Dit is een verkapte ik heb net sex gehad post :pquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:09 schreef Logician78 het volgende:
Bah de hele tijd zeurende rugpijn, en net weer een pijnlijke harde buik die ik half weg moest puffenhopelijk helpt een kruik...
Hmm oké, volgende keer even bespreken dan maar. Heel stom, maar ik had gewoon echt niet verwacht dat ik daar last van zou krijgen, en zeker niet zo vroegquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:46 schreef LadyBlack het volgende:
L0t, ik liep half augustus al met pijn bij mn stuitje, en dat blijkt toch ook bekkenpijn te zijn, dus het kan best!
Gewoon de volgende keer aankaarten bij de verloskundige, of zelf tussendoor een fysiotherapeut zoeken.
Ik ben aanvullend verzekerd gelukkig, weet alleen niet precies wat daaronder valt. Gelukkig is mijn vader fysiotherapeut dus die kan daar vast wel wat in betekeken. Hij woont alleen niet bepaald om de hoek, das wel jammer..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alleen fysio zit niet in de basisverzekering. Wel een dingetje.
I wishquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dit is een verkapte ik heb net sex gehad post :p
Zouden worden veroorzaak door erg drukke baby en groeiende baarmoeder, alleen vind het zo rot dat het echt pijn doet, zeurende ongesteldheids pijn en wegpuffen ..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm oké, volgende keer even bespreken dan maar. Heel stom, maar ik had gewoon echt niet verwacht dat ik daar last van zou krijgen, en zeker niet zo vroeg![]()
[..]
Ik ben aanvullend verzekerd gelukkig, weet alleen niet precies wat daaronder valt. Gelukkig is mijn vader fysiotherapeut dus die kan daar vast wel wat in betekeken. Hij woont alleen niet bepaald om de hoek, das wel jammer..
Logiwat zegt je vk daarover, steeds die harde buiken?
Ben je niet gewoon fysiek te druk bezig?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:15 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Zouden worden veroorzaak door erg drukke baby en groeiende baarmoeder, alleen vind het zo rot dat het echt pijn doet, zeurende ongesteldheids pijn en wegpuffen ..
Ik heb vanmiddag 45min gewandeld met de hondjes en de rest van de avond op de bank gelegen relaxen.. en lag nu ook gewoon op de bank toen het begon.. dus neem aan van niet?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon fysiek te druk bezig?
Bij mij werd er toen aangegeven dat ze liever wachten tot 38 weken, omdat kindjes van voor 37 weken meer moeite hebben met drinken dan kindjes van 38 weken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:12 schreef Cathmar het volgende:
Zijn er eigenlijk eisen/voorwaarden wat betreft inleiden bij 37 weken? Als alles goed gaat qua gezondheid, kan inleiden bij 37 weken dan al goed slagen of is het bv dan echt beter om te wachten tot 38 weken? Ineens had de gyn het van de week over 39 weken en ik kreeg prompt een paniek aanval. Idealiter komen ze er gewoon zelf uit hoor en ik ga zeker geen risico's nemen. Maar ik word er gewoon nerveus van. Vooral voor mijn meiden vind ik het zo vervelend dat ik niet leuk, gezellig en fit ben.
Ik ben aan het teruglezen en wilde hier even op reageren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:47 schreef mignonne het volgende:
[..]
ach, mijn moeder is ooit nog verlost van dr hechtingen met de keukenschaar vertelde mn vader![]()
ik geloof niet dat je dat tegenwoordig nog hoeft te proberen. En zó lang geleden is dat nou ook weer niet
Was dat verloskundige M. O. ?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:36 schreef danic het volgende:
[..]
Ik ben aan het teruglezen en wilde hier even op reageren.
Mijn hechtingen waren na een kleine week aan het ingroeien en dus gevraagd aan de vk die langs kwam voor controle of ze er naar wilde kijken, want ze deden zeer.
Dus constateren dat ze aan het ingroeien waren en dat ze eruit gingen. Had ze geen goeie schaar bij zich, die schoot iedere keer scheef over de hechting , ouch.
Dus een gewone schaar van ons gebruiktDus het kan nog Mignonne
Nou, dit is geen verkapte post, maar gisteravond hebben M. en ik weer eens de liefde bedreven (quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:11 schreef Ticootje het volgende:
Dit is een verkapte ik heb net sex gehad post :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. En nu ga ik mijn bergen en stapels lege flessen verzamelen en langs de winkel![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |