Als je klaar bent met deze stofzuiger kijkt hij niet meer zo blij. Maw: huishoudstofzuigers zijn er niet voor gemaakt.quote:
Mij lukt het ook en ik zie er ook niet uit als Rambo.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:51 schreef Piet200 het volgende:
prettig dat er veel goede ideen bij zijn.
Wat mij het meest aanspreekt is de dozenboor diamant, met een beetje geluk kan ik die van iemand lenen.
De andere optie die mij wel aanspreekt is de sleuventrekker, de muur is van gips, dus niet zo hard.
Nog nooit van gehoord, maar het ziet er goed uit. is dat wel te doen als je niet de sterkste man van Nederland bent ?
Bedoel je met die sleuventrekker zo`n soort van verfkrabber die je voor Ytong gasbetonblokken gebruikt ?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:51 schreef Piet200 het volgende:
De andere optie die mij wel aanspreekt is de sleuventrekker, de muur is van gips, dus niet zo hard.
Nog nooit van gehoord, maar het ziet er goed uit. is dat wel te doen als je niet de sterkste man van Nederland bent ?
Zeker wel. Heel goed te doen. Het kost niet zoveel kracht en maar een paar euro. Ik heb zelf de sleuven voor de elektra ook in gipsblokken getrokken. Heel handig ding voor zachte muren en er kan niks misgaan. En geen stof, alles valt gewoon op de grond en zweeft niet de ruimte doorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:51 schreef Piet200 het volgende:
prettig dat er veel goede ideen bij zijn.
Wat mij het meest aanspreekt is de dozenboor diamant, met een beetje geluk kan ik die van iemand lenen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Als je klaar bent met deze stofzuiger kijkt hij niet meer zo blij. Maw: huishoudstofzuigers zijn er niet voor gemaakt.
Met een gipsmuur (da's wat anders dan een gasbetonmuur!) heb je enorm geluk; dat lukt wel met die methode.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:51 schreef Piet200 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |