dan gaatie zeker jasjes breien ipv ophangenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:04 schreef qwerty-nl het volgende:
Ik zou graag willen dat Ludo zwanger wordt.. Is er toch tenminste een verhaallijn van hem
Hopelijk krijgt ie dan dermate last van stemmingswisselingen dat ie weer wat van zijn oude patroon terugkrijgt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:04 schreef qwerty-nl het volgende:
Ik zou graag willen dat Ludo zwanger wordt.. Is er toch tenminste een verhaallijn van hem
Darmkanker?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef PeterKelder het volgende:
Na het overweldigende succes van de Wie is Tim-app komen de makers van GTST nu met een nieuwe app:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef PeterKelder het volgende:
Na het overweldigende succes van de Wie is Tim-app komen de makers van GTST nu met een nieuwe app:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life, every ending is a new beginning..
Misschien dat het personage toch niet erin blijft en op deze manier subtiel verdwijnt. Of hij krijgt straks een andere plek in de leader. Die van jack bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:04 schreef Woelli het volgende:
Waarom gebruiken ze weer de leader zonder Tim? Dat is nu al drie dagen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:07 schreef LaLouchi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:07 schreef LaLouchi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt, voor afgelopen zomerstop alquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:19 schreef Books1 het volgende:
Ludo zijn broer komt terug ;-)
Hugo Metsers jr. alias Marcus Sanders.
Het origineel van Pittige tijden!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:17 schreef PeterKelder het volgende:
Het mag dan wel een parodie zijn, het is nog altijd spannender dan het huidige GTST:
Geweldig hè?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het origineel van Pittige tijden!
Indeed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geweldig hè?En veel spannender dan het huidige GTST
Dat ook jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Indeed.
Fuck it, seizoen 1 is spannender dan het huidige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
Sinds wanneer zijn moslims een ras dan? Dacht dat het altijd nog een religie was.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een racist die Nuran met ik wil alleen maar een moslim man.
Ja, dat zei ik dus ook al, slaat werkelijk nergens op!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:04 schreef Woelli het volgende:
Waarom gebruiken ze weer de leader zonder Tim? Dat is nu al drie dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |