Ik zie het op twitter ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:29 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt er van vinden wat je wil... maar dit schudt de multiculturele samenleving wel even wakker in een paar afleveringen
ik moet dus overstappen om 20:11 dus was kut, en deze trein heeft geen wifi hahaquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:17 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Kan je gewoon nu kijken hoor, doe ik altijd.
Blijft die doek nou af dan? Dat zou wel heel ongeloofwaardig zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Typisch gtst/Rtl om er een groot ding van te maken dat die muts voortaan zonder theedoek rondloopt.
Nou goed het waren geen 2 seizoenen, maar het had wat mij betreft wel wat sneller gemogenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is allemaal in het verlengde van Rik en Nuran die om elkaar heen draaien, Riks relatie met die Yvon zal uiteindelijk wel mislukken net als Nurans relatie met die Bilal zodat ze heel romantisch elkaar toch vinden. Ondertussen zijn we dan wel 2 seizoenen verder denk ik.
Ik hoop niet dat Lucas het zal moeten ontgelden. Hij heeft immers een broeder te schande gemaakt,.... tenminste zo zullen ze het zien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:31 schreef IMShuuul het volgende:
Grappig, dan komen er 3 moslims in gtst, zijn het alle 3 moslims die zich niet houden aan de regels van de Imam
Och die overleefd het wel, hij heeft al een stel potenrammers en een Anton overleefdquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Lucas het zal moeten ontgelden. Hij heeft immers een broeder te schande gemaakt,.... tenminste zo zullen ze het zien.
Ja, die is al door de wol geverfd. Hopelijk laten ze Bilal heel, en Nuran die zomaar met een witte het nest in duikt. Dat DAT kan ik Nederland!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och die overleefd het wel, hij heeft al een stel potenrammers en een Anton overleefd
Ik heb sowieso het idee dat die moslims die vandaag aanwezig waren tot de mildere categorie behoorden. Ze reageerden zoals niet-moslims dat ook hadden kunnen doen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, die is al door de wol geverfd. Hopelijk laten ze Bilal heel, en Nuran die zomaar met een witte het nest in duikt. Dat DAT kan ik Nederland!!
Inderdaad. Het wordt mooier gebracht dan hoe het echt zou zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat die moslims die vandaag aanwezig waren tot de mildere categorie behoorden. Ze reageerden zoals niet-moslims dat ook hadden kunnen doen.
Een discutabel punt, de excessen halen de media, niet alle moslims in Nederland zijn geweldadig en extreem. Ze reageerden hier wel heel soft, softer dan Nederlanders soms reageren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad. Het wordt mooier gebracht dan hoe het echt zou zijn.
Dat is een feit. Maar, als ze al reageren dan is het meestal niet soft, dat dan weer wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een discutabel punt, de excessen halen de media, niet alle moslims in Nederland zijn geweldadig en extreem. Ze reageerden hier wel heel soft, softer dan Nederlanders soms reageren.
Een moorddadige slet, ik vind nog steeds dat ze hier te makkelijk mee is weggekomen, maar goed dat is weer een heel ander onderwerpquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:39 schreef ThunderBitch het volgende:
En Aysen natuurlijk als een slet 1e klas.
Sowieso vind ik dat ze veel teveel 'macht' toebedeeld krijgt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een moordadige slet, ik vind nog steeds dat ze hier te makkelijk mee is weggekomen, maar goed dat is weer een heel ander onderwerp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:42 schreef Frey het volgende:
Shortie:Whehehe, waarom doe je dat in een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:42 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
ja, en dat zegt ze dat ze hen heeft zien zoenen, en dan laat Sjors ergens "vallen" dat er meer gebeurd is... volgende sensatiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Bianca gaat haar mond voorbijpraten bij Janine denk ik. Maar ik wil geen gerecyclede verhaallijn van Rik en Yvon maar nu met Mike en Nina.
Nu komt straks Aysen die last krijgt van haar geweten, ze hoort Jack in haar nachtmerries steeds weer zeggen 'Jij komt jezelf nog wel tegen'. Dan biecht ze tegen Nuran op dat zij Danny vermoord heeft. Dan zit Nuran met een duivels dilemma, haar zus beschermen of haar man de waarheid vertellen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In ieder geval is dat Yvon-Rik-Nuran-Bilal gedraai binnenkort afgelopen zeg.
Dat steekt mij ook een beetje... ze heeft Danny vermoord en helpt Bing om een poging tot moord te verdoezelen... ik ben er toch wel van dat boontje uiteindelijk om zijn loontje komtquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een moorddadige slet, ik vind nog steeds dat ze hier te makkelijk mee is weggekomen, maar goed dat is weer een heel ander onderwerp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |