PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Je snapt de kloe nietquote:
Janssen. Wijnaldum vind ik echt een beest. Ik speel hiermee:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:32 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Willems zit in mijn Ere silvers.
Narsingh is geblesseerd, maar is wel mijn starting RW.
Wijnaldum ipv?
Nou en, ik vind haar gewoon leukquote:
Team of the weekquote:
Ik zou Babel en IF Altidore gebruiken als ik jou was.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Janssen. Wijnaldum vind ik echt een beest. Ik speel hiermee:
[ afbeelding ]
Kan je zelf toch ook gewoon checkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:46 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
ik bedoel waar bestaat die uit deze week
Izi moniez?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:45 schreef Tim86 het volgende:
Wat een geniale site is UDB toch..klopt geen zak van die prijzen bij bronzes en mensen volgen blind de prijzen die daar staan zonder zelf even op de markt te kijken..izi moniez
Easy moneyquote:
IF is veel te duur manquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:46 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik zou Babel en IF Altidore gebruiken als ik jou was.
Kijk de stats:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
33.5Kquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Tito_Makani het volgende:
hoeveel moet ik voor IF dries betalen?
Nee, is een bugquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:49 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Tough, zie hem nu!
owned..
Komen jullie al bij de 59th mintute? Kom niet voorbij pagina 800
150kquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik verkoop 'm voor 200k, vriendenprijsjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Tito_Makani het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
Stond een Bowditch voor 15K bin op, die kon ik niet laten lopen
Jup, vanaf dag 1quote:
Ik kom na voetbalquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:53 schreef Kamikazie het volgende:
Als er geclubbed wordt, hoor ik het wel
Niet heel goed? Hele dag staan ze er voor veel meer opquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
McSheffrey voor 200cOok heb ik een IF Bowditch gekocht voor 17k, dat is niet echt heel goed maar hij kan wel meer waard worden ja
47.750 coins 4-1-2-1-2quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef vandermar het volgende:
Wat hebben jullie voor IF Lambert betaald?
We hebben 3 van de 3 gewonnen en dus alsnog promotie gehaald. Daarna eerste wedstrijd in divisie 5 ook gewonnen. Mathijs maakte 3 volley goalsquote:
40K ofzo? Iets meer misschien?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef vandermar het volgende:
Wat hebben jullie voor IF Lambert betaald?
En de nul gehoudenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
We hebben 3 van de 3 gewonnen en dus alsnog promotie gehaald. Daarna eerste wedstrijd in divisie 5 ook gewonnen. Mathijs maakte 3 volley goalsGing erg goed.
Mooi , ik speel laatste tijd beste op CAM en ANY gaat ook baggerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
We hebben 3 van de 3 gewonnen en dus alsnog promotie gehaald. Daarna eerste wedstrijd in divisie 5 ook gewonnen. Mathijs maakte 3 volley goalsGing erg goed.
Volley goals waren pure mazzel, onze keeper, LM en verdediging wonnen de wedstrijdenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee, de goedkoopste is nu 21k BIN volgens mijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet heel goed? Hele dag staan ze er voor veel meer op
Ik heb 1 voor 15K en 1 voor 22K.
Op herten of ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef Maver24 het volgende:
jeeuh,.bijna 7 uur,
lekker op jacht gaan
We wonnen ze gewoon met zijn allenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Volley goals waren pure mazzel, onze keeper, LM en verdediging wonnen de wedstrijden
Ik denk dat iemand hier hem wel uit een pack gaat halenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee, de goedkoopste is nu 21k BIN volgens mijIk ben benieuwd hoeveel IF Sinclair moet kosten.
Zo is het.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We wonnen ze gewoon met zijn allen
Dit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We wonnen ze gewoon met zijn allen
Die komt om 19.00 uit, maar is inderdaad IF. Zometeen zal hij op de markt komen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:00 schreef Tito_Makani het volgende:
Mertens is nu toch gewoon IF of mis ik wat?
Weekniet, ik hoop het. Zo niet maak ik wss iig geen verlies en heb ik een leuke LM voor in mijn team met IF's uit Engeland. Lambert en Nugent gaan, op xbox iig, nog wel ff doorstijgenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:59 schreef Maver24 het volgende:
denken jullie dat die LM Bowditch echt veel gaat stijgen ?
quote:
Niets, al denken sommige mensen hier dat het TOTY is uitgekomen en er happy hours zijn met 100k packsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
En wat gaat er nu precies gebeuren dan?
Oh, helaasquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb hem niet hoor
Zag hem alleen heel snel voorbij komen
En wat is dat?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:05 schreef vandermar het volgende:
Hé IF Kroos is al 10K meer waard dan waarvoor ik hem kocht
en Lloris in het pakje daarna, KABOOOOMquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:06 schreef fetss het volgende:
mijn beste speler ooit in een pakje, walcott!
Is IF Rodriquez iemand aan het pricefixen of wordt hij gepricefixedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:06 schreef vandermar het volgende:
IF Rodriguez is iemand aan het pricefixen
Hij doet het zelfquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is IF Rodriquez iemand aan het pricefixen of wordt hij gepricefixed
In de eerste helft had hij wel een zieke redding bij een lage vrije trap..quote:
Op hoeveel staat ie nu? Maar goed ook btw, goede spelerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:06 schreef vandermar het volgende:
IF Rodriguez is iemand aan het pricefixen
Man utdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:10 schreef Maks0s het volgende:
Welk team heeft een rood shirt en een zwart broekje?
Atletico madrid uitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:10 schreef Maks0s het volgende:
Excel...oh wacht..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:10 schreef Maks0s het volgende:
W. Lodzquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:10 schreef Maks0s het volgende:
Niets van bijzondere waarde gehad.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:13 schreef Maver24 het volgende:
zijn jullie ook bronzen packs aan het openen
Moest je dan niet 2x zoveel links hebben, in dit geval dus 8? Dan kom ik op (in het geval van Guarin) 1 + 1.5 + 2.5 + 2.5=7.5? > 7 chem?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Die CDM's moeten hier, ook als CM, toch gewoon 9 chem hebben? Allebei 0 dode links, 2 dubbele links en nog 4x de halve link extra voor nationaliteit..
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Die CDM's moeten hier, ook als CM, toch gewoon 9 chem hebben? Allebei 0 dode links, 2 dubbele links en nog 4x de halve link extra voor nationaliteit..
Als het dezelfde bug is al in fifa 12, dan linken je LM en RM niet met de CDM'squote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moest je dan niet 2x zoveel links hebben, in dit geval dus 8? Dan kom ik op (in het geval van Guarin) 1 + 1.5 + 2.5 + 2.5=7.5? > 7 chem?
Zal wel niet
Nog even een potje clubs doen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag die piraten badge. Verkocht voor 3k
Eentje dan, moet eigenlijk nog best wat voor school doen + Arsenal dus niet te langquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Nog even een potje clubs doen?
Van welke club is dat?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag die piraten badge. Verkocht voor 3k
Jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
En ik hou het voorlopig ook bij die formatie..echt niet te doen in div 1 met 4321quote:
?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand een goede Eredivisie/NL RM? Heb Lukoki daar nu, maar dat is als RM niets.
Haha, dan wacht ik nog wel een aantal dagen!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
De bin pakken. Over paar dagen is hij toch nog maar 10-15k
4-2-2-2 lijkt mij dit jaar heerlijk. Paar keer al ingame geswitched en het staat verdedigend erg sterk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En ik hou het voorlopig ook bij die formatie..echt niet te doen in div 1 met 4321
2x gold squad fitness, thats itquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:29 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand al iets lekkers uit de pakjes?
Zeker met doe dribbelmoves die hij uit de hoge hoed tovert!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:31 schreef Anonymous61 het volgende:
Ja hoor zeker iets lekkers!
wat een pace zeg die haalt iedereen in..
[ afbeelding ]
veel betere dribbel dan neymar!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:31 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Zeker met doe dribbelmoves die hij uit de hoge hoed tovert!
Ook Messi is er niets bij!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:32 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
veel betere dribbel dan neymar!
Wie scoordequote:
Succes ik zou 1050 fifa points kopen 2x. Veel beter dan 15 euro fifa points en dan 500 fifa points..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:33 schreef Drolflap het volgende:
20 euro aan pakjes openen hopen dat ik er iets goeds uithaal
Haha zal ik doen bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:34 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Succes ik zou 1050 fifa points kopen 2x. Veel beter dan 15 euro fifa points en dan 500 fifa points..
Vergeet geen screenshots te plaatsen miss heb je wel IF :pquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:35 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Haha zal ik doen bedankt voor de tip.
Wtf, ligt het aan mij of snap ik niks van wat je daar zegt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:34 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Succes ik zou 1050 fifa points kopen 2x. Veel beter dan 15 euro fifa points en dan 500 fifa points..
ik ook nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Wtf, ligt het aan mij of snap ik niks van wat je daar zegt?
ik snap em ook nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Slowaaks international en een van de beste verdedigers van de Russische competitie afgelopen seizoen..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:34 schreef Anonymous61 het volgende:
Hubocan heeft gescoord wtf wie is dat nou weer
Wel blij dat Ibra weg is van Milan nu kan el shaarawy zijn gang gaan..
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
quote:
Ik snap het.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik snap em ook niet
je koopt fifa points met die psn kaarten toch ?
Shittttttt jammer man.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:42 schreef Covati het volgende:
Fukkkk ik mis mis marin (Duitse CAM) voor 2500 want heb maar 2435 coins
Eerstvolgende BIN van hem is 3200 :/
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik snap het.
Hij legt uit dat je met 20 euro het beste twee keer het pakket van 1050 fifamuntjes kan halen, in plaats eerst een keer voor 15 en dan voor 5 euro punten haalt. Dan krijg je waarschijnlijk meer coins in totaal.
Danilinho is nu wel 90k waard ofzo hoor, bedoel je niet Danilo?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Faaaaaaaack...
Zie ik net een Danilinho voor 2k BIN staan, wil ik klikken, is-ie net op dat moment weg. Had ik bijna mijn kapitaal ineens verdubbeld
Een badge van 3k, dat was hetquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Danilinho is nu wel 90k waard ofzo hoor, bedoel je niet Danilo?
Heeft iemand al iets goeds in bronze packs?
Dat zeg ik. Mijn huidig kapitaal is 40k, dus ik had minimaal 80k winst gepaktquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Danilinho of Danilo? Nogal een groot verschil.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Faaaaaaaack...
Zie ik net een Danilinho voor 2k BIN staan, wil ik klikken, is-ie net op dat moment weg. Had ik bijna mijn kapitaal ineens verdubbeld
Ik denk dat ik ongeveer 150 pakjes heb opengemaakt. Maar weet niet precies of er wat goeds in gezeten heeft. Weet wel dat ik die Charloi kit in m'n club heb.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Een badge van 3k, dat was hetIk krijg ook vaak 2 nonshiney silvers van dezelfde nationaliteit.
Als ik zo'n deal zou missen zou ik denk ik niet kunnen slapen die nachtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Mijn huidig kapitaal is 40k, dus ik had minimaal 80k winst gepakt
Jullie denken dat ik achterlijk ben hequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Danilinho of Danilo? Nogal een groot verschil.
Ik zou dan minimaal een kwartier in een soort shock zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik zo'n deal zou missen zou ik denk ik niet kunnen slapen die nacht
Zeg dan RW Braziliaanse Zilver Danilinho 5*skillmovesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jullie denken dat ik achterlijk ben he
Nogmaals, een prachtige Danilinho, voor 2k BIN, tussen de exemplaren voor 80/90k
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jullie denken dat ik achterlijk ben he
Nogmaals, een prachtige Danilinho, voor 2k BIN, tussen de exemplaren voor 80/90k
Ben 3 dagen geleden getrouwd, dan kun je relativerenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik zou dan minimaal een kwartier in een soort shock zijn
quote:
quote:
quote:
Welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
Als je zo'n boost koopt voor je online prof, blijft die dan voor altijd of niet? Nee zeker hé?
Jawelquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
Als je zo'n boost koopt voor je online prof, blijft die dan voor altijd of niet? Nee zeker hé?
quote:
Oh netjesquote:
Zou het niet doen, wij hadden een groepje en die deed Sport en Religie en die kregen een dikke onvoldoendequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey, zou een profielwerkstuk over FUT kunnen gaan?
Qua economie
Dat verklaart de hoge odd van City.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Dortmund-fans in Manchester
Ja als je er iets van had gesnapt ....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Qua economie
ik denk het wel. Mooi voorbeeld van markt met belastinglekquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Qua economie
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Qua economie
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja als je er iets van had gesnapt ....
En een spaarlek.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk het wel. Mooi voorbeeld van markt met belastinglek
Misschien als je vmbo kader doetquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Qua economie
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:58 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Pakjes,pakjes,pakjes!UT!!
Om 3 uur 's nachts spelers zoeken..
[ afbeelding ]
Jammer dat jij niet veel van FUT begrijpt...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk dat ik zoiets maar eens ga doen dan als onderwerp.
Zijn wel genoeg punten waar ikhet over kan hebben denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Nieuwe begrippen voor mijquote:
Ik kan dit bevestigen. Geweldenaarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:35 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Padt is koning
Houdt echt alles eruit!
Daar heb je geen profielen maar sectorenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:59 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Misschien als je vmbo kader doet
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet veel van FUT begrijpt...Gelukkig loopt hier genoeg volk dat mijn vragen graag willen beantwoordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk dat ik zoiets maar eens ga doen dan als onderwerp.
Zijn wel genoeg punten waar ikhet over kan hebben denk ik
Serieus, er zijn zoveel interessantere onderwerpen dan FUT als je besluit je PWS voor economie te doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar heb je geen profielen maar sectoren
Ben net begonnen met wat serieuzere economiequote:
Is ook niet definitief natuurlijk, maar het was een eventuele optiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Serieus, er zijn zoveel interessantere onderwerpen dan FUT als je besluit je PWS voor economie te doen.
Ik heb er nog wel 1 over de economische crisis liggen hierquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is ook niet definitief natuurlijk, maar het was een eventuele optie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Game Mode: FUT 13 Online TournamentDifficulty: Amateurquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:03 schreef DutchSL het volgende:
Ik scoorde net op deze manier:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/137659415
Lekkere AI
niemand weet wat het is..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:04 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Game Mode: FUT 13 Online TournamentDifficulty: Amateur
Ja, wat is je punt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:04 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Game Mode: FUT 13 Online TournamentDifficulty: Amateur
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1 over de economische crisis liggen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee wanneer ik uberhaupt zoiets in moet leveren, maar dat soort dingen doe ik wel graag zelf![]()
Boeken lezen doe ik nooit maar dit soort dingen wel
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
wel de bedoeling dat je het samen doet met iemand he, tenminste zo was het bij ons. Verder zorgen dat je een specifiek onderwerp hebt. Niet zo'n geweldig klein onderwerp als ik had 'de economische crisis'quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wanneer ik uberhaupt zoiets in moet leveren, maar dat soort dingen doe ik wel graag zelf![]()
Boeken lezen doe ik nooit maar dit soort dingen wel
Hmm, had me een beetje ingelezen op internet, en daar stond dat je alleen of in tweetallen mocht.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel de bedoeling dat je het samen doet met iemand he, tenminste zo was het bij ons. Verder zorgen dat je een specifiek onderwerp hebt. Niet zo'n geweldig klein onderwerp als ik had 'de economische crisis'
Zit jij al in 5Havo?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, had me een beetje ingelezen op internet, en daar stond dat je alleen of in tweetallen mocht.
Geen idee verder nog, ik zal wel zien hoe het loopt. Thanks voor je tip
Gewoon in tweetallen gaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, had me een beetje ingelezen op internet, en daar stond dat je alleen of in tweetallen mocht.
Geen idee verder nog, ik zal wel zien hoe het loopt. Thanks voor je tip
Wat zal die morgen kosten, enig idee?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:05 schreef Maver24 het volgende:
Wat staan er al een hoop van Suarez op de markt
Spreektijdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gewoon in tweetallen gaan.
Scheelt jou weer spreektijd.
Nee, ze zeiden dat je in 4havo al profielwerkstuk moest maken, keek al raar opquote:
Presentatie? Bij ons is er geen presentatie hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Spreektijd
Man je moet er 40 uur pp aan werken officieel, wat boeit een presentatie van 10 minuten dan
Op het vwo 110 uur per persoon.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Spreektijd
Man je moet er 40 uur pp aan werken officieel, wat boeit een presentatie van 10 minuten dan
Je moet er niet echt 40 uur aan werken, mijn begleider zei bij onze eindexamen borrel dat hij ook wel doorhad dat we maar wat liepen aan te kloten. Wel een 8 gehaaldquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Spreektijd
Alsof er iemand ooit geweest is die er 110 uur aan heeft gezetenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Op het vwo 110 uur per persoon.
Docent, ouders en medeleeringen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Presentatie? Bij ons is er geen presentatie hoorAan wie moeten jullie dit presenteren dan?
Wat zit jij op een nazi schoolquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, ik doe ook vwoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dus je moet het 3x presenteren.quote:
Ik dacht dat ik ergens 110 had gelezen, ff checken..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat zit jij op een nazi school
Bij ons ook gewoon 40 op het vwo hoor.
• Opkomst nieuwe economieën in Aziëquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:12 schreef Rijst het volgende:
Ik vind hem een beetje op detennismaster lijken
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ergens 110 had gelezen, ff checken..
Het was bij ons trouwens ook 80 p.p maar als je samenwerkte telde dat wel dubbel. Je moet dus gewoon bij iemand thuis 'afspreken' om achter de laptop te typenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, ik doe ook vwoHet was wel 80 uur per persoon denk ik
Volgens mij hoeft dit niet bij onsquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
• Opkomst nieuwe economieën in Azië
• Herstructurering toezicht financiële sector (had ik)
• Waardering van internetbedrijven en bijbehorende bubbels (Facebook, World Online, etc.)
• Louis van Gaal als nieuwe bondcoach
• Pensioencrisis
• Vlaktaks
Denk dat leraren hier warmer van zullen worden.
Ach na die presentaties in het Duits is dit niet zo erg meerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft dit niet bij ons
Samenwerken met een chick.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef Thorb het volgende:
GJE beter doe je de pornoindustrie. Moet je wel een toffe leraar hebben natuurlijk.
Ik ben slecht in presenterenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ach na die presentaties in het Duits is dit niet zo erg meer
Ik ben ook niet zo heel goed maar het wordt wel vanzelf beter en later moet het nog vaak genoeg dusja. Mensen die weg blijven bij presentatiesquote:
Oude kerelquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:15 schreef DutchSL het volgende:
Ik had als profielwerkstuk voor Wiskunde een site maken over de platonische lichamen, saai maar o zo heerlijk simpel. Ik heb er nog geen 8 uur aan besteed denk ik![]()
Dat was wel in 2001 ofzo, ik zat in de eerste lichting van de mensen die een profiel moesten kiezen en profielwerkstuk maken.
Wel een RWB met 90 pace en 74 defending maar hij is silver. Ik merk nu dat de prijzen van bronzes alweer dalen trouwensquote:
Hoezo moet je het nog vaker doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo heel goed maar het wordt wel vanzelf beter en later moet het nog vaak genoeg dusja. Mensen die weg blijven bij presentaties
ja en best hard zo te zienquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel een RWB met 90 pace en 74 defending maar hij is silver. Ik merk nu dat de prijzen van bronzes alweer dalen trouwens
Hè? Dat had ik nou niet verwacht.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoezo moet je het nog vaker doen
Ik blijf nooit weg, maar wel heel vaak dat ik gewoon niet weet wat ik moet doen, en alles uit mijn mouw lul. En het nergens op slaat.
Studie, werk etcquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoezo moet je het nog vaker doen
Ik blijf nooit weg, maar wel heel vaak dat ik gewoon niet weet wat ik moet doen, en alles uit mijn mouw lul. En het nergens op slaat.
H2h of fut?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sure, invite me maar als ik online kom (over 2 minuten)
Ik haal daar anders toch hoge punten voor hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hè? Dat had ik nou niet verwacht.
Zoek dat lekker zelf uit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:20 schreef Tito_Makani het volgende:
Wanneer in de week zijn IFs het goedkoopste?
'Ar joe kidding mie?'quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik haal daar anders toch hoge punten voor hoor.
Laatst dat met engels wat ik hier had verteld.
Ik ging het doen over RVP en zijn goals. Die mevrouw wist niet eens wie RVP was, dus brabbelde maar wat en toen was ik klaar. Zei ze : Wie is RVP, dus ik zo: Are you kidding me? He is the best footballer from the Netherlands.
En toen was ik klaar, 8,5
Zo gaat dat op de LTS.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik haal daar anders toch hoge punten voor hoor.
Laatst dat met engels wat ik hier had verteld.
Ik ging het doen over RVP en zijn goals. Die mevrouw wist niet eens wie RVP was, dus brabbelde maar wat en toen was ik klaar. Zei ze : Wie is RVP, dus ik zo: Are you kidding me? He is the best footballer from the Netherlands.
En toen was ik klaar, 8,5
Laat ons de glazen bol even afstoffenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:20 schreef Tito_Makani het volgende:
Wanneer in de week zijn IFs het goedkoopste?
9quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
wat had jij voor dat werkstuk?Dat wat jij had spreekt me nog het meeste aan dan
Christiaan huygens collegequote:
GJE beantwoord jij deze vraag even, een goede oefening voor je.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:21 schreef Covati het volgende:
[..]
Laat ons de glazen bol even afstoffen
Huygensquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Christiaan huygens college
Op welke school heb jij gezeten, eindhovense school zeker?
Zo de teringquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
9
Hier wat leesvoer:
http://www.dnb.nl/binarie(...)010_tcm46-146570.pdf
http://www.dnb.nl/binarie(...)014_tcm46-230507.pdf
http://esbonline.sdu.nl/esb/images/57beetsma_tcm445-439004.pdf
http://esbonline.sdu.nl/esb/images/12hengel_tcm445-438996.pdf
http://esbonline.sdu.nl/esb/images/4hoogduin_tcm445-438995.pdf
http://esbonline.sdu.nl/esb/images/29vraaij_tcm445-438999.pdf
http://www.ecb.europa.eu/(...)structures2010en.pdf
http://www.bis.org/publ/bcbs164.pdf
http://www.bis.org/publ/bcbs179.pdf
http://www.group30.org/pubs/reformreport.pdf
http://ec.europa.eu/inter(...)osiere_report_en.pdf
http://www.imf.org/external/pubs/ft/wp/2009/wp0970.pdf
http://www.imf.org/external/pubs/ft/spn/2010/spn1015.pdf
http://www.fsa.gov.uk/pubs/other/turner_review.pdf
http://www.economist.com/node/15328883
http://www.economist.com/node/15474107
Weet waar je aan begint
Nice, maar waarom zou je 40 euro aan packs uitgeven joh, traden is zo simpelquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:21 schreef Jay_Snake het volgende:
Oei, net ff in vorm. Had 40 euro psn tegoed gehaald en daarvan pakjes gehaald. Hallo: Robben, Modric, Gerrard, Pato, Ozil, Balotelli en Xabi Alonso!!!!!
Famous for his quote: I like to komquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:21 schreef Thorb het volgende:
Ik ga Engels maar over Buttje doen. Toestemming om slecht Engels te praten alles.
Doet ze het goed?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:22 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik heb het te druk met het vullen van je moeder met mijn puddingbuks
Bij mij gaat het steeds moeizamer..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, maar waarom zou je 40 euro aan packs uitgeven joh, traden is zo simpel
Waar deed jij het over?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
9
Hier wat leesvoer:
http://www.dnb.nl/binarie(...)010_tcm46-146570.pdf
http://www.dnb.nl/binarie(...)014_tcm46-230507.pdf
http://esbonline.sdu.nl/esb/images/57beetsma_tcm445-439004.pdf
http://esbonline.sdu.nl/esb/images/12hengel_tcm445-438996.pdf
http://esbonline.sdu.nl/esb/images/4hoogduin_tcm445-438995.pdf
http://esbonline.sdu.nl/esb/images/29vraaij_tcm445-438999.pdf
http://www.ecb.europa.eu/(...)structures2010en.pdf
http://www.bis.org/publ/bcbs164.pdf
http://www.bis.org/publ/bcbs179.pdf