abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117564285
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_117564817
Hoi!
Worry is a misuse of imagination
pi_117564850
Omnomnivoren ^O^
Ja doei.
pi_117565299
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Het is ook geen bewuste keuze. Nou ja dat ik misschien nu meer vitamientjes binnen krijg en vrolijker wordt. Ben wel aangekomen :')
Volgens mij ben ik veel te autistisch om te kunnen begrijpen dat zoiets niet-bewust kan zijn...

't is wel weer duidelijker geworden dat wij twee zo'n beetje elkaars tegenpolen zijn :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117566287
Moet 'm hier ook gewoon plaatsen! :') :D

Sorry :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117566452
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:52 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]

Lol O+
Be someone that makes you happy
pi_117566515
quote:
[ afbeelding ]

:D O+
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:25:23 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117568661
quote:
[ afbeelding ]

Tacotaco :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_117568942
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:41 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik veel te autistisch om te kunnen begrijpen dat zoiets niet-bewust kan zijn...

't is wel weer duidelijker geworden dat wij twee zo'n beetje elkaars tegenpolen zijn :D
Je mag toch lekker zelf weten wat je doet zonder daar een enorme verklaren of een verklaring aan te hangen. Misschien is het juist bewust dat ik het niet als een big deal zie, dat ik AGV niet als basis zie.

Weet niet of dat iets met tegenpolen te maken heeft.

Ben niet boos hoor. Vraag mij gewoon hard op dingen af..

[ Bericht 3% gewijzigd door Probability op 03-10-2012 22:36:06 ]
pi_117573212
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:29 schreef Probability het volgende:

[..]

Je mag toch lekker zelf weten wat je doet zonder daar een enorme verklaren of een verklaring aan te hangen. Misschien is het juist bewust dat ik het niet als een big deal zie, dat ik AGV niet als basis zie.

Weet niet of dat iets met tegenpolen te maken heeft.

Ben niet boos hoor. Vraag mij gewoon hard op dingen af..
Jij ziet mijn beweegredenen misschien niet dat ik jou dat soort dingen vraag.

Ik heb als persoonlijk doel om mijzelf zo breed en zo diep mogelijk kennis te doen maken met allerlei beweegredenen die haaks dan wel deels parallel lopen met die van mij. Door via mijn eigen gedachtegang uit te gaan ga ik dieper in op die vraag, door andermans perspectief aan te nemen kan ik mij erop verbreden.
Door naar die van anderen te vragen kan ik een perspectief aannemen die mijzelf onbekend is en dus mijn kennis te verbreden, en alleen op die manier omdat ikzelf niet in die positie sta om het van daaruit te bekijken.

Ik kan vanuit mijn oogbeeld bijvoorbeeld nooit indenken hoe een MarMar zich voelt, dat kan ik gewoon niet omdat ik niet in die positie sta. Ik kan wel vragen naar haar oogpunt op iets om mijn eigen oordeel daarop aan te passen.

Mijn vraag was dus vooral om een inzicht te geven in jouw positie op het consumeren van vlees, puur om een vergelijking te maken met die van mijzelf en daarop aan te passen hoe ik mijzelf erover uit, dan wel over denk.
Gaat er niet over of het een big deal is of niet, ik ga absoluut niet voor jou er proberen over na te denken maar dat hoef jij voor mij ook niet.

Ik vind dingen bestuderen die ik niet snap het meest interessante wat er is, en jouw gedachtegang is er iets van. Vandaar mijn interesse :)
Betekent niet dat je mij een antwoord hoeft te geven, helemaal niet, maar zeg dat dan gewoon.

[ Bericht 2% gewijzigd door V1z0R op 04-10-2012 00:10:13 ]
  Vis een optie? donderdag 4 oktober 2012 @ 00:28:43 #11
70532 loveli
N
pi_117574485
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:19 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom een vraag uit interesse zo wordt beantwoord...

Maar blijkbaar voel je je wel aangevallen voor een of andere reden, dus laat maar.
:+
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 4 oktober 2012 @ 00:29:17 #12
70532 loveli
N
pi_117574500
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Het is ook geen bewuste keuze. Nou ja dat ik misschien nu meer vitamientjes binnen krijg en vrolijker wordt. Ben wel aangekomen :')
;(
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 4 oktober 2012 @ 00:29:24 #13
70532 loveli
N
pi_117574506
:O :W :z
crap in = crap out
pi_117575228
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Jij ziet mijn beweegredenen misschien niet dat ik jou dat soort dingen vraag.

Ik heb als persoonlijk doel om mijzelf zo breed en zo diep mogelijk kennis te doen maken met allerlei beweegredenen die haaks dan wel deels parallel lopen met die van mij. Door via mijn eigen gedachtegang uit te gaan ga ik dieper in op die vraag, door andermans perspectief aan te nemen kan ik mij erop verbreden.
Door naar die van anderen te vragen kan ik een perspectief aannemen die mijzelf onbekend is en dus mijn kennis te verbreden, en alleen op die manier omdat ikzelf niet in die positie sta om het van daaruit te bekijken.

Ik kan vanuit mijn oogbeeld bijvoorbeeld nooit indenken hoe een MarMar zich voelt, dat kan ik gewoon niet omdat ik niet in die positie sta. Ik kan wel vragen naar haar oogpunt op iets om mijn eigen oordeel daarop aan te passen.

Mijn vraag was dus vooral om een inzicht te geven in jouw positie op het consumeren van vlees, puur om een vergelijking te maken met die van mijzelf en daarop aan te passen hoe ik mijzelf erover uit, dan wel over denk.
Gaat er niet over of het een big deal is of niet, ik ga absoluut niet voor jou er proberen over na te denken maar dat hoef jij voor mij ook niet.

Ik vind dingen bestuderen die ik niet snap het meest interessante wat er is, en jouw gedachtegang is er iets van. Vandaar mijn interesse :)
Betekent niet dat je mij een antwoord hoeft te geven, helemaal niet, maar zeg dat dan gewoon.
Je vergeet 1 stap: je dwingt mij nu tot het vormen van een mening, alsof mijn beweegredenen in 1 a 2 zinnen samen te vatten zijn.

Dat is het niet. Dat is een combinatie van gedachten/gevoel/beeld/enz

Wat ik bedoel is: Ik kan er niet een goed geformuleerd antwoord op geven omdat ik niet denk in zinnen maar in beelden/gevoel/kleur/enz. Het uitspreken in een zin maakt het heel erg eendimensionaal.

Dus het is niet dat ik je die kennis niet WIL geven.. Ik KAN je de kennis op dit moment niet geven in de vorm die jij wil. (Echt een andere manier van communiceren is er niet dan via spraak of geschreven tekst)

Ik zou als ik heel lang allerlei dingen in overweging zou nemen het rationeel kunnen benaderen en tot een mening kunnen komen waar ik achter sta. Maar dan moet ik wel even omschakelen.

En ik heb gewoon niet altijd een hele sterke zwart/wit mening. Ik benader graag dingen van meerdere kanten en perspectieven en zie niet snel iets als goed of fout. En ik kan mij vrij goed inleven in anderen en mij van heel veel dingen goed een voorstelling maken. Dus ik kan mij ook wel goed voorstellen dat jij dat niet kan en dit nu aan mij vraagt. Lijkt mij wel lastig.

Ik kan wel even een paar dingen bedenken qua hoe ik er in sta of algemene feitjes

Geen vlees eten:
-voor 1kg vlees is 20kg groenvoer nodig
-antibiotica in vlees
-dikmaker
-ongezonde vetten
-slecht voor je huid
-was levend wezen
-minder lang uit een menukaart kiezen
-meeste vlees is slechte kwaliteit en niet zo lekker
-krijgt meer groenten binnen als je vlees niet als de basis ziet
-in grote groepen krijg je vaak meer en beter eten
-je kan nog prima frituren

Wel vlees eten:
+vegetariërs zijn beetje sneu vaak met opdringerig met idealisme. ik wil dus ook geen vegetariër genoemd worden :P
+lekker
+verzadigd goed
+bacon is fijn bij een kater
+ik eet ook niet zo veel pasta/rijst/aardappelen en zonder vlees heb je wel een enorm bord groente
pi_117575914
Interessante discussie. Prob, ik denk dat viz juist geinteresseerd is in andere manieren van naar de wereld kijken, dus ook in andere dan rationele zienswijzes. Eendimensionaal zou ik dat niet willen noemen.

Lijstje:
O: griekse yoghurt met honing
T: banaan
L: volkoren boterham leverworst, meergranen wrap met kip, paprika, ui en kaas
T: ijskoffie
D: hutspot met gesmolten kaas, gehaktbal, appelmoes
T: stukje grillworst
  donderdag 4 oktober 2012 @ 03:29:39 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117576440
Lijstje van gister

O: kom havermoutpap (250ml melk, ? gr.havermout)
L: 3 bth: 1 dubbele kaas, 1 jam
T: glas chocomelk
D: gegrilde kip, broccoli, gegrilde zoete aardappelplakjes en nog andere aardappelpartjes
T: bakje kwark met paar rozijntjes en wat honing
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_117576588
quote:
[ afbeelding ]

Wat is het verschil met een paar jaguars aan een lijntje?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_117576731
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 01:44 schreef Xennia het volgende:
Interessante discussie. Prob, ik denk dat viz juist geinteresseerd is in andere manieren van naar de wereld kijken, dus ook in andere dan rationele zienswijzes. Eendimensionaal zou ik dat niet willen noemen.

Lijstje:
O: griekse yoghurt met honing
L: volkoren boterham leverworst, meergranen wrap met kip, paprika, ui en kaas
T: ijskoffie
D: hutspot met gesmolten kaas, gehaktbal, appelmoes
T: stukje grillworst
Nee hij niet, maar mijn antwoord.
pi_117576935
Goedesmorgens :+

Het is prima binnen blijf weertje ^O^
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 4 oktober 2012 @ 07:42:37 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117576947
Idd. Helaas moet ik naar Utrecht en moet ik me toch echt van huis naar station verplaatsen -O-.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_117577043
Ik kom lekker van m'n ouders en mag ook naar werk :')
pi_117577119
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 07:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Idd. Helaas moet ik naar Utrecht en moet ik me toch echt van huis naar station verplaatsen -O-.
Zit ook al@work. Heb er vanmorgen wel ruim een kwartier over gedaan om mijn bed uit te komen.
Zeikweer.
pi_117577159
Er is salmonella aangetroffen in zalm. Voorlopig dus maar even geen zalm eten totdat alle besmette producten uit de handel zijn :o

donderdag 4 oktober 2012 @ 08:13:59 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117577215
Goeiemorgen :W.

Wat een weertje idd. Je staat op bepaalde plekken echt tot je enkels in het water in Den Haag :{.
Doch: regenpak ftw *O*.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 08:15:56 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117577238
Lijstje:

O: kwark met ananas
L/T: vier bth met vlees en pindakaas
T: worteltjes
T: appel
D: gevulde courgettes
S: 40 min crosstrainen
T: misschien nog wat kwark met ananas
S: buikspieroefeningen

[ Bericht 3% gewijzigd door Viking84 op 04-10-2012 09:13:37 ]
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 08:28:07 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117577389
Ik heb de trein pas om 9:42, dus heb nog de hoop dat het droog wordt voor die tijd.

:')
pi_117577402
Ik heb gister zalm gehad :P geen rauwe tho.

Lijstje voor vandaag
O: brinta
T: cappuccino, banaan
L: 2 crackers met kaas, gekookt ei, salade met feta, karnemelk
B: tussen de buien door wandelen (of met paraplu)
T: cappuccino, blokje kaas, worteltjes
D: ik denk kip uit de oven met veel groente en risotto
T: kwark met fruit
  donderdag 4 oktober 2012 @ 08:30:41 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117577420
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb de trein pas om 9:42, dus heb nog de hoop dat het droog wordt voor die tijd.

Ik wilde net zeggen: maar om 9.42 gaat er toch geen trein vanuit Den Haag naar Utrecht? :?

Niet meer actief op Fok!
pi_117577497
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:28 schreef MarMar het volgende:
Ik heb gister zalm gehad :P geen rauwe tho.

Lijstje voor vandaag
O: brinta
T: cappuccino, banaan
L: 2 crackers met kaas, gekookt ei, salade met feta, karnemelk
B: tussen de buien door wandelen (of met paraplu)
T: cappuccino, blokje kaas, worteltjes
D: ik denk kip uit de oven met veel groente en risotto
T: kwark met fruit
Ziet er goed uit.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_117577647
Goedemorgen! Ik ga mijn collectie lege flessen inleveren bij de winkel. En daarna ontbijt kopen. Nom!
pi_117577650
Mogge!
Vandaag toets en daarna werk. Volle dag dus, gelukkig heb ik de ochtend wel voor mezelf.
Volgende week gaat operatie sportschool beginnen, ik droomde dat ik uit al mn broeken scheurde :')
Aangeklede beestjes, hmmz.
pi_117577659
Mogge,

Ik zie goeie lijstjes laatste tijd XM! Hoe is t met je lijf?
pi_117577671
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Vandaag toets en daarna werk. Volle dag dus, gelukkig heb ik de ochtend wel voor mezelf.
Volgende week gaat operatie sportschool beginnen, ik droomde dat ik uit al mn broeken scheurde :')
Aangeklede beestjes, hmmz.
Succes met je toets! :)
  Vis een optie? donderdag 4 oktober 2012 @ 08:48:32 #34
70532 loveli
N
pi_117577684
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:08 schreef Probability het volgende:
Er is salmonella aangetroffen in zalm. Voorlopig dus maar even geen zalm eten totdat alle besmette producten uit de handel zijn :o

[ afbeelding ]
Dat zijn ze als het goed is al lang.
crap in = crap out
  donderdag 4 oktober 2012 @ 08:51:52 #35
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117577727
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:47 schreef Nallie het volgende:
Mogge,

Ik zie goeie lijstjes laatste tijd XM! Hoe is t met je lijf?
Thnx :) en, tamelijk belabberd helaas. Ben de tel kwijtgeraakt hoeveel blaasontstekingen ik dit jaar al heb gehad. Neem de moeite niet meer om naar de dokter te gaan. Krijg toch alleen maar antibiotica die niet helpt.
pi_117577750
quote:
5s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 05:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat is het verschil met een paar jaguars aan een lijntje?
:@
Dit is tijdelijk wat kleding op een egel voor een leuke foto en niet structureel een wild beest onder dwang (en waarschijnlijk verdovende middelen) uitbuiten puur voor financieel gewin.
pi_117577888
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:@
Dit is tijdelijk wat kleding op een egel voor een leuke foto en niet structureel een wild beest onder dwang (en waarschijnlijk verdovende middelen) uitbuiten puur voor financieel gewin.
Hij kijkt wel goed boos. Als het niet zo'n held was geweest was ie wellicht doodgebleven in de stress!

Zegt degene die muisjes uitzet in de vrieskou.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:14:59 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117578202
Ik zie de lol ook niet zo in van beestjes voor de grap aankleden. Vroeger als kind was het nog wel eens grappig om de kat een onderbroek aan te trekken, nu niet meer :N. Dieren snappen niet wat hen overkomt.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:15:53 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117578216
Viz (of iemand anders), heb jij toevallig enig idee hoe ik in Firefox mijn IE-tab terugkrijg? :P
Niet meer actief op Fok!
pi_117578244
Gewoon de add-on weer inschakelen :?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:18:15 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117578257
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:17 schreef V1z0R het volgende:
Gewoon de add-on weer inschakelen :?
Die is aan, hij is gewoon ineens niet meer zichtbaar. Ik heb hem nooit uitgezet.
Ik herinner me dat ik dit al eerder heb gehad en toen was de oplossing heel simpel, maar de collega die er toen mee kwam is er vandaag niet ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_117578263
Puff, reageer jij nog even op facebook op dat etentje?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_117578336
Mogge! Hier is het heeerlijk weer! *O* O+ Fijn wel, want mag straks eind op pad met de motor O+
Ja doei.
pi_117578434
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die is aan, hij is gewoon ineens niet meer zichtbaar. Ik heb hem nooit uitgezet.
Ik herinner me dat ik dit al eerder heb gehad en toen was de oplossing heel simpel, maar de collega die er toen mee kwam is er vandaag niet ;(.
Icoontje heb je niet gewoon rechtsonder?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:28:43 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117578461
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Icoontje heb je niet gewoon rechtsonder?
Nope, daar stond 'ie altijd en toen van de een op de andere dag niet meer.
Niet meer actief op Fok!
pi_117578580
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Thnx :) en, tamelijk belabberd helaas. Ben de tel kwijtgeraakt hoeveel blaasontstekingen ik dit jaar al heb gehad. Neem de moeite niet meer om naar de dokter te gaan. Krijg toch alleen maar antibiotica die niet helpt.
Oh das balen -O- Weleens in t alternatieve circuit geprobeerd? Ik heb goeie ervaringen met osteopaat en mesoloog.
pi_117578653
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nope, daar stond 'ie altijd en toen van de een op de andere dag niet meer.
Dan is er nog maar 1 oplossing...

Ga naar configuratiescherm
Internet opties
Geavanceerd
Vink je alles aan wat niet aangevinkt staat
Vervolgens vink je de net aangevinkte weer uit
Dan ga je naar start
Uitvoeren
Daar toets je in "CMD"
Dan opent een commandprompt zich
Daar type je in @ECHO "HELP M'N IE-TAB DOET HET NIET MEER! HELLUP!!!!einz1!"
Sluit de commandprompt
Loop naar de hoek van je kantoor
Ga op de grond liggen
Neem de foetushouding aan
Ga duimzuigen
En na 5 minuten doet je IE-tab het weer :) :P
Heb geen flauw idee dus
pi_117578683
_O- V1z! M'n water ligt nu@keyboard!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:39:29 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117578693
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:37 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dan is er nog maar 1 oplossing...

Ga naar configuratiescherm
Internet opties
Geavanceerd
Vink je alles aan wat niet aangevinkt staat
Vervolgens vink je de net aangevinkte weer uit
Dan ga je naar start
Uitvoeren
Daar toets je in "CMD"
Dan opent een commandprompt zich
Daar type je in @ECHO "HELP M'N IE-TAB DOET HET NIET MEER! HELLUP!!!!einz1!"
Sluit de commandprompt
Loop naar de hoek van je kantoor
Ga op de grond liggen
Neem de foetushouding aan
Ga duimzuigen
En na 5 minuten doet je IE-tab het weer :) :P
Heb geen flauw idee dus
:') Ik had gewoon configuratiescherm al geopend tot ik bij @ECHO kwam _O-.

Ik vraag m'n collega maandag wel 8)7.
Niet meer actief op Fok!
pi_117578717
*Op handen zit*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')