abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117562202
Pleurt op!
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:14:13 #2
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_117563342
Caland _O_.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  Moderator woensdag 3 oktober 2012 @ 21:22:27 #3
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_117563936
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:14 schreef Tomasso het volgende:
Caland _O_.
:?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:47:42 #4
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_117565828
Caland _O- :D
pi_117570614
quote:
Een bedorven kippetje maakte bijna een einde aan de carrière van John Guidetti, maar de spits die vorig seizoen uitgroeide bij Feyenoord tot fenomeen knokte zich terug en reikt weer naar de sterren. Voetbal International zocht hem op in Manchester, waar Guidetti voor het eerst sprak over zijn mysterieuze blessure en de kans op een terugkeer in De Kuip. 'Onze Lieve Heer vond blijkbaar dat ik eerst maar eens moest bewijzen dat ik al dat geluk wel echt waard was.'
'Ik was de koning van Rotterdam, omdat de mensen me dat gevoel gaven. Als ik de stad in ging, kon ik overal gratis eten, voor kleding hoefde ik niet te betalen en als ik weigerde, werden ze nog boos ook. Het was ongelooflijk. Ik denk elke dag aan Feyenoord,' zegt Guidetti, die nog steeds contact heeft met de selectie. 'Ik probeer gewoon de boel aan de gang te houden. Probeer die gasten een beetje op te peppen. Laatst belde ik Jordy Clasie vlak voor de tweede wedstrijd tegen Dinamo Kiev. Geef die andere jongens ook effe, zei ik. Wens ik ze allemaal succes.'

'Met Feyenoord was het net als toen ik Sanna zag, mijn vriendin: liefde op het eerste gezicht. Volgens mij was de liefde meteen wederzijds. Lang voordat ik een akkoord had bereikt met Feyenoord, stuurden supporters al berichten naar me op Twitter dat ik moest komen. Dan weet je dat je niet naar zomaar een club gaat. Mensen die roepen dat ik dit zeg om populair te willen zijn, weten niet waarover ze praten. Die kennen me niet, want ik ben in Rotterdam al populair. Er zullen altijd twee mensen rondlopen die mijn naam op hun lichaam hebben getatoeëerd. Die gaat er nooit meer af en dat zegt veel over mijn band met Feyenoord.'

Guidetti: 'Ik ben gewoon supporter. Op YouTube staan beelden van het feest nadat we tweede waren geworden. Zie je mij zingen: I am Feyenoord till I die. Regelmatig kijk ik nog naar dat filmpje, want het is écht zo. Ik ben Feyenoorder totdat ik doodga,' vervolgt de Zweed. 'De kans is klein dat ik in de winterstop terugkeer. Niet eens omdat ik niet wil, maar Manchester City bepaalt. Roberto Mancini heeft al gezegd dat hij me in de Premier League wil zien spelen, of desnoods de Bundesliga of Primera División. Ik heb het bij Feyenoord goed gedaan en de club wil zien of ik dat ook op een hoger niveau kan. Zelf weet ik het wel, natúúrlijk kan ik dat.'

'Waar ik ook heen ga, ik zal scoren en Feyenoord op die manier trots maken. Tot ik op een dag terugkom in Rotterdam, koester ik de mooie herinneringen. Want dát ik terugkeer, staat vast. Ooit speel ik weer voor Feyenoord. Of beter: het is mijn droom ooit weer voor Feyenoord te spelen. Ik weet nu hoe onvoorspelbaar het leven kan zijn, dus heeft het geen zin iets te beloven. Maar ik weer met de hand op mijn hart dat het absoluut mijn intentie is,' zegt de aanvaller, die sowieso naar de Klassieker wil tegen Ajax op 28 oktober. 'Ik móét erbij zijn en ga, als het kan, als supporter tussen de supporters staan.'
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_117571211
Guidetti tussen de supporters bij de Klassieker. Dat moet wel gruwelijk worden. :D
pi_117572428
Rubs
pi_117572572
quote:
17s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef Muto het volgende:

[..]

O+
BFF met GGMM
pi_117573233
Guidetti _O_
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:59:40 #10
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_117573648
Ik heb nooit wat bij dat soort woorden. Zelfde als zo'n Janmaat die roept dat hij alleen maar naar Feyenoord wou. Ja, totdat Ajax met 5 ton meer op jaarbasis om de hoek kwam zetten.

Maar bij Guidetti geloof ik er wel in. O+
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 4 oktober 2012 @ 00:05:58 #11
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_117573845
quote:
9s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Speciaal voor jou dan. Zo ben ik.

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:53 schreef CasselerRIP het volgende:
Als ik dat Real Madrid uitshirt zo zie zou ik wel weer een mooi groen uitshirt van Feijenoord willen zien.

http://img42.imageshack.us/img42/4852/feyenoord20112012.png (copy/paste deze link)

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  donderdag 4 oktober 2012 @ 01:35:23 #12
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_117575778
Guidetti _O_
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_117575847
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:48 schreef Grifte het volgende:
Guidetti _O_
Dat dus. Wat een fucking eindbaas. _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 4 oktober 2012 @ 04:12:16 #14
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_117576494
Hij heeft wel een dikke kop gekregen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_117576746
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 04:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij heeft wel een dikke kop gekregen.
Viel mij ook op. Als ie kaal was, lijkt ie volgens mij op Rooney. :')
pi_117576864
quote:

[..]

_O_
  donderdag 4 oktober 2012 @ 07:46:10 #17
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_117576969
quote:

[..]

Held.
2000 light years from home
pi_117577881
dat groene uitshirt met die creme letters was wel het mooiste uitshirt ooit..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_117578453
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:15 schreef TN-FR het volgende:
Zo die heeft ook een dikke kop gekregen zeg
Dat doet Prednison met je.
pi_117582363
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:28 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat doet Prednison met je.
Pleurt op!
pi_117582474
quote:
das een goeie bak met herrie *O*
pi_117583387
Guidetti! _O_
pi_117583885
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 07:00 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Viel mij ook op. Als ie kaal was, lijkt ie volgens mij op Rooney. :')
Na al die jaren in Manchester is hij gewoon een lelijke Brit geworden. :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_117585703
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:38 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Na al die jaren in Manchester is hij gewoon een lelijke Brit geworden. :')
die bedorven hollandse kip heeft ook niet geholpen ;)
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_117586217
In de nieuwe papieren uitgaven van Voetbal International heeft Martijn Krabbendam een interview met Jan van Merwijk over de Kuip.

Als Feyenoord geen nieuw stadion bouwt, zal de club de achterstand nooit meer inhalen, dat zegt stadiondirecteur Jan van Merwijk. Maar op de achtergrond vecht de protestgroep Red De Kuip voor renovatie van het huidige stadion. Boeiende tijden. Anders kan Jan van Merwijk de afgelopen periode niet omschrijven. Sinds hij de plannen bekendmaakte voor de bouw van een nieuw Feyenoord-stadion, regent het protesten. Zaterdagavond ook weer met spandoeken, zoals 'Nieuwbouw = bouwfraude'. Eerder hing er al een doek met een tekst die erop neerkwam dat iedereen met zijn tengels moest afblijven van het huis van Coen Moulijn. De tegenstanders van een nieuw stadion hebben zich verenigd in een protestgroep die bestaat uit onder meer architecten en constructeurs: Red De Kuip. Op een professionele website ontvouwen ze hun plannen: een derde ring op het stadion met extra businessunits, goedkoper dan de bouw van een nieuw stadion, dat alles bij elkaar zo’n driehonderd miljoen euro moet kosten.

'Maar wat zij willen, kan niet,' zegt stadiondirecteur Jan van Merwijk. 'Dat is ze in totaal drie keer uitgelegd, waarvan een keer door de architect die in 1994 de renovatie van De Kuip heeft gedaan en ook in 2011 voor ons nog een keer de mogelijkheden voor een renovatie heeft bestudeerd. Een derde ring op De Kuip hebben we uiteraard zelf al onderzocht, een keer in 2005 door TNO en vorig jaar nog in opdracht van de gemeenteraad. De conclusie: een derde ding op de huidige Kuip is onmogelijk, zonder dat je tornt aan de maximale steilheid die een tribune mag hebben, in combinatie met de zichtlijnen voor de toeschouwers. Anders gezegd: de toeschouwers hebben ronduit slecht zicht op het veld.'

De directeur begrijpt de sentimenten wel. De Kuip is cultureel erfgoed, letterlijk. Natuurlijk is de rijke voetbalhistorie, maar daarnaast is het gebouw, daterend uit 1937, de huiskamer van iedere Feyenoord-supporter. ‘Dus komt er een boel emotie bij kijken als je besluit een nieuw stadion te gaan bouwen’, zegt Van Merwijk. ‘Ik begrijp dat heel goed, want iedereen heeft wat met De Kuip. Maar als mensen Feyenoord echt een warm hart toedragen, begrijpen ze onze beslissing. Het is heel simpel: nieuwbouw is gewoon nodig. Dat moeten de toeschouwers in ons stadion toch zelf ook merken? Zit je op de tweede ring, dan zijn er bijna geen toiletten en kun je nauwelijks wat te eten of te drinken krijgen. De bezoekende tegenstander zit in een te kleine kleedkamer, parkeren is een drama, net zoals de hospitality. Er zijn nu clubs met veel kleinere stadions, zoals Fc Twente en Fc Groningen, die meer geld uit hun accommodaties halen dan Feyenoord. Wij zijn in naam een topclub en ook qua capaciteit van ons stadion, maar niet qua voorzieningen,’

Van Merwijk schets een somber toekomstperspectief als Feyenoord niet gaat bouwen. ‘Dan blijven we in De Kuip en spelen we over een jaar of tien in het rechterrijtje. Dan nemen clubs die wel bouwen een voorsprong op ons die we nooit meer inhalen. Dan glijdt Feyenoord af. Er zijn zat mensen die het overigens wel met ons een zijn. We krijgen volop steunbetuigingen, maar dat is dan de zwijgende meerderheid. Die mensen roeren zich niet in de publiciteit. Wij nodigen alle supporters uit om mee te denken. Wat Red De Kuip doet is sympathiek, maar onhaalbaar. Ik heb ze voorgesteld dat ze nu gaan nadenken over wat er met De Kuip moet gaan gebeuren. Het zou zonde zijn als het nieuwe stadion er straks staat en er vervolgens niks meer met De Kuip gebeurt.’

Het nieuwe stadion gaat er komen, meent Van Merwijk, maar de weg ernaartoe is nog lang. Een drempel is nog de gemeenteraad die akkoord moet gaan met een garantstelling voor een deel van de driehonderd miljoen die het nieuwe stadion moet gaan kosten. Bovendien gaat het nog om vergunningen. En wat gebeurt er met de amateurvereniging die momenteel spelen op de plek waar de nieuwe Kuip moet gaan verrijzen. Van Merwijk verwacht dat partijen hier samen uit gaan komen. ‘We gaan binnenkort onze plannen presenteren aan de gemeenteraad, want wij kunnen ons voorstellen dat leden van de politieke partijen dezelfde vragen hebben als supporters. Bovendien vragen we geen geld aan de gemeente, maar een garantstelling als vangnet, Dat is niet ongebruikelijk bij dit soort projecten. Het bedrag van driehonderd miljoen euro halen we op samen met het bouwconsortium onder leiding van VolkerWessels door onder meer Founders en sponsors aan te trekken. In 2016 gaat de eerste paal de grond in, twee jaar later, moet Feyenoord er zijn eerste wedstrijd spelen.’

afbeelding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')