijntje?
Hij kijkt wel goed boos. Als het niet zo'n held was geweest was ie wellicht doodgebleven in de stress!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dit is tijdelijk wat kleding op een egel voor een leuke foto en niet structureel een wild beest onder dwang (en waarschijnlijk verdovende middelen) uitbuiten puur voor financieel gewin.
Die is aan, hij is gewoon ineens niet meer zichtbaar. Ik heb hem nooit uitgezet.quote:
Icoontje heb je niet gewoon rechtsonder?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die is aan, hij is gewoon ineens niet meer zichtbaar. Ik heb hem nooit uitgezet.
Ik herinner me dat ik dit al eerder heb gehad en toen was de oplossing heel simpel, maar de collega die er toen mee kwam is er vandaag niet.
Nope, daar stond 'ie altijd en toen van de een op de andere dag niet meer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Icoontje heb je niet gewoon rechtsonder?
Oh das balenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Thnxen, tamelijk belabberd helaas. Ben de tel kwijtgeraakt hoeveel blaasontstekingen ik dit jaar al heb gehad. Neem de moeite niet meer om naar de dokter te gaan. Krijg toch alleen maar antibiotica die niet helpt.
Dan is er nog maar 1 oplossing...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nope, daar stond 'ie altijd en toen van de een op de andere dag niet meer.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan is er nog maar 1 oplossing...
Ga naar configuratiescherm
Internet opties
Geavanceerd
Vink je alles aan wat niet aangevinkt staat
Vervolgens vink je de net aangevinkte weer uit
Dan ga je naar start
Uitvoeren
Daar toets je in "CMD"
Dan opent een commandprompt zich
Daar type je in @ECHO "HELP M'N IE-TAB DOET HET NIET MEER! HELLUP!!!!einz1!"
Sluit de commandprompt
Loop naar de hoek van je kantoor
Ga op de grond liggen
Neem de foetushouding aan
Ga duimzuigen
En na 5 minuten doet je IE-tab het weer![]()
Heb geen flauw idee dus
Klopt. Deed ik ook. Veel, heel veel vitamine C en over een langere tijd Cranberrymeuk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:42 schreef MarMar het volgende:
@XM been there done that, enige wat écht helpt bij mij (is me zelfs aangeraden door een HA na de zoveelste ab kuur, die er uiteindelijk dan ook alleen maar voor zorgt dat je weerstand naar de klote gaat) is een hand vol vitC en veel drinken (groene thee, cranberrysap en zulks, geen melk!).
Dat net zo lang tot de ontsteking bijna letterlijk weggefikt is.
Wat je teveel aan vit C slikt, komt namelijk in je blaas terecht en in die zuurtegraad kan een ontsteking niet overleven.
Als ik het nu voel aankomen, dan ben ik er met deze "methode" binnen een dag weer af.
Que?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maria, ga jij nog een keer een doorverwijzing regelen voor je buik nav je voor en na het eten foto?
iets fijns inplannen voor de balans? al is het maar een lekkere warme douche met een masker voor je haar of iets?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:34 schreef Chicolate het volgende:
Baaldag hier. De winterdip kickt hard in, ik heb het koud en alles wat tegen kan zitten doet dat ook. Heb ook gewoon nergens meer zin in. Meh.
Je hebt toch onwijs vaak last van je buik?quote:
Ik ga vanavond een hele leuke feelgood film kijken met vriendje, verse muntthee en dekentje op de bankquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
iets fijns inplannen voor de balans? al is het maar een lekkere warme douche met een masker voor je haar of iets?
Oh bleh, tijd voor een ander stekkie voor jullie dus. Geniet er maar van vanavond!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een hele leuke feelgood film kijken met vriendje, verse muntthee en dekentje op de bank. Ons enige avondje samen de komende anderhalve week (zie hier deel van het probleem, huisgenootje heeft aangekondigd vaker thuis te zijn dus tijd voor samen is er bijna niet meer).
En dat, mijn vertrouwen in huisartsen is niet erg grootquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:48 schreef Tinkepink het volgende:
O, zo'n blowfishbuik als Maria heb ik ook in bepaalde perioden. De huisarts zal dat hoogst waarschijnlijk op de berg "psychisch gerelateerd" gooien. Of op te snel eten met te veel luchthappen. Of... Nouja, vul maar in.
Andersgezegd: het zal me verbazen als de huisarts er iets mee doet.
Ik wil mijn huisje niet uitquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Oh bleh, tijd voor een ander stekkie voor jullie dus. Geniet er maar van vanavond!
Volgens mij is het 'normaal' dat dat wegzaktquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wil mijn huisje niet uit. Kunnen we niet betalen ook. Maar hebben wel afgesproken vaker samen weg te gaan (dagjes weg, nachtje hotel, naar de film etc). Weer 'daten' zoals normale stelletjes
.
Sorry, maar me neitherquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Volgens mij is het 'normaal' dat dat wegzakt![]()
Wut geen vertrouwen in huisdokteurs?
Wij hebben nooit gedatequote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Volgens mij is het 'normaal' dat dat wegzakt![]()
Wut geen vertrouwen in huisdokteurs?
Dat hoop ikquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Sorry, maar me neithermaar jij gaat het verschil maken toch?
Ik heb geen al te best track record geloof ikquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat hoop ikDe opleiding (die er heel vroeger amper tot niet was) is natuurlijk enorm geprofessionaliseerd, dat scheelt denk ik best veel.
Mjah, ik denk dat je het in elke tak tegenkomt, dat mensen na jaren teveel afgaan op eerdere ervaringen met anderen en te snel conclusies trekken. Dat is met name waar ik dan tegenaan loop.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat hoop ikDe opleiding (die er heel vroeger amper tot niet was) is natuurlijk enorm geprofessionaliseerd, dat scheelt denk ik best veel.
Heel 'vroegah' kon je huisarts worden als basisarts. Nu heb je elke week een opleidingsdag met aandacht voor medische verdieping en inderdaad veel communicatie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het wel cool als aan mij gevraagd wordt wat ik denk dat het is. Tenslotte kunnen mensen, zeker hoger opgeleiden, al een heel eind komen via Google. Je helpt de huisarts een beetje in de goede richting
.
In welke zin is de opleiding precies veranderd, Puff?Meer aandacht voor de communicatie met patiënten?
Ik kan me juist voorstellen dat doktoren een hekel krijgen aan Google, ivm de hypochondrie-factor. Als ik google op bijv. buikpijn aan de linkerkant ofzo, ga ik nog net niet op twintig manieren doodquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het wel cool als aan mij gevraagd wordt wat ik denk dat het is. Tenslotte kunnen mensen, zeker hoger opgeleiden, al een heel eind komen via Google. Je helpt de huisarts een beetje in de goede richting
.
In welke zin is de opleiding precies veranderd, Puff?Meer aandacht voor de communicatie met patiënten?
Die verpleegkundige heeft me doorverwezen naar de revalidatiearts, zelfde kliniek en ik heb het tijdens het telefoongesprek nog gezegd, dat het me nu we een traject uitgezet hadden overbodig leek om ook nog te bellen met de verpleegkundige op hetzelfde telefoonnummer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:07 schreef V1z0R het volgende:
Maar dan heb je zelf ook steken laten vallen, Mar.
Je kreeg een brief van de verpleegkundige, niet de revalidatiearts, de verpleegkundige trekt daaruit gewoon een conlusie...
De huisarts werkt met de informatie die hij krijgt wat dus de informatie is die hij van de verpleegkundige kreeg.
De revalidatiearts heeft een steek laten vallen door die verwijsbrief niet op te sturen wat een keer kan gebeuren.
Gevolg op gevolg, maar niet totaal verwijtbaar vind ik
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:19 schreef Viking84 het volgende:
Viz, ik heb m'n icoontje terug. Ik bleek de add-ons balk uit te hebben staan
![]()
. Zei toch al dat het simpel was!
.
Nou, jij kwam er anders ook niet meequote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:22 schreef V1z0R het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat er dokters zijn, heb ik tenminste niet het slechtste handschrift ter wereld met die spastische handen van me
[..]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:22 schreef V1z0R het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat er dokters zijn, heb ik tenminste niet het slechtste handschrift ter wereld met die spastische handen van me
[..]
Ik schrijf mooi en leesbaarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:22 schreef V1z0R het volgende:
Jij hebt iets simpels als "rmuis > add-on balk aanvinken" niet onthouden van een vorig keerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, jij kwam er anders ook niet mee.
Ik vind het echt zwaar irritant als ze me dat vragen. Vind het prima om uit te leggen wat mijn symptomen zijn, maar daarna mag de dokter zijn werk doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:02 schreef Viking84 het volgende:
.
@ laatste opmerking: Ja, daar was ik al bang voor, hahaha. Neuh, bedoel ik niet denigrerend, maar het contact tussen hoger opgeleiden en hun artsen is wel anders dan dat tussen lager opgeleiden en hun artsen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het echt zwaar irritant als ze me dat vragen. Vind het prima om uit te leggen wat mijn symptomen zijn, maar daarna mag de dokter zijn werk doenWat niet wil zeggen dat ik niet van me laat horen als hij vervolgens met zijn ideeën komt. Ik ben zo'n patiënt die altijd uitleg wil.
Ook wat Maria zegt trouwens. Als je maar goed genoeg zoekt, ga je altijd wel dood aan wat je blijkbaar hebt
Oh, en waarom kunnen 'zeker hoog opgeleiden' een heel eind komen via google?Ik vind dat persoonlijk best een wat beledigende opmerking, ook al zul je het vast niet zo bedoelen.
Ah, kijk, ik snap wel wat je bedoelt danquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
@ laatste opmerking: Ja, daar was ik al bang voor, hahaha. Neuh, bedoel ik niet denigrerend, maar het contact tussen hoger opgeleiden en hun artsen is wel anders dan dat tussen lager opgeleiden en hun artsen.
Zie dit bericht: http://www.volkskrant.nl/(...)eter-behandeld.dhtml
En als je psychisch last van stress hebt, doen adrenaline en cortisol vanalles met je lijf waardoor je fysieke klachten krijgt. En omgekeerd wordt je psyche niet vrolijk van een slecht functionerend lijf.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:48 schreef Tinkepink het volgende:
O, zo'n blowfishbuik als Maria heb ik ook in bepaalde perioden. De huisarts zal dat hoogst waarschijnlijk op de berg "psychisch gerelateerd" gooien. Of op te snel eten met te veel luchthappen. Of... Nouja, vul maar in.
Andersgezegd: het zal me verbazen als de huisarts er iets mee doet.
Normen aanpassenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Volgens mij is het 'normaal' dat dat wegzakt
qft!quote:
Where do you want to shoot at?quote:
Zo er is er 1 wakkerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:05 schreef V1z0R het volgende:
Volgende keer Clarity maar als spell nemen dan
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:05 schreef V1z0R het volgende:
Volgende keer Clarity maar als spell nemen dan
quote:
quote:Clarity is a 'non-targeted' Summoner Spell. This spell instantly restores a portion of mana for yourself and half for all nearby allied champions.
Daar was iets over op t nieuws. Dat ze er een rommeltje van gemaakt hadden qua verkeersborden op sommige wegen en dat het daarom mensen niet te verwijten was dat ze zich niet aan de snelheid hadden gehouden. Misschien heeft het daar wat mee te maken?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:17 schreef the85mc het volgende:
mijn boete van vorige week wordt kwijtgescholden. Stond niet bij waarom, maar ik hoef em niet meer te betalen!
Zou kunnen, maar het was op een N-weg. Nou ja, is in ieder geval een meevaller!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:29 schreef Nallie het volgende:
[..]
Daar was iets over op t nieuws. Dat ze er een rommeltje van gemaakt hadden qua verkeersborden op sommige wegen en dat het daarom mensen niet te verwijten was dat ze zich niet aan de snelheid hadden gehouden. Misschien heeft het daar wat mee te maken?
Tss, ik zou een bezwaarschrift indienenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:17 schreef the85mc het volgende:
mijn boete van vorige week wordt kwijtgescholden. Stond niet bij waarom, maar ik hoef em niet meer te betalen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:37 schreef V1z0R het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon niet zo heel slimOh my. Dat moet een grap zijn. Toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Nee, ik moest uit het werk heul haasten, want had afgesproken in de stad om te eten en naar een voorstelling te gaan. Vanavond weer!quote:
(quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog nooit een grapefruit gehad.
Haske lekker. En er wordt gezegd dat het meer energie kost om zo'n ding te verteren dan dat het geeft. Iets met negatieve kcals. Ik weet niet if true, maar zo ja, dan win!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog nooit een grapefruit gehad.
Sorry...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Haske lekker. En er wordt gezegd dat het meer energie kost om zo'n ding te verteren dan dat het geeft. Iets met negatieve kcals. Ik weet niet if true, maar zo ja, dan win!
quote:A study from the Scripps Clinic (San Diego) reported that subjects eating half a grapefruit or drinking 8 ounces of grapefruit juice three times a day while otherwise eating normally lost an average of 4 pounds in 12 weeks, with some test subjects losing more than 10 pounds without dieting. The researchers suggest the effect is likely due to grapefruit’s ability to reduce insulin levels. Try adding half a grapefruit to a few of your meals such as breakfast, lunch and preworkout.
Ik drink dan 2 liter cranberry sap per dag en neem constant 1000mg vitamine c buistabletten. Dat is het enige dat helptquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:42 schreef MarMar het volgende:
@XM been there done that, enige wat écht helpt bij mij (is me zelfs aangeraden door een HA na de zoveelste ab kuur, die er uiteindelijk dan ook alleen maar voor zorgt dat je weerstand naar de klote gaat) is een hand vol vitC en veel drinken (groene thee, cranberrysap en zulks, geen melk!).
Dat net zo lang tot de ontsteking bijna letterlijk weggefikt is.
Wat je teveel aan vit C slikt, komt namelijk in je blaas terecht en in die zuurtegraad kan een ontsteking niet overleven.
Als ik het nu voel aankomen, dan ben ik er met deze "methode" binnen een dag weer af.
Gelukkig ben je niet vegetarischquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:36 schreef loveli het volgende:
Snotver. Aan het genieten van een glas muntthee, zie ik de bladluizen drijven
@LaPlace
/klagen gaat
Bladluis = dier. Zou met de eerste slok meegekomen kunnen zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat doet het ertoe of loveli vegetarisch is?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijn bij m'n ouders. Veel aan het koken, m'n moeder heeft het plan opgevat om zaterdag, als ze haar verjaardag viert voor twintig personen indonesisch te koken. De spekkoek is in ieder geval gelukt!
http://theoatmeal.com/comics/srirachaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:17 schreef V1z0R het volgende:
Gegrilde Indonesische kippevleugeltjes van KrijgsmanEn dan met sriracha!
Niet Le Chat Noir als hotel kiezen!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:39 schreef _aurum_ het volgende:
lijstje gisteraaf:
voor: salade met gemengde groenten, gekleurde bietjes en funky kaas
voor: pompoensoepje
hoofd: lamsvlees gestoofd met aardappel purree en uitjes/champignons etc
na: appelcompote met kaneelijs en nootjescrunch.
verder heb ik mezelf loopschoenen gedaan, die zijn echt veel beter dan de oude.En ik ben een voorvoet lander, dat was bijzonder ofzo zei de man in de winkel? zal wel
I'm special
![]()
Oh en ik ga naar ParijsVrij heb ik al geregeld, ik moet alleen nog een slaapplaats fixen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:39 schreef _aurum_ het volgende:
lijstje gisteraaf:
voor: salade met gemengde groenten, gekleurde bietjes en funky kaas
voor: pompoensoepje
hoofd: lamsvlees gestoofd met aardappel purree en uitjes/champignons etc
na: appelcompote met kaneelijs en nootjescrunch.
verder heb ik mezelf loopschoenen gedaan, die zijn echt veel beter dan de oude.En ik ben een voorvoet lander, dat was bijzonder ofzo zei de man in de winkel? zal wel
I'm special
![]()
Oh en ik ga naar ParijsVrij heb ik al geregeld, ik moet alleen nog een slaapplaats fixen
![]()
![]()
Kindervleesch!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:31 schreef V1z0R het volgende:
Jij drukt zigeunerkindertjes door je salade
Ah, romaatjes zijn mini tomaatjes, niet de kinderen van roma's...
Mijn shopgeld is op, ik wil een nieuwe keukenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:28 schreef loveli het volgende:
[..]![]()
http://www.lavalleevillage.com/
1 of 2 haltes voor Disney, neem je pinpas mee.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:54 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Mijn shopgeld is op, ik wil een nieuwe keuken
Dit is een antwoord op mijn vraag?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef loveli het volgende:
[..]Niet te vergelijken met Bataviastad.
Bodycombat met 20kg op je bar!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef MaJo het volgende:
Een tijdje niet gepost hier omdat ik niet echt bezig was met gezond leven. Nu ik gestopt ben met roken (vandaag 5 weken) en me heb ingeschreven bij de sportschool lijkt het me een mooi moment om hier weer mee te posten
Laatst heb ik een zumba les gedaan en vanavond ga ik body combat doen, ben erg benieuwd! Ze geven iets van 10 verschillende groepslessen dus ik ga maar eens kijken wat het beste bij me pastiemand ideeën wat goede groepslessen zijn om conditie op te bouwen en buikvet te verliezen?
Andere merken, geen meuk, maar bv. Porsche merchandise/kleding/petjes/kaartspel. Christian Lacroix, Salvatore Ferragamo. Roze bontjassen met dito vossekop/staart. En schoenen. Veel schoenen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dit is een antwoord op mijn vraag?Zo ja, verdere opheldering is dan nodig
Ik las laatst ook ergens (weet niet meer waar) iets over buikmassages die helpend kunnen zijn tegen buikvet. Weet iemand hier meer over?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:43 schreef loveli het volgende:
Buikvet is vooral een gevolg van te veel suiker en teveel van bepaalde hormonen (cortisol/stress). Suiker skippen combineren met sporten. Sport reduceert stress.
O,eh wat klinkt dit allemaal fout.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Andere merken, geen meuk, maar bv. Porsche merchandise/kleding/petjes/kaartspel. Christian Lacroix, Salvatore Ferragamo. Roze bontjassen met dito vossekop/staart. En schoenen. Veel schoenen.
alleen om die schoenen moet ik wegblijven daarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Andere merken, geen meuk, maar bv. Porsche merchandise/kleding/petjes/kaartspel. Christian Lacroix, Salvatore Ferragamo. Roze bontjassen met dito vossekop/staart. En schoenen. Veel schoenen.
Hoe zit het trouwens met de hubby z'n studeren? Al einde in zicht? (al heb ik in m'n hoofd dat dat er wel aan zat te komen, 't einde van z'n studeren dan, laatste jaar toch?)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:29 schreef _aurum_ het volgende:
Welkom Majo!
En goed bezig Maria![]()
Had ik hier al gejompeld omdat de langstudeersboete niet doorgaat? Scheelt ons weer een pak geld
Eten vandaag:
O: havermoutshake
T: rijstwafels met kip
L: 2 eitjes met paprika (on the road en ik zat in zware tijdnood)
T: rijstwafels met gepimpte pindakaas
T: homp kaas uit lalaland
D: gebakken aardappeltjes met een biologische varkenschipolata en geroerbakte ui,paprika en champignons.
Heb gebeld, vierkante wielen op de treinen door de bladeren vonden ze belangrijker, de bastards!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat Tink zegt, fout ja
Ik ben trots en geef mezelf een schouderklopNiet alleen heb ik netjes, voedzaam en lekker gekookt, ik heb hard gewerkt, op tijd boodschappen gedaan EN gesport! Wie belt de krant
Gisteren was ok (D redde het geheel), vandaag bagger (broodje brie, 2 koffie, 1 thee met luis, 2 bananen en nog een bak kwark).quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:30 schreef _aurum_ het volgende:
Li, ik zie geen lijstjes voorbij komen. Eet je al beter of is het nog steeds craptastic?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:31 schreef V1z0R het volgende:
Jij drukt zigeunerkindertjes door je salade
Ah, romaatjes zijn mini tomaatjes, niet de kinderen van roma's...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb gebeld, vierkante wielen op de treinen door de bladeren vonden ze belangrijker, de bastards!
Neuh, op het werk hebben we gewoon stomme computersquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Virusvik!
Natregenen = boo. Maarrrrr nu warme chocolademelkEn dat is dan wel weer win.
Ik heb broccoli en zoete aardappels gevoerd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:30 schreef _aurum_ het volgende:
Li, ik zie geen lijstjes voorbij komen. Eet je al beter of is het nog steeds craptastic?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb broccoli en zoete aardappels gevoerd.En doperwtjes soep.
En witte chocolade mousse.
Mijn lijstje van gister is best crappy, dus ik zal m jullie niet onthouden.
O: havermout met water en melk en een banaan er doorheen. Koffie met sojamelk.
S. Krachttraining.
L: salade met wat avacado, blikje tonijn, tomaten en dressing. Groot bord noodle soep met heel veel groente en kip.
B: rondjes rennen door mn huis en roze koeken bakken.
T: cola op een borrel
B: heupwiegen bij Staff Benda Bilili
D: mueslireep, teriyaki wrap bij het benzinestation en een zakje chips. Om 11 uur s avonds.
Iemand nog goede ideeën voor een maaltijdsalade? Voor 4 personen, eentje is vegetariër (:p) en moet m op lokatie bereiden en heb geen idee wat de faciliteiten daar zijn. Er schijnt wel gas te zijn.
Vrije dag?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nu trouwens koffie, thee en vers sap op bed.
Zo maar eens opstaan en een ontbijt gaan regelen.
Ik verwacht dat hij voor kerst zijn diplomauitreiking heeft. Wanneer precies is nog de grote vraag. Dat houdt het leven spannendquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:15 schreef V1z0R het volgende:
Hoe zit het trouwens met de hubby z'n studeren? Al einde in zicht? (al heb ik in m'n hoofd dat dat er wel aan zat te komen, 't einde van z'n studeren dan, laatste jaar toch?)
Trouwens nog een beetje vol te houden voor jou met minder KH's zo?
fail to plan is plan to fail.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Gisteren was ok (D redde het geheel), vandaag bagger (broodje brie, 2 koffie, 1 thee met luis, 2 bananen en nog een bak kwark).
Morgenochtend beginnen met havermout, voedzaam spul shoppen, werken, eten, slapen, repeat. D van morgen is wel fatsoenlijk, 2 soorten groente + vlees, fruit + ei als tussendoortjes.
online? Ebay /loveliquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Er zat gister zo'n 10 uur tussen lunch en diner. En het was dat de Burger King dicht wad, anders had ik daar nog wat gehaald.
Ook tof trouwens: de Laura ashley winkel in Utrecht gaat weg en heeft ontzettend toffe jurkjes met 70% korting. Ik baalde wel dat ze degene die ik het leukste vond niet meer in mijn maat waren.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yodaurum![]()
Ik had laatst ook zo'n gesprekje op werk![]()
Ik: "Ga het proberen!"
Baas: "Nee nee, je gaat het doen"
Ik: "Do or do not, there is no try"
Baas: "Ja dat!Yoda!"
When nine hundred years old you reach, look as good, you will not!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yodaurum![]()
Ik had laatst ook zo'n gesprekje op werk![]()
Ik: "Ga het proberen!"
Baas: "Nee nee, je gaat het doen"
Ik: "Do or do not, there is no try"
Baas: "Ja dat!Yoda!"
Maar ik heb verder niks in huis om erbij te doen en ook geen tijd om naar de winkel te gaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Groene smoothie, Vik!
Of spinaziesalade
Bladerdeeg?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ik heb verder niks in huis om erbij te doen en ook geen tijd om naar de winkel te gaan. Geitenkaas heb ik wel...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:55 schreef Ml-etje het volgende:
Get, dat is smerig idd Maria.
Heb je wel eens pannekoeken gebakken met amandelmelk? Dat is echt nom to the win!
Ja maar dan is het niet gezond meerquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 probeert zich voor te stellen hoe haar ouders hier zouden meelezen.
Is ook niks geks, het ziet er gewoon grappig uit: nom to the winquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik kan er echt niks geks van maken, maar misschien is mijn dirty mind kaput.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:59 schreef Viking84 het volgende:
Hm, ik heb spinaziesalade, geitenkaas, balsamico-azijn en misschien kan ik nog ergens een potje zongedroogde tomaten vandaan toveren.
Helaas, niet te vinden.quote:
Weet ie wel, want hij heeft 'm een keer gehadquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je weet niet wat erin zit?Misschien zit er wel zalm in
.
Ze zien er grappig uit, maar hebben irritante stemmen Henk. Ik zing nog beter.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja! San Sisco, volgende week donderdagavond in Rotown, iemand zin om mee te gaan?
Kaartjes kosten 10 euro, kun je later zegggen dat je ze nog hebt gezien in een klein zaaltje.
Eventueel te combineren met een groupon bij een goed Indiaas restaurant.
http://www.groupon.nl/deals/rotterdam/Light-of-India/11278969
Hahaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze zien er grappig uit, maar hebben irritante stemmen Henk. Ik zing nog beter.
Nou ja, misschien net niet, maar het scheelt niet heel veel en Koekie gaat altijd in een andere kamer liggen als ik zing.![]()
Het is muziek voor vrolijke jurkjes! Dus dat komt mooi uit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:41 schreef loveli het volgende:
Weet niet hoe ze klinken, maar ik heb een nieuw jurkje dat uitgelaten wil worden
Hehhee, dat klinkt vrij dramatisch.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze zien er grappig uit, maar hebben irritante stemmen Henk. Ik zing nog beter.
Nou ja, misschien net niet, maar het scheelt niet heel veel en Koekie gaat altijd in een andere kamer liggen als ik zing.
Waarom cup a soup?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
O: 4 wasacrackers hagelslag
T: appel
L: dubbele boterham vlees, cup a soup
T: appel
D: weet ik nog niet
En ze stinken, ze maken een hels lawaai en maken er een teringbende vanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik zag gisteren een papegaai op tv en dat vond ik toch zo gaaf. En toen dacht ik heel even: ik wil een papegaai. Maar doe toch maar niet: die beestjes hebben meer aandacht nodig dan katten
.
Oké, nu ben ik afgeknaptquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:05 schreef V1z0R het volgende:
Dit is pas een vrolijk liedje, HPKW
[..]
En ze stinken, ze maken een hels lawaai en maken er een teringbende van
Bouw de geitenkaassalade van de Appie na, met evt los spekjes voor de niet-vega's?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb broccoli en zoete aardappels gevoerd.En doperwtjes soep.
En witte chocolade mousse.
Mijn lijstje van gister is best crappy, dus ik zal m jullie niet onthouden.
O: havermout met water en melk en een banaan er doorheen. Koffie met sojamelk.
S. Krachttraining.
L: salade met wat avacado, blikje tonijn, tomaten en dressing. Groot bord noodle soep met heel veel groente en kip.
B: rondjes rennen door mn huis en roze koeken bakken.
T: cola op een borrel
B: heupwiegen bij Staff Benda Bilili
D: mueslireep, teriyaki wrap bij het benzinestation en een zakje chips. Om 11 uur s avonds.
Iemand nog goede ideeën voor een maaltijdsalade? Voor 4 personen, eentje is vegetariër (:p) en moet m op lokatie bereiden en heb geen idee wat de faciliteiten daar zijn. Er schijnt wel gas te zijn.
Ziet eruit als een tof merk dat na de korting nog steeds te duur voor mij is xD.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Er zat gister zo'n 10 uur tussen lunch en diner. En het was dat de Burger King dicht wad, anders had ik daar nog wat gehaald.
Ook tof trouwens: de Laura ashley winkel in Utrecht gaat weg en heeft ontzettend toffe jurkjes met 70% korting. Ik baalde wel dat ze degene die ik het leukste vond niet meer in mijn maat waren.
Omdat we niet veel in huis hebben. De crackers zijn al op dus die kunnen niet meer weggestreept wordenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom cup a soup?
De crackers met hagelslag negeer ik even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Omdat we niet veel in huis hebben. De crackers zijn al op dus die kunnen niet meer weggestreept worden
Succes!!! Had je gister nou een toets? Of heb ik dat verkeerd onthouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Klopt! Die ging best aardig denk ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Succes!!! Had je gister nou een toets? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Omdat we niet veel in huis hebben. De crackers zijn al op dus die kunnen niet meer weggestreept worden
Koel, succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
quote:
Naast de herstdip heersen er ook gewoon virusjes (en salmonella infecties wellichtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:16 schreef loveli het volgende:
Volgens mij heerst er een algemene dip. Kan zo 5 man in naaste omgeving aanwijzen die niet lekker in hyun vel zitten, man of 10 op werk (ongetwijfeld meer) en in minder nabije omgeving hoor ik het ook van iedereen.
Magnesium werkt voor mij ook, naast zoveel mogelijk gezond voer (nadruk op groente en gezonde vetjes).
Linkje?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:25 schreef loveli het volgende:
XM, het zou best kunnen dat je baat hebt bij vlierbessenextract. Toen ik 2 jaar geleden de varkensgriep had (in NL beter bekend als mexicaanse griep, maar waarom zou je het beestje niet gewoon bij de naam noemen?) ben ik daar met behulp van vlierbessenextract supersnel bovenop gekomen. Als ik het niet zelf had meegemaakt had ik het niet geloofd, denk ik.
Vijf dagen nadat ik griep had gekregen was ik weer op de been, en dat terwijl ik minder dan 60 woog dankzij de griep.
/wondermiddel voor afweersysteem
Dat zeg je volgens mij al een tijdje.. GA DOEN DAN!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:38 schreef loveli het volgende:
https://www.gezondheidaan(...)ract-AOV-60-capsules
Deze heb ik toen genomen, wel hardcore 4 dagen overdag als ik het binnenhield elke 2 uur een dosis gecombineerd met vitamine C en nog wat andere shizzle (ivm bijkomende overgeven/diarree).
Nog een random linkje:
http://www.subbs.nl/N_fra(...)20ml_N_art_4105.html
En over hardcore goed voor m'n lichaam zorgen, ik moet flink aan de bak.
Weet niet waar jij die info weghaalt maar heb altijd gehoord dat de grootste veroorzaker een darmbacterie is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:33 schreef MarMar het volgende:
Blaasontsteking heeft echt wel veel te maken met weerstand.. de bacteriën die de ontsteking veroorzaken zitten er namelijk gewoon altijd.
Wanneer ze een ontsteking veroorzaken is dat bijna altijd veroorzaakt door mindere weerstand.
Ah AOV, ik zal de volgende keer ff kijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:38 schreef loveli het volgende:
https://www.gezondheidaan(...)ract-AOV-60-capsules
Deze heb ik toen genomen, wel hardcore 4 dagen overdag als ik het binnenhield elke 2 uur een dosis gecombineerd met vitamine C en nog wat andere shizzle (ivm bijkomende overgeven/diarree).
Nog een random linkje:
http://www.subbs.nl/N_fra(...)20ml_N_art_4105.html
En over hardcore goed voor m'n lichaam zorgen, ik moet flink aan de bak.
Jarenlange ervaring en gedokter ermee..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Weet niet waar jij die info weghaalt maar heb altijd gehoord dat de grootste veroorzaker een darmbacterie is.
Zink is ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:41 schreef drumstickNL het volgende:
Not sure of die vitaminen in een tabletje werken, heb al aardig wat goede onderzoeken gelezen waar ze geen effect kregen toegeschreven.
Echter heb ik wel met zink tabletten of supplementen met mineralen erin dat ik er de gewenste effecten van heb.
Dan lees ik "de bacteriën die de ontsteking veroorzaken zitten er namelijk gewoon altijd" anders dan dat jij bedoelt waarschijnlijk, want no-way-in-hell dat die in je blaas resideren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jarenlange ervaring en gedokter ermee..
Die darmbacterie is dus ook gewoon altijd aanwezig en ook als je netjes van voor naar achter veegt, kan je met een minne weerstand om de haverklap blaasontsteking krijgen, terwijl je daar met een goede weerstand geen last van krijgt.
Met een piemol gaat dat idd wat minder makkelijk.. ken uw anatomie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan lees ik "de bacteriën die de ontsteking veroorzaken zitten er namelijk gewoon altijd" anders dan dat jij bedoelt waarschijnlijk, want no-way-in-hell dat die in je blaas resideren.
Daar was ik van op de hoogte...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Met een piemol gaat dat idd wat minder makkelijk.. ken uw anatomie.
Waar gebruik jij zink voor dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Zink is ook![]()
Vitaminen in een tabletje werken, maar dan bij voorkeur wel de juiste. Dat zijn meestal niet de goedkoopste.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Met een piemol gaat dat idd wat minder makkelijk.. ken uw anatomie.
Weerstand, huid. Meer zink = minder gevoelig voor ontstekingen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:04 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Waar gebruik jij zink voor dan?
dat. En niet naar de wc gaan om uit te plassen na de seks.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Weet niet waar jij die info weghaalt maar heb altijd gehoord dat de grootste veroorzaker een darmbacterie is.
Nah. M'n wekelijkse roostervrije dag - ik werk nog altijd 4 dagen/week.quote:
Wiki knows it all..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Daar was ik van op de hoogte...
Maar lees je anders eens in
http://nl.wikipedia.org/wiki/Urineweginfectie
Dan heb ik geluk blijkbaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:44 schreef MarMar het volgende:
Jarenlange ervaring en gedokter ermee..
Die darmbacterie is dus ook gewoon altijd aanwezig en ook als je netjes van voor naar achter veegt, kan je met een minne weerstand om de haverklap blaasontsteking krijgen, terwijl je daar met een goede weerstand geen last van krijgt.
Waaaarom las ik dit in een ABBA-deuntjequote:
whahaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waaaarom las ik dit in een ABBA-deuntje![]()
The Wiki knooooows it aaaall...!!
Ahoy Rotterdam!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:23 schreef Goodbye het volgende:
Oh, wat tof Maria! Staan ze in Amsterdam? Misschien ook even kaartjes regelen dan..
En het is nog wel jullie dag...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik probeer te ontstressen. Ik vind m'n arbeidsomstandigheden niet zo tof tegenwoordig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
De middelbare school waar ik op zat had daar een mooie oplossing voor. De drie locaties hadden andere roosters, en de pendelende docenten deden dat altijd in de volgorde A-B-C. Daardoor had de docent 10 minuten om te fietsen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dit schooljaar en de helft van het volgende.
Ik had één pendelvrije dag. Tot er een roosterwijziging kwam..
Munttheequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb verse muntthee!![]()
Ook erg lekker.
Verder wil ik Churandi Martina even quoten: "Ik ben blij."
Dat! Ik heb daar flink van zitten eten!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Griekse salade met zalm ja? Nog nooit van gehoord
XM-salade en V1zwrapsWas sowieso een prima bbq!
Jammer dat je werk zo veel energie kost. Maar zo te lezen kun je ook nog een beetje relaxen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alles en iedereen moet bij ons zeer regelmatig van locatie wisselen. Ook tussen lessen, dus niet tijdens pauzes. Zal wel de reden zijn dat m'n conditie 'goed' was vorige week bij de fittest op de sportschool..
Begrijp me trouwens niet verkeerd - ik vind m'n werk geweldig. Dit kost alleen best veel energie.
Ik ben Bridges of Madison County aan het kijken..
Die dertig dossiers die ik nog moet nakijken en het proefwerk dat ik nog moet maken kunnen wel even wachten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Jammer dat je werk zo veel energie kost. Maar zo te lezen kun je ook nog een beetje relaxen.
Goede instellingquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die dertig dossiers die ik nog moet nakijken en het proefwerk dat ik nog moet maken kunnen wel even wachten.
Goede terugreis!
Sjaap duimt!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het is volbracht.
Kansen zijn 50/50, ik word het of ik word t niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |