Volgens mij ben ik veel te autistisch om te kunnen begrijpen dat zoiets niet-bewust kan zijn...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:43 schreef Probability het volgende:
[..]
Het is ook geen bewuste keuze. Nou ja dat ik misschien nu meer vitamientjes binnen krijg en vrolijker wordt. Ben wel aangekomen
Lolquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:52 schreef V1z0R het volgende:
Moet 'm hier ook gewoon plaatsen!![]()
[ afbeelding ]
Sorry
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:52 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry
Tacotacoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:52 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry
Je mag toch lekker zelf weten wat je doet zonder daar een enorme verklaren of een verklaring aan te hangen. Misschien is het juist bewust dat ik het niet als een big deal zie, dat ik AGV niet als basis zie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik veel te autistisch om te kunnen begrijpen dat zoiets niet-bewust kan zijn...
't is wel weer duidelijker geworden dat wij twee zo'n beetje elkaars tegenpolen zijn
Jij ziet mijn beweegredenen misschien niet dat ik jou dat soort dingen vraag.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Je mag toch lekker zelf weten wat je doet zonder daar een enorme verklaren of een verklaring aan te hangen. Misschien is het juist bewust dat ik het niet als een big deal zie, dat ik AGV niet als basis zie.
Weet niet of dat iets met tegenpolen te maken heeft.
Ben niet boos hoor. Vraag mij gewoon hard op dingen af..
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom een vraag uit interesse zo wordt beantwoord...
Maar blijkbaar voel je je wel aangevallen voor een of andere reden, dus laat maar.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:43 schreef Probability het volgende:
[..]
Het is ook geen bewuste keuze. Nou ja dat ik misschien nu meer vitamientjes binnen krijg en vrolijker wordt. Ben wel aangekomen
Je vergeet 1 stap: je dwingt mij nu tot het vormen van een mening, alsof mijn beweegredenen in 1 a 2 zinnen samen te vatten zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij ziet mijn beweegredenen misschien niet dat ik jou dat soort dingen vraag.
Ik heb als persoonlijk doel om mijzelf zo breed en zo diep mogelijk kennis te doen maken met allerlei beweegredenen die haaks dan wel deels parallel lopen met die van mij. Door via mijn eigen gedachtegang uit te gaan ga ik dieper in op die vraag, door andermans perspectief aan te nemen kan ik mij erop verbreden.
Door naar die van anderen te vragen kan ik een perspectief aannemen die mijzelf onbekend is en dus mijn kennis te verbreden, en alleen op die manier omdat ikzelf niet in die positie sta om het van daaruit te bekijken.
Ik kan vanuit mijn oogbeeld bijvoorbeeld nooit indenken hoe een MarMar zich voelt, dat kan ik gewoon niet omdat ik niet in die positie sta. Ik kan wel vragen naar haar oogpunt op iets om mijn eigen oordeel daarop aan te passen.
Mijn vraag was dus vooral om een inzicht te geven in jouw positie op het consumeren van vlees, puur om een vergelijking te maken met die van mijzelf en daarop aan te passen hoe ik mijzelf erover uit, dan wel over denk.
Gaat er niet over of het een big deal is of niet, ik ga absoluut niet voor jou er proberen over na te denken maar dat hoef jij voor mij ook niet.
Ik vind dingen bestuderen die ik niet snap het meest interessante wat er is, en jouw gedachtegang is er iets van. Vandaar mijn interesse
Betekent niet dat je mij een antwoord hoeft te geven, helemaal niet, maar zeg dat dan gewoon.
Wat is het verschil met een paar jaguars aan een lijntje?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:52 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry
Nee hij niet, maar mijn antwoord.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:44 schreef Xennia het volgende:
Interessante discussie. Prob, ik denk dat viz juist geinteresseerd is in andere manieren van naar de wereld kijken, dus ook in andere dan rationele zienswijzes. Eendimensionaal zou ik dat niet willen noemen.
Lijstje:
O: griekse yoghurt met honing
T: banaan
L: volkoren boterham leverworst, meergranen wrap met kip, paprika, ui en kaas
T: ijskoffie
D: hutspot met gesmolten kaas, gehaktbal, appelmoes
T: stukje grillworst
Zit ook al@work. Heb er vanmorgen wel ruim een kwartier over gedaan om mijn bed uit te komen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Idd. Helaas moet ik naar Utrecht en moet ik me toch echt van huis naar station verplaatsen.
Ik wilde net zeggen: maar om 9.42 gaat er toch geen trein vanuit Den Haag naar Utrecht?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb de trein pas om 9:42, dus heb nog de hoop dat het droog wordt voor die tijd.
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:28 schreef MarMar het volgende:
Ik heb gister zalm gehadgeen rauwe tho.
Lijstje voor vandaag
O: brinta
T: cappuccino, banaan
L: 2 crackers met kaas, gekookt ei, salade met feta, karnemelk
B: tussen de buien door wandelen (of met paraplu)
T: cappuccino, blokje kaas, worteltjes
D: ik denk kip uit de oven met veel groente en risotto
T: kwark met fruit
Succes met je toets!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Vandaag toets en daarna werk. Volle dag dus, gelukkig heb ik de ochtend wel voor mezelf.
Volgende week gaat operatie sportschool beginnen, ik droomde dat ik uit al mn broeken scheurde
Aangeklede beestjes, hmmz.
Dat zijn ze als het goed is al lang.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:08 schreef Probability het volgende:
Er is salmonella aangetroffen in zalm. Voorlopig dus maar even geen zalm eten totdat alle besmette producten uit de handel zijn
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:47 schreef Nallie het volgende:
Mogge,
Ik zie goeie lijstjes laatste tijd XM! Hoe is t met je lijf?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 05:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een paar jaguars aan een lijntje?
Hij kijkt wel goed boos. Als het niet zo'n held was geweest was ie wellicht doodgebleven in de stress!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dit is tijdelijk wat kleding op een egel voor een leuke foto en niet structureel een wild beest onder dwang (en waarschijnlijk verdovende middelen) uitbuiten puur voor financieel gewin.
Die is aan, hij is gewoon ineens niet meer zichtbaar. Ik heb hem nooit uitgezet.quote:
Icoontje heb je niet gewoon rechtsonder?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die is aan, hij is gewoon ineens niet meer zichtbaar. Ik heb hem nooit uitgezet.
Ik herinner me dat ik dit al eerder heb gehad en toen was de oplossing heel simpel, maar de collega die er toen mee kwam is er vandaag niet.
Nope, daar stond 'ie altijd en toen van de een op de andere dag niet meer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Icoontje heb je niet gewoon rechtsonder?
Oh das balenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Thnxen, tamelijk belabberd helaas. Ben de tel kwijtgeraakt hoeveel blaasontstekingen ik dit jaar al heb gehad. Neem de moeite niet meer om naar de dokter te gaan. Krijg toch alleen maar antibiotica die niet helpt.
Dan is er nog maar 1 oplossing...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nope, daar stond 'ie altijd en toen van de een op de andere dag niet meer.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan is er nog maar 1 oplossing...
Ga naar configuratiescherm
Internet opties
Geavanceerd
Vink je alles aan wat niet aangevinkt staat
Vervolgens vink je de net aangevinkte weer uit
Dan ga je naar start
Uitvoeren
Daar toets je in "CMD"
Dan opent een commandprompt zich
Daar type je in @ECHO "HELP M'N IE-TAB DOET HET NIET MEER! HELLUP!!!!einz1!"
Sluit de commandprompt
Loop naar de hoek van je kantoor
Ga op de grond liggen
Neem de foetushouding aan
Ga duimzuigen
En na 5 minuten doet je IE-tab het weer![]()
Heb geen flauw idee dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |